Nice, ga ik vast fanfiction over je schrijven.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik duik het bed in met degeen die me het eerst vindt op CCTV beelden van m'n vakantie.
Waarom dan?quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:26 schreef Mishu het volgende:
Ik vind Daan Koens op basis van dat filmpje trouwens wel een echte kansenparel
Waarom vraag je het dan aan mij?quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom dan?
(Heb de video niet gekeken aangezien het hun privétijd is).
TikTok. Daan Koens heeft zelf op de aantijgingen gereageerd al en bevestigd dat het echt is.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:04 schreef Dave het volgende:
In welke social media app zou die chat eigenlijk plaats gevonden moeten hebben?
Sorry, deze boomer kent alleen Facebook.. Op zowel TikTok als Insta zie ik nog een daankoens4 user, met historie, dus ik snap dat 'Account not found' nog niet helemaal.
Dus hoe echt is die video eigenlijk?
Zijn daar wel camerabeelden van?quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:08 schreef Dave het volgende:
Ok, het is nu officieel: Daveopkantoordag = Joostophefdag.
Eh, JIJ schrijft hier dat je het op basis van die video een 'kansenparel' vindt toch? Dan is 'waarom vind je dat' geen gekke vraag hoor.quote:
Nou, kijk zelf maar.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Eh, JIJ schrijft hier dat je het op basis van die video een 'kansenparel' vindt toch? Dan is 'waarom vind je dat' geen gekke vraag hoor.
Ik zou zeggen: kijk, observeer. En bepaal zelf je mening. Denk zelf na.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:27 schreef Greys het volgende:
Oké dan niet joh.
Kom hier dan niet iemand uitmaken voor van alles en nog wat zonder enige onderbouwing erbij waarom je dat vindt, want dan kan je 'waarom' verwachten.
En nee ik ga die video niet kijken want die mensen hebben recht op privé.
(Ik neem tenminste aan dat je het over de video met hun privébeelden hebt en niet over de video met screenshots van de dm's? Want die heb ik wel gezien omdat die hier stond. Als je het over die dm's hebt is dat niet echt duidelijk. Die dm's van hem vind ik ook niet bepaald fraai maar ik denk dat je zelf ook niet zo netjes zou reageren als men van je eist alles van je privé te mogen weten. Ik tenminste niet.)
"Ik bedoelde inderdaad niet het filmpje met de dm's maar die privébeelden Greys".quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: kijk, observeer. En bepaal zelf je mening. Denk zelf na.
Nou he?quote:
Kijk, observeer, bepaal zelf je mening. En dan liefst een volledig absurde mening die helemaal niet is gebaseerd op wat je zojuist hebt geobserveerd.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: kijk, observeer. En bepaal zelf je mening. Denk zelf na.
Dit lijkt me ondertussen gewoon het tweede account van die Za. Hier valt niet mee te praten.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
"Ik bedoelde inderdaad niet het filmpje met de dm's maar die privébeelden Greys".
Zo moeilijk is het allemaal niet om gewoon een normale discussie te voeren. Behalve met jou, kennelijk.
Dit begint me te veel te lijken op "dOe zELF 0nDerZOek!". Maar eh nope, dat onderzoeken is namelijk stalken in dit geval. Dus ik bedank.
[..]
Nou he?
Ik zag het eerlijk gezegd niet direct aankomen maar er stond ergens een wissel verkeerd idd.
Daar kreeg ik geen antwoord op toen ik het vroeg dus het blijft gissen waar die mening nou precies op is gebaseerd.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:11 schreef Dave het volgende:
Hallo, opa wordt te oud hoor, het gaat toch over dat DM filmpje?
Ja.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:11 schreef Dave het volgende:
Hallo, opa wordt te oud hoor, het gaat toch over dat DM filmpje?
Geen idee hoeveel hij er eerst had maar ik wens dat het betekent dat hij de vervelendste volgers gewoon massaal geblocked heeft en daar de komende dagen lekker mee doorgaat.quote:Op maandag 7 oktober 2024 23:16 schreef Mishu het volgende:
Even over heel iets anders: mensen zijn begonnen Joost Klein te ontvolgen. Staat nu op 1.7 miljoen volgers
Ja met mijn kloons, anijsbeer, icebeer en aloe_veer heb ik gelijk op ontvolgen gedrukt. Dat zal het zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2024 23:16 schreef Mishu het volgende:
Even over heel iets anders: mensen zijn begonnen Joost Klein te ontvolgen. Staat nu op 1.7 miljoen volgers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |