Kan weleens succesvol zijn, anders moet hij de komende jaren Nys ondersteunenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Het positieve is dat Natnael meer kansen krijgt om zelf voor een resultaat te gaan, het nadeel is dat het Movistar is.
Warm bad Lotto is toch alweer afgekoeld.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:15 schreef Mani89 het volgende:
Boer Harm naar Q36, wat een wereldaankoop alweer.
Moet je nagaan dat ze hun continentale ploeg opheffen om zo meer geld over te houden voor het ProTeam. Haal je van dat geld godbetert Boer Harm.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:15 schreef Mani89 het volgende:
Boer Harm naar Q36, wat een wereldaankoop alweer.
Lotto heeft zware geldissues, dankzij Lotto.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
Warm bad Lotto is toch alweer afgekoeld.
We zullen het nooit, nooit, vergeten.quote:Grote broer van Arnaud De Lie kapt op z’n 25ste met wielrennen: “Ik heb twee jaar lang in een droom geleefd, maar...”
Terwijl Arnaud De Lie op z’n 22ste als Belgisch kampioen rondrijdt, is het voor grote broer Axel over en uit. De 25-jarige De Lie heeft aangekondigd te stoppen als profrenner.
De Lie reed de voorbije twee seizoenen voor het opleidingsteam van Lotto Dstny. Hij behaalde dit jaar zijn beste resultaat, een zesde plaats in de derde etappe van de Tour du Loir et Cher. Zijn 87ste plek in de Grand Prix d’Isbergues - Pas de Calais was zijn laatste wapenfeit. Op het door zijn broer gewonnen BK finishte De Lie niet.
“Sommige beslissingen zijn gemakkelijker dan andere”, klinkt het op Instagram. “Het belangrijkste is om ze te begrijpen en te weten waarom we ze nemen. Ik heb twee geweldige seizoenen gehad dankzij Lotto Dstny. Ik heb twee jaar lang in een droom geleefd, maar mijn niveau was niet hoog genoeg om deze waar te maken. Bedankt aan alle mensen die mij altijd hebben gesteund, bedankt aan iedereen die ik heb mogen ontmoeten, de plaatsen waar ik naartoe ben kunnen gaan, de koersen waaraan ik heb kunnen deelnemen, bedankt iedereen!”
Axel De Lie blijft wel actief in de koers. “Ik heb het geprobeerd, ik heb geen spijt. Maar ik geloofde er niet meer in. Ik heb de kans aangegrepen die zich voordeed en nu is het tijd om de volgende te grijpen. Ik verlaat het profpeloton, maar niet de wielerwereld. Dat is voor mij duidelijk onmogelijk. De wielerwereld is zo groot dat er ruimte is voor veel mensen.”
Fantastisch clickbait wel van onze vrienden van Wielerflits:quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het altijd volstrekt nutteloze Q36.5 haalt Milan Vader. Die ploeg heeft met de transfer minder bestaansrecht.
Tudor was nog best een leuke ploeg voor hem geweest. Q36.5, ja, niet.quote:Milan Vader vindt nieuwe uitdaging bij sterk Zwitsers ProTeam
Milan Vader kan er, zeker zonder Jumbonus, echt helemaal niets van. Die gaat bij welke ploeg dan ook geen platte prijs rijden en dat zouden ploegen ook best mogen zien aankomen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Fantastisch clickbait wel van onze vrienden van Wielerflits:
[..]
Tudor was nog best een leuke ploeg voor hem geweest. Q36.5, ja, niet.
Ach Matthijs Buchli.quote:Het wegavontuur van Matthijs Büchli zit erop. De voormalige olympisch kampioen op de baan vond na de Olympische Spelen in Tokio een nieuwe uitdaging op de weg bij BEAT, waar hij zijn ambities nooit helemaal kon waarmaken. Eind mei reed Büchli zijn laatste wedstrijd voor de ploeg. “De bottom line is dat ik niet goed genoeg ben. Ik neem nu even afstand van de sport en ga heerlijk lang op vakantie. Wat ik nu ga doen, weet ik nog niet. De grootste kans is dat ik weer iets met de keirin ga doen.”
Retweet van Benson en ook Friebe zegt dat dit daadwerkelijk speelt.quote:
Milan Vader heeft een WT-rittenkoers gewonnen, dat is Pidcock nog niet gelukt!quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leuk team. Maar sterk? Ik denk dat Vader zeker top 10 kan rijden in PN en TA . Mss een soort Pidcock met iets minder kwaliteit. Ben benieuwd.
WIELERFLITSED
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leuk team. Maar sterk? Ik denk dat Vader zeker top 10 kan rijden in PN en TA . Mss een soort Pidcock met iets minder kwaliteit. Ben benieuwd.
WIELERFLITSED
Die ervaring mag zeker niet onderschat worden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WIELERFLITSED
Kevin Inkelaar de DNFkapitein.
Jordy heeft in tegenstelling tot Kevin een slechte muzieksmaak? Voor in de bus en het groepsgevoel wel belangrijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik begin de woede van Jordy Bouts wel te snappen.
Maar Jordy is een sympathieke jongen. Het is geen Robbe Ghys.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jordy heeft in tegenstelling tot Kevin een slechte muzieksmaak? Voor in de bus en het groepsgevoel wel belangrijk.
Maar wel een Belg hè.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar Jordy is een sympathieke jongen. Het is geen Robbe Ghys.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |