SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Niet alleen deze weekquote:Op donderdag 12 september 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende: Ik kom deze week echt over als een wereldvreemde boerentrien.
Doe niet zo gemeen essn.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:55 schreef essnhills het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Niet alleen deze week
quote:Op donderdag 12 september 2024 09:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet alleen deze week
quote:
De website doet het nietquote:Op donderdag 12 september 2024 09:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik gebruik deze https://www.ah.nl/product(...)viko-opa-s-ovenfriet
Met schil
ben je weer 24 uur aan het vasten?quote:Op donderdag 12 september 2024 09:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet alleen deze week
quote:Op donderdag 12 september 2024 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe niet zo gemeen essn.
Oh oke sorryquote:
Opa's ovenfriet met schil van Avikoquote:Op donderdag 12 september 2024 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De website doet het niet
Het is al goedquote:
Oh, die zijn lekker!quote:Op donderdag 12 september 2024 09:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Opa's ovenfriet met schil van Aviko
de aardappel verwerkende industrie Keppel en Omstreken!quote:Op donderdag 12 september 2024 09:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Opa's ovenfriet met schil van Aviko
Nee vandaag nietquote:Op donderdag 12 september 2024 09:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
ben je weer 24 uur aan het vasten?
Veel plezier dan!quote:Op donderdag 12 september 2024 09:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee vandaag niet
Ga zelfs weer cheaten vandaag
Vandaag bruiloft van vriendin en ze stuurt net iets over de taart![]()
Ja die zijn lekker iddquote:Op donderdag 12 september 2024 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, die zijn lekker!
Die heb ik soms ook, maar goed om te weten dat ze zonder toevoegingen zijn
Thanksquote:
Verse is altijd zoveel, dat krijg ik niet snel genoeg opquote:
Ja, ik hoop niet dat je ze direct uit de diepvries opknaagt.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die zijn lekker idd
Uit de airfryer
Aw je neemt het voor me op.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe niet zo gemeen essn.
Aardappelijsquote:Op donderdag 12 september 2024 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik hoop niet dat je ze direct uit de diepvries opknaagt.
Mjaquote:Op donderdag 12 september 2024 10:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verse is altijd zoveel, dat krijg ik niet snel genoeg op
En ze zijn daar zo gruwelijk langzaamquote:Op donderdag 12 september 2024 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit op de website van KFC te kijken en ze hebben wel veel keus. Maar die toko zelf ziet er gewoon niet zo appetijtelijk uit.
dasidd goedkoopquote:Op donderdag 12 september 2024 10:03 schreef CherryLips het volgende:
https://www.kfc.nl/menu/burgers-wraps-salad-meals/smart-deal/
Is toch geen geld.
EN ze spreken geen Nederlands. In Eindhoven niet. Zes jaar geleden al niet.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En ze zijn daar zo gruwelijk langzaam
quote:Op donderdag 12 september 2024 10:05 schreef essnhills het volgende:
Ik denk dat er hier eentje zit bij het Obesitasplein
Hier brand ik mijn vingers niet aan @KingRolandquote:Op donderdag 12 september 2024 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En ze zijn daar zo gruwelijk langzaam
Ze hoeven niet te spreken. ze moeten mn voer maken en zorgen dat mijn nummertje in beeld komt als ik het kan afhalenquote:Op donderdag 12 september 2024 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN ze spreken geen Nederlands. In Eindhoven niet. Zes jaar geleden al niet.
Bestaat wel echt, niet eens zo ver weg van jou: Middenmeer.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:05 schreef essnhills het volgende:
Ik denk dat er hier eentje zit bij het Obesitasplein
Langs de weg zit hier zo'n plein waar ze allemaal bij elkaar zitten. Mac, Subway, FEBO, KFC, de Beren etc.quote:
quote:Op donderdag 12 september 2024 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bestaat wel echt, niet eens zo ver weg van jou: Middenmeer.
Met een "Jan Patat" aan de ene kant en een begraafplaats aan de andere kant![]()
Oh ik op dezequote:Op donderdag 12 september 2024 10:10 schreef essnhills het volgende:
Ik doel op dit plein
https://maps.app.goo.gl/5YMz7R1qANWh8bTC6
Volgens mij zijn er wel meer van dat soort plekkenquote:Op donderdag 12 september 2024 10:10 schreef essnhills het volgende:
Ik doel op dit plein
Bij die in Amsterdam West aan de S105 spreken ze straattaal. Letterlijk alsof je door tuig op straat wordt aangesprokenquote:Op donderdag 12 september 2024 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN ze spreken geen Nederlands. In Eindhoven niet. Zes jaar geleden al niet.
Betaal je daar ook in tjawa's, affoes en barkies?quote:Op donderdag 12 september 2024 10:14 schreef rival het volgende:
[..]
Bij die in Amsterdam West aan de S105 spreken ze straattaal. Letterlijk alsof je door tuig op straat wordt aangesproken
Oh ja I knowquote:Op donderdag 12 september 2024 10:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel meer van dat soort plekken
Da's nog wel een eindje hoor.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik op deze
https://maps.app.goo.gl/cKN694e86VwGm3fx7
Bij mij vandaan gezien: In de buurtquote:Op donderdag 12 september 2024 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's nog wel een eindje hoor.
Hier zo'n food strip.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:10 schreef essnhills het volgende:
Ik doel op dit plein
Van een barkie hebben ze meestal niet terug maar met een paar donnies zit je goedquote:Op donderdag 12 september 2024 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Betaal je daar ook in tjawa's, affoes en barkies?
Wel chill, de bak uit en direct aan de KFC.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
Hier zo'n food strip.
[ afbeelding ]
Wat daar wel grappig was, er zat een gevangenis naast. Ze keken vanuit hun cel zo naar alle etende mensen....
Die hebben we hier nog niet, ze bezorgen wel.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan gewoon door de drive-thru-Febo.
Staat er ineens iemand naast je auto.. Jij had die menuutje toch? ja toch?quote:Op donderdag 12 september 2024 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
EWA WOLLAAAAAAH STOEPHOER JIJ DEZE BIEK MAK MENUUTJE EKSTRA SLURPOE?
Dat is met opticiens ook zo. EN met uitzendbureaus. Er is vast over nagedacht.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:19 schreef Karzai het volgende:
is wel vaak zo dat die fatfoodzaken dicht bijelkaar zitten
https://maps.app.goo.gl/a3qn88Xu5xeQjzz36quote:Op donderdag 12 september 2024 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
Die hebben we hier nog niet, ze bezorgen wel.
Kaarsjes aan en de vleermuizen vliegen rond in Huize DraKARZteinquote:Op donderdag 12 september 2024 10:21 schreef Karzai het volgende:
het noodweer begint, ik hoef niet meer naar buiten, slinger de ps3 maar weer aan
Denk dat het beleid is van gemeentes eigenlijkquote:Op donderdag 12 september 2024 10:19 schreef Karzai het volgende:
is wel vaak zo dat die fatfoodzaken dicht bijelkaar zitten
In zaandam zit dat ook bedenk ik me, en ook met een subway ernaast. Zullen die samenwerken?quote:Op donderdag 12 september 2024 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://maps.app.goo.gl/a3qn88Xu5xeQjzz36
SVO vakopleiding food ernaast. Wat moet je kunnen dan? Een kroket in de pan flikkeren?quote:Op donderdag 12 september 2024 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://maps.app.goo.gl/a3qn88Xu5xeQjzz36
ik heb wel last van fruitvliegjesquote:Op donderdag 12 september 2024 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kaarsjes aan en de vleermuizen vliegen rond in Huize DraKARZtein
wij hebben er nog 2 in het dorp en vrijdags op de markt staan er ook twee bijquote:Op donderdag 12 september 2024 10:27 schreef Karzai het volgende:
de groenteman is grotendeels uitgestorven in nederland
op de markt staan er nog wel een stuk 5 gelukkigquote:Op donderdag 12 september 2024 10:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
wij hebben er nog 2 in het dorp en vrijdags op de markt staan er ook twee bij
Die is hier al een tijdje verdwenen idd.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:27 schreef Karzai het volgende:
de groenteman is grotendeels uitgestorven in nederland
Jammer dat de marketplace daarvan niet meer werkt, ik heb nog een stapeltje Lotus Esprit staan.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:30 schreef Karzai het volgende:
Ik ga weer verder, heb dit nu in de garage staan
[ afbeelding ]
zitten hier nog wel 4 slagers in de buurt die allemaal net even iets anders zijn, een ecologische, islamitische, kiloknaller en een gewonequote:Op donderdag 12 september 2024 10:31 schreef Nizno het volgende:
moet zeggen dat ik bij de slager niet altijd meer de prijs kwaliteit verhouding zie.
Dat er (ik noem maar iets stoms) veel van die zelf bereidde maaltijden liggen tegen prijzen dat ik denk... daar kan ik met de ingrediënten voor die prijs te halen 20 kilo van maken.
en vaak is het vlees dat er in zit niet te zien met het blote oog, dus zit je gewoon een vegetarische stamppot op te eten
ja zonde, achquote:Op donderdag 12 september 2024 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jammer dat de marketplace daarvan niet meer werkt, ik heb nog een stapeltje Lotus Esprit staan.
Ooit (toen die servers nog actief waren) kreeg je een gratis auto uit je geboortejaar als je op je verjaardag inlogde.
Het rondjes rijden/offline beschikbaar spul is zat om je mee te vermaken.quote:
ja wij hebben er dinsdag ook eentje op de markt staan. En een kaas-notenwagen, en een viskraam en eentje met vietnamese loempia's. Als er in de hele ochtend honderd man komt is het veel. Plein is ook zo goed als leeg gewoon. Alleen rond 12 uur staat er een man of tien bij de viskraam, verder kun je er een kanon afschieten.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
wij hebben er nog 2 in het dorp en vrijdags op de markt staan er ook twee bij
ja, nog niet gedaanquote:Op donderdag 12 september 2024 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Zaten daar die Top Gear tracks/challenges ook in?
STiekem mijn ultieme midliferskarquote:Op donderdag 12 september 2024 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jammer dat de marketplace daarvan niet meer werkt, ik heb nog een stapeltje Lotus Esprit staan.
Met mayo-discodip?quote:
Prima prijs wel.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:40 schreef Karzai het volgende:
voor een tientje gekocht dit spel bij een 2e hands zaak
Discodel flashbacksquote:
Wat is carrière maken precies?quote:Op donderdag 12 september 2024 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
STiekem mijn ultieme midliferskar![]()
Maar ja ik ben nou midlife maar heb nooit carrière gemaakt
Komt ie weer:quote:
quote:
quote:
Jullie waren 'm inmiddels vergeten?quote:
sommige mensen leven op mayoquote:Op donderdag 12 september 2024 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ook zoveel mayo.. dat is toch helemaal niet lekker ?Even afgezien van het feit dat er disco-spikkels op zitten
sommige dingen moet je verdringenquote:Op donderdag 12 september 2024 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Jullie waren 'm inmiddels vergeten?
Levensbenzinequote:Op donderdag 12 september 2024 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ook zoveel mayo.. dat is toch helemaal niet lekker ?Even afgezien van het feit dat er disco-spikkels op zitten
Best een bereikbare auto hoorquote:Op donderdag 12 september 2024 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
STiekem mijn ultieme midliferskar![]()
Maar ja ik ben nou midlife maar heb nooit carrière gemaakt
ik vind dat zo raar klinkenquote:
ik ben al aant vretenquote:
Veel betrouwbaarderquote:
Verdrongen is denk ik het juiste woord.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Jullie waren 'm inmiddels vergeten?
quote:Op donderdag 12 september 2024 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sommige mensen leven op mayo
[..]
quote:
Dat is echt de minimaal benodigde hoeveelheid.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voor een verhoogd cholesterol ?quote:Op donderdag 12 september 2024 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is echt de minimaal benodigde hoeveelheid.
Ik heb net gebak op. Kreeg ik van iemand die mijn droom gaat leven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of nee geen top gear challenges, wel een ode aan ayrton cennaquote:Op donderdag 12 september 2024 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Zaten daar die Top Gear tracks/challenges ook in?
quote:Op donderdag 12 september 2024 10:56 schreef TaMieke het volgende:
Zin in een softijsje met discodip. Nog niet gehad dit jaar (volgens mij).
Maar ijs weer is nu wel af![]()
Zorgen dat je op je 50ste geld over hebt om een Lotus Esprit te kunnen kopen. En rijden.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is carrière maken precies?
Dat is niet perse carrière-afhankelijk.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zorgen dat je op je 50ste geld over hebt om een Lotus Esprit te kunnen kopen. En rijden.
Ja dat gaat hem niet worden.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zorgen dat je op je 50ste geld over hebt om een Lotus Esprit te kunnen kopen. En rijden.
50k.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee één goeie klapper maken in de vrouwenhandel kan ook genoeg zijn.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is niet perse carrière-afhankelijk.
Geen wegenbelasting. Oldtimerverzekering.quote:
Volgende week weer ruim 20 graden.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:56 schreef TaMieke het volgende:
Ja te laat.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:56 schreef TaMieke het volgende:
ow.... ik ben pas 43... te vroeg gepiektquote:Op donderdag 12 september 2024 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het schaalmodel nog van de Shell-spaaractie.quote:Op donderdag 12 september 2024 11:17 schreef gianni61 het volgende:
Ik vond de lotus elise altijd mooi. tot dat ik in het echt zag hoe ontzettend klein dat ding is.
Volgens mij kom ik daar nooit meer uit als ik er in zit.
die is nog kleinerquote:Op donderdag 12 september 2024 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het schaalmodel nog van de Shell-spaaractie.
Heb jij een Lotus Esprit dan?quote:Op donderdag 12 september 2024 11:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow.... ik ben pas 43... te vroeg gepiekt
Ja laat op de vrijdagavond lijkt dat best een betaalbare optie somsquote:Op donderdag 12 september 2024 11:17 schreef gianni61 het volgende:
Ik vond de lotus elise altijd mooi. tot dat ik in het echt zag hoe ontzettend klein dat ding is.
daar pas jij niet fles , ik ook niet trouwensquote:Op donderdag 12 september 2024 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij een Lotus Esprit dan?
Deze reed mee in de tour die ik laatst gereden had. Wat een dingquote:Op donderdag 12 september 2024 11:17 schreef gianni61 het volgende:
Nee waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 12 september 2024 11:23 schreef Karzai het volgende:
daar p
[..]
daar pas jij niet fles , ik ook niet trouwens
Ja, en ook in vergelijking met de andere.quote:
quote:Op donderdag 12 september 2024 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk niet![]()
Of wat gianni ook zegt, misschien wel in, maar dan moet ik er door de brandweer uit geknipt worden
Werken aan mijn toekomst....quote:Op donderdag 12 september 2024 11:28 schreef essnhills het volgende:
Carrière maken voordat de bom valt
ik kende wel een vrouw die een sportieve mercedes cabrio had, maar die was zo dik dat ze telkens dr stuur moest opklappen anders kwam ze er niet uitquote:Op donderdag 12 september 2024 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk niet![]()
Of wat gianni ook zegt, misschien wel in, maar dan moet ik er door de brandweer uit geknipt worden
waar wacht je op?quote:Op donderdag 12 september 2024 11:29 schreef datismijnmening het volgende:
“Er zijn 72 wachtende voor u”
Dichtgeslibte aderen beste aderenquote:Op donderdag 12 september 2024 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor een verhoogd cholesterol ?
voordat de bom valtquote:
Zit je bij de Chinees?quote:Op donderdag 12 september 2024 11:29 schreef datismijnmening het volgende:
“Er zijn 72 wachtende voor u”
Nah, prioriteiten. Hoeveel heb je in biljetjes zitten?quote:Op donderdag 12 september 2024 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee één goeie klapper maken in de vrouwenhandel kan ook genoeg zijn.
ik wacht wel op de bomquote:
Chinezen werken zo snel, daar zijn nooit 72 wachtenden.quote:
Ja dat is ook weer zo hoorquote:Op donderdag 12 september 2024 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, prioriteiten. Hoeveel heb je in biljetjes zitten?![]()
Niet bedoeld als kritiek overigens, het is echt een "net waar je prioriteiten liggen".
Want het komt er toch wel vanquote:
Blijkbaar zijn ze bij de chinees in de buurt van schoonouders niet zo snel. Daar kun je op zondagmiddag om 4 uur bellen, dan kun je reserveren voor half 7 en dan ben je alsnog pas om kwart over 7 aan de buurtquote:Op donderdag 12 september 2024 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Chinezen werken zo snel, daar zijn nooit 72 wachtenden.
Het geeft niet of je rentquote:Op donderdag 12 september 2024 11:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Want het komt er toch wel van
En dan heeft AI je afspraak geannuleerd "want die komt toch niet opdagen" en dan zit je daar te wachtenquote:Op donderdag 12 september 2024 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Hoorde gister op het nieuws dat AI wordt ingezet om te voorspellen wie er niet komt opdagen bij z'n doktersafspraakZijn er mensen die afspraken maken en ze vergeten?
Is het dan niet dringend genoeg ofzo?
Kheb jou nooit gekendquote:
Hoiquote:Op donderdag 12 september 2024 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Hoorde gister op het nieuws dat AI wordt ingezet om te voorspellen wie er niet komt opdagen bij z'n doktersafspraakZijn er mensen die afspraken maken en ze vergeten?
quote:Op donderdag 12 september 2024 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kende wel een vrouw die een sportieve mercedes cabrio had, maar die was zo dik dat ze telkens dr stuur moest opklappen anders kwam ze er niet uit
hier maakt het niet uit wanneer je je bestelling doorbelt.quote:Op donderdag 12 september 2024 11:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze bij de chinees in de buurt van schoonouders niet zo snel. Daar kun je op zondagmiddag om 4 uur bellen, dan kun je reserveren voor half 7 en dan ben je alsnog pas om kwart over 7 aan de buurt
Oh nou succes danquote:Op donderdag 12 september 2024 11:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Studentzaken van de UvA
is het gebouw bezet? zijn ze aan het staken?quote:Op donderdag 12 september 2024 11:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Studentzaken van de UvA
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op donderdag 12 september 2024 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het gebouw bezet? zijn ze aan het staken?
Nee dan worden die mensen even gebeld om ze aan de afspraak te herinnerenquote:Op donderdag 12 september 2024 11:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan heeft AI je afspraak geannuleerd "want die komt toch niet opdagen" en dan zit je daar te wachten
Kennelijk.quote:Op donderdag 12 september 2024 11:33 schreef CherryLips het volgende:
ik heb de LP met Emily al gepre-orderedquote:Op donderdag 12 september 2024 11:39 schreef Ama het volgende:
Ik luister Linkin Park met Chester en ga ook nooit anders doen.
Ja dat klinkt een stuk logischerquote:Op donderdag 12 september 2024 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dan worden die mensen even gebeld om ze aan de afspraak te herinneren
Victim blamingquote:Op donderdag 12 september 2024 11:41 schreef Ama het volgende:
Ik vind wel sneu voor haar dat ze zoveel haat krijgt maar ja had ze anders verwacht?
Denk eerder dat ze 'm verkeerd noteren dan.quote:Op donderdag 12 september 2024 11:33 schreef CherryLips het volgende:
dat mensen fatsoen hebben? nee, dat mag je tegenwoordig niet meer verwachten.quote:Op donderdag 12 september 2024 11:41 schreef Ama het volgende:
Ik vind wel sneu voor haar dat ze zoveel haat krijgt maar ja had ze anders verwacht?
Nieuwe muziek misschien maar alle oude nummers horen met Chester zijn stem.quote:Op donderdag 12 september 2024 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb de LP met Emily al gepre-ordered
Nou ja ik ben ook van mening dat ze beter een nieuwe band hadden kunnen beginnen ja.quote:Op donderdag 12 september 2024 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Maakt niet uit wie ze er neer hadden gezet, die persoon zou toch enorm gekraakt worden. Dan hadden ze beter een heel nieuwe band kunnen beginnen, met een andere naam en een wat ander geluid. Maar ook dan had iedereen stront over zich heen gekregen, want zo zijn mensen. Ze nemen pas genoegen als Chester wordt opgegraven en gereanimeerd en zelfs dan zijn er mensen die roepen 'LAAT DIE MAN RUSTEN'.
Misschien had ze wel verwacht dat fans iets meer volwassen zouden zijn. Dat ze 't voordeel van de twijfel kreeg. Dat er minder autisten rondlopen dan dat er rondlopen.quote:Op donderdag 12 september 2024 11:41 schreef Ama het volgende:
Omdat één van de 7(?) er niet meer is?quote:Op donderdag 12 september 2024 11:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja ik ben ook van mening dat ze beter een nieuwe band hadden kunnen beginnen ja.
FTFYquote:Op donderdag 12 september 2024 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien had ze wel verwacht dat fans iets meer volwassen zouden zijn. Dat ze 't voordeel van de twijfel kreeg. Dat er minder autisten eikels rondlopen dan dat er rondlopen.
Ik wil geen Lotus Esprit.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vond het best goed klinken bij de stream.quote:Op donderdag 12 september 2024 11:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Nieuwe muziek misschien maar alle oude nummers horen met Chester zijn stem.
Naja we hebben het niet over de drummer ofzo.quote:Op donderdag 12 september 2024 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat één van de 7(?) er niet meer is?
Het idee van een band is dat ze samenwerken he, anders was het wel "Chester en de Parkjes" geweest.quote:Op donderdag 12 september 2024 11:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Naja we hebben het niet over de drummer ofzo.
Liggen nog in bed.quote:
Ik begreep dat die nieuwe meid het best goed deed de eerste paar keer?quote:Op donderdag 12 september 2024 11:41 schreef Ama het volgende:
quote:Op donderdag 12 september 2024 11:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dichtgeslibte aderen beste aderen
Met dank aan @CherryLipsquote:
INB4 fans zorgen voor je brood op de plank, en wie betaalt bepaaltquote:Op donderdag 12 september 2024 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Oftewel, leuk dat fans die mening hebben, maar het is uiteindelijk de band die daar (samen) over beslist.
Oh dat weet ik niet. En ik weet ook niet wie die danny isquote:Op donderdag 12 september 2024 11:49 schreef gianni61 het volgende:
Mensen die commentaar op haar hebben omdat ze bij scientology zit en banden heeft met Danny Masterson zijn dan weer een ander verhaal.
al heb ik daar ook geen boodschap aan
Maar met niks meer doen/uitbrengen houdt dat ook uiteindelijk op.quote:Op donderdag 12 september 2024 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
INB4 fans zorgen voor je brood op de plank, en wie betaalt bepaalt
Een veroordeelde verkrachter schijnbaar.quote:Op donderdag 12 september 2024 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet. En ik weet ook niet wie die danny is
danny weet alles van je en verkoopt het aan de duivelquote:Op donderdag 12 september 2024 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had echt wel verwacht dat je wist wie dat was.quote:Op donderdag 12 september 2024 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We reageren volgens mij vooral op de reacties op deze beslissing, de agressie waarmee ze te maken krijgt.quote:Op donderdag 12 september 2024 11:51 schreef Ama het volgende:
Nou volgens mij mag ik deze mening gewoon hebben hoor jongens ik weet niet. Ik vond blink-182 zonder Tom DeLonge ook niet wat het was.
Ja hoor van mij welquote:Op donderdag 12 september 2024 11:51 schreef Ama het volgende:
Nou volgens mij mag ik deze mening gewoon hebben hoor jongens
Heb ik je teleurgesteld? ALWEER?quote:Op donderdag 12 september 2024 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had echt wel verwacht dat je wist wie dat was.
Maar als je je ziel verkoopt om de hardst schreeuwende idioten te sussen, dan ben je weer een sell-out.quote:Op donderdag 12 september 2024 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar met niks meer doen/uitbrengen houdt dat ook uiteindelijk op.
De schoen heeft het eeuwige leven nietquote:Op donderdag 12 september 2024 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil geen Lotus Esprit.
Dus hoef ik ook geen carrière te maken
Wieeeeej
ik heb het geld overquote:Op donderdag 12 september 2024 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij een Lotus Esprit dan?
Misschien is Insta daar niet de plek voor danquote:Op donderdag 12 september 2024 11:54 schreef Karzai het volgende:
ik zoek gewoon een wijf uit amsterdam1
mja ik moet even finetunenquote:Op donderdag 12 september 2024 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien is Insta daar niet de plek voor dan
heb er sowieso niet veel aan.... zonder rijbewijsquote:Op donderdag 12 september 2024 11:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
passen niet veel boodschappen in
Wat maakt Amsterdamse vrouwen zo bijzonder?quote:Op donderdag 12 september 2024 11:54 schreef Karzai het volgende:
ik zoek gewoon een wijf uit amsterdam1
Nou volgens mij is er niet echt iets aan de handquote:Op donderdag 12 september 2024 11:57 schreef Ama het volgende:
Maar goed ik had weer beter niks kunnen zeggen.
ze zijn niet veel anders, maar geen zin om het halve land door te reizenquote:Op donderdag 12 september 2024 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat maakt Amsterdamse vrouwen zo bijzonder?
Had beter mijn bek kunnen houden.quote:Op donderdag 12 september 2024 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou volgens mij is er niet echt iets aan de hand
of niet, soms is het lekker om even wat spetters te hebben hierquote:
Dat is zeker wat waard.quote:Op donderdag 12 september 2024 11:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze zijn niet veel anders, maar geen zin om het halve land door te reizen
Mwah.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
of niet, soms is het lekker om even wat spetters te hebben hier
Haha echte liefdequote:Op donderdag 12 september 2024 12:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is zeker wat waard.
Maar echte liefde overwint alles!
eetsequote:
Dat is in ieder geval eerlijkquote:Op donderdag 12 september 2024 11:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze zijn niet veel anders, maar geen zin om het halve land door te reizen
Nog nooit verliefd geweest?quote:
Oh jawel hoor, lang geleden. Was alleen nooit wederzijds. En da's ook een vrij essentiële component van het feestje.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog nooit verliefd geweest?
Heb een jaar lang iedere dag door weer en wind een uur heen en een uur terug gefietst naar mijn meisje.
Anders is het stalking heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, lang geleden. Was alleen nooit wederzijds. En da's ook een vrij essentiële component van het feestje.
Oh dat kan nu nogquote:Op donderdag 12 september 2024 12:27 schreef bitterbal het volgende:
Oh @:cherrylips we zijn gisteren die ah bios zegels vergeten
Ikquote:Op donderdag 12 september 2024 12:26 schreef Nizno het volgende:
wie was de spaarder van pathe ook alweer?
En dat wil je ook niet.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders is het stalking heb ik me laten vertellen.
Wijven stellen gewoon hoge eisen.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
inb4 "ja maar jij bent een wijf, die hebben het voor het uitkiezen"
Nee, da's niet hoe dat werkt.
Ja? Had ik die ook mee moeten nemen gisteren?quote:
je hebt een DMquote:
Geen 'wijf' genoemd worden?quote:Op donderdag 12 september 2024 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wijven stellen gewoon hoge eisen.
Nee? Hie werkt het dan?quote:Op donderdag 12 september 2024 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
inb4 "ja maar jij bent een wijf, die hebben het voor het uitkiezen"
Nee, da's niet hoe dat werkt.
met stip op 1quote:
Lag jij daar in de struikjesquote:Op donderdag 12 september 2024 12:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja? Had ik die ook mee moeten nemen gisteren?
Veeleisende kutten.quote:
Die mag je ook later gebruiken, je hoeft ze niet tegelijk in te wisselen.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:31 schreef bitterbal het volgende:
Moet je dan die 2 kaartjes tegelijk gebruiken of mag je die 2e gratis ok later in zetten?
oh das wel fijn voor de singlesquote:Op donderdag 12 september 2024 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die mag je ook later gebruiken, je hoeft ze niet tegelijk in te wisselen.
Nee, dat is Q. Ik betaal gewoon voor je OF.quote:
Niet veel anders dan voor kerels, in ieder geval wat langere termijn betreft.quote:
WATquote:Op donderdag 12 september 2024 11:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De schoen heeft het eeuwige leven niet
Spermaemmers deuggleuf.quote:
Wanneer is de verwachting dat je weer rond kan "huppelen"?quote:Op donderdag 12 september 2024 12:36 schreef datismijnmening het volgende:
Dacht dat wij tegen misogynie waren in dit topic?
Wij zijn tegen alles.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:36 schreef datismijnmening het volgende:
Welnee, elke vorm van uitsluiting wordt hier omarmt. Want we zijn heel inclusief.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:36 schreef datismijnmening het volgende:
noem jij dimm nou een huppelkut?quote:Op donderdag 12 september 2024 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Wanneer is de verwachting dat je weer rond kan "huppelen"?
Jij moet je bek houdenquote:Op donderdag 12 september 2024 12:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, elke vorm van uitsluiting wordt hier omarmt. Want we zijn heel inclusief.
Eind novemberquote:Op donderdag 12 september 2024 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Wanneer is de verwachting dat je weer rond kan "huppelen"?
quote:Op donderdag 12 september 2024 12:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
noem jij dimm nou een huppelkut?
Sowquote:
Oh, oké.quote:
Zijn we dan voorspelbaar?quote:Op donderdag 12 september 2024 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wij zijn tegen alles.
Behalve de dingen waar we voor zijn
Blaffende Flesjen bijten niet.quote:
Kan zoiets ook "een beetje sneaky" of zo dan?quote:Op donderdag 12 september 2024 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben het een beetje beu dat de Hema nog steeds regelmatig dingen heel sneaky duurder maakt.
Dekbedovertrekken!!!quote:Op donderdag 12 september 2024 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben het een beetje beu dat de Hema nog steeds regelmatig dingen heel sneaky duurder maakt.
ik wil niet iedereen over 1 kam scherenquote:Op donderdag 12 september 2024 12:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zijn we dan voorspelbaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TLDR: 10 minderjarige Afrikaanse vrouwen neuken per dag zonder condoom en schilderen.Vakman pur sang
Ooit kocht ik daar mijn panty's jarenlang maar ik vind ze echt duur nu.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Wil iemand zijn hand opsteken als hij of zij de spoiler gelezen heeft ?quote:Op donderdag 12 september 2024 12:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Even een blik in het leven van die Peter Klashorst.
In spoiler want te lang.
Ze knallen nog steeds regelmatig vijftig cent tot een euro op bepaalde dingenquote:Op donderdag 12 september 2024 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dekbedovertrekken!!!
WTH.
Dan koop je er niks meer.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik koop er wel aanzienlijk minder dan eerst.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan koop je er niks meer.
Opgelost.
quote:Op donderdag 12 september 2024 12:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Even een blik in het leven van die Peter Klashorst.
In spoiler want te lang.Zou ik nooit doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TLDR: 10 minderjarige Afrikaanse vrouwen neuken per dag zonder condoom en schilderen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Op een gegeven moment is de rek er wel uit.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze knallen nog steeds regelmatig vijftig cent tot een euro op bepaalde dingenDie dus al een stuk duurder waren geworden.
Ook een tyfus winkel.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:47 schreef CherryLips het volgende:
mEnSeN gAaN nAaR dE aCtIoN.
Heel raar.
De wereldwinkel is niets aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |