En een lekker flesjequote:Op donderdag 12 september 2024 21:35 schreef Karzai het volgende:
Pizza arabica
Mozzarella, geitenkaas, spinazie, gegrilde aubergine, cranberries, pijnboompitten, honing en chilivlokken
[ afbeelding ]
Is Duitse advocaat van die dunne die je ook op kerstmarkten ziet? Want: jummiequote:Op donderdag 12 september 2024 21:55 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Risotto met prei & venkel, brado & mosselen
toe:
[ afbeelding ]
Stoofpeertjes met ricotta & Duitse advocaat
Lieve hontquote:Op donderdag 12 september 2024 21:55 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
toe:
[ afbeelding ]
Wat een leuke hond, heb je een andere in huis genomen?quote:Op donderdag 12 september 2024 21:55 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
toe:
[ afbeelding ]
Ja, die ja. In Duitse supers te koop voor zeer uiteenlopende prijzen, ik heb geen idee wat voor kwaliteitsidee daar bij hoort. Ze komen in 14% en 20% variant en ik kies de 20quote:Op donderdag 12 september 2024 22:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Is Duitse advocaat van die dunne die je ook op kerstmarkten ziet? Want: jummie![]()
Lekker kindermenuquote:Hier kipburger op vanavond met patatjes en koffie
Nu stuk chocolade met hazelnoten
Oppashond.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:09 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Wat een leuke hond, heb je een andere in huis genomen?
Plus, lekker eten natuurlijk
En het hondje zit alvast klaar voor als er wat van tafel valtquote:Op donderdag 12 september 2024 21:55 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
toe:
[ afbeelding ]
Lekker! Neem ik volgende keer ook eens mee, zeker die combinatie die jij hier hebt klinkt goed!quote:Op donderdag 12 september 2024 22:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, die ja. In Duitse supers te koop voor zeer uiteenlopende prijzen, ik heb geen idee wat voor kwaliteitsidee daar bij hoort. Ze komen in 14% en 20% variant en ik kies de 20
[..]
Lekker kindermenu.
Ik had ook witlof vandaagquote:Op donderdag 12 september 2024 22:26 schreef marc0871 het volgende:
[..]
En het hondje zit alvast klaar voor als er wat van tafel valt![]()
Ik had vanavond een agv'tje witlof, gekookt met een scheutje melk en het kookvocht gebonden met maizena en kerriepoeder.
Met kipfilet.
De melk deed mijn moeder altijd tegen het bitter van de witlof.
Is blijven plakken.
Ik maak er ook wel eens een stamppot van met blauwe kaasquote:Op donderdag 12 september 2024 22:29 schreef Molo het volgende:
Witlof is bazenvoer, gaat hier morgen op het menu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |