abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214962904
Hoi allemaal,

Ik zou graag het volgende met jullie bespreken. Ik vind het kicke als een man mij dikke zeug noemt en me laat kruipen en knorren als een zeug. Ik vind het kicke als hij in de plaats van over mijn billen en tieten spreekt over mijn spekbillen en spenen. Verder vind ik het gaaf als hij commentaar levert op hoe groot en dik ik ben.

Is dit voor iemand herkenbaar?

[ Bericht 10% gewijzigd door celine420 op 12-09-2024 20:01:45 ]
  Moderator donderdag 12 september 2024 @ 19:57:17 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_214963209
Weer open, omdat dit topic is geopend n.a.v. een advies van @Lenny ergens in FB.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator donderdag 12 september 2024 @ 20:02:54 #4
16180 crew  CoolGuy
pi_214963276
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 19:28 schreef celine420 het volgende:
Hoi allemaal,

Ik zou graag het volgende met jullie bespreken. Ik vind het kicke als een man mij dikke zeug noemt en me laat kruipen en knorren als een zeug. Ik vind het kicke als hij in de plaats van over mijn billen en tieten spreekt over mijn spekbillen en spenen. Verder vind ik het gaaf als hij commentaar levert op hoe groot en dik ik ben.

Is dit voor iemand herkenbaar?
Ik kan me hier helemaal niks bij voorstellen. Maar bén je ook dik, of is het puur de fantasie van zo behandeld worden?
pi_214963311
Ik ben meer groot en stevig dan dik. Ik ben wel een beetje bol. Het is meer de fantasie.
  Moderator donderdag 12 september 2024 @ 20:09:18 #6
16180 crew  CoolGuy
pi_214963335
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 20:07 schreef celine420 het volgende:
Ik ben meer groot en stevig dan dik. Ik ben wel een beetje bol. Het is meer de fantasie.
En het is dan alleen het mondelinge vernederen, dus het denigrerend praten etc, of is er nog meer dan dat?
pi_214963357
Het is vooral het kruipen en knorren. Het is een vorm van vernedering denk ik op een bdsm achtige manier.
  Moderator donderdag 12 september 2024 @ 20:12:07 #8
16180 crew  CoolGuy
pi_214963370
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 20:10 schreef celine420 het volgende:
Het is vooral het kruipen en knorren. Het is een vorm van vernedering denk ik op een bdsm achtige manier.
I see....en daar wordt je dan geil van en dan wordt er geneukt? Of hoe moet ik dat zien? Of dat nog niet eens? Het kruipen en het knorren is genoeg voor jou?
pi_214963400
Dat laat ik op dit moment even in het midden. Ik ben nu benieuwd of er ook reacties zijn van mensen die wel inzien dat ik dit kicke vind of het ook kicke vinden.
  donderdag 12 september 2024 @ 20:14:55 #10
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_214963403
Snap ik wel want varkens zijn wel heel intelligent
  Moderator donderdag 12 september 2024 @ 20:16:35 #11
16180 crew  CoolGuy
pi_214963423
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 20:14 schreef celine420 het volgende:
Dat laat ik op dit moment even in het midden. Ik ben nu benieuwd of er ook reacties zijn van mensen die wel inzien dat ik dit kicke vind of het ook kicke vinden.
Naja wat ik al zeg; ík kan me er niets bij voorstellen, maar als jij het tof vindt dan vindt jij het tof, toch?
  Forum Admin donderdag 12 september 2024 @ 20:17:44 #12
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_214963436
Gebruik je dan ook een analplug met krulstaart om het plaatje compleet te maken?
pi_214964054
quote:
5s.gif Op donderdag 12 september 2024 20:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Gebruik je dan ook een analplug met krulstaart om het plaatje compleet te maken?
Nee. Het idee lijkt me wel tof maar dat doe ik niet. Een man vroeg me eens om een plastic varkensneus te kopen. Dat leek me wel kicke maar dat durfde ik niet.
pi_214964307
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 20:14 schreef celine420 het volgende:
Ja maar kijk, dit soort antwoorden helpen niet he??
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_214964397
Ik ben niet verplicht om alles te vertellen van mezelf. Ik heb duidelijk verteld wat het is waar ik geil van word en nu ben ik benieuwd of er mensen zijn die dit ook geil vinden.
pi_214964447
Jij gaf aan in FB dat je sterke behoefte had om je fetish te bespreken.
Dus ik laat je een eigen topic openen.
Maar je wilt het eigenlijk niet bespreken, je wilt horen of anderen dit ook hebben ofwel wil je iemand zoeken die je zo wil behandelen?
Zit ik er naast?
Dit is geen verhaaltjesforum of een blog maar een discussie forum dus je kan je verwachten aan vragen. Dan is het wenselijk als je ook meedoet om mensen de fetish ook te laten begrijpen of leren kennen.

Wil je echte actie dan is Fetlife meer iets voor je.
pi_214965312
In een hokje babies maken tot je op de barbecue beland _O_
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_214965356
Als je het geil vind lijkt me toch dat er dan geneukt wordt?
Althans als een man bij je is heet dat.
Life is a highway...let's ride it!
pi_214965621
Ik heb uitgelegd wat mijn fetish is en alle vragen beantwoord behalve of ik mij door die man daarna laat neuken. Dat is iets wat ik voor mezelf wil houden. Dat ik hier vertel over mijn fetish betekend niet dat ik van alles en nog wat over mij zelf moet vertellen.

Dit is absoluut geen contact advertentie. Ik heb genoeg mannen die mij voor zich willen laten kruipen en knorren.

Ik ben gewoon benieuwd of er mensen zijn die zich kunnen vinden in deze fetish.
pi_214968190
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 02:09 schreef celine420 het volgende:
Ik heb uitgelegd wat mijn fetish is en alle vragen beantwoord behalve of ik mij door die man daarna laat neuken. Dat is iets wat ik voor mezelf wil houden. Dat ik hier vertel over mijn fetish betekend niet dat ik van alles en nog wat over mij zelf moet vertellen.

Dit is absoluut geen contact advertentie. Ik heb genoeg mannen die mij voor zich willen laten kruipen en knorren.

Wat doe je hier. Oke leuk, je hebt een fetish.
Je plaatst dat hier en dan mogen mensen toch vragen stellen? Want het is toch logisch dat mensen deze fetish iet snappen?
pi_214968243
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 12:14 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:

[..]
Wat doe je hier. Oke leuk, je hebt een fetish.
Je plaatst dat hier en dan mogen mensen toch vragen stellen? Want het is toch logisch dat mensen deze fetish iet snappen?
De posts van haar stonden eerst in een ander meer algemeen topic.
Maar daar werden ze weggehaald en als zijnde trol bestempeld of dergelijke.

Toen kreeg ze het advies zelf een topic te openen.

Mensen kunnen best afwijkende fetishes hebben. En je hoeft ze niet te snappen, maar in mijn ogen ook niet belachelijk te maken.
In de kinkwereld geldt: YKINMKBYKIOK.

Your Kink is not my kink but your Kink is OK.

Dus niet meteen kink shaming gaan doen ;)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_214968488
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2024 12:20 schreef Sally het volgende:

[..]
De posts van haar stonden eerst in een ander meer algemeen topic.
Maar daar werden ze weggehaald en als zijnde trol bestempeld of dergelijke.

Toen kreeg ze het advies zelf een topic te openen.

Mensen kunnen best afwijkende fetishes hebben. En je hoeft ze niet te snappen, maar in mijn ogen ook niet belachelijk te maken.
In de kinkwereld geldt: YKINMKBYKIOK.

Your Kink is not my kink but your Kink is OK.

Nee nee nee... Daar waren haar antwoorden ook ontwijkend.
Tel daarbij op dat het een gloednieuw account is en ik het nogal belangrijk vind om grapjassen weg te houden..
Dus geen kwestie van shaming.
pi_214968500
quote:

On topic dan maar:

Nee
pi_214968749
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2024 12:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee nee nee... Daar waren haar antwoorden ook ontwijkend.
Tel daarbij op dat het een gloednieuw account is en ik het nogal belangrijk vind om grapjassen weg te houden..
Dus geen kwestie van shaming.
Hier wel... In dit topic bedoel ik.

Ik had wel een deel van haar posts gezien in ander topic, maar lang niet alle antwoorden.

Vinder nieuw (kloon)account niet geheel raar trouwens, om iets dergelijks te bespreken.

En je ziet hoe mensen reageren. Op zn FOK!s ;)
  vrijdag 13 september 2024 @ 13:35:23 #25
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214968789
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2024 13:29 schreef Sally het volgende:

[..]

Ik had wel een deel van haar posts gezien in ander topic, maar lang niet alle antwoorden.

Vinder nieuw (kloon)account niet geheel raar trouwens, om iets dergelijks te bespreken.

De liefde en warmte druipt er vanaf
Le Diable
pi_214969007
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2024 12:20 schreef Sally het volgende:

[..]

Waar doe ik aan kink shaming?
Ik reageer op haar felle manier van reageren wegens de vragen die gesteld worden.
Het is toch niet raar dat mensen hier vragen over hebben?
pi_214969050
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2024 13:29 schreef Sally het volgende:

[..]

Huh? Ik zie nergens iets shamend staan?

Ik denk dat dit topic tot nu toe erg netjes is
pi_214969289
quote:

Oke...maar vind je het ook opwindend tijdens de daad?
Ik heb zelf niks met deze fetish...ik heb weer een andere.
Maar ben wel benieuwd wanneer het dan het meeste triggerd.
Life is a highway...let's ride it!
pi_214970273
Allereerst bedankt dat ik mijn fetish hier kan bespreken. Ik vind dat heel fijn en hoop op een interessante, open discussie met respect naar elkaar.

Ik heb alle vragen beantwoord behalve of ik na het kruipen en knorren mezelf laat neuken door een kerel. Dat hou ik graag voor mezelf.

Ik ben ook geen grapjas. Ik heb op het internet gezocht naar een forum waar ik mijn fetish kan bespreken. Toen heb ik een account gemaakt en gepost in de draad -aparte dingen die je sexy vind-. Mijn bijdragen daar zijn gewist en toen heb ik in overleg dit topic gemaakt.

Ik ben geen troll. Ik geef daarom ook niet aan hoe oud ik ben en waar ik woon en dat soort dingen want dat doet er allemaal niet toe.

Graag hoor ik van jullie of jullie je kunnen vinden in mijn fetish.
  vrijdag 13 september 2024 @ 16:28:13 #30
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_214970299
Volgens mij is dit niet eens zo'n hele rare fetish, als in, volgens mij komt hij nog redelijk vaak voor. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik hang zoveel rond op internet dat je van alles oppikt.
Vrouwen behandelen als koeien is ook een fetish die je best vaak tegenkomt, en mensen die graag uitgescholden en vernederd willen worden ook. Of dat er vernederende teksten op je lichaam geschreven worden bijvoorbeeld.

Is het lastig om partners te vinden die hieraan mee willen werken, ts? Ik weet niet of ik het zou kunnen als iemand het me vroeg.

edit: een snelle google leert me dat je allerlei accessoires kan kopen ook voor deze fetish. Halsbanden met Piggy erop, en maksers met varkensneuzen en ballgags. Ik denk dus dat het niet zo obscuur is als je misschien denkt,.
pi_214970318
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 16:28 schreef herverwijderd het volgende:
Is het lastig om partners te vinden die hieraan mee willen werken, ts? Ik weet niet of ik het zou kunnen als iemand het me vroeg.
Van de mannen die interesse tonen in mij vallen er een hoop af als ik er over begin wat ik wil dat ze met me doen. Als je echter stug vol blijft houden kom je alttijd wel een man tegen die erin mee wil gaan.
  vrijdag 13 september 2024 @ 16:36:09 #32
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_214970341
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 16:32 schreef celine420 het volgende:

[..]
Van de mannen die interesse tonen in mij vallen er een hoop af als ik er over begin wat ik wil dat ze met me doen. Als je echter stug vol blijft houden kom je alttijd wel een man tegen die erin mee wil gaan.
Ja, het lijkt me ook wel heavy. Een beetje lichte bondage en spanken hebben de meeste mensen niet zoveel moeite mee, maar dit lijkt me echt iets waar je langzaam aan moet wennen misschien.
pi_214970612
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 16:36 schreef herverwijderd het volgende:
Ja, het lijkt me ook wel heavy. Een beetje lichte bondage en spanken hebben de meeste mensen niet zoveel moeite mee, maar dit lijkt me echt iets waar je langzaam aan moet wennen misschien.
Kijk ik zoek zowiezo dominante mannen want anders werkt het gewoon niet met mij. De meeste dominante mannen zijn er wel aan gewend dat iemand graag met een bepaalde vernederende naam aangesproken wil worden. Het kruipen en knorren gaat sommige mannen echter net een stapje te ver.

Er zijn echter mannen die begrijpen hoe opgewonden ik ervan wordt en mij graag opgewonden zien. Die laten me steeds langer en harder knorren.

[ Bericht 0% gewijzigd door celine420 op 13-09-2024 17:27:38 ]
  vrijdag 13 september 2024 @ 17:31:22 #34
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_214970728
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 17:15 schreef celine420 het volgende:

[..]
Kijk ik zoek zowiezo dominante mannen want anders werkt het gewoon niet met mij. De meeste dominante mannen zijn er wel aan gewend dat iemand graag met een bepaalde vernederende naam aangesproken wil worden. Het kruipen en knorren gaat sommige mannen echter net een stapje te ver.

Er zijn echter mannen die begrijpen hoe opgewonden ik ervan wordt en mij graag opgewonden zien. Die laten me steeds langer en harder knorren.
Ik vind dat toch altijd wel mooi om te horen. Het maakt eigenlijk helemaal niet uit hoe wild of tam je fetish is, er is altijd wel iemand die er in mee wil gaan.
Nice, ts.
  vrijdag 13 september 2024 @ 17:34:30 #35
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_214970745
Wel props dat hij weet hoe een vrouwtjesvarken heet.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_214971010
Ok, stuur maar privébericht.
pi_214971054
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 17:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ok, stuur maar privébericht.
Ik heb juist uitgelegd dat ik hier niet kom om iemand te zoeken die dit met me wil ondernemen.

Ook is het zo dat ik dit niet met zomaar de eerste de beste doe.
pi_214971064
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 18:04 schreef celine420 het volgende:

[..]
Ik heb juist uitgelegd dat ik hier niet kom om iemand te zoeken die dit met me wil ondernemen.

Ook is het zo dat ik dit niet met zomaar de eerste de beste doe.
Ok vieze big, ga maar terug naar je modderpoel dan.
pi_214972046
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 16:24 schreef celine420 het volgende:
Allereerst bedankt dat ik mijn fetish hier kan bespreken. Ik vind dat heel fijn en hoop op een interessante, open discussie met respect naar elkaar.

Ik heb alle vragen beantwoord behalve of ik na het kruipen en knorren mezelf laat neuken door een kerel. Dat hou ik graag voor mezelf.

Ik ben ook geen grapjas. Ik heb op het internet gezocht naar een forum waar ik mijn fetish kan bespreken. Toen heb ik een account gemaakt en gepost in de draad -aparte dingen die je sexy vind-. Mijn bijdragen daar zijn gewist en toen heb ik in overleg dit topic gemaakt.

Ik ben geen troll. Ik geef daarom ook niet aan hoe oud ik ben en waar ik woon en dat soort dingen want dat doet er allemaal niet toe.

Zolang je er niet bij in je eigen poep gaat liggen rollen, vind er niks geks aan. Er zijn meer vrouwen die het leuk vinden om een beetje vernederd te worden tijdens het seksspel.

En ik denk dat je een hoop dm's gaat krijgen :D
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_214972313
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 19:57 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Zolang je er niet bij in je eigen poep gaat liggen rollen, vind er niks geks aan. Er zijn meer vrouwen die het leuk vinden om een beetje vernederd te worden tijdens het seksspel.

En ik denk dat je een hoop dm's gaat krijgen
Ja dat dacht ik ook. Zo erg is het allemaal niet. Ik heb al enkele berichten gehad van mannen die het wel geil vinden. Daar ga ik echter niet op in.

Maar ik vind dat gewoon kicke als ik moet kruipen en knorren als een zeug en ik doe er niemand kwaad mee.
  Moderator vrijdag 13 september 2024 @ 20:18:07 #41
16180 crew  CoolGuy
pi_214972339
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 20:15 schreef celine420 het volgende:

[..]
Ja dat dacht ik ook. Zo erg is het allemaal niet. Ik heb al enkele berichten gehad van mannen die het wel geil vinden. Daar ga ik echter niet op in.

Maar ik vind dat gewoon kicke als ik moet kruipen en knorren als een zeug en ik doe er niemand kwaad mee.
Maar, is het er hier over hebben ook onderdeel van die fantasie? Want zoals je ziet heb je mensen die je direct gaan benaderen, maar voor de rest zijn er wel mensen die het prima vinden (en waarom ook niet als je niemand kwaad doet) maar er zijn niet echt mensen die zich er in herkennen, als in, mensen die zeggen 'hey ja, dat heb ik nou ook'.
pi_214972492
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 20:18 schreef CoolGuy het volgende:
Maar, is het er hier over hebben ook onderdeel van die fantasie? Want zoals je ziet heb je mensen die je direct gaan benaderen, maar voor de rest zijn er wel mensen die het prima vinden (en waarom ook niet als je niemand kwaad doet) maar er zijn niet echt mensen die zich er in herkennen, als in, mensen die zeggen 'hey ja, dat heb ik nou ook'.
Ik heb vier berichten gekregen van mannen die het wel kicke vinden en dat geeft mij toch het idee dat er mensen zijn die zich in deze fantasie kunnen vinden. Deze durven echter niet te reageren in de draad.

De draad bestaat pas net dus ik hoop dat er nog reacties komen van mensen die zich hier in kunnen vinden. Er zijn al enkele reacties langsgekomen van mensen die het niet gek vinden.

Er was ook een edit van een reactie dat er allemaal spulletjes te vinden zijn zoals plastic varkensneuzen die toch bevestigen dat er meer mensen zijn die deze fantasie hebben.
pi_214973717
Maar het draait voor jou in dit topic alleen om het 'vernederen' als varken (zeug in dit geval), en niet om andere woorden om te vernederen?

Overigens herken ik mezelf er niet in. En ben ik bovendien de dominerende kant.
pi_214973734
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 22:30 schreef Sally het volgende:
Maar het draait voor jou in dit topic alleen om het 'vernederen' als varken (zeug in dit geval), en niet om andere woorden om te vernederen?

Overigens herken ik mezelf er niet in. En ben ik bovendien de dominerende kant.
Er zijn verschillende dingen die ik kicke vind om genoemd te worden. Bijvoorbeeld dingen als dikke snol, dikke loopse teef, grote dikke zeug, geile slet en combinaties daarvan.
pi_214974149
Ik denk dat hier best mensen te vinden zijn die dat ook leuk vinden.

Niet helemaal my cup of tea als ik het zo lees.

Maar veel plezier mochten jullie elkaar hier vinden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_214974175
Het lijkt mij ook best leuk, maar ik ben niet dominant dus dat gaat niet werken
pi_214974285
Kan leuk zijn inderdaad, afhankelijk van de persoon in kwestie
pi_214974319
Ik ben nu toch wel benieuwd naar gewicht en leeftijd van TS.

Aan de andere kant lijkt het me ongeacht de uitkomst van bovenstaande een vrij aparte ervaring om een “knorrende zeug” vol te blaffen.

Niet echt mijn kopje thee.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_214974508
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 16:24 schreef celine420 het volgende:
Alsof het een zakelijk voorstel is. :+ Wat wil je horen, dat het niet zo heel abnormaal is, zoek je varkensboeren of wat? Een fetish is over het algemeen niet breed gedragen - dat maakt het ook een fetish - maar dat doet niet af aan de accepatie ervan, who cares.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_214975035
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 22:33 schreef celine420 het volgende:

[..]
Er zijn verschillende dingen die ik kicke vind om genoemd te worden. Bijvoorbeeld dingen als dikke snol, dikke loopse teef, grote dikke zeug, geile slet en combinaties daarvan.
Je vind het dus leuk om een beetje vernederd te worden. Niks mis mee, ik kan dat best waarderen, en ik zal echt niet de enige zijn.
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_214978167
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 03:33 schreef De_Pel het volgende:
Ik ben nu toch wel benieuwd naar gewicht en leeftijd van TS.
Bedankt voor de reacties allemaal. Iemand vraagt naar mijn gewicht en leeftijd. Dit is echter geen contact advertentie dus dat hou ik voor mezelf. Ik ga verder ook niks vertellen over mijn uiterlijk. Dat doet er allemaal niet toe.
  Moderator zaterdag 14 september 2024 @ 14:39:20 #52
16180 crew  CoolGuy
pi_214978339
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 14:21 schreef celine420 het volgende:

[..]
Bedankt voor de reacties allemaal. Iemand vraagt naar mijn gewicht en leeftijd. Dit is echter geen contact advertentie dus dat hou ik voor mezelf. Ik ga verder ook niks vertellen over mijn uiterlijk. Dat doet er allemaal niet toe.
Oke, maar ik begin me zo langzamerhand wel af te vragen wat je dan wél wil. Je wil gewoon een opsomming van mensen die zeggen 'ik herken dit' ? En wat levert dat precies op?

Dan heb je dalijk 6 volslagen onbekenden die op een forum zeggen 'ik herken dit', maar aangezien het geen contactadvertentie is (en daar is niks mis mee dat het dat niet is) houdt het daar dan ook weer op. Nou, dan weet je dat er 6 onbekende accounts op een forum op internet zeggen 'ik herken dit' (en dan moet je je ook nog afvragen of het waar is want hier zitten alles behalve alleen maar serieuze mensen).

En dan? Wat is het achterliggende doel van de vraag of mensen dit herkennen?
pi_214978458
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 14:39 schreef CoolGuy het volgende:
Oke, maar ik begin me zo langzamerhand wel af te vragen wat je dan wél wil. Je wil gewoon een opsomming van mensen die zeggen 'ik herken dit' ? En wat levert dat precies op?

Goede vraag en ik moest er even over nadenken. Wat ik wel tof zou vinden is als iemand zegt dat hij of zij dit bijvoorbeeld ook gedaan heeft met iemand, deze of een dergelijke fantasie uitvoeren, en hoe dat in zijn werk ging.

Wat ik tof zou vinden is als iemand met ideeen komt om een dikke zeug te vernederen. Dan denk ik bijvoorbeeld aan de volgende dingen:

-Dat ik een varkensneus op moet zetten.
-Dat ik uit een bakje op de grond moet drinken.
-Toffe vernederende namen voor de zeug.

Wat ik tof zou vinden is als iemand zou zeggen -dat heb ik ook die fantasie- en er over vertellen en kijken wat we hetzelfde hebben en wat anders is. Ik heb nog geen vrouw gehoord die zegt dat ze ook een dikke zeug wil zijn.
pi_214978601
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 14:49 schreef celine420 het volgende:

[..]
Goede vraag en ik moest er even over nadenken. Wat ik wel tof zou vinden is als iemand zegt dat hij of zij dit bijvoorbeeld ook gedaan heeft met iemand, deze of een dergelijke fantasie uitvoeren, en hoe dat in zijn werk ging.

Wat ik tof zou vinden is als iemand met ideeen komt om een dikke zeug te vernederen. Dan denk ik bijvoorbeeld aan de volgende dingen:

Wat ik tof zou vinden is als iemand zou zeggen -dat heb ik ook die fantasie- en er over vertellen en kijken wat we hetzelfde hebben en wat anders is. Ik heb nog geen vrouw gehoord die zegt dat ze ook een dikke zeug wil zijn.
Maar het is jouw fetish :?
Dus jij vult in hoe het voor jou prettig is?

Die laatste zin: nee ik denk dat er vrij weinig vrouwen blij mee zouden zijn. Maar dat maakt niet uit...
  Moderator zaterdag 14 september 2024 @ 15:50:41 #55
16180 crew  CoolGuy
pi_214978970
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 14:49 schreef celine420 het volgende:

[..]

Nee, en de kans dat je die hier gaat vinden tussen alle semi lollige reacties in is...nou ja, klein. Die kans is gewoon klein. De mensen die deze fetish hebben zullen er vast zijn, maar je moet maar het geluk hebben dat een van die mensen hier zit.

Het is ook een fetish waar ik niet eerder van gehoord heb. Ik bedoel, je hebt BDSM en meer van dat soort dingen, de wat bekendere fetishes zal ik maar zeggen, en daar zul je dan ongetwijfeld ook fora hebben waar die mensen elkaar vinden, maar voor deze specifieke fetish...geen idee of dat er is. Wellicht wel, maar waar je dat dan zou kunnen vinden, geen idee.
pi_214981508
Om meer op je gerichte vragen in te gaan: ken je het platform Fetlife?
Daar zou je je kunnen registreren.

Er zijn vast groepen te vinden in het Nederlands, en anders zeker Engelstalig, die gaan over Pig Fetishes.

Of het een vraag is voor de #Durftevragen-groep betwijfel ik dan wel weer. Daar is bij mijn weten die groep niet helemaal voor bedoeld.

Edit: ik kom bijv. <made to oink like a pig> tegen. En: <You've gotten so fat, you filthy pig>.
In het Nederlands: 2 Kinksters die dit als fetisj hebben aangevinkt: <Kreunen als een speenvarken>.

Of deze groep: Dutch Pets.

[ Bericht 13% gewijzigd door Sally op 14-09-2024 21:57:28 ]
pi_214982391
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2024 20:15 schreef Sally het volgende:
Om meer op je gerichte vragen in te gaan: ken je het platform Fetlife?
Daar zou je je kunnen registreren.

Er zijn vast groepen te vinden in het Nederlands, en anders zeker Engelstalig, die gaan over Pigs Fetishes.

Of het een vraag is voor de #Durftevragen-groep betwijfel ik dan wel weer. Daar is bij mijn weten die groep niet helemaal voor bedoeld.

Edit: ik kom bijv. <made to oink like a pig> tegen. En: <You've gotten so fat, you filthy pig>.
In het Nederlands: 2 Kinksters die dit als fetisj hebben aangevinkt: <Kreunen als een speenvarken>.

Of deze groep: Dutch Pets.
Bedankt voor de tips Sally. Ik ben er aan het kijken.
pi_214984515
Role playing en BDSM vernedering zijn gewoon bepaalde kinks. Je kan dan zoeken naar een zogeheten 'dom' (dominant).
pi_215058252

[ Bericht 100% gewijzigd door Fishbowl op 22-09-2024 08:44:15 (Niet relevant) ]
  zaterdag 16 november 2024 @ 18:38:46 #60
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_215601168
-nee-

[ Bericht 96% gewijzigd door Lenny77 op 16-11-2024 20:57:38 ]
Blaf me vol
pi_215603076
Nutteloze kick..