SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Gevolgd door een gouden douche.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je aan het kontenschudden? Dat is het geluid wat cavia's maken als ze de rangorde bepalen.
Hieronder een visuele presentatie van het kontenschudden:
[ afbeelding ]
En een trap van de achterpoten.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gevolgd door een gouden douche.
das handig... het dak rijdt en jij krijgt je stapjes er onderquote:Op donderdag 12 september 2024 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben erg blij met m'n rijdende dak, het regent weer.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja. het is om te janken.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben erg blij met m'n rijdende dak, het regent weer.
quote:Op donderdag 12 september 2024 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Aw dat beestje gaat hartstikke doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
In theorie gaan we allemaal een keer dood.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aw dat beestje gaat hartstikke dood
issie alquote:Op donderdag 12 september 2024 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aw dat beestje gaat hartstikke dood
Lol, fair.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
issie al
dit gifje is al 20 jaar oud ofzo
Of het is de oudste hamster ter wereld, maar dat denk ik nietquote:Op donderdag 12 september 2024 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
issie al
dit gifje is al 20 jaar oud ofzo
in praktijk ookquote:Op donderdag 12 september 2024 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In theorie gaan we allemaal een keer dood.
Hopelijk wel, ik hoef niet voor eeuwig te leven.quote:
geef nog een feestje al sta je roodquote:Op donderdag 12 september 2024 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In theorie gaan we allemaal een keer dood.
Lol que ?quote:Op donderdag 12 september 2024 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
De filmpjes met moederhamster met koters op een wieltje blijven ook gewoon mooi uit domheid. Ma, je lanceert je koters, doe eens niet.
Nou ja dat dusquote:Op donderdag 12 september 2024 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
geef nog een feestje al sta je rood
ga op vakantie
stel nog een daad
voor je het weet is het te laat
RIP, je staat nu in m'n memelijst op insta.quote:
vakantie is geboekt.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
geef nog een feestje al sta je rood
ga op vakantie
stel nog een daad
voor je het weet is het te laat
deel hier even danquote:Op donderdag 12 september 2024 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
RIP, je staat nu in m'n memelijst op insta.
je memelijst?quote:Op donderdag 12 september 2024 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt me een lastige opgavequote:Op donderdag 12 september 2024 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vakantie is geboekt.
nu nog zorgend at ik in de tussenliggende 1,5 maand niet dood ga
ik gun het je dat je het vol gaat houdenquote:Op donderdag 12 september 2024 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vakantie is geboekt.
Nee, ik durf niet meer nu blijkbaar je account te achterhalen is bij direct delen en ik weet niet hoe ik 'm anders delen moet/ben te lui om dat uit te zoeken.quote:
quote:Op donderdag 12 september 2024 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ow oke.... ja nee das niet handigquote:Op donderdag 12 september 2024 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik durf niet meer nu blijkbaar je account te achterhalen is bij direct delen en ik weet niet hoe ik 'm anders delen moet/ben te lui om dat uit te zoeken.
Ja, anders is het zonde van het geld natuurlijk.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vakantie is geboekt.
Alles achter de ? in linkjes weghalen dacht ikquote:Op donderdag 12 september 2024 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik durf niet meer nu blijkbaar je account te achterhalen is bij direct delen en ik weet niet hoe ik 'm anders delen moet/ben te lui om dat uit te zoeken.
Idd, maar de charme is er wel vanafquote:Op donderdag 12 september 2024 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alles achter de ? in linkjes weghalen dacht ik
staat straks die chauffeur op het vliegveld op me te wachten. helemaal voor niksquote:Op donderdag 12 september 2024 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, anders is het zonde van het geld natuurlijk.
Ja, dat moeten we niet hebben.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
staat straks die chauffeur op het vliegveld op me te wachten. helemaal voor niks
Werkt nog en ik zie je naam niet.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:
https://www.instagram.com/reel/C-SXHYgTQUu/
Ben benieuwd of de link nog werkt.
Die Japanners zijn zo lekker modern maar qua diervriendelijkheid is het er nog 1545 he.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:
echt zondequote:Op donderdag 12 september 2024 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat moeten we niet hebben.
welke mongool bedenkt zo'n wiel ookquote:Op donderdag 12 september 2024 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:
die doet het er omquote:Op donderdag 12 september 2024 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is goede lichaamsbeweging maar je hoort ze er wel uit te halen als er jonkies zijn, al zijn deze al oud genoeg om het te zien en te snappen.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
welke mongool bedenkt zo'n wiel ook
Mams gewoon stoīcijns doorrennenquote:Op donderdag 12 september 2024 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is ook gewoon enorm sneu, maar toch werkt het op m'n lachspieren.
Ja, maar als moeders vertrokke nis is het te laat natuurlijkquote:Op donderdag 12 september 2024 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is goede lichaamsbeweging maar je hoort ze er wel uit te halen als er jonkies zijn, al zijn deze al oud genoeg om het te zien en te snappen.
Whehehequote:
wat een kuttekopquote:
Ik wil nog een linkje posten naar iets maar je zoekt het maar uit nu.quote:Op donderdag 12 september 2024 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Maaltijdsalade op. Denk dat er zo nog maar even een pizzaatje besteld moet worden.
Sowquote:Op donderdag 12 september 2024 16:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik wil nog een linkje posten naar iets maar je zoekt het maar uit nu.
denk dat hij wel weet hoe hij pizza moet bestellenquote:Op donderdag 12 september 2024 16:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een woordgrapje gemaakt in NWS.quote:Op donderdag 12 september 2024 16:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kutgrap. Like gegeven.quote:Op donderdag 12 september 2024 16:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een woordgrapje gemaakt in NWS.
Meid toch.quote:Op donderdag 12 september 2024 16:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ga DIRECT kijken.quote:Op donderdag 12 september 2024 16:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een woordgrapje gemaakt in NWS.
Zo kunnen we nog uren doorgaan natuurlijk maar voor nu is het wel even mooi geweest.quote:Op donderdag 12 september 2024 16:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eveneens kutgrap. Ook like gegeven.
Je bent diëtiste toch? Of was dat iemand anders hier?quote:Op donderdag 12 september 2024 17:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben ondervoedmaar kan ook vertekend zijn door ondergewicht, dat ga ik straks uitvogelen
Zijn we dat niet allemaalquote:Op donderdag 12 september 2024 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent diëtiste toch? Of was dat iemand anders hier?
Ben nooit geregistreerd geweest als diëtist maar heb wel de opleiding afgerondquote:Op donderdag 12 september 2024 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent diëtiste toch? Of was dat iemand anders hier?
Wat van mij hebben? Valt niet zo gauw op hoorquote:Op donderdag 12 september 2024 17:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben ondervoedmaar kan ook vertekend zijn door ondergewicht, dat ga ik straks uitvogelen
wat van jou hebben?quote:Op donderdag 12 september 2024 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat van mij hebben? Valt niet zo gauw op hoor
Dat wist ikquote:Op donderdag 12 september 2024 17:41 schreef Crack_ het volgende:
Ondervoeding is niet af te zien aan iemand zn gewicht he mensjes, fyi
ik heb ondergewicht maar geen platte buik hoor, denk dat je naar het verkeerde aan het streven bent als dat is wat je wiltquote:
Je zei toch dat je ondergewicht hebt? Daar ging dimmy op verder.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:41 schreef Crack_ het volgende:
Ohquote:Op donderdag 12 september 2024 17:41 schreef Crack_ het volgende:
Net als die kindjes met een vlieg op hun hoofd in van die bedelreclamesquote:Op donderdag 12 september 2024 17:42 schreef Elvi het volgende:
Dan krijg je weer een opgeblazen hongerbuik.
Tot je weer vergaat van de hongerquote:Op donderdag 12 september 2024 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou durf ik geen pizza meer te bestellen.
Oh fuquote:Op donderdag 12 september 2024 17:34 schreef Crack_ het volgende:
halve diëtistquote:
huh, ik reageer niet op haar toch. Is een algemeen bericht want 'wil je mijn gewicht hebben' lost ondervoeding dus niet op want dat is iets andersquote:Op donderdag 12 september 2024 17:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je zei toch dat je ondergewicht hebt? Daar ging dimmy op verder.
Hmmm dan maar lipoquote:Op donderdag 12 september 2024 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb ondergewicht maar geen platte buik hoor, denk dat je naar het verkeerde aan het streven bent als dat is wat je wilt
quote:Op donderdag 12 september 2024 17:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tot je weer vergaat van de honger
Die kindjes hebben honger, wij hebben trekquote:Op donderdag 12 september 2024 17:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net als die kindjes met een vlieg op hun hoofd in van die bedelreclames
het verbaasde mij hoor, vind mezelf echt niet slap en kan met sporten best wat aan. Dus denk vertekendquote:
als je te weinig spieren hebt ben je ondervoed want dan eet je je spieren opquote:Op donderdag 12 september 2024 17:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel serieuze trek inmiddels.
Spinazie, overigens.
@:crack_ Op wat voor vlak heb je tekorten? Of moet dat nog uitgezocht?
Had net honger en heb een broodje pindakaas gemaakt.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Die kindjes hebben honger, wij hebben trek
quote:Op donderdag 12 september 2024 17:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Eiwitten systematisch hoog ja? Ik moet serieus moeite doen om aan de richtlijnen te komen, koolhydraten zijn veel makkelijker.![]()
Maar dat kan ook het stukje vega-en-geen-peulvruchten zijn wat meespeelt.
Afrikindjequote:Op donderdag 12 september 2024 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had net honger en heb een broodje pindakaas gemaakt.
ja dat kan, heb je dan niet ook te weinig spiermassaquote:Op donderdag 12 september 2024 17:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben net iets lichter dan normaal voor mijn lengte, en toch is mijn vetmassa iets hoger dan normaal
quote:Op donderdag 12 september 2024 17:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben te kort voor mijn gewicht.
Ik moet nog 10 cm groeien voor mijn streefgewicht.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben te kort voor mijn gewicht.
Dat had ik ooit ook maar toen ben ik in de breedte gegroeidquote:Op donderdag 12 september 2024 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet nog 10 cm groeien voor mijn streefgewicht.
Ja.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat kan, heb je dan niet ook te weinig spiermassa
Zolang je tevreden bent, niks mis mee.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik schijn ook te zwaar te zijn. Maar ik vind mezelf absoluut niet dik, dus doe ik er niet heel veel aan om af te vallen..
dat kan wel, als je spieren erbij hebt getrained dan lijk je slanker bij hetzelfde gewichtquote:Op donderdag 12 september 2024 17:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Afgelopen maandag zei iemand nog dat ie dacht dat ik afgevallen was.Ik reageerde toen met: "Nou, volgens de weegschaal niet."
Is dat het bij jou?quote:Op donderdag 12 september 2024 17:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja.
Ik weet ook stiekem van mezelf dat ik gewoon te veel energie uit troep haal.
voor je gezondheid kan dat wel uitmaken natuurlijkquote:Op donderdag 12 september 2024 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang je tevreden bent, niks mis mee.
Brede kloeke borst gekregen zeker?quote:Op donderdag 12 september 2024 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat had ik ooit ook maar toen ben ik in de breedte gegroeid
Mwah, het veel valt momenteel wel mee, maar m'n spiermassa is wel wat hoger dan gemiddeld.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]en bepaalde koolhydraten te weinig en volgens mij bepaalde vetten ook
en je sport veel
Je weet natuurlijk wel hoe ik er ongeveer uit zie. En ik beweeg natuurlijk genoeg per dag...quote:Op donderdag 12 september 2024 18:00 schreef Crack_ het volgende:
Overigens heb ik het nu niet over Bos, geen idee hoe zijn lichaamssamenstelling in elkaar steekt
quote:Op donderdag 12 september 2024 17:58 schreef IJsdraakje het volgende:
https://www.instagram.com/p/C_yo3brSxsQ/
![]()
@:budapestenaar
Ik zit al sinds begin juni op bijna hetzelfde gewicht, op een buikgriepweekje na, dus ik denk het welquote:Op donderdag 12 september 2024 17:59 schreef Crack_ het volgende:
Is dat het bij jou? Je eet verder wel voldoende maar het 'verkeerde'?
M'n darmen huilen bij het idee.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:02 schreef datismijnmening het volgende:
Carnivore diet mensen![]()
Alleen maar proteine
Of een Seafood dietquote:Op donderdag 12 september 2024 18:02 schreef datismijnmening het volgende:
Carnivore diet mensen![]()
Alleen maar proteine
Omnomnomnomnivoor?quote:Op donderdag 12 september 2024 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of een Seafood diet
When I See Food I want to eat it..
dan weet ik globaal iets over gezond gewicht ja/nee maar niks over lichaamssamenstellingquote:Op donderdag 12 september 2024 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk wel hoe ik er ongeveer uit zie. En ik beweeg natuurlijk genoeg per dag...
Lekker eiwitpoepies laten tijdens het squattenquote:Op donderdag 12 september 2024 18:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n darmen huilen bij het idee.
Tsja, maar moeten mensen zelf weten toch, hoe gezond (of niet) ze willen leven.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
voor je gezondheid kan dat wel uitmaken natuurlijk
De 'niks mis met overgewicht als je er blij mee bent' voelt een beetje als 'niks mis met roken als je er blij mee bent'. Jawel.. maar het is gewoon niet gezond![]()
Nee dat is waar. Ik weet het zelf niet eens. Ja vanwege mijn CVA-verleden moet ik wel oppassen met suikers...quote:Op donderdag 12 september 2024 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan weet ik globaal iets over gezond gewicht ja/nee maar niks over lichaamssamenstelling
Uiteraard, maar dat kan ook iets zijn waar je vrede mee hebt.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
voor je gezondheid kan dat wel uitmaken natuurlijk
De 'niks mis met overgewicht als je er blij mee bent' voelt een beetje als 'niks mis met roken als je er blij mee bent'. Jawel.. maar het is gewoon niet gezond![]()
Wel bidden dat het alleen lucht isquote:Op donderdag 12 september 2024 18:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker eiwitpoepies laten tijdens het squatten
Daarom vreet ik lekker door met m'n VIESDIKheidquote:Op donderdag 12 september 2024 18:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tsja, maar moeten mensen zelf weten toch, hoe gezond (of niet) ze willen leven.
Uiteindelijk zie ik om me heen verstokte rokers 95 worden en hele gezonde mensen jong overlijden aan natuurlijke oorzaken. Dus eigenlijk is het ook allemaal maar gewoon een loterij lijkt het, en moet je vooral lekker doen waar je jezelf goed bij voelt, zou ik zeggen.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 12 september 2024 18:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je leeft maar 1 keer. Kan ik er beter van genieten
ahquote:Op donderdag 12 september 2024 18:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit al sinds begin juni op bijna hetzelfde gewicht, op een buikgriepweekje na, dus ik denk het wel
Hangt een prijskaartje aan die de maatschappij betaald, dus een 'moet je zelf weten' bestaat daarmee niet echt want iedereen betaald. En mensen zijn zich vaak niet bewust van de effecten op de langere termijn.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tsja, maar moeten mensen zelf weten toch, hoe gezond (of niet) ze willen leven.
Uiteindelijk zie ik om me heen verstokte rokers 95 worden en hele gezonde mensen jong overlijden aan natuurlijke oorzaken. Dus eigenlijk is het ook allemaal maar gewoon een loterij lijkt het, en moet je vooral lekker doen waar je jezelf goed bij voelt, zou ik zeggen.
Ik heb rijst kip en broccoliquote:Op donderdag 12 september 2024 18:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, etenstijd.
Spinazie, aardappel en vegaschijf, voor de geīnteresseerden.
Ja vingerhoedje jus is einde workoutquote:Op donderdag 12 september 2024 18:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel bidden dat het alleen lucht is
Wilde het NET vragen.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, etenstijd.
Spinazie, aardappel en vegaschijf, voor de geīnteresseerden.
Daarom mogen de poesjes niet in de slaapkamer als we slapenquote:
quote:
Stroomquote:Op donderdag 12 september 2024 18:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe meten ze dat eigenlijk? Met zo'n dexa-achtig iets?
Ohja, en jij wordt regelmatig gecontroleerd op belangrijke aspecten toch?quote:Op donderdag 12 september 2024 18:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Ik weet het zelf niet eens. Ja vanwege mijn CVA-verleden moet ik wel oppassen met suikers...
yes maar maatschappij betaald daar natuurlijk voor. Kun je uiteraard alsnog als standpunt hebben 'ja, hoort erbij'quote:Op donderdag 12 september 2024 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat kan ook iets zijn waar je vrede mee hebt.
Mijn tante rookte tot aan haar dood, wist dat het slecht was maar "je moet toch ergens aan doodgaan".
quote:Op donderdag 12 september 2024 18:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom mogen de poesjes niet in de slaapkamer als we slapen
[..]
Jaquote:Op donderdag 12 september 2024 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Stroom
[..]
Ohja, en jij wordt regelmatig gecontroleerd op belangrijke aspecten toch?
[..]
Ze waren laatst al in de slaapkamer tijdens de lunch cardio. Dat vonden ze heel interessant. Heb ze toch maar van het bed gegooidquote:
Als ik een stapje verder wil, zal dat wel moeten. Maar dan is het wel een stap van maar wat aanklooien en lekker eten wat lekker is naar er serieus mee bezig zijn.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:08 schreef Crack_ het volgende:
ah wil/ga je er iets aan veranderen denk je?
Ik wil opzich wel maar pff, investering
Ahhh, wel interessant al die data over jezelfquote:Op donderdag 12 september 2024 18:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
Ieder jaar bloedprikken en een plasje inleveren. Maar ik slik ook anti-psychotica dus heb ik ook ieder jaar een ECG en bloeddrukcontrole..
Ik heb overigens wel 2 oproepen gekregen. Ook nog via mijn vorige HA... Ik ben maandag vrij, dus dan maar even bellen....
Mijne 120quote:Op donderdag 12 september 2024 18:15 schreef Crack_ het volgende:
Mijn lichaam is 10kg vetIs toch leuk om te weten
![]()
![]()
Ja. dat wel, al zegt het me weinig als laagopgeleide...quote:Op donderdag 12 september 2024 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh, wel interessant al die data over jezelfals het maar goed zit want dit is wel wat serieuzer
.. gram?quote:
oh, krijg je daar geen uitleg bij?quote:Op donderdag 12 september 2024 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. dat wel, al zegt het me weinig als laagopgeleide...
Nee 120 kilo vet.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. gram?
[..]
oh, krijg je daar geen uitleg bij?
Misschien als ik er naar vraag. maar dat ben ik een uur later al weer vergeten...quote:Op donderdag 12 september 2024 18:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. gram?
[..]
oh, krijg je daar geen uitleg bij?
Maar 10 kilo vet is bij jou 20% van je gewicht. Dat is toch laag voor een vrouwquote:Op donderdag 12 september 2024 18:19 schreef Crack_ het volgende:
Ohh ok, mijn vetmassa is zogenaamd ook laag. Dus klopt niet
je hoeft het ook niet te onthoudenquote:Op donderdag 12 september 2024 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien als ik er naar vraag. maar dat ben ik een uur later al weer vergeten...
Ja mijn vetmassa is laag en mn vetvrijemassa is ook laagquote:Op donderdag 12 september 2024 18:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar 10 kilo vet is bij jou 20% van je gewicht. Dat is toch laag voor een vrouw
Snacks en water?quote:Op donderdag 12 september 2024 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja mijn vetmassa is laag en mn vetvrijemassa is ook laagdat kan natuurlijk niet, waar besta ik dan uit?
![]()
dus is vertekenden ik denk zelf dat ik niet ondervoed ben want met sport ben ik niet slap ofzo en kom goed mee met de rest, maarja. Zeker weten doen we het niet
Twee keer laag komt op normaal uitquote:Op donderdag 12 september 2024 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja mijn vetmassa is laag en mn vetvrijemassa is ook laagdat kan natuurlijk niet, waar besta ik dan uit?
![]()
dus is vertekenden ik denk zelf dat ik niet ondervoed ben want met sport ben ik niet slap ofzo en kom goed mee met de rest, maarja. Zeker weten doen we het niet
Ja maar dat is niet slapenquote:Op donderdag 12 september 2024 18:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze waren laatst al in de slaapkamer tijdens de lunch cardio. Dat vonden ze heel interessant. Heb ze toch maar van het bed gegooid
Dat ookquote:Op donderdag 12 september 2024 18:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar het meten dmv weerstand heeft ook z'n foutmarge dacht ik? Dus prima als voortgangmeting (dus gelijke soorten metingen met elkaar vergelijken), maar als enkele meting rekening houden met bepaalde marges.
Ik moet morgen nog werken en dan heb ik ook drie weken, maar ik ben niet voornemens om het land uit te gaan...quote:
quote:Op donderdag 12 september 2024 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat ookBen nu aan het inlezen over hoe betrouwbaar die formules zijn bij ondergewicht maar het antwoord lijkt te zijn 'bij mannen klopt het redelijk, bij vrouwen niet'
![]()
dan maakt het allemaal niet meer uit
Ja gewoon lekker uit het vuistje oppeuzelen voor de tvquote:Op donderdag 12 september 2024 18:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zo'n zak champignon roerbakmix thuis, iemand een leuk recept daarmee?
Ga je nog wel wat leuke uitstapjes binnen het land doen?quote:Op donderdag 12 september 2024 18:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet morgen nog werken en dan heb ik ook drie weken, maar ik ben niet voornemens om het land uit te gaan...
Ja,sws met pa naar madame tussauds en naar de dierentuin bij @Amaquote:Op donderdag 12 september 2024 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je nog wel wat leuke uitstapjes binnen het land doen?
Heb een zwembroek binnenquote:
Een gele?quote:Op donderdag 12 september 2024 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb een zwembroek binnenstraks maar eens kijken of die past
quote:Op donderdag 12 september 2024 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja gewoon lekker uit het vuistje oppeuzelen voor de tv
roerbakkenquote:Op donderdag 12 september 2024 18:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zo'n zak champignon roerbakmix thuis, iemand een leuk recept daarmee?
Ik ben toch geen matige volkszangerquote:
Vakantie is af en toe gewoon noodzakelijk, fijn dat ze toch wel een beetje met je meedenkenquote:Op donderdag 12 september 2024 18:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik merk wel dat ik toe ben aan drie weken geen werk...
Zat er natuurlijk al een paar keer bijna door heen. Gelukkig heeft het werk wel mee gewerkt door de e-bike optie te geven...
zelfde niveautje welquote:Op donderdag 12 september 2024 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben toch geen matige volkszanger
Ik ben niet Nattekat he, met je nare opmerkingenquote:
quote:Op donderdag 12 september 2024 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben niet Nattekat he, met je nare opmerkingen
mwa. zo laag heb ik Grmbl niet zittenquote:
Niet waarquote:Op donderdag 12 september 2024 18:59 schreef UitStraling het volgende:
Miss Zwitserland gewurgd, in stukken gezaagd en tot smoothie gepureerd met een staafmixer.
Oooooh dan is het dikke primaquote:Op donderdag 12 september 2024 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
want het is een deelneemster aan de finale, niet de daadwerkelijke winnaar
Nee, natuurlijk niet. Maar als je iets post doe het dan goed en niet met halve waarheden..quote:Op donderdag 12 september 2024 19:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh dan is het dikke prima
Je kunt toch doen alsof?quote:Op donderdag 12 september 2024 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben toch geen matige volkszanger
Hey dat is kevin Baconquote:
bacon? waar?quote:Op donderdag 12 september 2024 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hey dat is kevin Bacon
quote:Op donderdag 12 september 2024 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh yeah (OH YEAH)
Oh yeah (OH YEAH)
OH YEAH (OH YEAH)
OH YEAH (OH YEAH)
RUN RUN SHAKER LIFE
I'll be your Moses
I'll be your David
Go go shaker life
I feel good,
all in my feet,
I feel good,
all over my body
DO YOU FEEL GOOD?
I FEEL GOOD
DO YOU FEEL GOOD?
I FEEL GOOD
Mothafuckas
Ah goed dat je er bent. Kun je Vlinder komen ophalen, ze is vervelend dronken.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
DO YOU FEEL GOOD?
I FEEL GOOD!
DO YOU FEEL GOOD?
I FEEL GOOD!
ALL OVER MY BODY
ALL OVER MY BODY
ALL OVER MY BODY
ALL OVER MY BODY
even de dimmy's vierendelen en de darmen gebruiken als vulling voor gehaktbroodquote:Op donderdag 12 september 2024 19:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ah goed dat je er bent. Kun je Vlinder komen ophalen, ze is vervelend dronken.
Heeft ze weer in ballenbak gekotst?quote:Op donderdag 12 september 2024 19:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ah goed dat je er bent. Kun je Vlinder komen ophalen, ze is vervelend dronken.
In de wasmand en ze staat nu met een fles rode wijn op tafel te dansen op Mariah Carreyquote:Op donderdag 12 september 2024 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heeft ze weer in ballenbak gekotst?
ik ga jou enorm krijgen, dimmyquote:Op donderdag 12 september 2024 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In de wasmand en ze staat nu met een fles rode wijn op tafel te dansen op Mariah Carrey
Wtfquote:Op donderdag 12 september 2024 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
lekker knapperig, met maar een beetje stront
@:Ama
heeft ze wel al dr kleren nog aan?quote:Op donderdag 12 september 2024 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In de wasmand en ze staat nu met een fles rode wijn op tafel te dansen op Mariah Carrey
Dat stadium zijn we al lang gepasseerdquote:Op donderdag 12 september 2024 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft ze wel al dr kleren nog aan?
ik sloop jequote:Op donderdag 12 september 2024 19:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat stadium zijn we al lang gepasseerd
heh getverquote:Op donderdag 12 september 2024 19:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat stadium zijn we al lang gepasseerd
We zitten nu allemaal te rillen van angst op de bank.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
echt, krijg jullie allemaal nog wel
wacht maarquote:Op donderdag 12 september 2024 19:37 schreef Ama het volgende:
[..]
We zitten nu allemaal te rillen van angst op de bank.
quote:
Ja waar wachten we eigenlijk precies op want dat weten we ook niet?quote:
De helquote:Op donderdag 12 september 2024 19:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja waar wachten we eigenlijk precies op want dat weten we ook niet?
Oh ja daar ga ik wel heen inderdaad maar ik hoop dat het nog eventjes duurt.quote:
krijg jou nog welquote:Op donderdag 12 september 2024 19:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ja daar ga ik wel heen inderdaad maar ik hoop dat het nog eventjes duurt.
Klinkt wel lekker warm.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ja daar ga ik wel heen inderdaad maar ik hoop dat het nog eventjes duurt.
Ik ben redelijk gesloopt, dus koud nu.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik hou niet zo van hitte eigenlijk.
Pak een dekentje erbij.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben redelijk gesloopt, dus koud nu.![]()
Heel gek, dat m'n energie nog niet helemaal op peil is na een paar dagen ziek.
Vlinder en ik wel.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik hou niet zo van hitte eigenlijk.
Gaat verder weer aardig hoor, vooral moe van werk.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Hopelijk voel je je snel weer de oude.
gefrituurde zeester, lekkerquote:Op donderdag 12 september 2024 19:56 schreef Nattekat het volgende:
Hele doos macaroni = 5 maaltijden
Goed onthouden, niet herhalen
Au. Was je slaapwandelen?quote:Op donderdag 12 september 2024 19:58 schreef kwiwi het volgende:
Wat ik toch nou had.. Liep na een dutje in het donker de keuken in, pakte wat te drinken, en ineens zie ik dat er overal bloed op de vloer ligt met hele voetstappen erin. Natuurlijk eerst nagekeken of het van mij kwam, maar zag nergens bloed. Dus er was nog maar één mogelijkheid: Er had iemand ingebroken tijdens mijn dutje, en die heeft zich ergens aan open gehaald en is door de keuken gelopen![]()
Gergi gebeld, en terwijl ik dit hele plausibele verhaal sta te vertellen zie ik ineens in de spiegeling van een raam dat een stroompje bloed van de achterkant van m'n voet naar beneden loopt![]()
Oeps.
quote:Op donderdag 12 september 2024 19:58 schreef kwiwi het volgende:
Wat ik toch nou had.. Liep na een dutje in het donker de keuken in, pakte wat te drinken, en ineens zie ik dat er overal bloed op de vloer ligt met hele voetstappen erin. Natuurlijk eerst nagekeken of het van mij kwam, maar zag nergens bloed. Dus er was nog maar één mogelijkheid: Er had iemand ingebroken tijdens mijn dutje, en die heeft zich ergens aan open gehaald en is door de keuken gelopen![]()
Gergi gebeld, en terwijl ik dit hele plausibele verhaal sta te vertellen zie ik ineens in de spiegeling van een raam dat een stroompje bloed van de achterkant van m'n voet naar beneden loopt![]()
Oeps.
Nee het leek erger dan het wasquote:Op donderdag 12 september 2024 20:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toch geen hele erge wond hoop ik!
Oeps.
denk je dat je ook kunt genieten van je vakantie of wordt het meer een bijkom-vakantie?quote:Op donderdag 12 september 2024 18:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik merk wel dat ik toe ben aan drie weken geen werk...
Zat er natuurlijk al een paar keer bijna door heen. Gelukkig heeft het werk wel mee gewerkt door de e-bike optie te geven...
quote:
Ik denk wel genieten..quote:Op donderdag 12 september 2024 20:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
denk je dat je ook kunt genieten van je vakantie of wordt het meer een bijkom-vakantie?
[..]
Oeps.
quoi?quote:
Mooi zoquote:Op donderdag 12 september 2024 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk wel genieten..
hoop het voor je! Die leuke dingen die je gepland hebt zullen daar vast bij helpenquote:Op donderdag 12 september 2024 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk wel genieten..
Leuke dingen op de planning hebben staan is sowieso chill.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoop het voor je! Die leuke dingen die je gepland hebt zullen daar vast bij helpen
opzichquote:Op donderdag 12 september 2024 20:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Leuke dingen op de planning hebben staan is sowieso chill.
naar dat klooster met friettentjes rijden is ook wel leuk, als het mooi weer is en je toch een e-bike hebt?quote:Op donderdag 12 september 2024 20:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Misschien ook naar een stad die ik nog niet goed ken.
Alleen wel maximaal 2 uur treinen vanuit Eindje
Klooster met patat? Watquote:Op donderdag 12 september 2024 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
naar dat klooster met friettentjes rijden is ook wel leuk, als het mooi weer is en je toch een e-bike hebt?
Ehh ik heb zelf geen e-bike. Het werk zorgt voor de fietsen, dus die laat ik op het werk achter .quote:Op donderdag 12 september 2024 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
naar dat klooster met friettentjes rijden is ook wel leuk, als het mooi weer is en je toch een e-bike hebt?
Ik kan het even niet vinden dus misschien vergis ik mequote:
Welke opties heb je dan?quote:Op donderdag 12 september 2024 20:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Misschien ook naar een stad die ik nog niet goed ken.
Alleen wel maximaal 2 uur treinen vanuit Eindje
Crackiequote:Op donderdag 12 september 2024 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohquote:Op donderdag 12 september 2024 20:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ehh ik heb zelf geen e-bike. Het werk zorgt voor de fietsen, dus die laat ik op het werk achter .
Wat wil je bereiken?quote:Op donderdag 12 september 2024 20:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik bedacht me tijdens mn autorit dat ik sport op een te hoge hartslag en dat dat ook niet echt goed is voor je spieren en ik denk dat spieren trainen de snelste/makkelijkste winst is voor mij
Weet iemand wat 'beter' is? Weinig reps en veel gewicht of veel reps en laag gewicht?
spieropbouwquote:Op donderdag 12 september 2024 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat wil je bereiken?
Ik kies vaak voor "train until failure" en dan iets van 3 sets met afbouwend gewicht. Dus zwaar beginnen, tot dat het klaar is. Daarna meteen weer verder met lichter gewicht, etc.
Uiteraardquote:Op donderdag 12 september 2024 20:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heee
weet jij wat ik bedoel met die friettentjes toevallig?
Dat klinkt echt super grappig.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan het even niet vinden dus misschien vergis ik memaar ik dacht dat er zo'n klooster was in brabant (misschien belgië?) met een pleintje en 1 dag in de week oid staat dat vol met friettentjes
Uiteindelijk gaat het erom dat je het vol kunt houden en blijft doenquote:Op donderdag 12 september 2024 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
spieropbouwoh, een soort mix is dat? Hmm, dat kan ook nog
Muscle mommy Crack_quote:Op donderdag 12 september 2024 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
spieropbouwoh, een soort mix is dat? Hmm, dat kan ook nog
quote:Op donderdag 12 september 2024 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu is het tijd om een bak clotted cream leeg te gaan eten
Volgens mij abdij postel, toch Belgiëquote:
Zeg dan!2#!11quote:
Nee, nog nooit...quote:Op donderdag 12 september 2024 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]weer thuis?
[..]
Volgens mij abdij postel, toch België
Achelse Kluis ben ik wel vaak geweestjij ook vast?
[..]
Zeg dan!2#!11
luiboeiquote:Op donderdag 12 september 2024 20:27 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zacht en warm. Kan hier echt wel in leven de hele winter.
Hugoquote:Op donderdag 12 september 2024 20:28 schreef Crack_ het volgende:
Abdij Postel is die van Villa Volta
O ja delft is wel een mooie stad vind ikquote:Op donderdag 12 september 2024 20:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben een paar jaar geleden ook even Delft ingelopen. Maar ik denk dat daar wel meer te zien is.
Dat is waar, en ergens gewoon beginnen is al winst denk ikquote:Op donderdag 12 september 2024 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het erom dat je het vol kunt houden en blijft doen
Maar die train until failure kun je met de meeste oefeningen gewoon doen.
dat zou leuk zijnquote:
oehh, ziet er heerlijk uitquote:Op donderdag 12 september 2024 20:27 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zacht en warm. Kan hier echt wel in leven de hele winter.
Whutquote:Op donderdag 12 september 2024 19:58 schreef kwiwi het volgende:
Oeps.
Ik heb hier geluk dat ik in de buurt op meerdere plekken kan sporten; anders was voor mij de drempel ook te hoog om te gaan.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is waar, en ergens gewoon beginnen is al winst denk ikthanks
[..]
dat zou leuk zijnbehalve mommy, wat
[..]
oehh, ziet er heerlijk uit
Hangt van je doel af. Eerste is vooral sterker worden, tweede vooral cardio.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik bedacht me tijdens mn autorit dat ik sport op een te hoge hartslag en dat dat ook niet echt goed is voor je spieren en ik denk dat spieren trainen de snelste/makkelijkste winst is voor mij
Weet iemand wat 'beter' is? Weinig reps en veel gewicht of veel reps en laag gewicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |