abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214951329
zin in een frikadel nu :9
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_214951361
Oeh lekker :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_214951375
Zin in een frikandel altijd O+

Frikadellen tippen daar niet aan :N
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 11 september 2024 @ 13:46:54 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214951442
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2024 13:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Voor je schildklier? Daarvoor geldt in Nederland dat je niet zomaar van merk mag wisselen zonder extra vaak bloedprikken en monitoren. Er zijn grote verschillen tussen merken.

Mocht je je slechter gaan voelen, kan het daarmee te maken hebben. Hoeft niet te gebeuren maar hou het in de gaten :)
In Nederland is het inderdaad (sinds kort) zo dat de apotheek je dus niet ineens een ander merk mag meegeven. Er is dus erkenning gekomen voor het gegeven dat de merken levothyroxine daarvoor onderling te veel verschillen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_214951469
Net bak skyr met fruit en lijnzaad en eiwitrijke muesli en hennepzaad op, dus even geen trek.

Hockeygedoe LIJKT opgelost. Ik had geregeld dat we op andere club hier in de buurt konden, maar coach/team weigerde op zand en wilde het latere tijdstip op water ook niet want wilden niet thuisspelen op een andere club dan de onze. Alsof ik nog niet genoeg shitzooi aan mn hoofd heb. Dus nu gaan ze toch daar spelen, een optie die er gister al lag maar toen moeilijk over gedaan wordt want misschien dat tijdstip niet genoeg spelers en vervoer probleem. Zucht. Grom.
Ik moet alleen nog definitieve bevestiging van tegenstander hebben zodat ik bond kan gaan mailen, hopelijk komt dat snel.

Ondertussen ook eerste werkgroep online gegeven. Ging oke maar wel wat moeizaam, moeilijker onderwerp voor ze. Nu een handleiding aan het feedback geven, 15.30 weer werkgroep (zelfde inhoud, andere groep). Ga denk ik nog even half uurtje handleiding doen en dan eerst maar eens een wandeling maken voor ik verder ga met werken.

Hier overigens ook overgestapt van apotheek. Hartstikke tevreden, maar vlak voor Nieuwjaar nog geen contract met zorgverzekeraar. En 10 min fietsen in een richting die ik niet vaak op ga, terwijl er op 3 min fietsen van mn huis ook eentje zit. Drie maanden later ook van huisarts overgestapt naar die in zelfde gezondheidscentrum als mn huidige apotheek. Deze ook prima tevreden mee.
  woensdag 11 september 2024 @ 14:23:17 #6
63722 z80
I fink you freaky
pi_214951786
Even snel door de pdf zitten scrollen.
F3 op de print is voor de aansturing van de vuller. Is deze zekering nog heel?
F1 zou ook kunnen maar lijkt me dat de vuller dan ook handmatig niet meer werkt.

En in de burner, dat stuk pijp met gaatjes, zit ergens een optische sensor. Deze zie ik zo snel niet op het diagram. Maar waarschijnlijk aan beide kanten van de pijp, in het onderste deel, een zwart blokje met 2 draden. Deze moeten elkaar zien zodra de burner bijna leeg is.
Is er 1 stuk, of vuil dan ziet de vuller niet wanneer de burner leeg is.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_214952024
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2024 13:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]
In Nederland is het inderdaad (sinds kort) zo dat de apotheek je dus niet ineens een ander merk mag meegeven. Er is dus erkenning gekomen voor het gegeven dat de merken levothyroxine daarvoor onderling te veel verschillen.
Inderdaad. Het heeft veel te lang geduurd voor dat is vastgelegd. Ik heb eens, zonder dat ik dat wist, een alternatief merk gekregen. Ik ben 8 maanden hondsberoerd geweest, nog veel zieker dan in mijn eerste schildklierjaar. En we kwamen er maar niet achter wat het probleem was. Zo zonde van de tijd en van alle medische kosten.
Spoilers!
  woensdag 11 september 2024 @ 14:57:00 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214952059
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 14:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Inderdaad. Het heeft veel te lang geduurd voor dat is vastgelegd. Ik heb eens, zonder dat ik dat wist, een alternatief merk gekregen. Ik ben 8 maanden hondsberoerd geweest, nog veel zieker dan in mijn eerste schildklierjaar. En we kwamen er maar niet achter wat het probleem was. Zo zonde van de tijd en van alle medische kosten.
Schandalig, zeg. :{

Ik kreeg bij de Thyraxtekorten een paar jaar terug zonder overleg of enige toelichting een generieke variant mee. Kwam ik thuis pas achter. Is de enige keer dat ik bij de apotheek op mijn strepen heb moeten gaan staat. De apotheker zelf werd erbij gehaald. Kon ik alsnog wel thyrax krijgen maar dan meer pillen omdat ze alleen kleinere doseringen konden leveren. Daarna trouwens op Euthyrox overgestapt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lienekien op 11-09-2024 15:38:49 ]
The love you take is equal to the love you make.
pi_214952068
Hermientied wat een KLEUTERS zijn volwassen mensen soms. Mopper mopper mopper.

Ik ga me wel afreageren in m'n burcht.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_214952105
Ik heb echt geen enkel excuus om niet te gaan hardlopen :( het zou zo fijn zijn als ik het niet stom zou vinden, maar helaas.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_214952123
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2024 15:05 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb echt geen enkel excuus om niet te gaan hardlopen :( het zou zo fijn zijn als het niet stom zou vinden, maar helaas.
Geen grauwe regenwolken te zien? Wanneer ik door het ene raam kijk is het mooi blauw met wat witte wolken, kijk ik 90gr naar links komt er een hele grijze lucht aan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_214952130
Ja, het is gek wisselvallig, maar als ik me daar nu al door laat leiden dan wordt het een lange herfst :+ Ik heb een warme douche thuis dus dat is ook geen excuus :P
pi_214952170
quote:
Ik heb echt geen enkel excuus om niet te gaan hardlopen :( het zou zo fijn zijn als ik het niet stom zou vinden, maar helaas.
Ga dan een sport doen die je wel leuk vindt.
pi_214952203
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 14:23 schreef z80 het volgende:
Even snel door de pdf zitten scrollen.
F3 op de print is voor de aansturing van de vuller. Is deze zekering nog heel?
F1 zou ook kunnen maar lijkt me dat de vuller dan ook handmatig niet meer werkt.

En in de burner, dat stuk pijp met gaatjes, zit ergens een optische sensor. Deze zie ik zo snel niet op het diagram. Maar waarschijnlijk aan beide kanten van de pijp, in het onderste deel, een zwart blokje met 2 draden. Deze moeten elkaar zien zodra de burner bijna leeg is.
Is er 1 stuk, of vuil dan ziet de vuller niet wanneer de burner leeg is.
"Have you tried turning it off and on again" deed de truc ;)

bedanktvoor het meekijken iig!
pi_214952210
Ik heb vandaag al vijf keer zon, drie keer regen en twee keer harde hagel gezien. Wat een raar weer!

@Clubsoda ren ze!

Hockeygedoe is opgelost. Gedoe van onze eigen tegenstander ook; ik had gestuurd dat er geen veld was bij ons (teamgenoten zeiden: dit is toch niet JOUW probleem? Laat hen maar gewoon zorgen dat ze zondag met genoeg zijn ipv dat jij vanalles gaat uitzoeken en regelen en daar was ik het eigenlijk wel mee eens) en ze hebben nu magischerwijs een dag later toch genoeg mensen. Dus. Waarom kom je dan überhaupt bij mij :( . Lesson learned.
pi_214952255
quote:
oh hardlopen!
dat ga ik vanmiddag :+ ook maar eens doen weer..
hopelijk helpt het me uit m'n bleh toestand

en nee. die komt niet van nieuwe medicijn, die heb ik gister voor het eerst ingenomen, ZO snel gaat dat ook weer niet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214952332
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 15:13 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ga dan een sport doen die je wel leuk vindt.
Gouden tip _O_
  woensdag 11 september 2024 @ 16:04:05 #18
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_214952708
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2024 15:09 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, het is gek wisselvallig, maar als ik me daar nu al door laat leiden dan wordt het een lange herfst :+ Ik heb een warme douche thuis dus dat is ook geen excuus :P
Dat was op een gegeven moment voor mij een te grote drempel. Vandaar dat ik nu sport met een dak boven mijn hoofd om dat excuus niet meer te hebben :+.

Gek genoeg krijg ik inmiddels weer meer zin in hardlopen.
pi_214952790
Ging even iets uit de schuur halen, da’s misschien 8 meter buiten. Stapte met 2 druppels uit de achterdeur, en met een hoosbui de schuur in :o
We have far more in common than that which devides us..
pi_214953082
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2024 15:30 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Gouden tip _O_
Je bent zo´n slimme meid dus je had het zelf ook kunnen bedenken, maar serieus kies iets wat je wel leuk vindt. Dan gaat het sporten veel vaker vanzelf.
pi_214953101
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2024 16:04 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Dat was op een gegeven moment voor mij een te grote drempel. Vandaar dat ik nu sport met een dak boven mijn hoofd om dat excuus niet meer te hebben :+.

Gek genoeg krijg ik inmiddels weer meer zin in hardlopen.
:W Hoe is het met jou en je gezinsleden?

Ik sport sind september 2022 wekelijks buiten naast het hardlopen (muv 6 weken postpartum :+ ) en vind het zo fijn. Ik breng al onnoemelijk veel tijd binnen door. Als het de hele dag hoost, ben ik ook niet zo happig op hollen maar nu met die buien ging het best. Laatste kilometer in de regen en toen thuiz snel droge kleren aan gedaan want ik viel direct met mijn neus in de huiswerk-Latijn-boter :') douchen komt nog wel
pi_214953116
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 16:56 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Je bent zo´n slimme meid dus je had het zelf ook kunnen bedenken, maar serieus kies iets wat je wel leuk vindt. Dan gaat het sporten veel vaker vanzelf.
Nou, ik doe ook sport die ik leuk vind ernaast. Maar aan hardlopen zitten voordelen die ik ergens anders niet vind. 'Leuk'of 'zin' is geen voorwaarde om iets te doen, weet je :s)
  woensdag 11 september 2024 @ 17:15:56 #23
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_214953301
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2024 16:58 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
:W Hoe is het met jou en je gezinsleden?

Ik sport sind september 2022 wekelijks buiten naast het hardlopen (muv 6 weken postpartum :+ ) en vind het zo fijn. Ik breng al onnoemelijk veel tijd binnen door. Als het de hele dag hoost, ben ik ook niet zo happig op hollen maar nu met die buien ging het best. Laatste kilometer in de regen en toen thuiz snel droge kleren aan gedaan want ik viel direct met mijn neus in de huiswerk-Latijn-boter :') douchen komt nog wel
Het gaat de goede kant op. Nienke is veel ziek geweest (bijna elke week). Nu iets beter. Ontwikkeld zich meer nu ze niet zo veel ziek is. Met Marijn wel meer “problemen”. Slecht luisteren en impulsief gedrag (kat pijn doen, Nienke pijn doen). Kanttekening: overgrote deel is hij wel erg lief met katten of Nienke. Soms lijkt impulsief de overhand te krijgen. Lastig om mee om te gaan. Hulp van school daarvoor ingevlogen. Soms is het emmertje ook gewoon leeg bij ons en geen idee hoe mee om te gaan. Opvoeden is wat dat betreft een hondenbaan.

Sporten helpt voor mij wel. Ik sport nu 3x in de week. Daar tussen wandel ik. Ik overweeg af en toe te gaan hardlopen :+. Lichamelijk veel vooruitgang. Wel fijn :).

Goed van je dat je die drempel over gaat! Ik snap je overwegingen prima. Voor mij werkte het niet meer. Klinkt alsof het voor jou prima werkt :).

Hoe gaat het bij jullie kleinste? :)
pi_214953857
Als ik alleen zou sporten als ik er zin in had, zou ik nooit gaan. Behalve als ik geblesseerd ben en echt niet kán, dan krijg ik altijd spontaan wél vreselijk zin in sporten }:|

Gelukkig vind ik het zodra ik er ben eigenlijk altijd al lekker en erna al helemaal. Niet per se wat ik moet doen zelf altijd leuk ('nu nog een set core' - 'huh alleen nog core en dan al klaar?' - 'Nee, voor daarna heb ik nog een gemene verrassingsset voor je *)') maar wel lekker gevoel bij bewogen hebben. Nog even los van alle fysieke gezondheidsvoordelen. Dus helemaal eens, je kan ook sporten zonder het leuk te vinden. Als je het wel leuk vindt hou je het makkelijker vol, zeker, maar soms zijn andere zaken (motivatie, discipline, de voordelen die er aan vast hangen) groot genoeg om ook bij stom, toch te doen.

Voor hardlopen geldt dat voor mij overigens dan toevallig weer niet - maar voor hockey (dat vind ik meestal oprecht leuk om te doen, maar nooit zin tevoren) en krachttraining (dat vind ik vooral gezellig indien met trainer en goed voor mn mentale en fysieke gezondheid indien zonder, maar niet per se leuk) wel.
pi_214954137
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2024 17:00 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Nou, ik doe ook sport die ik leuk vind ernaast. Maar aan hardlopen zitten voordelen die ik ergens anders niet vind. 'Leuk'of 'zin' is geen voorwaarde om iets te doen, weet je :s)
Dat zo’n slimme jongen als @Jeroboam niet zelf had kunnen bedenken om eerst te vragen wat je aan het rennen houdt ipv meteen open deuren in te trappen met ongevraagd advies …. Je snapt het niet he.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')