Is dat ook leuk voor de kandidaten zelf? Ik denk dat mensen dan vaker afhaken bij een reünie.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat Art het vraagt en dan zien hoe ze reageren. Een beetje aandringen en prikken. Je weet maar nooit wat iemand loslaat.
Ik heb geloof ik een aantal dingen gemist. Dit en een blauw oog zegt me niks.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vond het sowieso raar hoe ze hem het hele seizoen bleef verdedigen.
Echt?quote:Op donderdag 12 september 2024 22:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Art mag anders mijn puppy wel zijn hoor. Ik zeg altijd gekscherend tegen mijn kinderen als hij op tv is: kijk jongens daar jullie nieuwe papa.
Peter zat er met een blauw oog.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik een aantal dingen gemist. Dit en een blauw oog zegt me niks.
Mijn kinderen mogen van mij kiezen of Art Rooijakkers als nieuwe papa of Tygo Gernandt. (Ik ben overigens nog steeds gelukkig getrouwd )quote:Op donderdag 12 september 2024 23:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Echt?Ik vind hem helemaal niks.
Ach Peet kon het hele seizoen niks verkeerd doen bij haar. Terwijl hij letterlijk niks deed.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik een aantal dingen gemist. Dit en een blauw oog zegt me niks.
Art is echt een ultiem slechte presentator / interviewer.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, die meiden van Mike had ik zeker nog willen horen, op dat model na. Ben benieuwd wat er tijdens die wilde avond is gebeurd bijvoorbeeld.
Als Art betere vragen zou stellen, was het met Esther ook nog interessant geworden. En ik had Margreeth graag gehoord over die klus.
Nee! Viezige Tygo! Zou zo een zoon van Thijz kunnen zijn.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn kinderen mogen van mij kiezen of Art Rooijakkers als nieuwe papa of Tygo Gernandt. (Ik ben overigens nog steeds gelukkig getrouwd )
Hij nam iig geen koffieapparaat mee.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ach Peet kon het hele seizoen niks verkeerd doen bij haar. Terwijl hij letterlijk niks deed.
En die staat dan naast Nicolette Robinson te presenteren. Die kan nog veel minder.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Art is echt een ultiem slechte presentator / interviewer.
Nicolette is de reden dat ik dat programma niet meer kijk.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En die staat dan naast Nicolette Robinson te presenteren. Die kan nog veel minder.
Dit.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:15 schreef Kreator het volgende:
Ik vind die Suzanne echt helemaal niks. Niet leuk niet spontaan niet knap niet interessant. Ze wil alles aan die mooie man veranderen. Brrr.
quote:Op donderdag 12 september 2024 22:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Van die warme vriendschap leek ook niks meer over. Ik vond het raar. En ze had Peter ook geen blauw oog hoeven slaan.
Hij onderschat hoe leuk hij is en hoe eenvoudig hij een goed bij hem passende knappe nymfo kan krijgen, maar kennelijk is zo'n nietszeggende middle of the road muts zonder humor voor hem genoeg nu.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit.
Ik denk dat RJ een typische man is. Mannen kunnen niet alleen zijn. Dus och. Suzanne is vrolijk en hij is niet eenzaam. Werkt voor nu.
Dat is dus wat me verbaast: hij deed niets bijzonders, maar ze voelde zich gewoon heel fijn bij hem. Dát was zo bijzonder. En ineens is het een probleem dat hij niks doet.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ach Peet kon het hele seizoen niks verkeerd doen bij haar. Terwijl hij letterlijk niks deed.
Hij was zichzelf,.ik vond het wel mooi. Hij had er gewoon geen zin in.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:22 schreef Blues het volgende:
Tijz, had de eer aan jezelf gehouden en je niet zo opgesteld.
Ja maar de rest was zo vreselijk, dan waardeer je goedzak Péét gewoon.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is dus wat me verbaast: hij deed niets bijzonders, maar ze voelde zich gewoon heel fijn bij hem. Dat was zó bijzonder. En ineens is het een probleem dat hij niks doet.
Hij is helemaal niet leuk johquote:Op donderdag 12 september 2024 23:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij onderschat hoe leuk hij is en hoe eenvoudig hij een goed bij hem passende knappe nymfo kan krijgen, maar kennelijk is zo'n nietszeggende middle of the road muts zonder humor voor hem genoeg nu.
quote:Op donderdag 12 september 2024 23:27 schreef Claudia_x het volgende:
Thijz blijkt uiteindelijk nog erger te zijn dan Albert.
Hij legde het er wel heel dik bovenop dat ie er geen zin in had jaquote:Op donderdag 12 september 2024 23:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij was zichzelf,.ik vond het wel mooi. Hij had er gewoon geen zin in.
Beste Corrie, het blijft allemaal subjectief natuurlijkquote:Op donderdag 12 september 2024 23:27 schreef Kreator het volgende:
Ok Hans, sorry dat mijn mening niet bij de kennelijke feiten past.
Daar heb je wel gelijk in. Nou ja, ik vind het ook verfrissend om eens een man te zien die niet voor een jonge vrouw gaat omwille van haar uiterlijk. En ik vermoed dat best veel mannen niets liever willen dan een vrolijke, ongecompliceerde vrouw die niet zeurt en niet te serieus is.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij onderschat hoe leuk hij is en hoe eenvoudig hij een goed bij hem passende knappe nymfo kan krijgen, maar kennelijk is zo'n nietszeggende middle of the road muts zonder humor voor hem genoeg nu.
En op tijd haar benen spreid.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:31 schreef Claudia_x het volgende:
En ik vermoed dat best veel mannen niets liever willen dan een vrolijke, ongecompliceerde vrouw die niet zeurt en niet te serieus is.
Weet jij meer dan wij?quote:
December was het afgelopen keer.quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:33 schreef freaky40 het volgende:
Enig idee wanneer deze ook al weer start, december of januari?
Ze is zeg maar niet voor niks al 40 jaar alleen.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is dus wat me verbaast: hij deed niets bijzonders, maar ze voelde zich gewoon heel fijn bij hem. Dát was zo bijzonder. En ineens is het een probleem dat hij niks doet.
Ik vind Anja maar een moeilijke vrouw. En ik verdenk haar ervan dat ze omwille van de camera het wat mooier met Peter heeft gemaakt, met d’r ge-“Storm”.
Gelukkig vroeg Art daar nog naar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Kan zijn, maar er zitten daar wel vrouwen die ooit de moeite namen naar je af te reizen. Dan heb je je fatsoenlijk te gedragen. Niet jegens de productie, maar jegens hén.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij was zichzelf,.ik vond het wel mooi. Hij had er gewoon geen zin in.
Haha! Ik zou het ook met allebei wel kunnen.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn kinderen mogen van mij kiezen of Art Rooijakkers als nieuwe papa of Tygo Gernandt. (Ik ben overigens nog steeds gelukkig getrouwd )
Als je het niet voelt moet je er toch geen genoegen meenemen? Dat vind ik juist wel goed aan hem. Of alles of niks. Maar in NL kiezen heel veel mensen er voor om maar iemand te hebben ook al voelen ze er niks tot weinig bij... Want alleen is maar alleen (dooddoenerquote:Op donderdag 12 september 2024 23:15 schreef Kreator het volgende:
Weinig verrassingen verder, behalve dan van die behangplakselhomo. Die zag ik niet aankomen. Die krijgt in Frankrijk nog geen leuke geit om mee te knuffelen, laat staan een andere man.
Mee eens. Hij heeft met name Ammarie en Yvonne niet netjes behandeld. Hij had de tijd kunnen nemen om tot bezinning te komen, enig berouw te ontwikkelen en de vrouwen bij de reünie afsluiting te geven door ze hun zegje te laten doen. Mike zat er wat slap bij, maar hij zat er in ieder geval wel en kwam Noor onder ogen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kan zijn, maar er zitten daar wel vrouwen die ooit de moeite namen naar je af te reizen. Dan heb je je fatsoenlijk te gedragen. Niet jegens de productie, maar jegens hén.
Het is ook helemaal niet stoer of 'dapper' om 'zo lekker jezelf te blijven.' Het is in sommige gevallen laf, lui en karakterloos. En dit is zo'n geval.quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mee eens. Hij heeft met name Ammarie en Yvonne niet netjes behandeld. Hij had de tijd kunnen nemen om tot bezinning te komen, enige berouw te ontwikkelen en de vrouwen bij de reünie afsluiting te geven door ze hun zegje te laten doen. Mike zat er wat slap bij, maar hij zat er in ieder geval wel en kwam Noor onder ogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |