abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215268000
Ze zijn inmiddels wel met veel renners in verband gebracht de afgelopen tijd: Ewan, Van Gils, Teunissen, Champoussin en op Teunissen na hebben ze allemaal een doorlopend contract.
pi_215268300
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2024 19:32 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Ik zou eens beginnen te snijden bij Teunissen. En Conci, Higuita, en Poels. Die oude het draait nooit figuren heb je niks aan. Bettiol, Champoussin en Ulissi kan ik dan nog wel begrijpen.

Die jonge aankopen zijn niet heel gek. En Gate, tsja. Zal vast de kosten niet zijn.
Gate mag lekker punten gaan scheppen in Azië waarschijnlijk.
pi_215269713
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 01:09 schreef wimderon het volgende:

[..]
Gate mag lekker punten gaan scheppen in Azië waarschijnlijk.
Ja, geen gekke zet.
pi_215269737
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mike Teunissen die ordinair geld gaat scheppen bij Vino is ook heel erg Mike Teunissen. In de jacht naar punten mag hij ook eindeloos de kopman gaan uithangen, ideaal.
Ah ja, daarom rijdt hij ook al een paar jaar voor een hongerloontje bij Circus Wanty.
  Moderator dinsdag 15 oktober 2024 @ 11:07:14 #230
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_215270061
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 10:24 schreef Chiappucci het volgende:

[..]
Ah ja, daarom rijdt hij ook al een paar jaar voor een hongerloontje bij Circus Wanty.
Dat lijkt mij niet.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_215273154
https://www.wielerflits.n(...)astana-nieuwe-ploeg/

Zou Youri fan zijn van Teunissen, wat denken jullie?
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 17:30:08 #232
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215273171
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 17:27 schreef Pistolero het volgende:

Vraag je wel af waarom het voorstel van Visma toch weer teruggetrokken werd. Als je normaal zo ver bent moet er een goede reden zijn.
pi_215273197
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 17:30 schreef Momo het volgende:

[..]
Vraag je wel af waarom het voorstel van Visma toch weer teruggetrokken werd. Als je normaal zo ver bent moet er een goede reden zijn.
Of het is nooit zo concreet geweest als Wielerflits deed voorkomen.
pi_215273340
quote:
Bij Visma | Lease a Bike kreeg hij een jaarsalaris voorgeschoteld dat richting een half miljoen euro ging.
pi_215273541
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 17:33 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Teunissen gaf zelf ook aan dat hij verwachtte dat het wel goed zou komen (dat werd bij de rode lantaarn gezegd toen hij daar was)

Zou het kunnen dat Visma nu uitgaat van een vertrek van Kooij na volgend jaar en ze Teunissen daar voornamelijk voor zouden halen?
pi_215273588
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 18:05 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Teunissen gaf zelf ook aan dat hij verwachtte dat het wel goed zou komen (dat werd bij de rode lantaarn gezegd toen hij daar was)

Zou het kunnen dat Visma nu uitgaat van een vertrek van Kooij na volgend jaar en ze Teunissen daar voornamelijk voor zouden halen?
Als ik Kooij was zou ik per direct mijn contract verscheuren als ik te horen kreeg dat Teunussen mijn leadout ging worden. Dit zou juist een extra reden moeten zijn voor hem om te blijven.

Maar zonder gekheid, dat Kooij na 2025 vertrekt lijkt me een zekerheidje.
  Moderator dinsdag 15 oktober 2024 @ 18:11:14 #237
pi_215273593
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 17:27 schreef Pistolero het volgende:

Youri kan altijd nog voor de Story of de Prive gaan schrijven, mijn hemel zeg.
pi_215274160
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 18:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Youri kan altijd nog voor de Story of de Prive gaan schrijven, mijn hemel zeg.
Voor de zekerheid; natuurlijk kan er best een contract zijn of iets anders spelen. We weten het alleen niet en komen het op deze manier ook niet te weten. Nu is het niets anders dan en Story of Privé artikel en zelfs die blijken het af en toe bij het rechte eind te hebben.

Jij post op WF?

Zelfs de meest trouwe users lijken daar inmiddels wel een beetje klaar te zijn met Youri en co. Jeetje.
  Moderator dinsdag 15 oktober 2024 @ 19:25:01 #239
pi_215274294
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 19:12 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Voor de zekerheid; natuurlijk kan er best een contract zijn of iets anders spelen. We weten het alleen niet en komen het op deze manier ook niet te weten. Nu is het niets anders dan en Story of Privé artikel en zelfs die blijken het af en toe bij het rechte eind te hebben.

Jij post op WF?

Zelfs de meest trouwe users lijken daar inmiddels wel een beetje klaar te zijn met Youri en co. Jeetje.
Ik heb daar geen account nee, maar blijkbaar valt het meer mensen op. Het is echt op een lachwekkende manier geschreven.
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 19:59:08 #240
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_215274781
'Cultuurdrager' bij VLAB, wat moet ik me daar bij voorstellen? Ketoontjes distribueren? Af en toe wat ploeggenoten omduwen als er niet genoeg gevallen wordt? Beetje klooien met libor-rente en zakjes contant geld in de koelkast?
pi_215274933
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 17:33 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Fusieflits is wel eens vaker onbetrouwbaar gebleken.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_215274943
Ik vroeg me al de hele tijd af waarom die deal nou opeens geklapt is en dan nota bene vanuit Visma en toen las ik onderstaande tweet. Dit zou mijns inziens de enige plausibele verklaring zijn.
twitter
pi_215275107
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 20:10 schreef TheArt het volgende:
Ik vroeg me al de hele tijd af waarom die deal nou opeens geklapt is en dan nota bene vanuit Visma en toen las ik onderstaande tweet. Dit zou mijns inziens de enige plausibele verklaring zijn.
[ x ]
Dus in de zomer wil Visma nog een leadout voor Kooij voor 3 jaar vastleggen(Ik neem aan dat dat ook enigszins in samenspraak met Kooij gaat), maar in september vertelt Kooij ze opeens dat hij eind 2025 sowieso weg gaat?

Lijkt me vrij sterk allemaal. Je gaat als renner sowieso niet ruim een jaar van tevoren al je definitieve afscheid intern bekend maken.
  Moderator dinsdag 15 oktober 2024 @ 20:28:15 #244
pi_215275135
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 20:26 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Dus in de zomer wil Visma nog een leadout voor Kooij voor 3 jaar vastleggen(Ik neem aan dat dat ook enigszins in samenspraak met Kooij gaat), maar in september vertelt Kooij ze opeens dat hij eind 2025 sowieso weg gaat?

Lijkt me vrij sterk allemaal. Je gaat als renner sowieso niet ruim een jaar van tevoren al je definitieve afscheid intern bekend maken.
Als Kooij ooit de Tour wil rijden is vertrekken wel de enige optie. Lijkt me eerlijk gezegd niet heel onwaarschijnlijk dat hij nu al heeft besloten na volgend jaar andere oorden op te zoeken. Over belangstelling heeft hij vast niet te klagen, dan kun je dat nog maken ook.
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 20:37:01 #245
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215275203
Met disclaimer dat het ook onzinverhaal kan zijn typ ik dit wellicht voor niks. Ik zou het jammer vinden als Visma project-Kooij niet serieus neemt. Lijkt me mooi om een Nederlandse sprinter in je ploeg te hebben die veel kan winnen met een goede trein. En heel veel heb je daar ook weer niet extra voor nodig lijkt me. Je kan met Laporte en Van Aert wel iets, voor de kleinere koersen heb je nog een lead-out nodig.

De hardrijders heb je wel met Affini, Behrens, Campenaerts. Zetten we daar voor een vroege plek in trein nog Vermote of Van der Sande. Maar vooral moet je investeren in iemand die een goed treintje in elkaar kan zetten die ook bij elkaar blijft in slotfase. Veel te vaak ontspoort het bij Visma.
pi_215276000
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met disclaimer dat het ook onzinverhaal kan zijn typ ik dit wellicht voor niks. Ik zou het jammer vinden als Visma project-Kooij niet serieus neemt. Lijkt me mooi om een Nederlandse sprinter in je ploeg te hebben die veel kan winnen met een goede trein. En heel veel heb je daar ook weer niet extra voor nodig lijkt me. Je kan met Laporte en Van Aert wel iets, voor de kleinere koersen heb je nog een lead-out nodig.

De hardrijders heb je wel met Affini, Behrens, Campenaerts. Zetten we daar voor een vroege plek in trein nog Vermote of Van der Sande. Maar vooral moet je investeren in iemand die een goed treintje in elkaar kan zetten die ook bij elkaar blijft in slotfase. Veel te vaak ontspoort het bij Visma.
Voor welke koers had je dit precies in gedachten?
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 22:03:50 #247
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215276026
Als Kooij weg gaat is het concept Nederlandse ploeg wel redelijk de deur uit.
pi_215276038
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 22:00 schreef wimderon het volgende:

[..]
Voor welke koers had je dit precies in gedachten?
Zlm Tour
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_215277528
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 22:03 schreef Momo het volgende:
Als Kooij weg gaat is het concept Nederlandse ploeg wel redelijk de deur uit.
Nederlandse ploeg lijkt ook niet echt een doel meer te zijn.
pi_215277773
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 08:22 schreef Halcon het volgende:

[..]
Nederlandse ploeg lijkt ook niet echt een doel meer te zijn.
Sowieso zijn er steeds minder die zich echt aan een bepaalde nationaliteit verbinden. Je hebt de Franse teams nog, de een wat meer nog dan de ander, Lotto en dan houdt het al snel op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')