quote:Op donderdag 12 september 2024 02:10 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
@:Nattekat @:ESF1Gamer
quote:
Ik vrees het ergste.quote:
Ik wou zeggen Sargeant.quote:Op donderdag 12 september 2024 08:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wie gaat er als eerste de muur raken?
Die staat wel in de OP overigens, foutje?quote:Op donderdag 12 september 2024 08:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wou zeggen Sargeant.
Bearman staat er ook in.quote:Op donderdag 12 september 2024 08:52 schreef Managarm het volgende:
[..]
Die staat wel in de OP overigens, foutje?
Ah ja, het is de stand.. lol..het is nog vroeg laten we maar zeggen.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bearman staat er ook in.
Dat zou knap zijnquote:Op donderdag 12 september 2024 08:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wou zeggen Sargeant.
Durf je duizend euro in te zetten dan heb je, naar ik aanneem, ¤1.750,- winst als 't Norris lukt.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:25 schreef opgebaarde het volgende:
Tientje inzetten op kampioenschap Norris levert 27,50 op, dus 17 winst (Verstappen maar 6 winst). Is een winstgevende call dunkt me
Win-winquote:Op donderdag 12 september 2024 09:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Durf je duizend euro in te zetten dan heb je, naar ik aanneem, ¤1.750,- winst als 't Norris lukt.
Norris gaat het nog wel weggeven in de laatste racesquote:Op donderdag 12 september 2024 09:25 schreef opgebaarde het volgende:
Tientje inzetten op kampioenschap Norris levert 27,50 op, dus 17 winst (Verstappen maar 6 winst). Is een winstgevende call dunkt me
quote:Op donderdag 12 september 2024 10:33 schreef Armani XL het volgende:
McLaren wijzigt strategie en vraagt Piastri om Norris te helpen in titelstrijd
https://www.nu.nl/formule(...)-in-titelstrijd.html
Mark Webber is furieus nu denk ik.quote:Na die race vonden verschillende gesprekken tussen de McLaren-top en de coureurs plaats. "Die gesprekken verliepen in goede harmonie", zegt Stella. "Zelfs toen ik aan Oscar vroeg of hij bereid was een zege op te geven, zei hij: 'Het is pijnlijk, maar als dat het juiste is, zal ik het doen.'"
nu punt nlquote:Op donderdag 12 september 2024 10:33 schreef Armani XL het volgende:
Volwassen van Piastriquote:Op donderdag 12 september 2024 10:33 schreef Armani XL het volgende:
Liever ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald, zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:33 schreef Armani XL het volgende:
Goh.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:33 schreef Armani XL het volgende:
Die gasten hebben toch best een aardige F1 redactie + podcast ?quote:
Fok!-forum feliciteert L. Norris met zijn eerste wereldtitel formule 1.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:33 schreef Armani XL het volgende:
Snap ook totaal niet dat hij daarmee akkoord gaat. Hoe voelt een titel ook als je teamgenoot je vier keer ofzo voorbij moet laten?quote:Op donderdag 12 september 2024 11:49 schreef THEFXR het volgende:
gewoon niks helpen, PIA kan zelf ook nog champ worden, dat die Lando maar aan zijn starts gaat werken.
Rekenkundig kan het haast niet of Norris gaat het nu redden. Tenzij Leclerc..quote:Op donderdag 12 september 2024 12:49 schreef Starflyer het volgende:
Ik verwacht niet dat Norris hierdoor de titel gaat winnen. Daarvoor maakt hij imho nog teveel fouten. Ik denk eerder dat het Piastri misschien de titel kan kosten
Geen idee. Ze zijn meer exrtreemlinks dan Karl Marx, dus ik kom er nooit.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:38 schreef manny het volgende:
[..]
Die gasten hebben toch best een aardige F1 redactie + podcast ?
Lekker weg blijven dan. De Boordradio is de beste Nederlandse podcast over F1.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen idee. Ze zijn meer exrtreemlinks dan Karl Marx, dus ik kom er nooit.
Overal zo links mogelijk over zijn en schrijven, tot censuur toepassen aan toe, behalve als het opeens populair is in den landen. Dan is het de eerst volgende bandwagon waar ze op springen.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:38 schreef manny het volgende:
[..]
Die gasten hebben toch best een aardige F1 redactie + podcast ?
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 12 september 2024 12:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Fok!-forum feliciteert L. Norris met zijn eerste wereldtitel formule 1.
Dat wil ik ook wel.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:13 schreef Peterselieman het volgende:
Well done Baku!
Ga alle VT's en de kwali missen
Niks anders van je gewendquote:Op donderdag 12 september 2024 20:13 schreef Peterselieman het volgende:
Well done Baku!
Ga alle VT's en de kwali missen
Ik kan volgende week zaterdag VT3 en misschien kwalificatie niet kijkenquote:Op donderdag 12 september 2024 20:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mij niet vergelijken met die collega van jou he
Of de upgrades moeten gaan werken. Las dat ze in Baku weer met een nieuwe vloer komen. En dan in Austin mogelijk een grotere update die de problemen (hopelijk) oplossen.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Rekenkundig kan het haast niet of Norris gaat het nu redden. Tenzij Leclerc..
Foeiquote:Op donderdag 12 september 2024 21:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kan volgende week zaterdag VT3 en misschien kwalificatie niet kijken
Ik kom die zaterdag wel jouw kant opquote:
kom gezellig een bakkie doen als je tijd over hebtquote:Op donderdag 12 september 2024 21:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kom die zaterdag wel jouw kant op
Grunn toch?quote:Op donderdag 12 september 2024 21:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kom gezellig een bakkie doen als je tijd over hebt
quote:
Klopt. Woon in de stadquote:
Dat zegt een collega van mij ook altijd als hij de andere kant op moetquote:Ik zal mijn paspoort meenemen voor de grenscontrole
Max was wel redelijk optimistisch, dus ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:04 schreef Peterselieman het volgende:
Ben wel benieuwd of RBR iets van verbetering kan tonen
Die Ferrrari stond ook wel erg lang stil. Als het daarover gingquote:
Geniet ervan, we zijn ruimdenkend hier.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hamilton heeft weer een hete reet.
Teveel gedronken. Hij denkt dat ie in vliegtuig zit.quote:
quote:
1 van ons 2-en loopt achter..quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:53 schreef franklop het volgende:
Vestappen met 6 tienden #1. WDC beslist.
Nee. Rode vlagquote:
Karel de Klerk is best wel een kutnaam om te hebben.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:58 schreef quo_ het volgende:
En daarom wordt Kareltje nooit wereldkampioen.
daarom heet hij ook Charles Leclercquote:Op vrijdag 13 september 2024 12:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Karel de Klerk is best wel een kutnaam om te hebben.
Collaps intoquote:
Skattiequote:
Even de andere trainingen afwachten.quote:
Fakkels en hooivorken!quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:26 schreef greysbones het volgende:
die vleugel ook van Pia
onbegrijpelijk dat FIA niks doet
Niet lang denk ik.quote:
Beter op Hamilton dan op Norris.quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:32 schreef greysbones het volgende:
Max P1
maar bizar hoeveel hij verliest ten opzicht van HAM in sector 3
Leclerc ja?quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:33 schreef Nattekat het volgende:
Leclerc heeft z'n favoriete muur weer gevonden
En wint in sector 2quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:32 schreef greysbones het volgende:
Max P1
Ham had een gigantische tow.quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:32 schreef greysbones het volgende:
Max P1
Je plaatst deze op het moment dat de andere Ferrari de muur raaktquote:Op vrijdag 13 september 2024 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe dom deze reactie is.
Weet ik, maar maakt het niet minder domquote:Op vrijdag 13 september 2024 12:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je plaatst deze op het moment dat de andere Ferrari de muur raakt
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet ik, maar maakt het niet minder dom
Ook geen radio's gehoord met gedoe/geklaag. Maar goed we zitten nog 4-5 seconden van de pace af.quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nu de volgende trainingen eens zien. Maar dit zag er wel netjes uit.
Nu maar hopen dat ze niet weer met de afstelling gaan lopen kutten.quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nu de volgende trainingen eens zien. Maar dit zag er wel netjes uit.
Nee GOATIFIquote:
En jij maar denken dat F1 liefhebbers geen brede ontwikkelde blik hebbenquote:Op donderdag 12 september 2024 15:02 schreef manny het volgende:
Mijn god. Zijn we hier echt beland? Nu.nl is een marxistisch bolwerk met censuur, terwijl we het over formule 1 hebben.
Wat een treurig leven.
Ik wel. Vandaag wordt het fundament gelegd voor een onbedreigde kampioenschap. Dit jaar en volgend jaar.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:27 schreef Evenstar het volgende:
Ik durf niet eens heel voorzichtig optimistisch te zijn.
Eerst dit weekend maar eens afwachten.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik wel. Vandaag wordt het fundament gelegd voor een onbedreigde kampioenschap. Dit jaar en volgend jaar.
Het lek is boven. Hup Max.
Welnee. De platte kar mag van stal.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerst dit weekend maar eens afwachten.
Skattiequote:
Is je al iets op gevallen bij Stig?quote:
hij is overgelopenquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is je al iets op gevallen bij Stig?
quote:
Nee hoorquote:
Het is je vergeven.quote:
Joewelquote:
Maar ik ben nog steeds Stigquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Joewel
je hebt een blauw vinkje![]()
![]()
![]()
je hoort bij de FP
Ik schrok deze week ook van zijn blauwe vinkje.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Joewel
je hebt een blauw vinkje![]()
![]()
![]()
je hoort bij de FP
jij doet dat gewoon elke keer hequote:Op vrijdag 13 september 2024 15:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar ik ben nog steeds Stig
was je bang dat hij mod was gewordenquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik schrok deze week ook van zijn blauwe vinkje.
Zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
was je bang dat hij mod was geworden
perezquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wie gaat er tijdens deze VT de muur in?
quote:
Als dat zo is dan gaat ie vast het volgende doen:quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:07 schreef greysbones het volgende:
hebben ze Perez zijn motor al opgeschroefd?
Ik hoop het niet.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als dat zo is dan gaat ie vast het volgende doen:
Ja, om mad max te unlockenquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:07 schreef greysbones het volgende:
hebben ze Perez zijn motor al opgeschroefd?
Lekker voor Leclerc.quote:
zou de ferrari weer nie willen ?quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Carlos heeft de muur wederom gekust
Zitten magneten in.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou de ferrari weer nie willen ?
Dit hebben we al vaker gehoord.quote:
Zoals gewoonlijkquote:
Hij moet de stoelverwarming uit zetten.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:13 schreef greysbones het volgende:
En Lewis heeft weer een te warme bips
Chili con carne!!!quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:13 schreef greysbones het volgende:
En Lewis heeft weer een te warme bips
Al besprokenquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij moet de stoelverwarming uit zetten.
wel een applausjequote:
wie dan?quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand moet het geld verdienen dat dit forum in de lucht houdt
Doe nou niet Zhou he.quote:
"Gaat haar notities erbij pakken."quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klamme handjesquote:
Werken moet in je aard liggen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wou iets zeggen maar dit is het verkeerde forum daarvoor.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Werken moet in je aard liggen.
Nee, daarom doe ik dat niet.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag jij liegen van je moeder?
Toch knap dat ie al ziet aankomen dat ie de bocht niet redtquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:19 schreef greysbones het volgende:
Jack Doohan heeft een Disney prinsen hoofd
quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wou iets zeggen maar dit is het verkeerde forum daarvoor.
Iets meer geschikt voor KPD?quote:
Jaquote:
Net niet. S3 blijft wat penibel.quote:
al besprokenquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Max verliest veel in sector 3.
Is toch geen belangrijke sectorquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net niet. S3 blijft wat penibel.
of perezquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:36 schreef greysbones het volgende:
wordt dit morgen weer zo'n quali waar Lec hem morgen in de muur zet?
Kusje met de muurquote:
Cola Zeroquote:
Luiwammes.quote:
Dat kan nietquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik krijg het liever aangeleverd
Zal jou eens aanleveren!quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik krijg het liever aangeleverd
quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dat kan dus niet, scrollen jij!
Mag dat?quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:43 schreef THEFXR het volgende:
MAG eruit, BEAR erin rest van het seizoen.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dat kan dus niet, scrollen jij!
Ja, of Kevin dat leuk vindt is een ander verhaal.quote:
boeit nietquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja, of Kevin dat leuk vindt is een ander verhaal.
ftfyquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het zit Russell niet mee![]()
Beetje gemeenquote:
Bis Morgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Gaat racekak veroorzakenquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben benieuwd wat er gebeurt met die stoelverwarming in de mercedes als ze gaan racen in Qatar
nee helaas hier moest ik hard werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |