Ja maar ze zijn verliefd op hem en hij gaat zomaar op vakantie?? Kan toch niet Cyan.quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:02 schreef Cyan9 het volgende:
Hem verantwoordelijk houden voor wangedrag van "fans". Echt hoor.
Omg en hij deelt het niet meteen als hij een vriendin heeft. Schande.quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn verliefd op hem en hij gaat zomaar op vakantie?? Kan toch niet Cyan.
Eigenlijk eis ik van hem dat hij al z'n fans persoonlijk op de hoogte brengt over zijn geaardheid, relatiestatus en seksuele voorkeuren, maar hé, wie ben ik.quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn verliefd op hem en hij gaat zomaar op vakantie?? Kan toch niet Cyan.
Is toch wel het minste wat hij kan doen hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Eigenlijk eis ik van hem dat hij al z'n fans persoonlijk op de hoogte brengt over zijn geaardheid, relatiestatus en seksuele voorkeuren, maar hé, wie ben ik.
Het is niet alleen de ESF fans. Maar ook fans van populaire artiesten gaan heel ver. Een artiest zoals Chappell Roan heeft al aangegeven dat ze dit soort stalkergedrag niet normaal vindt.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is voornamelijk van dat jonge grut dat zich als enge zuignapjes op de Joosten en Käärijä's en Jokertjes enzo hebben gestort en hen tot hun 'bezit' hebben gemaakt. Every move you make I'll be watching you.
Tótdat een van die jongens iets verkeerd zegt of iets niet doet wat zij wel willen of (zoals bv Käärijä) op het podiums niks wil zeggen over de Palestijnse vlag van iemand in het publiek, want dan vliegt datzelfde jonge tuig diegene meteen online naar de strot en hebben ze afgedaan en worden ze gecancelled.
![]()
![]()
Een social media ESF-slangenkuil is het geworden de laatste jaren. Doodeng volk, die nieuwe 'fans'. Begon eigenlijk vooral in het jaar van Marius Bear die ineens zó gepest en aangevallen werd online dat mede-deelnemers er iets van moesten zeggen namens ESF. Sindsdien is alles alleen maar rotter geworden.
Als het Eurovisie niet kapot gaat aan de EBU dan wel aan de nieuwe fans.
Oh dat had ik nog gemist, kan er ook nog wel bij. Wtf.quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dus hij mag niet op straat lopen midden in de nacht met een vriend en een vrouw?
Gewoon lopen niet eens hand in hand ofzo.
En dan het normaal vinden dat haar naam en gegevens openbaar worden gemaakt??
Volgens mij zit er ergens een schroefje of schroefjes los.
Hoe durft hij inderdaadquote:Op maandag 7 oktober 2024 14:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daar is zelfs een liedje overquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:48 schreef Mishu het volgende:
Volgens mij is Joost Klein trouwens homo of bi, of een andere gender variatie.
Heh??quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:45 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik vind trouwens met de marketing die gebruikt is en hoe Joost Klein als 'heartthrub' is neergezet niet gek dat diverse fangirls denken dat ze uiteindelijk zijn vriendin gaan worden.
Eh, als je er als fan niet mee om kunt gaat dat je idool een privéleven heeft en daar ontevreden mee bent, ben je echt zo gek als een deur als fan. Koekoek.quote:Die fangirls zitten echt in een lastige spagaat nu. Want ze zijn verliefd op Joost Klein maar die gaat nu gewoon lekker vakantie vieren uiteraard.
Ze mogen echter niks aan onvrede uitspreken want dan worden ze bij de 'stalkers' geschaard.
Met zulke fans lijkt het me lastiger voor de artiesten dan voor de fans.quote:Lijkt me lastige positie voor die meiden
Nou dit.quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:02 schreef Cyan9 het volgende:
Hem verantwoordelijk houden voor wangedrag van "fans". Echt hoor.
Ik vind deze post een goed voorbeeld van hoe mensen werkelijk alles op zo'n kerel kunnen projecteren. Joost Klein is gewoon een mens, heeft z'n aardige kanten, heeft ook z'n minder aardige kanten, en geen van ons kent hem. De rest is allemaal je eigen projectie (net als van die obsessieve fans).quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:56 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij mag doen en laten wat hij wil.
Maar als meerdere mensen verliefd en verdwaasd rondlopen nu. Met hoe hij als een soort 'Elvis'/goede jongen gepresenteerd werd dan vind ik het niet gek allemaal.
Ik denk sowieso dat de blauwe Europapa een personage was wat hij wilde zijn maar dat de zwarte Europapa, met een duistere duivelse kant, het personage is wat hij nu is. Hij heeft gewoon 2 kanten die jongen en af en toe komt de duivel/demoon in hem naar buiten.
Dat zie je bijv in die mic die dan naar iemand in het publiek tegen iemand zijn hoofd wordt gegooid, die cameravrouw. Daarna sorry, sorry en geld er tegen aan. Hij is er trots op dat hij nooit sorry zegt.
Ik zie wat ik zie.
Ja nogal. Een hele gereedschapskist zit er los.quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dus hij mag niet op straat lopen midden in de nacht met een vriend en een vrouw?
Gewoon lopen niet eens hand in hand ofzo.
En dan het normaal vinden dat haar naam en gegevens openbaar worden gemaakt??
Volgens mij zit er ergens een schroefje of schroefjes los.
Jup. Elk dingetje komt onder een vergrootglas en elk dingetje wordt uitgelegd zoals het in hun eigen hoofd wel móet zijn. Brrrr.quote:Op maandag 7 oktober 2024 15:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind deze post een goed voorbeeld van hoe mensen werkelijk alles op zo'n kerel kunnen projecteren. Joost Klein is gewoon een mens, heeft z'n aardige kanten, heeft ook z'n minder aardige kanten, en geen van ons kent hem. De rest is allemaal je eigen projectie (net als van die obsessieve fans).
Nou ik heb ergens even een afslag gemist denk ik.quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:45 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik geef er geen waarde-oordeel aan, dit is wat er gebeurd is feitelijk gezien.
Ik vind trouwens met de marketing die gebruikt is en hoe Joost Klein als 'heartthrub' is neergezet niet gek dat diverse fangirls denken dat ze uiteindelijk zijn vriendin gaan worden. Ja, die zuignapjes zijn dom en gek, sowieso moet je je afvragen of Joost Klein met zijn achtergrond en reeds bekend gedrag de ideale 'boyfriend' is.
Maar je hebt wel boter op je hoofd als je niet ook je eigen aandeel ziet in het gedrag wat fans nu vertonen.
Die fangirls zitten echt in een lastige spagaat nu. Want ze zijn verliefd op Joost Klein maar die gaat nu gewoon lekker vakantie vieren uiteraard.
Ze mogen echter niks aan onvrede uitspreken want dan worden ze bij de 'stalkers' geschaard.
Lijkt me lastige positie voor die meiden
Als je 11 bent ofzo snap ik dit nog ergens wel.quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:27 schreef Greys het volgende:
Hoe werken die hoofdjes dan, denken ze echt dat Joost of wie van de artiesten dan ook op een dag denkt 'Gut wat enorm leuk die obsessieve knettergekke stalker, daar wil ik mee trouwen'?
Mijn hond heeft ook een flinke fanclub op Twitter, ik hoop niet dat iemand daar denkt dat hij ooit verliefd op ze wordt.
Hahaha ja oké, maar bij 12 houdt het toch wel op.quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je 11 bent ofzo snap ik dit nog ergens wel.
Mijn hart, wat doe je.quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:27 schreef Greys het volgende:
Mijn hond heeft ook een flinke fanclub op Twitter, ik hoop niet dat iemand daar denkt dat hij ooit verliefd op ze wordt.
Ik duik het bed in met degeen die me het eerst vindt op CCTV beelden van m'n vakantie.quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:27 schreef Greys het volgende:
Hoe werken die hoofdjes dan, denken ze echt dat Joost of wie van de artiesten dan ook op een dag denkt 'Gut wat enorm leuk die obsessieve knettergekke stalker, daar wil ik mee trouwen'?
Nice, ga ik vast fanfiction over je schrijven.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik duik het bed in met degeen die me het eerst vindt op CCTV beelden van m'n vakantie.
Waarom dan?quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:26 schreef Mishu het volgende:
Ik vind Daan Koens op basis van dat filmpje trouwens wel een echte kansenparel
Waarom vraag je het dan aan mij?quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom dan?
(Heb de video niet gekeken aangezien het hun privétijd is).
TikTok. Daan Koens heeft zelf op de aantijgingen gereageerd al en bevestigd dat het echt is.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:04 schreef Dave het volgende:
In welke social media app zou die chat eigenlijk plaats gevonden moeten hebben?
Sorry, deze boomer kent alleen Facebook.. Op zowel TikTok als Insta zie ik nog een daankoens4 user, met historie, dus ik snap dat 'Account not found' nog niet helemaal.
Dus hoe echt is die video eigenlijk?
Zijn daar wel camerabeelden van?quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:08 schreef Dave het volgende:
Ok, het is nu officieel: Daveopkantoordag = Joostophefdag.
Eh, JIJ schrijft hier dat je het op basis van die video een 'kansenparel' vindt toch? Dan is 'waarom vind je dat' geen gekke vraag hoor.quote:
Nou, kijk zelf maar.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Eh, JIJ schrijft hier dat je het op basis van die video een 'kansenparel' vindt toch? Dan is 'waarom vind je dat' geen gekke vraag hoor.
Ik zou zeggen: kijk, observeer. En bepaal zelf je mening. Denk zelf na.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:27 schreef Greys het volgende:
Oké dan niet joh.
Kom hier dan niet iemand uitmaken voor van alles en nog wat zonder enige onderbouwing erbij waarom je dat vindt, want dan kan je 'waarom' verwachten.
En nee ik ga die video niet kijken want die mensen hebben recht op privé.
(Ik neem tenminste aan dat je het over de video met hun privébeelden hebt en niet over de video met screenshots van de dm's? Want die heb ik wel gezien omdat die hier stond. Als je het over die dm's hebt is dat niet echt duidelijk. Die dm's van hem vind ik ook niet bepaald fraai maar ik denk dat je zelf ook niet zo netjes zou reageren als men van je eist alles van je privé te mogen weten. Ik tenminste niet.)
"Ik bedoelde inderdaad niet het filmpje met de dm's maar die privébeelden Greys".quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: kijk, observeer. En bepaal zelf je mening. Denk zelf na.
Nou he?quote:
Kijk, observeer, bepaal zelf je mening. En dan liefst een volledig absurde mening die helemaal niet is gebaseerd op wat je zojuist hebt geobserveerd.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: kijk, observeer. En bepaal zelf je mening. Denk zelf na.
Dit lijkt me ondertussen gewoon het tweede account van die Za. Hier valt niet mee te praten.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
"Ik bedoelde inderdaad niet het filmpje met de dm's maar die privébeelden Greys".
Zo moeilijk is het allemaal niet om gewoon een normale discussie te voeren. Behalve met jou, kennelijk.
Dit begint me te veel te lijken op "dOe zELF 0nDerZOek!". Maar eh nope, dat onderzoeken is namelijk stalken in dit geval. Dus ik bedank.
[..]
Nou he?
Ik zag het eerlijk gezegd niet direct aankomen maar er stond ergens een wissel verkeerd idd.
Daar kreeg ik geen antwoord op toen ik het vroeg dus het blijft gissen waar die mening nou precies op is gebaseerd.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:11 schreef Dave het volgende:
Hallo, opa wordt te oud hoor, het gaat toch over dat DM filmpje?
Ja.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:11 schreef Dave het volgende:
Hallo, opa wordt te oud hoor, het gaat toch over dat DM filmpje?
Geen idee hoeveel hij er eerst had maar ik wens dat het betekent dat hij de vervelendste volgers gewoon massaal geblocked heeft en daar de komende dagen lekker mee doorgaat.quote:Op maandag 7 oktober 2024 23:16 schreef Mishu het volgende:
Even over heel iets anders: mensen zijn begonnen Joost Klein te ontvolgen. Staat nu op 1.7 miljoen volgers
Ja met mijn kloons, anijsbeer, icebeer en aloe_veer heb ik gelijk op ontvolgen gedrukt. Dat zal het zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2024 23:16 schreef Mishu het volgende:
Even over heel iets anders: mensen zijn begonnen Joost Klein te ontvolgen. Staat nu op 1.7 miljoen volgers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |