SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En die 5 min die je doucht op een dag, dat beetje vocht. Ik heb 2x afzuiging op de badkamer die blijven zuigen zolang er nog een bepaalde vochtigheid is.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nee heb ik er niet in liggen, nooit gehad ookquote:Op woensdag 11 september 2024 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De wasmachine staat er toch ook? En een haardroger bewaar je er toch?
Mijn wasmachine staat in de keukenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En mijn beddengoed dat er nu ligt in een doos is ook alles behalve vochtigTrotste mama van Ambar
Dus je hebt nu geen vochtige doos?quote:Op woensdag 11 september 2024 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
En mijn beddengoed dat er nu ligt in een doos is ook alles behalve vochtig![]()
Dat was al wel duidelijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Oeh jammiequote:Op woensdag 11 september 2024 11:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
citroen merinque van hertog en yoghurtijs van eigenmerk jumbo![]()
![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Zeker met de opmerkingen die jij maakt.quote:Trotste mama van Ambar
Oh joh.quote:Op woensdag 11 september 2024 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeker met de opmerkingen die jij maakt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben je net pas wakker?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou vind het meer een stronthoop zo af en toequote:Op woensdag 11 september 2024 12:08 schreef hemarookworst het volgende:
We zijn echt een verzameling geilneven hiero
Ik geil alleen op jou hoor.quote:Op woensdag 11 september 2024 12:08 schreef hemarookworst het volgende:
We zijn echt een verzameling geilneven hiero
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op woensdag 11 september 2024 12:08 schreef hemarookworst het volgende:
We zijn echt een verzameling geilneven hiero![]()
![]()
Zo lekker hoorquote:Op woensdag 11 september 2024 12:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja nadat ik weer in slaap viel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Euh ja, ik zit al ruim een jaar in de ziektewet met burnout nu. Maar ik werk nu officieel weer 90% en in de praktijk bijna 100. Ik hou me best goed staande, maar het is hier momenteel niet de meest fijne werkomgeving.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.
Houd je het zelf wel goed vol? Wat KB zegt, pas goed op jezelf.Ja, die collega werkte ook weer net 100% na een burnout. Het is hier tot medio oktober heel stressvol, daarna gaat het allemaal weer beter worden hoop ik.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Jeetje heftig. Huilend afgevoerd? Is het heel stressvol werk?
Sterkte met de werkdruk.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
quote:
quote:Op woensdag 11 september 2024 12:18 schreef Lovely het volgende:
Caroline van der Plas deelt shag uit op schoolpleinen
Iemand heeft de speld ontdekt.
quote:Op woensdag 11 september 2024 12:18 schreef Lovely het volgende:
Caroline van der Plas deelt shag uit op schoolpleinen
van![]()
![]()
Dat klinkt heel heftig en stressvol.quote:Op woensdag 11 september 2024 12:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh ja, ik zit al ruim een jaar in de ziektewet met burnout nu. Maar ik werk nu officieel weer 90% en in de praktijk bijna 100. Ik hou me best goed staande, maar het is hier momenteel niet de meest fijne werkomgeving.
[..]
Ja, die collega werkte ook weer net 100% na een burnout. Het is hier tot medio oktober heel stressvol, daarna gaat het allemaal weer beter worden hoop ik.Sterkte nog de komende maand en hopelijk dan vanaf half oktober meer rust.
![]()
Had ik al ontdekt, maar kwam die van caroline tegen op instaquote:
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Hey ToT hoe is het nu?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 11 september 2024 12:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, ik zat er gisteren weer helemaal doorheen. Nu gaat het wel weer ff.ups en downs...
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 11 september 2024 12:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, ik zat er gisteren weer helemaal doorheen. Nu gaat het wel weer ff.![]()
![]()
O dat is minder..quote:Op woensdag 11 september 2024 12:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, ik zat er gisteren weer helemaal doorheen. Nu gaat het wel weer ff.Nog wat gehoord over dat vocht?
Killem doet het goed met weinig posten veel punten binnen halen
300 posten en 605 punten![]()
Nu dat eens overdag proberenquote:Op woensdag 11 september 2024 12:24 schreef Dotteke het volgende:
Killem doet het goed met weinig posten veel punten binnen halen
300 posten en 605 punten![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat gaat niet lukkenquote:![]()
Dat lukt alleen in de nacht
Maar ik zag dat er nieuwe nachtbolkers zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Homijn had de smaak te pakkenquote:Op woensdag 11 september 2024 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken![]()
Dat lukt alleen in de nacht
Maar ik zag dat er nieuwe nachtbolkers zijn![]()
En dan moontje die wakker is in de nacht![]()
![]()
Ja @Homijn heeft zowaar punten gepakt en stond in de top 20quote:Op woensdag 11 september 2024 12:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Homijn had de smaak te pakken![]()
En dan moontje die wakker is in de nacht
quote:Op woensdag 11 september 2024 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja @:Homijn heeft zowaar punten gepakt en stond in de top 20![]()
![]()
Ik zat gisteren al aardig aan m'n taks en ben toen met Mini-ToT naar mijn moeder gegaan.quote:
Moeder was nogal chaotisch terwijl Mini-ToT (vrolijk) druk was en ik raakte mentaal meer en meer uitgeput.![]()
Wat vervelend om te lezen ToTquote:Op woensdag 11 september 2024 12:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat gisteren al aardig aan m'n taks en ben toen met Mini-ToT naar mijn moeder gegaan.
Moeder was nogal chaotisch terwijl Mini-ToT (vrolijk) druk was en ik raakte mentaal meer en meer uitgeput.
Had zo gehoopt dat het beter met je zou gaan als je eenmaal op jezelf zat
Kan ook zijn dat alles er nu uitkomt he en je daarom aan je taks zitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja de makelaar kan niks doen; ouderdomsclausule en niet-zelfbewoningsclausule.quote:Op woensdag 11 september 2024 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder..Nog wat gehoord over dat vocht?
Ik heb hier nu hygrometers en een luchtontvochtiger (naast ook nog vochtvreters).
De lucht in de woonkamer is nu rond de 53%.
De keukenkastjes zaten gisteren tegen de 70% en toen ik ze open zette, daalde het redelijk snel naar 65%. Ze staan nog steeds open en nu geeft het metertje 61% in een kastje. Elders in de keuken is het 66%. (Er staat een vochtvreter in het kastje.)![]()
Ja en gewoon allerlei tegenslagen en toch nog spanningen, regelwerk enz.quote:Op woensdag 11 september 2024 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat vervelend om te lezen ToT
Had zo gehoopt dat het beter met je zou gaan als je eenmaal op jezelf zat
Kan ook zijn dat alles er nu uitkomt he en je daarom aan je taks zit
Over iets meer dan een week zal alles wel een stuk beter zijn.![]()
![]()
Ben je klaar mee. Wel fijn dat het vocht percentage wel aan het zakken isquote:Op woensdag 11 september 2024 12:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de makelaar kan niks doen; ouderdomsclausule en niet-zelfbewoningsclausule.
Ik heb hier nu hygrometers en een luchtontvochtiger (naast ook nog vochtvreters).
De keukenkastjes zaten gisteren tegen de 70% en toen ik ze open zette, daalde het redelijk snel naar 65%. Ze staan nog steeds open en nu geeft het metertje 61% in een kastje. Elders in de keuken is het 66%. (Er staat een vochtvreter in het kastje.)
Zometeen komt de winter er aan an ga je ook meer stoken. Dat zou ook wel helpen denk ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat vervelend. Ik hoop dat alles nog goed komt.quote:Op woensdag 11 september 2024 12:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de makelaar kan niks doen; ouderdomsclausule en niet-zelfbewoningsclausule.
De keukenkastjes zaten gisteren tegen de 70% en toen ik ze open zette, daalde het redelijk snel naar 65%. Ze staan nog steeds open en nu geeft het metertje 61% in een kastje. Elders in de keuken is het 66%. (Er staat een vochtvreter in het kastje.)
Vanmorgen rook mijn wc naar sigaretten. Kan ook cannabis geweest zijn.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik heb bijna de neiging om nu de verwarming al aan te zetten!quote:Op woensdag 11 september 2024 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je klaar mee. Wel fijn dat het vocht percentage wel aan het zakken is
Zometeen komt de winter er aan an ga je ook meer stoken. Dat zou ook wel helpen denk ikVanmorgen had ik het flink warm, maar nu heb ik het hier echt fris!
![]()
Ja het zit je niet mee inderdaad.quote:Op woensdag 11 september 2024 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en gewoon allerlei tegenslagen en toch nog spanningen, regelwerk enz.
Over iets meer dan een week zal alles wel een stuk beter zijn.
Ik hoop voor je dat het heel snel beter gaat allemaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thx.quote:Op woensdag 11 september 2024 12:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Wat vervelend. Ik hoop dat alles nog goed komt.
Vanmorgen rook mijn wc naar sigaretten. Kan ook cannabis geweest zijn.
Oh? Heeft er eentje bij jou op de wc zitten roken of zo?![]()
![]()
Ga ik wel van uit!quote:Op woensdag 11 september 2024 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het zit je niet mee inderdaad.
Ik hoop voor je dat het heel snel beter gaat allemaal![]()
![]()
Ja vocht maakt ook dat het kil aan voeltquote:Op woensdag 11 september 2024 12:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb bijna de neiging om nu de verwarming al aan te zetten!Vanmorgen had ik het flink warm, maar nu heb ik het hier echt fris!
ALs het gas niet zo verdomde duur was had je dat mooi kunnen doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij hadden de buren een feestje en door het roostertje geur opgevangenquote:Op woensdag 11 september 2024 12:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx.
Oh? Heeft er eentje bij jou op de wc zitten roken of zo?Werewolf
Woei, het wordt hier heel donker en gaat hard waaien.
Ik ben net nog lekker in het zonnetje zonder jas naar het werk gefietst
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Vanmorgen hier ook zon.. was heerlijk buiten.. nu koud regen en wind..quote:Op woensdag 11 september 2024 12:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Woei, het wordt hier heel donker en gaat hard waaien.
Ik ben net nog lekker in het zonnetje zonder jas naar het werk gefietstMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja ff wennen hoorquote:Op woensdag 11 september 2024 12:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Das koud tov een paar weken geleden.![]()
Gelukkig heb ik mn regenjas in mn fietstas gestopt
Slimquote:Op woensdag 11 september 2024 12:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Gelukkig heb ik mn regenjas in mn fietstas gestopt![]()
![]()
Kan zo weer terug hoor. Ik mis een stuk gordijnTrotste mama van Ambar
stond?!quote:Op woensdag 11 september 2024 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja @:Homijn heeft zowaar punten gepakt en stond in de top 20
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ah, nog steeds 19e![]()
Ik schrok al.
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:
quote:Op woensdag 11 september 2024 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan zo weer terug hoor. Ik mis een stuk gordijn
Werewolf
Dat is mn middle name?quote:
Morgen op een marktje met crea groep. Wij verkopen kaartjes die we zelf maken.![]()
Hopelijk niet teveel regen
Werewolf
Even mijn innerlijke Karen aanspreken voor in de winkelTrotste mama van Ambar
Kunnen we niet de Dodetopicspeld starten? Matige berichtjes over DTS-deelnemers.quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Forse hamster wel.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:12 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
1 van de 2 nieuwe huisdiertjes van Mini-ToT!
Ik ga wachten op het moment dat ik kan zeggen told you so.
Wut?quote:Op woensdag 11 september 2024 13:16 schreef aeque het volgende:
Ik ga wachten op het moment dat ik kan zeggen told you so.![]()
Dan blijf ik beter uit de buurt hihi.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Even mijn innerlijke Karen aanspreken voor in de winkelWerewolf
Omdat je geen huisdier moet nemen wat op zijn eigen ontlasting lijkt.quote:
Oh en nog wat andere redenen natuurlijk.
* Sally valt in topic...quote:
Corgi!
Beagle!quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Gif afbeeldingen maken het mobiel niet makkelijk maar ik zeur niet.
Oh ja
Werewolf
Aiiiiquote:Op woensdag 11 september 2024 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze kunnen mijn gordijn niet vindenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Net een buitje en nu weer droogquote:Op woensdag 11 september 2024 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is het bij jou ook bagger weer?![]()
Ik vind het frisssssquote:Op woensdag 11 september 2024 13:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Net een buitje en nu weer droogThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Moet nog boodschappen doenquote:Op woensdag 11 september 2024 13:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zo een bakkie thee met kruidnoten
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja ik doe de boodschappen, boodschappen, boodschap
Elke dag weer naar de supermarkt
Ik weet dat ik niet kiezen kan
Al dat lekkers, en wat kost dat dan?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
7,50quote:Op woensdag 11 september 2024 13:53 schreef hemarookworst het volgende:
Al dat lekkers, en wat kost dat dan?![]()
Veelquote:Op woensdag 11 september 2024 13:53 schreef hemarookworst het volgende:
Al dat lekkers, en wat kost dat dan?
Te
VeelThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
vorige keer toen je ziek was, was ik ook al ziekquote:
Uw ADH vitamine Worst
Ja weet niet, kon me het ooit vaagjes herinnerenquote:Uw ADH vitamine Worst
Aangezien Mario vaker dan gemiddeld ziek isquote:Op woensdag 11 september 2024 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja weet niet, kon me het ooit vaagjes herinneren
Zullen jullie vast wel eens tegelijk ziek zijn geweest.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
die poepbacterieen wil je liever niet in andere lichaamsdelen hebbenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Deze statisticusquote:Op woensdag 11 september 2024 14:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aangezien Mario vaker dan gemiddeld ziek is
Zullen jullie vast wel eens tegelijk ziek zijn geweest.
Uw ADH vitamine Worst
Omgquote:Op woensdag 11 september 2024 14:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die poepbacterieen wil je liever niet in andere lichaamsdelen hebben
Werewolf
Net m'n laatste beetje verbruiktquote:Op woensdag 11 september 2024 14:02 schreef greysbones het volgende:
Heeft iemand een onsje of meer zin over ?![]()
Verdoriequote:Op woensdag 11 september 2024 14:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Net m'n laatste beetje verbruikt
Hoe moet ik nu boodschappen gaan doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dit doet mij denken aan mijn matige Speld-artikeltje over OnlySnails:quote:
Homijn in ONZ / Schrijf je eigen The Onion/De Speld verhaal.
(Geschreven toen het leek alsof OnlyFans naakt zou gaan weren)MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Online? Maar doe ik zelf eigk nooit.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verdorie
Hoe moet ik nu boodschappen gaan doen![]()
Staatquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kreeg je nachtmerriebeelden van verdampende inkomsten bij dat nieuws?quote:Op woensdag 11 september 2024 14:07 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan mijn matige Speld-artikeltje over OnlySnails:
Homijn in ONZ / Schrijf je eigen The Onion/De Speld verhaal.
(Geschreven toen het leek alsof OnlyFans naakt zou gaan weren)Uw ADH vitamine Worst
Klopt, maar vlak ook windhonden niet uit. Laatst liep hier een man met zo'n raar beest voorbij. De stank was niet te harden.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat je geen huisdier moet nemen wat op zijn eigen ontlasting lijkt.
Oh en nog wat andere redenen natuurlijk.
Ik elke dagquote:Op woensdag 11 september 2024 14:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Online? Maar doe ik zelf eigk nooit.![]()
Ik kan echt niet voor een hele week eten halen
Dan ben ik maandag al klaar met wat ik de rest van de week zou eten ( m.a.w. geen zin in mijn weekplanning)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
@JustinK is raarrr volgens. @MizzezAmyquote:Op woensdag 11 september 2024 14:11 schreef Kissingbird het volgende:
mensen die vooruit plannen zijn raarrrrThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zie ik eruit als een slak?quote:Op woensdag 11 september 2024 14:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kreeg je nachtmerriebeelden van verdampende inkomsten bij dat nieuws?
quote:Op woensdag 11 september 2024 14:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:JustinK is raarrr volgens. @:Mizzezamy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zullen we nog weleens zienquote:Op woensdag 11 september 2024 14:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Van deze vogel mag niet gegeten worden![]()
![]()
![]()
Beetje rosbief happen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wij komen daar niet zo vaak. Wij zijn meer van Playboy.quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Jij inderdaad ook ja.quote:
quote:Op woensdag 11 september 2024 14:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schijnt dat mensen meer kip achtig smaken
M’n moeder heeft aap gegeten.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
indianen
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Smaakt Adam Curry dan naar kip-kerrie?quote:Op woensdag 11 september 2024 14:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Valt te testenquote:Op woensdag 11 september 2024 14:17 schreef Homijn het volgende:
[..]
Smaakt Adam Curry dan naar kip-kerrie?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Genoeg van het eerste, dan kan je het 2e skippenquote:Op woensdag 11 september 2024 14:20 schreef greysbones het volgende:
Ok boodschappen
Pepernoten
En…
Avond eten![]()
![]()
Denk je? Vindt Adam Curry dat zelf geen probleem dan?quote:
Die heeft niks te vindenquote:Op woensdag 11 september 2024 14:21 schreef Homijn het volgende:
[..]
Denk je? Vindt Adam Curry dat zelf geen probleem dan?![]()
Geen pepernoten in huis hebbenquote:Op woensdag 11 september 2024 14:20 schreef greysbones het volgende:
Ok boodschappen
Pepernoten
En…
Avond eten![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Goed zo. Op tijd pauze nemen (en op tijd stoppenquote:Op woensdag 11 september 2024 14:22 schreef KoningWouter het volgende:
Zo, ik stop er mee voor vandaag.
Even een kop koffie zetten en dan kom ik jullie vervelen.)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Gezelliquote:Op woensdag 11 september 2024 14:22 schreef KoningWouter het volgende:
Even een kop koffie zetten en dan kom ik jullie vervelen.![]()
![]()
Nou, dan ga ik maar weer!quote:Op woensdag 11 september 2024 14:22 schreef KoningWouter het volgende:
Even een kop koffie zetten en dan kom ik jullie vervelen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hot wingsquote:Op woensdag 11 september 2024 14:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je raad nooit wat ik vanavond ga eten.![]()
![]()
Aap?quote:Op woensdag 11 september 2024 14:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je raad nooit wat ik vanavond ga eten.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: