SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Gevolgd door een gouden douche.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je aan het kontenschudden? Dat is het geluid wat cavia's maken als ze de rangorde bepalen.
Hieronder een visuele presentatie van het kontenschudden:
[ afbeelding ]
En een trap van de achterpoten.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gevolgd door een gouden douche.
das handig... het dak rijdt en jij krijgt je stapjes er onderquote:Op donderdag 12 september 2024 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben erg blij met m'n rijdende dak, het regent weer.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja. het is om te janken.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben erg blij met m'n rijdende dak, het regent weer.
quote:Op donderdag 12 september 2024 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Aw dat beestje gaat hartstikke doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
In theorie gaan we allemaal een keer dood.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aw dat beestje gaat hartstikke dood
issie alquote:Op donderdag 12 september 2024 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aw dat beestje gaat hartstikke dood
Lol, fair.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
issie al
dit gifje is al 20 jaar oud ofzo
Of het is de oudste hamster ter wereld, maar dat denk ik nietquote:Op donderdag 12 september 2024 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
issie al
dit gifje is al 20 jaar oud ofzo
in praktijk ookquote:Op donderdag 12 september 2024 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In theorie gaan we allemaal een keer dood.
Hopelijk wel, ik hoef niet voor eeuwig te leven.quote:
geef nog een feestje al sta je roodquote:Op donderdag 12 september 2024 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In theorie gaan we allemaal een keer dood.
Lol que ?quote:Op donderdag 12 september 2024 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
De filmpjes met moederhamster met koters op een wieltje blijven ook gewoon mooi uit domheid. Ma, je lanceert je koters, doe eens niet.
Nou ja dat dusquote:Op donderdag 12 september 2024 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
geef nog een feestje al sta je rood
ga op vakantie
stel nog een daad
voor je het weet is het te laat
RIP, je staat nu in m'n memelijst op insta.quote:
vakantie is geboekt.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
geef nog een feestje al sta je rood
ga op vakantie
stel nog een daad
voor je het weet is het te laat
deel hier even danquote:Op donderdag 12 september 2024 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
RIP, je staat nu in m'n memelijst op insta.
je memelijst?quote:Op donderdag 12 september 2024 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt me een lastige opgavequote:Op donderdag 12 september 2024 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vakantie is geboekt.
nu nog zorgend at ik in de tussenliggende 1,5 maand niet dood ga
ik gun het je dat je het vol gaat houdenquote:Op donderdag 12 september 2024 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vakantie is geboekt.
Nee, ik durf niet meer nu blijkbaar je account te achterhalen is bij direct delen en ik weet niet hoe ik 'm anders delen moet/ben te lui om dat uit te zoeken.quote:
quote:Op donderdag 12 september 2024 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ow oke.... ja nee das niet handigquote:Op donderdag 12 september 2024 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik durf niet meer nu blijkbaar je account te achterhalen is bij direct delen en ik weet niet hoe ik 'm anders delen moet/ben te lui om dat uit te zoeken.
Ja, anders is het zonde van het geld natuurlijk.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vakantie is geboekt.
Alles achter de ? in linkjes weghalen dacht ikquote:Op donderdag 12 september 2024 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik durf niet meer nu blijkbaar je account te achterhalen is bij direct delen en ik weet niet hoe ik 'm anders delen moet/ben te lui om dat uit te zoeken.
Idd, maar de charme is er wel vanafquote:Op donderdag 12 september 2024 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alles achter de ? in linkjes weghalen dacht ik
staat straks die chauffeur op het vliegveld op me te wachten. helemaal voor niksquote:Op donderdag 12 september 2024 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, anders is het zonde van het geld natuurlijk.
Ja, dat moeten we niet hebben.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
staat straks die chauffeur op het vliegveld op me te wachten. helemaal voor niks
Werkt nog en ik zie je naam niet.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:
https://www.instagram.com/reel/C-SXHYgTQUu/
Ben benieuwd of de link nog werkt.
Die Japanners zijn zo lekker modern maar qua diervriendelijkheid is het er nog 1545 he.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:
echt zondequote:Op donderdag 12 september 2024 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat moeten we niet hebben.
welke mongool bedenkt zo'n wiel ookquote:Op donderdag 12 september 2024 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:
die doet het er omquote:Op donderdag 12 september 2024 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is goede lichaamsbeweging maar je hoort ze er wel uit te halen als er jonkies zijn, al zijn deze al oud genoeg om het te zien en te snappen.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
welke mongool bedenkt zo'n wiel ook
Mams gewoon stoïcijns doorrennenquote:Op donderdag 12 september 2024 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is ook gewoon enorm sneu, maar toch werkt het op m'n lachspieren.
Ja, maar als moeders vertrokke nis is het te laat natuurlijkquote:Op donderdag 12 september 2024 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is goede lichaamsbeweging maar je hoort ze er wel uit te halen als er jonkies zijn, al zijn deze al oud genoeg om het te zien en te snappen.
Whehehequote:
wat een kuttekopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |