Die 2 dingen spreken elkaar tegen. Wil ie het positief eindigen of lekker in de contramine met een zwart pak en een protestlied. Dat kost heel veel negatieve energie al die maandenquote:Op zondag 13 oktober 2024 21:31 schreef Kinga het volgende:
Ergens denk ik dan weer wel, hij wil die nachtmerrie van vorig jaar gewoon omdraaien en het positief beeindigen misschien?
Lekker in het zwarte pak en een protest lied.
Maar ondertussen jaagt die ook veel (potentiële) fans weg met z’n getroll.quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:56 schreef NailQueen het volgende:
Volgens mij vindt hij het wel leuk om de media te trollen
Hou toch op. Welke fans zou ie nou wegjagen met een fotoreeks met esf 2025quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Maar ondertussen jaagt die ook veel (potentiële) fans weg met z’n getroll.
Ja dit.quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:56 schreef NailQueen het volgende:
Volgens mij vindt hij het wel leuk om de media te trollen
Zijn echte fans weten wel hoe hij in elkaar zit.quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
"My lover"quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
De trol zal wel kwaad zijn nu hij openlijk flirt en misschien wel de liefde verklaard![]()
https://vm.tiktok.com/ZIJW6Y9fP/
Hij wilt gewoon zijn muziek verspreiden met een groot bereik. Dit is zijn beroep en onderdeel van dat beroep is dat je zo veel als mogelijk aandacht voor je muziek en jezelf als het merk 'artiest' krijgt.quote:Op zondag 13 oktober 2024 06:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou het vooral erg dom vinden van hem.
Nee hoor, zoals je kan teruglezen had ik eerder vermoedens dat hij gay of bi is. Er is namelijk ook een homoseksuele man op Reddit die claimt dat Joost Klein hetero is en met zijn hoofd op de treinrails moet gaan liggenquote:Op maandag 14 oktober 2024 09:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
De trol zal wel kwaad zijn nu hij openlijk flirt en misschien wel de liefde verklaard![]()
https://vm.tiktok.com/ZIJW6Y9fP/
Het is geen wedstrijd he.quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Zijn echte fans weten wel hoe hij in elkaar zit.
Ik ben wel klaar met de onduidelijkheid en gebrek aan transparantie, niet mijn ding. Zeg waar het op staat. Wees eerlijk en oprecht. Neem verantwoordelijkheid. Toon zelf-inzicht en zelfreflectie. Eigenlijk alles wordt buiten henzelf gelegd, alles is de schuld van een ander en Joost is eeuwig slachtoffer.quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Niksig op de achtergrond zou inderdaad wel het ergste zijn. Al is het natuurlijk wel zo dat als Joost daadwerkelijk mee wil doen, het eigenlijk alleen nog Joost zelf, of een heel grote naam als Anouk of Di-Rect kan worden.quote:Op maandag 14 oktober 2024 07:31 schreef Em31 het volgende:
Aan de ene kant kan ik het me niet voorstellen dat hij nog een keer wil, aan de andere kant.. ze zullen vast ook nog gewoon boos zijn en dan is dit wel de grootste fuck you die je kan geven. Je vergeet soms wat er allemaal gebeurd en gezegd is die eerste dagen en hoe het verhaal toen rondging. Snap dan ergens ook wel dat je denkt, ja doei we doen het gewoon nog een keer.
Heb daar niet heel veel zin in geloof ik, maar aan de andere kant boeiend ook. Beter dan niksig op de achtergrond aanwezig zijn.
Joost ziet zichzelf als een kunstenaar. Dit is gewoon performance art. Alles verstoren en ontregelen. Ik hou er wel van.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:58 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij wilt gewoon zijn muziek verspreiden met een groot bereik. Dit is zijn beroep en onderdeel van dat beroep is dat je zo veel als mogelijk aandacht voor je muziek en jezelf als het merk 'artiest' krijgt.
Doorscrollen is inderdaad de enige manier om dit topic normaal te houden dus hup allemaalquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:12 schreef Fred_B het volgende:
(Ik stel voor dat we de voorgaande 4 berichten even negeren, anders zijn we weer een half topic verder met geneuzel)
[..]
Niksig op de achtergrond zou inderdaad wel het ergste zijn. Al is het natuurlijk wel zo dat als Joost daadwerkelijk mee wil doen, het eigenlijk alleen nog Joost zelf, of een heel grote naam als Anouk of Di-Rect kan worden.
Als je Harry Hobbelduif uit Medemblik bent, sta je in de publieke opinie al meteen met 10-0 achter, en mag je alle verwijten opvangen als je namens Nederland zou gaan.
Racoon en Stefania hebben aangegeven te willen gaan. Stefania heeft nummers zegt ze.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:12 schreef Fred_B het volgende:
(Ik stel voor dat we de voorgaande 4 berichten even negeren, anders zijn we weer een half topic verder met geneuzel)
[..]
Niksig op de achtergrond zou inderdaad wel het ergste zijn. Al is het natuurlijk wel zo dat als Joost daadwerkelijk mee wil doen, het eigenlijk alleen nog Joost zelf, of een heel grote naam als Anouk of Di-Rect kan worden.
Als je Harry Hobbelduif uit Medemblik bent, sta je in de publieke opinie al meteen met 10-0 achter, en mag je alle verwijten opvangen als je namens Nederland zou gaan.
Jij denkt dat het cameravrouw incident ook bewust was?quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:13 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Joost ziet zichzelf als een kunstenaar. Dit is gewoon performance art. Alles verstoren en ontregelen. Ik hou er wel van.
De negeerfunctie is echt wel gewoon heel fijn hoor, ook al zie je het wel als andere mensen erop reageren. Het mooiste zou zijn dat als er iets gequote wordt, dat het dan ook ingeklapt wordtquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Doorscrollen is inderdaad de enige manier om dit topic normaal te houden dus hup allemaal![]()
Ze hebben een beetje een precedent geschapen in 2021 door Jeangu Macrooy een nieuwe kans te geven. Dat was ook een goedmakertje, waarbij het ingezonden lied dus niet leidend was.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Doorscrollen is inderdaad de enige manier om dit topic normaal te houden dus hup allemaal![]()
Inderdaad dat dacht ik ook ja, dan moet het een grotere naam zoals DI-RECT zijn. De AVROTROS staat zelf nu een beetje voor het blok als ze Joost niet willen en Joost wel serieus is. Als Joost niet serieus is zou ik dat als AVROTROS gewoon snel bekend maken.
Ja dat is het probleem. FOK laat users hele topics verzieken dus dan is de enige optie dat iedereen die persoon negeert. Je zag al eerder dat het dan een gewoon topic blijft.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:23 schreef Troel het volgende:
[..]
De negeerfunctie is echt wel gewoon heel fijn hoor, ook al zie je het wel als andere mensen erop reageren.
Nee, absoluut niet.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:19 schreef Mishu het volgende:
Jij denkt dat het cameravrouw incident ook bewust was?
Wat mij betreft wel oké. Zal vast geen fantastisch nummer dan worden, maarja boeiend allemaal ook nog.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:24 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ze hebben een beetje een precedent geschapen in 2021 door Jeangu Macrooy een nieuwe kans te geven. Dat was ook een goedmakertje, waarbij het ingezonden lied dus niet leidend was.
Ja, als ze nu een onbekend talent sturen krijgt die waarschijnlijk weer een social media storm over zich heen als Joost die Eurovision 2025 berichten blijft sturen of dat nou om te trollen is of serieus.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een trol in de aanbieding die kan gaan?quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, als ze nu een onbekend talent sturen krijgt die waarschijnlijk weer een social media storm over zich heen als Joost die Eurovision 2025 berichten blijft sturen of dat nou om te trollen is of serieus.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:48 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dus jij maakt ook kans met een goed liedje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |