Over niet normaal pratende dj's (zie tegen het einde van het vorige topic):quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
.
Een engel met brandende vleugels. Pek en veren. Lucifer in disguise.
Engelen; de putti van Rafael, maar ook de duivels van Dante.
In het inferno beweegt men op triphop. Traagzaam, stroboscopisch en in stukjes.
En in de hemel draait de dj Massive Attack en in de hel..zeker.
Laat de engel binnen, voel zijn vleugels statisch langs je kippenvel ruisen.
Laat de engel binnen
Ja, die VPRO-mannen praatten echt normaal, zoals ze tegenover je zouden zitten.
Waar het met de Nederlandse radioDJ's helemaal fout ging was dat er een deel was die de veramerikaanste Veronica-aanpak omarmde waarmee je van die overdreven types als Erik de Z. kreeg die tot op de dag van vandaag met regelmaat wordt gepersifleerd als iemand een DJ wil imiteren.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:44 schreef Breuls het volgende:
Ja, het "deejaytje spelen", noem ik dat altijd. Het is de reden dat ik in het verleden wel eens ben uitgeweken naar de BBC en daar gewoon een paar jaar naar heb geluisterd, omdat ze daar tenminste normaal konden doen. Nederlandse radio was allemaal een beetje van dat rare stemmetjes opzetten en zo.
*schuldig*quote:Op woensdag 11 september 2024 11:18 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Waar het met de Nederlandse radioDJ's helemaal fout ging was dat er een deel was die de veramerikaanste Veronica-aanpak omarmde waarmee je van die overdreven types als Erik de Z. kreeg die tot op de dag van vandaag met regelmaat wordt gepersifleerd als iemand een DJ wil imiteren.
Ik snap dat dus absoluut niet. Je presenteert je toch als een station van alternatieve muziek?quote:Op woensdag 11 september 2024 19:23 schreef Eightyone het volgende:
Veel van die nummers lijken me voor Kink idd wat buitenaards. Ik juich toe dat ze zo zouden draaien, maar snap waarom ze dat niet doen.
KINK is commerciëel en heeft dus rekening te houden met wat de luistervinkjes graag willen horen.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:29 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Ik snap dat dus absoluut niet. Je presenteert je toch als een station van alternatieve muziek?
Ja de Avondapotheek!quote:Op woensdag 11 september 2024 19:46 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
KINK is commerciëel en heeft dus rekening te houden met wat de luistervinkjes graag willen horen.
Daar zit het verschil met die VPRO van vroeger die daar totaal geen rekening mee hoefde te houden en gewoon zijn luisteraars ongelimiteerd kon blijven verrassen.
Dat gezegd zou het wel mooi zijn als op KINK zo af en toe ruimte is voor verbreding. In de avond bij Jasper hoor je al af en toe dingen die niet de hele dag op repeat staan en dan wordt radio er ineens een stuk leuker op.
Ik denk dan ook niet dat veel mensen afhaken als ze een keer pakweg van de Pixies een ander nummer te horen krijgen dan 'Monkey gone to heaven' of 'Debaser'. Ze hebben de nodige albums vol juweeltjes gemaakt.
Ik denk ook niet dat er iemand wegloopt als er een keer iets gedraaid wordt dat men tot dan toe niet kende, het is immers geen SkyRadio.
De Avondapotheek op zondag is al een goed begin met ongeveer de helft gevuld wordt met minder platgedraaide nummers. Van dat soort slots zou je er meer moeten hebben.
Je maar ik doel hier dus specifiek op hun 90s thema kanaal. Dat kan je toch makkelijk uitbreiden met de lijst die ik ze gestuurd heb?quote:Op woensdag 11 september 2024 19:46 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
KINK is commerciëel en heeft dus rekening te houden met wat de luistervinkjes graag willen horen.
Daar zit het verschil met die VPRO van vroeger die daar totaal geen rekening mee hoefde te houden en gewoon zijn luisteraars ongelimiteerd kon blijven verrassen.
Dat gezegd zou het wel mooi zijn als op KINK zo af en toe ruimte is voor verbreding. In de avond bij Jasper hoor je al af en toe dingen die niet de hele dag op repeat staan en dan wordt radio er ineens een stuk leuker op.
Ik denk dan ook niet dat veel mensen afhaken als ze een keer pakweg van de Pixies een ander nummer te horen krijgen dan 'Monkey gone to heaven' of 'Debaser'. Ze hebben de nodige albums vol juweeltjes gemaakt.
Ik denk ook niet dat er iemand wegloopt als er een keer iets gedraaid wordt dat men tot dan toe niet kende, het is immers geen SkyRadio.
De Avondapotheek op zondag is al een goed begin met ongeveer de helft gevuld wordt met minder platgedraaide nummers. Van dat soort slots zou je er meer moeten hebben.
Geen idee. Ik neem aan dat ze er zelf een hele goeie reden voor weten om dat niet te doen.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:51 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Je maar ik doel hier dus specifiek op hun 90s thema kanaal. Dat kan je toch makkelijk uitbreiden met de lijst die ik ze gestuurd heb?
Dat zullen gezellige tijden en programma's worden.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tim en kink zijn er niet uitgekomen. Rechter gaat uitspraak doen. Betekent dus dat ie bij kink.moet blijven. Wat enorm klein van Kink
Vooralsnog klinkt er in de programma's van Tim niets van het hele akkefiet door.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zullen gezellige tijden en programma's worden.
Dat is nog erger. Is hetzelfde als bij Ongehoord Nieuws net doen alsof er geen crisis is rond Arnold Karskens.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:01 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Vooralsnog klinkt er in de programma's van Tim niets van het hele akkefiet door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |