SEG-goden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:37 schreef Mykonos het volgende:
Als belofte ้้n keer iets laten zien in Aosta en dan 5 jaar later nog steeds profrenner zijn zonder ook maar iets gepresteerd te hebben. Het leven is oneerlijk
Ja wat gaat ie daar doen. Klassiekers rijden ze weinig, geen grote rondes.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Retweet van Benson en ook Friebe zegt dat dit daadwerkelijk speelt.
Wil niet zeggen dat het er ook echt van gaat komen, maar het is meer dan een onzingerucht. Al vraag je je nog steeds af: waarom?
De link is duidelijk Pinarello. Pidcock heeft zich verbonden aan dat merk en Ivan Glasenberg, de financi๋le man achter Q36.5, heeft vorig jaar dat fietsenmerk gekocht. Het is dus eigenlijk super logisch dat Pidcock met Q36.5 in verband wordt gebracht, maar de vraag is wel wat hij daar te zoeken heeft. Een grote ronde lijkt me er dan niet in te gaan zitten volgend jaar en dat terwijl ie voor ogen had voor 2025 en verder eindelijk te kijken hoe ver ie als klassementsrenner kan komen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Retweet van Benson en ook Friebe zegt dat dit daadwerkelijk speelt.
Wil niet zeggen dat het er ook echt van gaat komen, maar het is meer dan een onzingerucht. Al vraag je je nog steeds af: waarom?
Ik kan het niet meer terugvinden maar ik las onlangs ook ergens dat Teunissen mogelijk toch niet naar Visma gaat.quote:
Dit soort extreem lange contracten voor neoprofs kunnen toch allemaal maar gaan backfiren op de lange termijn? Helemaal als ze het ene na het andere toptalent binnenharken die allemaal de ambitie hebben om ooit kopman te worden.quote:
Ik neem aan dat hij als een type Declercq vooral op kop van het peloton mag gaan rijden, dat zou hem misschien nog net moeten lukken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:28 schreef Marcoss het volgende:
Toch knap dat je opnieuw een WT-ploeg vindt als je 1 grote specialiteit had (vlakke tijdritten), maar dat tegenwoordig ook nooit meer laat zien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |