Bedankt voor de reacties allemaal. Iemand vraagt naar mijn gewicht en leeftijd. Dit is echter geen contact advertentie dus dat hou ik voor mezelf. Ik ga verder ook niks vertellen over mijn uiterlijk. Dat doet er allemaal niet toe.quote:Op zaterdag 14 september 2024 03:33 schreef De_Pel het volgende:
Ik ben nu toch wel benieuwd naar gewicht en leeftijd van TS.
Oke, maar ik begin me zo langzamerhand wel af te vragen wat je dan wél wil. Je wil gewoon een opsomming van mensen die zeggen 'ik herken dit' ? En wat levert dat precies op?quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:21 schreef celine420 het volgende:
[..]
Bedankt voor de reacties allemaal. Iemand vraagt naar mijn gewicht en leeftijd. Dit is echter geen contact advertentie dus dat hou ik voor mezelf. Ik ga verder ook niks vertellen over mijn uiterlijk. Dat doet er allemaal niet toe.
Goede vraag en ik moest er even over nadenken. Wat ik wel tof zou vinden is als iemand zegt dat hij of zij dit bijvoorbeeld ook gedaan heeft met iemand, deze of een dergelijke fantasie uitvoeren, en hoe dat in zijn werk ging.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:39 schreef CoolGuy het volgende:
Oke, maar ik begin me zo langzamerhand wel af te vragen wat je dan wél wil. Je wil gewoon een opsomming van mensen die zeggen 'ik herken dit' ? En wat levert dat precies op?
Maar het is jouw fetishquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:49 schreef celine420 het volgende:
[..]
Goede vraag en ik moest er even over nadenken. Wat ik wel tof zou vinden is als iemand zegt dat hij of zij dit bijvoorbeeld ook gedaan heeft met iemand, deze of een dergelijke fantasie uitvoeren, en hoe dat in zijn werk ging.
Wat ik tof zou vinden is als iemand met ideeen komt om een dikke zeug te vernederen. Dan denk ik bijvoorbeeld aan de volgende dingen:
-Dat ik een varkensneus op moet zetten.
-Dat ik uit een bakje op de grond moet drinken.
-Toffe vernederende namen voor de zeug.
Wat ik tof zou vinden is als iemand zou zeggen -dat heb ik ook die fantasie- en er over vertellen en kijken wat we hetzelfde hebben en wat anders is. Ik heb nog geen vrouw gehoord die zegt dat ze ook een dikke zeug wil zijn.
Nee, en de kans dat je die hier gaat vinden tussen alle semi lollige reacties in is...nou ja, klein. Die kans is gewoon klein. De mensen die deze fetish hebben zullen er vast zijn, maar je moet maar het geluk hebben dat een van die mensen hier zit.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:49 schreef celine420 het volgende:
[..]
Goede vraag en ik moest er even over nadenken. Wat ik wel tof zou vinden is als iemand zegt dat hij of zij dit bijvoorbeeld ook gedaan heeft met iemand, deze of een dergelijke fantasie uitvoeren, en hoe dat in zijn werk ging.
Wat ik tof zou vinden is als iemand met ideeen komt om een dikke zeug te vernederen. Dan denk ik bijvoorbeeld aan de volgende dingen:
-Dat ik een varkensneus op moet zetten.
-Dat ik uit een bakje op de grond moet drinken.
-Toffe vernederende namen voor de zeug.
Wat ik tof zou vinden is als iemand zou zeggen -dat heb ik ook die fantasie- en er over vertellen en kijken wat we hetzelfde hebben en wat anders is. Ik heb nog geen vrouw gehoord die zegt dat ze ook een dikke zeug wil zijn.
Bedankt voor de tips Sally. Ik ben er aan het kijken.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:15 schreef Sally het volgende:
Om meer op je gerichte vragen in te gaan: ken je het platform Fetlife?
Daar zou je je kunnen registreren.
Er zijn vast groepen te vinden in het Nederlands, en anders zeker Engelstalig, die gaan over Pigs Fetishes.
Of het een vraag is voor de #Durftevragen-groep betwijfel ik dan wel weer. Daar is bij mijn weten die groep niet helemaal voor bedoeld.
Edit: ik kom bijv. <made to oink like a pig> tegen. En: <You've gotten so fat, you filthy pig>.
In het Nederlands: 2 Kinksters die dit als fetisj hebben aangevinkt: <Kreunen als een speenvarken>.
Of deze groep: Dutch Pets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |