Klopt.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:17 schreef vrijgevochten het volgende:
Ben eerder een boeman met vileine opmerkingen en nare manieren geworden maar dat zullen jullie wel niet herkennen
Ik praat eigenlijk nooit met familie over mijn sekslevenquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb wel beetje het idee dat bij familie beetje teleurstelling zit ook al zullen ze dat nooit zeggen. Vind dat wel kutjes
Jij komt dan ook uit een verstandig gereformeerd gezin.quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik praat eigenlijk nooit met familie over mijn seksleven
Aardig van je maar dan overschat je me toch wel een beetje denk ikquote:Op vrijdag 13 september 2024 22:14 schreef Bezsen het volgende:
@:Fok-it Je bent sociaal genoeg als je zou willen dat je morgen een ONS zou hebben lijkt me
Ik heb al lang geen foto van je gezien.quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aardig van je maar dan overschat je me toch wel een beetje denk ik
Is dit alles dat nodig is?quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:34 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik heb al lang geen foto van je gezien.
Maar je bent niet overdreven lelijk.
Bent redelijk sociaal?
Niet vrouwonvriendelijk
Denk het wel, heb nog fokkers van langer geleden op wappquote:Op vrijdag 13 september 2024 22:36 schreef Bezsen het volgende:
Heb jij mijn whatsapp eigenlijk nog @:fok-it
PUAquote:
Ik snap wel waarom mensen dat nu wordenquote:Op vrijdag 13 september 2024 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PUA
Dat topic op FOK! was echt heel cringe
Klopt wel. Fokkie zou het best kunnenquote:Op vrijdag 13 september 2024 22:34 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik heb al lang geen foto van je gezien.
Maar je bent niet overdreven lelijk.
Bent redelijk sociaal?
Niet vrouwonvriendelijk
dagquote:Op zaterdag 14 september 2024 00:33 schreef Mortaxx het volgende:
Oh er zijn geen leuke users. Dan ga ik weer
Kom maar hier, dan kan ik je aaien.quote:Op vrijdag 13 september 2024 23:41 schreef VseslavBotkin het volgende:
miauw ik ben een lieve zachte poes 😸
Dit had gewoon in je journal gekund.quote:Op zaterdag 14 september 2024 00:33 schreef Mortaxx het volgende:
Oh er zijn geen leuke users. Dan ga ik weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |