🦇 Ik ben vandaag een vleermuis met hondsdolheidquote:Op vrijdag 13 september 2024 23:41 schreef VseslavBotkin het volgende:
miauw ik ben een lieve zachte poes 😸
Staat er ook eten van de Beluga op de kaart?quote:
is al jaren dicht sukkel, get with the timesquote:Op zaterdag 14 september 2024 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staat er ook eten van de Beluga op de kaart?
Nee?quote:Op zaterdag 14 september 2024 13:29 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
is al jaren dicht sukkel, get with the times
En mij zomaar sukkel noemenquote:
Ja nog steeds Michelin restaurantquote:Op zaterdag 14 september 2024 13:34 schreef VseslavBotkin het volgende:
oh originele eigenaar is al lang weg, dat was het. hebben ze de ster nog?
het spijt me lieve fok-itquote:Op zaterdag 14 september 2024 13:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En mij zomaar sukkel noemen
Maar even op de knietjes om excuus aan te bieden!!
Mag leien dat Feyenoord twee keer scoort vandaag. Hopelijk hoop nieuwelingen zien.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haaland maar 2 goals. Valt me tegen
Even wat kapitaal ontwikkelen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag leien dat Feyenoord twee keer scoort vandaag. Hopelijk hoop nieuwelingen zien.
Gruwelijk Nadje
Daar kan je weinig kritiek op hebben inderdaad. Volgens mij in jaartje of 4/5 van 60 naar 300 miljoen selectiewaarde gegaanquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even wat kapitaal ontwikkelen.
Dordrecht misbruiken voor wat talentontwikkeling.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kan je weinig kritiek op hebben inderdaad. Volgens mij in jaartje of 4/5 van 60 naar 300 miljoen selectiewaarde gegaan
Je moet wat als je dankzij van Geelaids nooit meer een jong-team gaat afleveren in de Juupquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dordrecht misbruiken voor wat talentontwikkeling.
Beetje het Chelsea van Nederland worden toch. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet wat als je dankzij van Geelaids nooit meer een jong-team gaat afleveren in de Juup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |