Dat heeft niemand gezegd lijkt mij, met 2 tegendoelpunten tegen zo'n matig land.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar het stond allemaal zo leuk achterin tegen Bosnië volgens sommigen hier LOL
Ja dat krijg je met zoveel rookquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:39 schreef Cupfighter het volgende:
Overigens is de door PSV-ers bewierookte Schouten onzichtbaar vandaag
Top toplevel jongen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:37 schreef CR7 het volgende:
Schouten verreweg slechtste van het veld. De Ligt volgt op gepaste afstand.
Dit is wel degelijk gezegd.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat heeft niemand gezegd lijkt mij, met 2 tegendoelpunten tegen zo'n matig land.
Traag, draaicirkel van een vrachtwagen en positioneel heel zwak, al jaren.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:39 schreef Caland het volgende:
Dat is precies het ding van De Ligt, het ziet er allemaal groot en sterk uit maar maakt elke wedstrijd een blunder, kan niet voetballen en wil altijd de duels aangaan.
Dat heeft hij altijd al gehad maar na dat gouden pik jaar zijn er heel wat spelers tot bizarre hoogtes onterecht opgepijpt
Ik ben tegen racismequote:Op dinsdag 10 september 2024 21:38 schreef VoMy het volgende:
Gakpo laat daar Kimmich toch gewoon lopen bij de 1-2. En volgens mij stond die ook al naast degene die de 1-1 binnenschoot. nvm dat was een ander.
Prima. Dan is dat niet erg handig. Aanvallend zag het er wel goed uit imo, en de eerste 20 minuten vandaag ook.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit is wel degelijk gezegd.
Dat hoort ook.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:39 schreef Cupfighter het volgende:
Overigens is de door PSV-ers bewierookte Schouten onzichtbaar vandaag
Furgul laat altijd zijn medespelers in de steek waardoor die in de 1 op 1 komen in een grote ruimte.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:35 schreef DeeBee het volgende:
Onze STERKSTE LINIE is zo lek als een mandje
Kutspeler FURGUL staat weer te wijzen als een LEIDER
Geldquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:41 schreef tong80 het volgende:
Waarom heeft die lelijke papzak van de Jumbo reclame een redelijk lekker wijf ? ( Hij is wel briljant als voice over bij Massa is Kassa)
Betaalt hij haar om te acteren in die reclamequote:
Heb je het nu over de 1-2? Dat lijkt mij echt totaal niet Van Dijk's fout.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Furgul laat altijd zijn medespelers in de steek waardoor die in de 1 op 1 komen in een grote ruimte.
En de Ligt in de 1 op 1 is vaak lachwekkend.
Ik kijk geen reclamequote:Op dinsdag 10 september 2024 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Betaalt hij haar om te acteren in die reclame
Alex Pastoor 100%quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:34 schreef Nober het volgende:
Zeg t maar jongens...
Wie moet de nieuwe bondscoach worden?
Febo Theo en Raffie dachten dat het een goed idee was als hij centrale verdediger werd in Oranjequote:Op dinsdag 10 september 2024 21:43 schreef CR7 het volgende:
Zie nu pas hoe Schouten bij de 1-1 als een verlept poffertje naar de grond gaat.
Waar, op feesboek?quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit is wel degelijk gezegd.
Vorige wedstrijd was geen fout van hem. Hij had de ogen op de bal en op de tegenstander die totaal vrij rondloopt waarna zijn man uit zijn rug wegloopt.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:39 schreef Caland het volgende:
Dat is precies het ding van De Ligt, het ziet er allemaal groot en sterk uit maar maakt elke wedstrijd een blunder, kan niet voetballen en wil altijd de duels aangaan.
Dat heeft hij altijd al gehad maar na dat gouden pik jaar zijn er heel wat spelers tot bizarre hoogtes onterecht opgepijpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |