Toen ik in 1988 dit bandje ontdekte wist ik niet wat ik hoorde. Toen Nirvana een platencontract kreeg bij een major., begreep ik het niet. Waarom geen Mudhoney of Screaming Trees? Nirvana had één kut elpee uitgebracht. De twee eerste LP's van Screaming Trees waren briljant. De geschiedenis heeft me achterhaald. Ik kan Nevermind niet meer aanhoren. Invisible Lantern, Buzz Factory, Uncle Anesthesia, Dust en Sweet Oblivion staan op repeat. Echte helden hoeven niet boven het maaiveld om zich te laten zien. Laat staan horen. Maar goed....nevermind. Mien aan de overkant weet nog steeds niet wie Iggy Pop is. Van Iggy heb ik een schilderij hangen, sinds kort ook van Herman Brood. M'n hulp in de huishouding deze week: 'Herman Brood, dat is toch die schilder.'quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is een themazender en die luistert hij by choice
Goed verhaal. Het verband met mijn post ontgaat me.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik in 1988 dit bandje ontdekte wist ik niet wat ik hoorde. Toen Nirvana een platencontract kreeg bij een major., begreep ik het niet. Waarom geen Mudhoney of Screaming Trees? Nirvana had één kut elpee uitgebracht. De twee eerste LP's van Screaming Trees waren briljant. De geschiedenis heeft me achterhaald. Ik kan Nevermind niet meer aanhoren. Invisible Lantern, Buzz Factory, Uncle Anesthesia, Dust en Sweet Oblivion staan op repeat. Echte helden hoeven niet boven het maaiveld om zich te laten zien. Laat staan horen. Maar goed....nevermind. Mien aan de overkant weet nog steeds niet wie Iggy Pop is. Van Iggy heb ik een schilderij hangen, sinds kort ook van Herman Brood. M'n hulp in de huishouding deze week: 'Herman Brood, dat is toch die schilder.'
Herman. Geen Brood.
Is er ook niet. Ha ha ha. Ik plaatste dit net op FaceBook. Vond het het bewaren waard.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Goed verhaal. Het verband met mijn post ontgaat me.
Doet Zuckerberg dat dan niet voor je?quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is er ook niet. Ha ha ha. Ik plaatste dit net op FaceBook. Vond het het bewaren waard.
Zuckerberg heeft z'n voordelen. Ik word geattendeerd. Maar ik weet het kaf van het koren.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Doet Zuckerberg dat dan niet voor je?
Precies. Probleem met Kink is dat ze hun meest gedraaide artiesten in verhouding érg veel draaien. Hun top-5 van het afgelopen jaar krijgt 3x zo veel airplay als de top-5 van Radio 2*quote:Op donderdag 26 september 2024 22:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hij kan iig wel wat gevarieerder draaien. Qua gevestigd alternatief draaien Kink en Radio 2 dezelfde bands. Op 2 kun je nog veel daarnaast draaien, op Kink zijn t toch dezelfde soort bands maar dan kleiner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
Jasper Leijdens ookquote:Op maandag 30 september 2024 22:11 schreef Beathoven het volgende:
Tim heeft hier ooit een account gehad ook. Zal 'm verder niet uit de motteballen trekken.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:57 schreef pipster het volgende:
Door een opmerking in het Radio2 topic zag ik dat je kon stemmen op de KINK1500, nou ja waarom niet . Maximaal 50 nummers, welja! Gewoon ingevuld wat in mij opkwam, of wat ik in de list zag staan, de helft staat er dan weer niet in uiteraard. Dus dan krijg je dit.Aangezien ze nu waarschijnlijk open zullen doen als ik ooit aan de hemelpoort sta, heb ik ook maar een lijstje gemaakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember the jester that showed you tears
The script for tears
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:37 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Na bijna mijn telefoon door het raam te hebben gegooid, is het dan toch gelukt een lijst te maken die ik niet per ongeluk continue zelf verwijderde door te refreshen...Ik voel exact wat je bedoelt. Ik waag wel een nieuwe poging als ik thuis ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
Jups, er wordt te weinig CHVRCHES gedraaid in de wereld.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:17 schreef DecoAoreste het volgende:
@:ieniminimuis Lekker veel CHVRCHES. Tether stond helaas niet op de keuzelijst (en Down Side Of Me ook niet maar dat is ook een vrij obscure albumtrack, dus logisch). Anders had ik er 2 (of 3) van ze gedaan.
Lauren Mayberry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |