abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214907842
Zo hebben rechters ook altijd geredeneerd dat kink een gewoon radiostation vergelijkbaar met radio 10 gold zou zijn waardoor ze op de dure fm kavels zouden moeten bieden. ;)
  vrijdag 6 september 2024 @ 14:39:21 #282
46794 Berkery
Fat bastard
pi_214907901
Hoeveel overlap zou er zijn tussen de kink 1500 en de eerste 1500 van de top 2000?
No Dukes of Hazzard in the classroom
  vrijdag 6 september 2024 @ 15:57:14 #283
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_214908373
Laat die jongen toch gewoon gaan. Heeft jarenlang goed en belangrijk werk verzet bij KINK, ook toen ze nog niet zo groot waren. Dit is een mooie stap in zijn carrière die je hem dan mag gunnen.

Denk dat er weinig mensen voor de DJ's naar KINK luisteren, en dat station lijkt me ook de plek bij uitstek om nieuw talent een kans te kunnen geven.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_214908823
Tonnen aan reclame inkomsten per maand, dat lijkt me wel heel veel. Iemand daar een beeld bij?
  vrijdag 6 september 2024 @ 19:41:08 #285
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_214910439
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 21:43 schreef Ouwesok het volgende:

[..]
Wat er eigenlijk mist is een vervanging van wat ooit de VPRO op 3FM deed met muziek die je nog nooit had gehoord, soms omdat het te nieuw was maar ook soms omdat het te oud was. Elke avond weer met ontkoppelde onderkaak luisteren naar én waanzinnig goeie muziek die je soms pas na drie jaar eens bij de 'normale' radio terughoorde én een set dj's/presentatoren die radio maken tot kunst verheven.
en dat dan geopend en gesloten door de beste radiostem ever Cor Galis, de eerste bij de vrijzinnig protestanten die hardop mocht vloeken

Degenen die die periode op radio hebben mogen meemaken zijn zelfs met een station als KINK wat lastig tevreden te stellen. Wat je momenteel op ieder station mist is de constante verrassing, dingen horen die je nog nooit had gehoord, die je misschien daarna nooit meer hoort of die je nadat de grote wereld ze ontdekt heeft op termijn neus en oren uitkomen.

Op KINK ben ik vooral blij met wat ik niet hoor. Volkszangers, hoempadrek, goedkope bagger. Het is soms niet wat je wilt of teveel van hetzelfde maar echt slecht spul wordt er niet gedraaid op KINK.
[..]
Ik moet het radio luisteren er een beetje bij doen, er moet ook nog arbeid worden verricht en dan heb ik liever een goed achtergrondmuziekje daarbij met zo af en toe een klein briljantje ertussen.
3voor12 radio heeft echt mijn muziek smaak gevormd eind jaren 90. Had ik altijd op staan op mijn zolderkamertje tijdens het huiswerk maken
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_214931876
Waarom zou je, als zender die vooral hoort te draaien om de muziek, je druk maken over een populaire dj?

Natuurlijk is het mooi als je dj’s een beetje prima uit hun woorden komen, maar bij KINK kunnen ze beter gaan voor de wat minder vlotte dj die haarfijn weet welke alternatieve muziek het goed gaat doen.

Met djs als Michiel met ochtenshow vol nonsens slaan ze wat mij betreft de plank mis.
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 9 september 2024 @ 09:54:28 #287
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_214931987
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 september 2024 14:39 schreef Berkery het volgende:
Hoeveel overlap zou er zijn tussen de kink 1500 en de eerste 1500 van de top 2000?
AVRO/TROS, dus ik zou meer de overlap zoeken tussen de Kink1500 en 'Muziekfeest op het plein' dat een iets beter beeld geeft van hoe er bij AVRO/TROS over muziek wordt gedacht.
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  Redactie Sport maandag 9 september 2024 @ 11:26:13 #288
274204 crew  Mexicanobakker
pi_214932618
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 09:54 schreef Ouwesok het volgende:

[..]
AVRO/TROS, dus ik zou meer de overlap zoeken tussen de Kink1500 en 'Muziekfeest op het plein' dat een iets beter beeld geeft van hoe er bij AVRO/TROS over muziek wordt gedacht.
Voor de duidelijkheid: Hij stapt niet over naar Radio 5.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 9 september 2024 @ 11:45:56 #289
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_214932718
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Voor de duidelijkheid: Hij stapt niet over naar Radio 5.
Nee maar wel naar AVRO/TROS en daarmee is het een beetje een overstap van een goed restaurant naar een soort derderangs vetschuur.
  Redactie Sport maandag 9 september 2024 @ 11:48:18 #290
274204 crew  Mexicanobakker
pi_214932735
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 11:45 schreef Ouwesok het volgende:

[..]
Nee maar wel naar AVRO/TROS en daarmee is het een beetje een overstap van een goed restaurant naar een soort derderangs vetschuur.
Zoals al eerder gesteld, bij Radio 2 maakt omroep heel weinig verschil
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 9 september 2024 @ 12:15:08 #291
487165 Tussle266
Tussle's Version
pi_214932922
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 11:45 schreef Ouwesok het volgende:

[..]
Dit is wel erg gechargeerd. Radio 2 is gewoon popmuziek uit de afgelopen 5 decennia juist als bijvoorbeeld Bart Arens aan de slag gaat, het is niet Bankzitters FM. Dan zijn Keur en De Wild, die allebei niet bij AVROTROS zitten, vele malen troostelozer.
All Day I Dream About Stemlijsten
  Trouwste user 2022 maandag 9 september 2024 @ 12:39:36 #292
7889 tong80
Spleenheup
pi_214933110
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 09:33 schreef Nebelwerfer het volgende:
Waarom zou je, als zender die vooral hoort te draaien om de muziek, je druk maken over een populaire dj?

Natuurlijk is het mooi als je dj’s een beetje prima uit hun woorden komen, maar bij KINK kunnen ze beter gaan voor de wat minder vlotte dj die haarfijn weet welke alternatieve muziek het goed gaat doen.

Met djs als Michiel met ochtenshow vol nonsens slaan ze wat mij betreft de plank mis.
Ik was Veronica en andere zenders of programma's gewend, toen ik voor het "eerst" een beetje op zoek ging naar andere muziek moest ik wennen aan de stemmen bij b.v. de VPRO. Die waren niet aangesteld omdat ze zo mooi konden spreken of een mooie stem hadden.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 9 september 2024 @ 12:40:50 #293
7889 tong80
Spleenheup
pi_214933125
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 12:15 schreef Tussle266 het volgende:

[..]
Dit is wel erg gechargeerd. Radio 2 is gewoon popmuziek uit de afgelopen 5 decennia juist als bijvoorbeeld Bart Arens aan de slag gaat, het is niet Bankzitters FM. Dan zijn Keur en De Wild, die allebei niet bij AVROTROS zitten, vele malen troostelozer.
Vriend van me noemde Radio2 de nieuwe Arbeidsvitamine.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214933167
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 15:57 schreef Näsenbar het volgende:
Laat die jongen toch gewoon gaan. Heeft jarenlang goed en belangrijk werk verzet bij KINK, ook toen ze nog niet zo groot waren. Dit is een mooie stap in zijn carrière die je hem dan mag gunnen.

Denk dat er weinig mensen voor de DJ's naar KINK luisteren, en dat station lijkt me ook de plek bij uitstek om nieuw talent een kans te kunnen geven.
QFT, lees je mee @MichielV
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_214933282
Toen ze radio 2 vernieuwden met djs als Eckdom en Stenders waren bands als rammstein, muse, of prodigy vaste prik op 2.

Ik verdenk ze ervan dat ze vervolgens weer een omslag maakten om niet bij 3 in de weg te zitten.

Sowieso staat zeker de helft van de kink nummers gewoon in de top 2000.

Denk verder niet dat Tim veel luisteraars meeneemt.
pi_214933304
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 12:39 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik was Veronica en andere zenders of programma's gewend, toen ik voor het "eerst" een beetje op zoek ging naar andere muziek moest ik wennen aan de stemmen bij b.v. de VPRO. Die waren niet aangesteld omdat ze zo mooi konden spreken of een mooie stem hadden.

Ik mis vooral de DJs die wat spontaner een programma maakten.
En zeker bij een zender als KINK moet het gewoon om muziek draaien. Overdag vind ik Eric dan ook het fijnste luisteren.
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 9 september 2024 @ 23:02:50 #297
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_214938031
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 12:39 schreef tong80 het volgende:

[..]

Oh ja, die stemmen van de VPRO-crew die volgens veel mensen zo 'anders' waren.
Tot je eens ging opletten hoe de overige radiostemmen klonken ten opzichte van de stemmen die je in het dagelijks leven om je heen hoorde.
Wat bleek :? Die VPRO-stemmen praatten 'normaal'. Gerard Walhof of Bram van Splunteren zou gewoon tegenover je kunnen zitten waar de dj's van de andere omroepen meer een soort stemacteurs waren die de plaatjes niet aan elkaar praatten maar ze meer aan elkaar kraaiden. Vooral bij Frits Spits viel op dat die ergens anders dan op de radio heel anders klonk.
en dan laten we de dieptepunten als Eric de Zwart en Lex Haring nog even buiten beschouwing.
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 september 2024 @ 05:00:15 #298
7889 tong80
Spleenheup
pi_214938484
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 23:02 schreef Ouwesok het volgende:

[..]
Tot je eens ging opletten hoe de overige radiostemmen klonken ten opzichte van de stemmen die je in het dagelijks leven om je heen hoorde.
Wat bleek :? Die VPRO-stemmen praatten 'normaal'. Gerard Walhof of Bram van Splunteren zou gewoon tegenover je kunnen zitten waar de dj's van de andere omroepen meer een soort stemacteurs waren die de plaatjes niet aan elkaar praatten maar ze meer aan elkaar kraaiden. Vooral bij Frits Spits viel op dat die ergens anders dan op de radio heel anders klonk.
en dan laten we de dieptepunten als Eric de Zwart en Lex Haring nog even buiten beschouwing.
_O_

Ik moest ook als eerste aan Bram van Splunteren denken. (Ik volg hem nog steeds op Facebook. Altijd leuke dingen uit z'n archief.

Laatst was Derksen weer eens kritisch. Dit keer over de huidige dj's (Want alles was vroeger beter). Ze zouden b.v. zo raar praten. Ze praten hetzelfde als vroeger natuurlijk. Genée liet toen een fragment horen van Derksen zelf als dj. Hij praatte als een dominee zondags in de kerk. Omfloers, langzamer en extra dik aangezet. :)

Admin dinsdag 10 september 2024 @ 14:15:35 #299
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_214941697
Zo te zien is de gitaardisco voor het 5-jarig bestaan goed bevallen:
quote:
DE BESTE LIJST WORDT HET LEUKSTE FEESTJE: TICKETS VOOR HET KINK 1500 FEEST ZIJN NU TE KOOP!

We vieren de KINK 1500 op zaterdag 2 november tijdens een geweldig feest in poppodium 013 in Tilburg met je favoriete KINK-dj's achter de knoppen, zoals onder anderen Michiel Veenstra, Stefan Koren en Michiel Jurrjens. 

Trek je favoriete band shirt (of KINK-shirt) uit de kast en kom mee zingen, hossen, dansen en moshen op het KINK 1500 Feest in 013! Meer info over de exacte invulling volgt snel.

Kom jij naar ons KINK 1500 feest op zaterdag 2 november 2024 in 013 Tilburg? Tickets kosten ¤10 per stuk, en zijn hier verkrijgbaar!
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 10 september 2024 @ 16:12:46 #300
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_214942528
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 23:02 schreef Ouwesok het volgende:

[..]
.
Een engel met brandende vleugels. Pek en veren. Lucifer in disguise.
Engelen; de putti van Rafael, maar ook de duivels van Dante.
In het inferno beweegt men op triphop. Traagzaam, stroboscopisch en in stukjes.
En in de hemel draait de dj Massive Attack en in de hel..zeker.
Laat de engel binnen, voel zijn vleugels statisch langs je kippenvel ruisen.
Laat de engel binnen

Ja, die VPRO-mannen praatten echt normaal, zoals ze tegenover je zouden zitten.
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_214943181
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2024 14:15 schreef Breuls het volgende:
Zo te zien is de gitaardisco voor het 5-jarig bestaan goed bevallen:
[..]

Tim op t broek niet genoemd. Terwijl die op zo'n feestje sowieso had gedraaid
Het beste adres voor al uw primeurs!
  Admin woensdag 11 september 2024 @ 09:15:44 #302
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_214948854
quote:
Op dinsdag 10 september 2024 @ 17:40 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Tim op t broek niet genoemd. Terwijl die op zo'n feestje sowieso had gedraaid
Nou, ik weet eigenlijk niet zeker of hij er bij het vorige feestje bij was...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')