Dat is het inderdaad.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:11 schreef Strani het volgende:
Ja dit is wel zo'n beetje generic Oost Europa op het ESF.
Nummer 5,6 en 9 zijn de gene die waarschijnlijk hoog gaan eindigenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:14 schreef Strani het volgende:
Mooi. Nou, ik denk dat ik eens ga koken en misschien een universitaire opleiding afrond voor het volgende liedje begint.
Nice, dank je!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Nummer 5,6 en 9 zijn de gene die waarschijnlijk hoog gaan eindigen
De middelste is Jamala jaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:17 schreef Strani het volgende:
Wacht dat is toch niet Jamala? Of is ze enigszins aangekomen?
Inmiddels bij mij zijn de aardappels aan het koken en is de oven voorverwarmdquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:14 schreef Strani het volgende:
Mooi. Nou, ik denk dat ik eens ga koken en misschien een universitaire opleiding afrond voor het volgende liedje begint.
Volgens mij is ze net bevallen van een tweede kindjequote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:17 schreef Strani het volgende:
Wacht dat is toch niet Jamala? Of is ze enigszins aangekomen?
We zijn al bij nummer 3!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:25 schreef Nexum het volgende:
IK BEN ER! Wat heb ik gemist? Heeft iemand de productie al beschuldigd van fraude? Heeft Jamala al iemand gegijzeld en gedwongen het Oekraïense volkslied te nuriën?
Maar je vond het nummer van Masha toch juist goed? Masha en Ziferbalt zijn de favorieten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:27 schreef Nexum het volgende:
Wie zijn de favorieten in deze line up eigenlijk? Heb geen enkel lied gehoord
Netjes! Hier doe ik een spinazie-gehakt mix in wraps. Ook lekker makkelijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Inmiddels bij mij zijn de aardappels aan het koken en is de oven voorverwarmd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |