SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik weet niet of je wat mistquote:Op donderdag 12 september 2024 21:10 schreef Ippies het volgende:
Op Instagram van Bradley steekt die in de kerk een kaarsje voor Chi op, heb ik iets gemist?
Ja, haha. Vandaar mijn vraag.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet niet of je wat mist
Alleen ik vind het bizar en aandachtstrekkerij dat je zo'n actie op de socials zet
Denk dat dit het juiste antwoord is.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet niet of je wat mist
Alleen ik vind het bizar en aandachtstrekkerij dat je zo'n actie op de socials zet
Een actrice dus?quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:00 schreef Vriezer. het volgende:
[ afbeelding ]
Had vandaag dit pareltje op twitter gevonden
quote:
Dat doet ze dan goed.quote:
En dit is "onze Britt"?quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:00 schreef Vriezer. het volgende:
[ afbeelding ]
Ze vergeet Toegepaste Amateur Toneel in haar resuméquote:Op vrijdag 13 september 2024 00:00 schreef Vriezer. het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ze psychopathie verkeerd geschreven hebben?quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:00 schreef Vriezer. het volgende:
[ afbeelding ]
Ze acteert in ieder geval beter dan Diederik.quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze vergeet Toegepaste Amateur Toneel in haar resumé![]()
[ afbeelding ]
het verbaast mij steeds hoe snel na binnenkomst ze aan hun "rol" beginnen, vooral de vrouwen hebben er een handje van om zo snel mogelijk een dramakut uit te willen hangen, dan wel snel dekking zoeken in een KlefAct met een gozertje of Skreewkut worden..quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze acteert in ieder geval beter dan Diederik.
Die bakt er helemaal niets van.
Als die 2 theaterrollen spelen zijn ze nog even knetter. Je kunt het als amateur niet spelen als je die karaktereigenschappen niet in je hebt.quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:37 schreef woxxel2 het volgende:
Ik dacht al een tijdje dat de kandidaten een rol hebben die ze moeten spelen.
Vandaar dat de ouders zeggen dat ze britt t goed doet.
Lol idd, en het één heeft niets met het ander te maken. Natuurlijk acteert zij dit niet, ze heeft een beste kronkel in haar kop als het om relaties gaat.quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou ze psychopathie verkeerd geschreven hebben?
is ze nu 4de jaars student journalistiek of 2de jaars psychologie???quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:00 schreef Vriezer. het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal een deel van haar opleiding zijn, en met name is ze op het gedeelte manipulatie cum laude geslaagdquote:Op vrijdag 13 september 2024 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ze nu 4de jaars student journalistiek of 2de jaars psychologie???
Ja! Ze kwam me al vaag bekend voor! Denk dat dat het is!quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:47 schreef wolffie het volgende:
Die ene meid doet me aan Donna denken, denk dat het door haar accent komt. Senna dus...
Maar Diederik weer meteen: "Ze proberen ons te naaien, met die herrie"quote:Op donderdag 12 september 2024 21:36 schreef freaky40 het volgende:
Wat een zielige wanvertoning door die som opdracht te saboteren. Fair play nooit van gehoord zeker! Maar deze opdracht begon afgelopen zaterdag dus de FEBO oempaloempa's waren niet lijfelijk aanwezig daarom krijgen ze een opdracht die tot afgelopen maandag duurt.
Fleuris blijft een vies pisjong!
quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:51 schreef wolffie het volgende:
Britt weet er niks van, dit is geen toneel. ze is gewoon zo en Died ook die horen echt bij elkaar. Ze zijn beiden slim zeggen ze, maar uiteindelijk is Serena daar nog slimmer.
#TeamSerenaquote:Op vrijdag 13 september 2024 11:51 schreef wolffie het volgende:
Britt weet er niks van, dit is geen toneel. ze is gewoon zo en Died ook die horen echt bij elkaar. Ze zijn beiden slim zeggen ze, maar uiteindelijk is Serena daar nog slimmer.
Misschien zelfs gewoon 4e jaars spookstudentquote:Op vrijdag 13 september 2024 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mooiste was nog dat zijn eigen bondgenoot, Jason de clown ook flink herrie aan het schoppen was.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar Diederik weer meteen: "Ze proberen ons te naaien, met die herrie"
Daar hebben ze toch allemaal evenveel last van.
Er is ook gezegd dat niet het hele team hoeft te rekenen. Degenen die niet willen of kunnen rekenen, kunnen ook gaan staan zingen en dansen. Moeten ze zelf weten.
Ergens heeft Britt zich laten ontvallen dat ze, als ze was wezen stappen, altijd iemand mee naar huis namquote:Op vrijdag 13 september 2024 11:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol idd, en het één heeft niets met het ander te maken. Natuurlijk acteert zij dit niet, ze heeft een beste kronkel in haar kop als het om relaties gaat.
En geen van alle is geblevenquote:Op vrijdag 13 september 2024 12:16 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ergens heeft Britt zich laten ontvallen dat ze, als ze was wezen stappen, altijd iemand mee naar huis nam
Sportschool paupers....wie gaat zijn kind nou Rocky noemen...juist dat soort volk.quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:32 schreef heisenberg7 het volgende:
Die twee nieuwe mannen in dat groepje van Serena zijn wel verrassend leuk.
Bij Rocky denk ik gelijk aan een huisdier..quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sportschool paupers....wie gaat zijn kind nou Rocky noemen...juist dat soort volk.
Ouders zeker een groot fan van Stallone (Rocky )quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sportschool paupers....wie gaat zijn kind nou Rocky noemen...juist dat soort volk.
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
SPOILER: promo voor vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
zo'n meiskûh noem je dan gewoon een sl...quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:16 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ergens heeft Britt zich laten ontvallen dat ze, als ze was wezen stappen, altijd iemand mee naar huis nam
quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:14 schreef KinKiJan het volgende:
Tja, als ze niet kunnen winnen op eigen kracht, dan maar op samenzweren ..
En rara uit wiens koker komt dat weer.SPOILER: promo voor vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha ik had hetzelfde idee en hoop dat ze dit gaan doenSPOILER: promo voor vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
... en huiver mee
70.000* en hij heeft nog 2 maanden om rustig na te denken, sinds Talpa zo traag is met het overmaken.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:14 schreef spapaars het volgende:
Beau onthult wat hij als eerst gaat doen met zijn 100.000 euro
Vossen gaan dit gewoon pakken...#teamvossen #teamdiederik in den gloria!quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:19 schreef Giggio het volgende:
spannend de laatste rekensommen
gaat de rest de vossen f*kken??
1 team pakt 250
2 teams delen 100 en 50
Vos zero points
laat mijn weekend vrolijk beginnen![]()
![]()
![]()
Hm... ja... dat zou wel tactisch doen uit de weg gaanquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:35 schreef KinKiJan het volgende:
Gewoon -1 geven bij fout antwoord in plaats van punten aan andere bondjes
Ik moet dat nog zien waarworden, als die 2e ook een fout antwoord geeftSPOILER: promo voor vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Want? Ze breken de regels en spelen vals. Dat is oneerlijk. Punt.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kinderachtig erover mailen
Misschien heb je gelijkquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:44 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Want? Ze breken de regels en spelen vals. Dat is oneerlijk. Punt.
Daarnaast is Died de aartsvijand van Sereen. Dus aanpakken die handel.
Hahahah. Denkt zij nou werkelijk dat een paar inleidende vakken volgen veel voorstelt?quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:00 schreef Vriezer. het volgende:
[ afbeelding ]
Werd dit hier niet al genoemd?quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
Breaking News.. Maurice is ook homo
6quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:43 schreef spapaars het volgende:
De zelfbenoemde rekenwonders staan op 3 punten.
mooi zo, gun ik hemquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
Diedert heeft 'm fout
[ afbeelding ]
Ja dit is vreemd. Het wordt ook wel erg kinderachtigquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:35 schreef KinKiJan het volgende:
Gewoon -1 geven bij fout antwoord in plaats van punten aan andere bondjes
Het is zo niet echt een eerlijk spel meerquote:
Nou ja het is wel rekenenquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is zo niet echt een eerlijk spel meer
Britt is een beetje dom.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:59 schreef spapaars het volgende:
Britt gaat niet voor die ton, met haar verraad.
Ja en dan gaan janken dat ze haar links laten liggen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Britt ...
Ze zet zichzelf wel erg buitenspel in de groep
Britt denkt met haar verkeerde hoofd ( oh nee tis een dame ..quote:
Dit dus. Ik ken zelf ook een paar van mijn studie die pyschologie als minor hadden gekozen, en het is de grootste onzin ooit.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:53 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Hahahah. Denkt zij nou werkelijk dat een paar inleidende vakken volgen veel voorstelt?En dan het lef om "Project A" en "Project B" als vakken te benoemen.
Verder is het zo tenenkrommend hoe specifiek ze alles benoemt en overal trots op is. "Ik heb een 9 gekregen voor een verslagje."![]()
Plaatsvervangende schaamte hiero.
Ja die onderstreept haar intelligentie helemaalquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
En dan tegen Diedert zeggen "Niet zeggen dat ik het gezegd heb"
Ze kust bijna de grond waar hij looptquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:03 schreef wolffie het volgende:
Britt is bang van Diederik niet verliefd op hem.
Ja maar dat kinderachtig gedoe.quote:
Tis wel creatiefquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Verkeerde knop gedrukt.. met opzet.. da's een leuke![]()
[ afbeelding ]
nopequote:Op vrijdag 13 september 2024 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
De knop van een ander Team indrukken magdâh ?
Tis gewoon erg dom van beidequote:
Dat dus. Beide totaal niet te vertrouwen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis gewoon erg dom van beide
Britt die niet kan wachten tot ze het tegen Died kan zeggen en died die het weer meteen met zijn bondje moet bespreken
Alleen maar Dieder&Britje nog steeds, de rest blijft nog monddood bij zoveel eenzijdig gejankquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:33 schreef spapaars het volgende:
Het is elke week meer drama dan een spelshow voor die ton.
Kappen hoor met je advies. Dit is vermaak van de bovenste plank.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:13 schreef wolffie het volgende:
Britt ga naar huis, dit is niet leuk voor jezelf. Dit is een spel, en je onzekerheid breekt je op. Diederik is niet van jou en jij bent niet van Died houden van is elkaar loslaten.
Geef Annetje 2 weken en ze staat net zo hard te skreewe als opgerotte Fatimaquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:52 schreef Soury het volgende:
Wat een idioten om Britt bij het plan te betrekken, natuurlijk rent ze gelijk naar Died. En dan staat ze glashard te liegen en hup daar zijn de tranen om het te verdoezelen en om medelijden op te wekken, wat een naar stuk vreten is dat. En Died erbijSerena heeft dat door.
Gaat een gezellig maandje wordenAnnet met haar psychologie van de koude grond waar je niks mee kan, al viel die van de week al door de mand door te zeggen dat die een vis is en dus zus en zo is. Sterrenbeelden muts
![]()
Zou er ver van uit de buurt blijven, al is het maar dat je haar per ongeluk aanraakt en een gele kaart aan je broek hebt.
Faat had nog enige zelfkennis, Annet denkt heel wat van zichzelf.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geef Annetje 2 weken en ze staat net zo hard te skreewe als opgerotte Fatima
Jup, Precies wat daar nodig is, nog meer zelfingenomen mensjesquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Faat had nog enige zelfkennis, Annet denkt heel wat van zichzelf.
Ben nu al fan van Mauricequote:Op vrijdag 13 september 2024 21:28 schreef wolffie het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa entertainment ik geniet ervan.
Ben al fan van de homo's heerlijk, gaat nog wat worden daar.
Annetje retketetje gaat nog voor vuur zorgen.
Was het maar weer maandag😄🤪
Ik verwacht bij de bondgenoten ook geen fair play, daar draait het allemaal om. Gunnen en misgunnen het zit notabene in de begintunequote:Op vrijdag 13 september 2024 22:05 schreef freaky40 het volgende:
Annet wordt/is de nieuwe Fatima. Verder wel een vermakelijke aflevering al is dit natuurlijk niet echt fair play. Ik snapte Albert wel. Gelukkig kwam Diederik daar snel achter dat ze wat bekokstooft hadden om de Vossen als laatste te laten eindigen, door zijn toxic vriendinnetje waarvan haar mede bondgenootjes zo naief waren dat ze het niet zou doorvertellen...ja en de Paus is atheist, wat een pure domheid!
Best wel een aardige casting deze cyclus, tenminste de potentie voor een vruchtbaar maandje qua TV maken is wel gezet bij de aflevering vandaag...
Het gaat niet goed op deze manier .... of Febo is op zoek naar een program exitquote:Op vrijdag 13 september 2024 23:09 schreef freaky40 het volgende:
Buiten de spellen kan dat allemaal prima maar bij opdrachten van de FEBO moet je gewoon de opdrachten uitvoeren zonder manipulatie. Snap die move niet zo eigenlijk ineens en waarom de FEBO hier in mee gaat en dit goed keurt. Er wordt evengoed wel TV gemaakt. Het moet echt wel een strijd zijn om de punten maar dat kan ook op een normale manier.
Het scoort als een malle, dus neen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat niet goed op deze manier .... of Febo is op zoek naar een program exit
Eens! Aan de ene kant is het wel grappig om te zien, maar ze saboteren niet alleen elkaar, ook heel die spellen. Diederik die langs die zuilen loopt en op hun knop ramt en al middelvinger opstekend naar het scherm een willekeurig getal roept geeft dat goed weer. Het boeit niet meer dus waarom nog moeite doen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 23:09 schreef freaky40 het volgende:
Buiten de spellen kan dat allemaal prima maar bij opdrachten van de FEBO moet je gewoon de opdrachten uitvoeren zonder manipulatie. Snap die move niet zo eigenlijk ineens en waarom de FEBO hier in mee gaat en dit goed keurt. Er wordt evengoed wel TV gemaakt. Het moet echt wel een strijd zijn om de punten maar dat kan ook op een normale manier.
Volgens mij wilde ze daar nog aan beginnen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:20 schreef Yver73 het volgende:
Haha, was het ook niet Babette in EJVJL die psychologie had gestudeerd?? De grootste nutcases doen die opleiding!! 😁
quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:41 schreef wolffie het volgende:
Ohh die Brijan is toch homo die andere wist ik niet.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
Breaking News.. Maurice is ook homo
Klopt dat zei ik in de post hieronder. Inclusief een foto waarop ie poedelnaakt op date is met een andere man.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 00:33 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat is Maurice. Die deed in 2018 mee aan het tweede seizoen van Adam zoekt Eva VIPS, als één van de twee dates voor Jeffrey Wammes.
Tsja waar ligt nu de grens? Gaan ze straks elkaars kaartenhuisjes omblazen, tegen de tafels stoten bij stapelspelletjes, dat straks de groep met de meeste punten ook de groepsopdrachten gaat saboteren omdat ze zelf toch eten zat hebben?quote:Op zaterdag 14 september 2024 03:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eens! Aan de ene kant is het wel grappig om te zien, maar ze saboteren niet alleen elkaar, ook heel die spellen. Diederik die langs die zuilen loopt en op hun knop ramt en al middelvinger opstekend naar het scherm een willekeurig getal roept geeft dat goed weer. Het boeit niet meer dus waarom nog moeite doen.
Snap dat het lastig is 'hufterproof' opdrachten te bedenken, maar ik snap ook dat het een sport wordt om de mazen in 'de wet' te vinden om elkaar te naaien. Het wordt nu wel een kinderachtig zooitje zo en ik geloof niet dat dat helemaal de bedoeling is. Sta er dus net als @:childofthestars dubbel in. Benieuwd hoe ze daarmee omgaan bij de Febo.
Ze weet nu dat Maurice dit doet, duwen en zo. Dat moet je uitspelen op een moment dat zij veel punten hebben. Uitlokken dat hij je aan de kant duwt en een gele kaart aansmeren.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:47 schreef Cosima het volgende:
En wat was ze nou aan het liegen over die Maurice en zn duw. Echt gęnant
Dicht bij jezelf blijven hoor. Neem dit advies maar gratis van mij aan.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:47 schreef Cosima het volgende:
Die Annet lijkt me echt vreselijk. Leuke montage dat gesprek met die Donna2. Je ziet gewoon dat ze totaal niet geïnteresseerd is in de ander maar alleen haar eigen verhaal wil vertellen. Zo zijn de meeste mensen, maar zij blaast zo hoog van de toren over hoe goed ze met mensen om kan gaan want ze is leidinggevende geweest blabla.. dus dan verwacht je juist wat anders. Ze is echt zo n Instagram coach die denkt dat ze verstand heeft van mentale issues maar eigenlijk niks weten. Trek dat soort types echt heel erg slecht. En wat was ze nou aan het liegen over die Maurice en zn duw. Echt gęnant
Het begon ooit met Robert die ging drukken bij elke vraag zodat hij niet meer ingehaald kon worden. Toen nog zonder strafpunten.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:47 schreef kater1 het volgende:
Dat spellen saboteren begon volgens mij met Max, met die dartswedstrijd tegen Chelsea gooide hij expres alles naast toen hij voldoende punten had. Dat vond ik al zo tenenkrommend. Toen ontdekte Floris dat je met alle bondjes tegen één bondje kan etteren. Daar zei Jan nog wat van, maar er is verder geen actie op gekomen. Nu gaat het van kwaad tot erger. Ik snap die haat tegen de vossen niet zo. En dat iedereen erin meegaat. Behalve Albert.
Eens, maar het was een bewuste keuze om Died en Britt uit elkaar te halen, want dat vonden ze allemaal zo leuk. Dit hadden ze kunnen verwachten en Max en Rowena hadden het net zo gedaan. Dat is het nadeel van stelletjes, die kan je beter bij elkaar laten, dan voorkom je dit soort praktijkenquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:38 schreef greysbones het volgende:
Vergeet niet dat iemand in een bondje zit die alles doorlult naar het vossenbondje
Dit is net zo goed spelbederf als manieren verzinnen om de vossen ( en ik denk vooral Diederik) tegen te werken.
De uitspraken die af en toe uit zijn mond komen maakt dat mensen tegen hem zijn
Maar buiten de spelletjes gingen ze wel beter met elkaar om had ik het ideequote:Op zaterdag 14 september 2024 20:27 schreef wolffie het volgende:
Dit is wat ze willen, bondgenoten is haat en nijd en zorgen dat je het andere zo lastig mogelijk maakt. Toch was de aller eerste bondgenoten het leukste. Toen Robert kwam die had de pik op beau is dat pesten eigenlijk begonnen.
Ik vraag me afquote:Op zondag 15 september 2024 03:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, maar het was een bewuste keuze om Died en Britt uit elkaar te halen, want dat vonden ze allemaal zo leuk. Dit hadden ze kunnen verwachten en Max en Rowena hadden het net zo gedaan. Dat is het nadeel van stelletjes, die kan je beter bij elkaar laten, dan voorkom je dit soort praktijken
Maar die streams zijn er niet, en ben bang dat die ook niet meer komen nu het zo goed doet op TVquote:Op zondag 15 september 2024 10:32 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk van de FEBO, het hele RLS gehalte wat er ooit was met EJVJL dus met streams is nu verworden tot Scripted Reality zoals ook andere soortgelijke vooraf opgenomen shows. Je kunt het nooit echt achter halen van wie deze beslissing komt, ook als er streams zouden zijn, dus of ze er nu zijn of niet het maakt in wezen niets uit. Met streams is het wel veel leuker en het format completer.
Waren wel strafpunten, maar geen 3 per bondje. Ze deelden dan de 3 punten. Dus stond je 6 punten voor met nog 5 vragen te gaan, kon je gewoon direct drukken en een fout antwoord geven.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:57 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Het begon ooit met Robert die ging drukken bij elke vraag zodat hij niet meer ingehaald kon worden. Toen nog zonder strafpunten.
Is ook het spel. Iedereen kan gaan rekenen. Willen de Vossen het eerst zijn, moeten ze snel drukken. Dat storen door de anderen, stoort iedereen. En dan wint degene die zich ervoor af kan sluiten. Niks mis mee.quote:Dit kan alleen tegengegaan worden als een fout antwoord meer punten kost dan een goed antwoord oplevert .
En iedereen gaat erin mee uit eigenbelang natuurlijk. Nu krijgt iedereen die niet kan rekenen punten. En het sterkste bondje krijgt niks. Zelfbehoud.
SPOILER: zonder Jorrit..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 16 september 2024 13:00 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ze doen binnenkort ook een meeting met 'de eerste 16 15'.Ik mis Mary ook op die fotoSPOILER: zonder Jorrit..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Geen idee wie er allemaal op die BBQ waren, maar naast Jorrit en Mary staan Olivier, Jasmijn, Erik, Melanie, 2x Daniëlle, Wendy, Emely, Silvia, Daan, Jelle, Michelle, Rob, Fatima, Bradley, Beau en Gerrit er ook niet bij opquote:
Wie is die blonde tussen Bo en Casper?quote:
quote:Ze doen binnenkort ook een meeting met 'de eerste 16 15'.SPOILER: zonder Jorrit..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet niet wat Jorrit gedeeld had, maar ze kiezen wel duidelijk voor een kant. Als Ed er geen zin in heeft, dan komt ie toch lekker niet? In plaats van huilen en eisen dat men zich aan hem aanpast.Hotapnyc
Denisequote:Op maandag 16 september 2024 14:51 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Wie is die blonde tussen Bo en Casper?![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 14:53 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dankje, ineens herinnerde ik me dr alweer. Geen indruk gemaakt.
Misschien dat Jorrit zich naar anderen zich ook heeft misdragen… kwam ook raar over.. gelijk al bij de Kick off aflevering, waar hij nou niet de meest goede eerste indruk gaf..quote:Op maandag 16 september 2024 14:51 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Wie is die blonde tussen Bo en Casper?![]()
Edit: ik weet het alweer! Die luilak die er ff inzat.
[..]![]()
Ik weet niet wat Jorrit gedeeld had, maar ze kiezen wel duidelijk voor een kant. Als Ed er geen zin in heeft, dan komt ie toch lekker niet? In plaats van huilen en eisen dat men zich aan hem aanpast.
Nou ja nieuwquote:Op maandag 16 september 2024 19:38 schreef Chanel5 het volgende:
Nieuwe regel, je mag niet meer op een ander zijn knop drukken.
Brei een sjaalquote:Op maandag 16 september 2024 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
24u fietsend een lamp aanhouden is nog niet geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |