Als excuus bedoel ik.quote:
Al zijn het bijna altijd natuurlijk onbereikbare vrouwen waarbij echte liefde niet im frage isquote:
Aseksualiteit lijkt mij niet in episodes te komen tochquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:11 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Maar als je oprecht geen interesse hebt is het geen excuus toch
Heb wel interesse, maar niet genoeg interessequote:Op vrijdag 13 september 2024 21:11 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Maar als je oprecht geen interesse hebt is het geen excuus toch
Klopt.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Aseksualiteit lijkt mij niet in episodes te komen toch
Is dit niet een drempel op sociaal vlak?quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb wel interesse, maar niet genoeg interesse
Ik heb zowel aseksuele trekjes als hyperseksuele trekjes.
Erg bijzonder allemaal
Jawelquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:15 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Is dit niet een drempel op sociaal vlak?
O ik weet het wel!quote:
Emotioneel vreemdgaan is net zo erg!quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:15 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Klopt.
Daarom hoeft mijn vrouw bij een verliefdheid van mij 0,0 zorgen te hebben over vreemdgaan
Is toch makkelijkerquote:
Is toch gewoon leuk om met je pik in haar bek te stoten ofnietdanquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is toch makkelijker
Paar keer neuken voor kinderen en dan is het weer klaar
Het is ook leuk om mijn pik in jouw neus te stoppenquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:22 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Is toch gewoon leuk om met je pik in haar bek te stoten ofnietdan
Kijk je komt al lekker los!quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is ook leuk om mijn pik in jouw neus te stoppen
Kennelijk heb je niet genoeg zin om over de hoeveelheid moeite die het kost heen te stappen. Dat is toch reden genoeg?quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:07 schreef Fok-it het volgende:
Aseksueel zijn is echt een fijne escape om te verantwoorden waarom je geen seks hebt
Heb wel beetje het idee dat bij familie beetje teleurstelling zit ook al zullen ze dat nooit zeggen. Vind dat wel kutjesquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kennelijk heb je niet genoeg zin om over de hoeveelheid moeite die het kost heen te stappen. Dat is toch reden genoeg?
Heb dan seks met je familie dan zullen ze wat anders voelenquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb wel beetje het idee dat bij familie beetje teleurstelling zit ook al zullen ze dat nooit zeggen. Vind dat wel kutjes
quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb dan seks met je familie dan zullen ze wat anders voelen
Hoe bedoel jequote:Op vrijdag 13 september 2024 21:18 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Emotioneel vreemdgaan is net zo erg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |