Als een verbod verlengt moet worden hebben ze die wapens dus niet. Voorkomen dat mensen bepaalde wapens kunnen kopen is niet hetzelfde als die wapens afpakken.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:06 schreef Ali_boo het volgende:
Kamala liegt weer, wie had dat nou gedacht
[ x ]
Dit willen ze ook helemaal niet echt maar aangezien de democraten en de wapen lobby 1 pot nat is zullen dit soort tweets er voor zorgen, dat Amerikanen wederom naar de wapenwinkels gaan om meer wapens te kopen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:06 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Zoals ATuin-hek zegt, er wordt daarmee geen wapen afgepakt. Hoe is dit een leugen?quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:06 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Dus je denkt dat een ban niet tot inname leidt? Nondejuquote:Op zondag 15 september 2024 00:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zoals ATuin-hek zegt, er wordt daarmee geen wapen afgepakt. Hoe is dit een leugen?
Ja meneer de politieagent, ik heb deze 20kg designerdrugs voor het verbod gekocht. Dus daarom mag je het niet in beslag nemen.quote:Op zondag 15 september 2024 01:07 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik denk dat het voortzetten van bestaande wetgeving niet tot een wezenlijke verandering leidt ja.
Als ik met feiten kom wordt het weer te heet onder de voetjes. En ja, gaat heerluk.quote:Op zondag 15 september 2024 01:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
Gaat het goed met je? Je lijkt wat gestressed.
Bij het verlengen van een bestaande ban zal er niet veel veranderen nee.quote:Op zondag 15 september 2024 01:06 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dus je denkt dat een ban niet tot inname leidt? Nondeju![]()
Een ban is een verbod he, denk je dat iemand nog met een AR-15 mag lopen als er een assault weapon ban is?![]()
Hier in Nederland zijn er ook door de jaren dingen verbannen, die nu tot inbeslagname leiden. Niveautje.
Ik had het initieel verkeerd gezegd. Het is een wet die 10 jaar lang gold van 1994 tot 2004 waarin een provisie stond dat mensen hun bestaande wapens mochten houden. Het ging over nieuwe wapens. Zie https://en.m.wikipedia.org/wiki/Federal_Assault_Weapons_Banquote:Op zondag 15 september 2024 06:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Bij het verlengen van een bestaande ban zal er niet veel veranderen nee.
Ja alsof dat wapen verbod hier zo goed werkt, kijk maar naar Pim Fortuyn.quote:Op zondag 15 september 2024 23:00 schreef Kansenjongere het volgende:
Hadden ze maar een wapenverbod om dit soort onzin te voorkomen?
O, wacht, dat willen die rednecks met 2 hersencellen niet.
De CIA/FBI moet hen patsys wel wat beter trainen voordat ze weer een poging tot moord doen op Trump. De eerste keer was nog hen beste poging. Dat verhaal wat ook de doofpot is ingegaan.quote:
Als ik de schietpartijen op scholen in Nederland vergelijk met de VS dan werkt dat wapenverbod hier inderdaad best goed. De onzin die je daarna uitkraamde laat ik maar voor wat het is.quote:Op zondag 15 september 2024 23:11 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja alsof dat wapen verbod hier zo goed werkt
Dat je met PF moet komen om je punt te maken maakt je punt helaas alleen maar zwakker.quote:Op zondag 15 september 2024 23:11 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja alsof dat wapen verbod hier zo goed werkt, kijk maar naar Pim Fortuyn.
Er zijn best veel landen waar wapens in de omloop zijn en waar geen schietpartijen op scholen zijn.quote:Op zondag 15 september 2024 23:33 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als ik de schietpartijen op scholen in Nederland vergelijk met de VS dan werkt dat wapenverbod hier inderdaad best goed. De onzin die je daarna uitkraamde laat ik maar voor wat het is.
Yep, hetzelfde zag je na de oorlog in Joegoslavie.quote:Op zondag 15 september 2024 23:11 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja alsof dat wapen verbod hier zo goed werkt, kijk maar naar Pim Fortuyn.
Of dit weekend nog "VIDEO: Man (31) neergeschoten in Aa-landen, Zwollenaar (22) opgepakt en ‘AK-47’ aangetroffen"
Linkse gekken met wapens heb je in elk land. RIP PIM.
Over enkele jaren zal de EU ook wapens moeten toestaan voor burgers en ondernemers als zelfbescherming. Dankzij de influx van wapen die nu uit de faux oorlog komen in USA's proxyland Oekraine.
Al die wapens belanden weer in de handen van de mocromafia en andere EU cartels. Europa krijgt met de open grenzen meer wapens binnen dan ooit te voren.
1 keer Telegram openen en je kan zo kopen wat je wilt. Komt zo via PostNL bij je binnen.
Over 2 hersencellen gesproken hihi.
Bewijs wat MSM nieuws doet met gekkies.quote:
Kan het er misschien aan liggen dat CIA/FBI shootings stagen of het "enablen" van loners door ze te bewapenen en te kijken of ze daadwerkelijk over gaan tot de daad.quote:Op maandag 16 september 2024 10:36 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Er zijn best veel landen waar wapens in de omloop zijn en waar geen schietpartijen op scholen zijn.
Zou het een optie kunnen zijn dat het misschien aan dat idiote volk in de USA ligt?
Als je dan bedenkt dat 9/11 ook een inside job was en de oorlog totaal ongeoorloofd van de democratische George W Bush en alle oorlogen in middenoosten dankzij Obama. Hebben wij al die terroristen aan hen te danken.quote:Fake terror plots, paid informants: the tactics of FBI 'entrapment' questioned
This article is more than 12 years old
Critics say bureau is running a sting operation across America, targeting vulnerable people by luring them into fake terror plots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |