SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik weet niet of je wat mistquote:Op donderdag 12 september 2024 21:10 schreef Ippies het volgende:
Op Instagram van Bradley steekt die in de kerk een kaarsje voor Chi op, heb ik iets gemist?
Ja, haha. Vandaar mijn vraag.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet niet of je wat mist
Alleen ik vind het bizar en aandachtstrekkerij dat je zo'n actie op de socials zet
Denk dat dit het juiste antwoord is.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet niet of je wat mist
Alleen ik vind het bizar en aandachtstrekkerij dat je zo'n actie op de socials zet
Een actrice dus?quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:00 schreef Vriezer. het volgende:
[ afbeelding ]
Had vandaag dit pareltje op twitter gevonden
quote:
Dat doet ze dan goed.quote:
En dit is "onze Britt"?quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:00 schreef Vriezer. het volgende:
[ afbeelding ]
Ze vergeet Toegepaste Amateur Toneel in haar resuméquote:Op vrijdag 13 september 2024 00:00 schreef Vriezer. het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ze psychopathie verkeerd geschreven hebben?quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:00 schreef Vriezer. het volgende:
[ afbeelding ]
Ze acteert in ieder geval beter dan Diederik.quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze vergeet Toegepaste Amateur Toneel in haar resumé![]()
[ afbeelding ]
het verbaast mij steeds hoe snel na binnenkomst ze aan hun "rol" beginnen, vooral de vrouwen hebben er een handje van om zo snel mogelijk een dramakut uit te willen hangen, dan wel snel dekking zoeken in een KlefAct met een gozertje of Skreewkut worden..quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze acteert in ieder geval beter dan Diederik.
Die bakt er helemaal niets van.
Als die 2 theaterrollen spelen zijn ze nog even knetter. Je kunt het als amateur niet spelen als je die karaktereigenschappen niet in je hebt.quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:37 schreef woxxel2 het volgende:
Ik dacht al een tijdje dat de kandidaten een rol hebben die ze moeten spelen.
Vandaar dat de ouders zeggen dat ze britt t goed doet.
Lol idd, en het één heeft niets met het ander te maken. Natuurlijk acteert zij dit niet, ze heeft een beste kronkel in haar kop als het om relaties gaat.quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou ze psychopathie verkeerd geschreven hebben?
is ze nu 4de jaars student journalistiek of 2de jaars psychologie???quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:00 schreef Vriezer. het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |