abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 11 september 2024 @ 18:24:03 #151
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214953989
storm shadow is niet echt te jammen, waarschijnlijk zijn ze gewoon op
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_214954129
Overheidsuitgaven gestegen met 23,67%
Groei GDP in 2025: 0,5%
Vrijdag 13 september 2024: nieuwe basisrente.

:)
pi_214954249
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 17:48 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Ze hadden best wel een kruisraket op de boot kunnen mikken.
Maargoed, escalatie he.
Mag best weer paar honderd Oekraieners het leven kosten, heb je in ieder geval niet geescaleerd.
Even over de Kaukasus vliegen en dan afschieten?
pi_214954513
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 18:45 schreef Ulx het volgende:

[..]
Even over de Kaukasus vliegen en dan afschieten?
Al hadden ze langs NY gevaren, dan nog hadden ze niks gedaan.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_214954554
quote:
7s.gif Op woensdag 11 september 2024 19:14 schreef ExTec het volgende:

[..]
Al hadden ze langs NY gevaren, dan nog hadden ze niks gedaan.
Wie? de VS? Volgens mij heeft Oekraïne aardig wat wapens en munitie bestemd voor de Houthi's gekregen dat de US Navy in beslag heeft genomen.

Dus ik denk dat je hier de plank gewoon misslaat.
pi_214954566
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 19:19 schreef Ulx het volgende:

[..]
Wie? de VS? Volgens mij heeft Oekraïne aardig wat wapens en munitie bestemd voor de Houthi's gekregen dat de US Navy in beslag heeft genomen.

Dus ik denk dat je hier de plank gewoon misslaat.
De houthi's hebben geen nukes. De dwaalgeesten in het witte huis hebben niet de ambitie om "hierna weer vriendjes met de houthi's te worden".
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_214954614
Ja whatever, de Kaspische Zee is toch niet te bereiken door Amerikaanse schepen, dus een vrachtschip tegen houden gaat zo niet. En een paar raketten in een Russisch schip in een Russische haven jagen is een oorlogsdaad.
pi_214954647
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 19:24 schreef Ulx het volgende:
Ja whatever, de Kaspische Zee is toch niet te bereiken door Amerikaanse schepen, dus een vrachtschip tegen houden gaat zo niet. En een paar raketten in een Russisch schip in een Russische haven jagen is een oorlogsdaad.
Kelder je hem voordat die daar is.

Waar een wil is, is een weg.
pi_214954670
quote:
7s.gif Op woensdag 11 september 2024 19:27 schreef ExTec het volgende:

[..]
Kelder je hem voordat die daar is.

Waar een wil is, is een weg.
Dan is het nog steeds een oorlogsdaad.
pi_214954671
twitter
pi_214954701
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 19:28 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dan is het nog steeds een oorlogsdaad.
Tegen iran. /care.
pi_214954710
quote:
7s.gif Op woensdag 11 september 2024 19:30 schreef ExTec het volgende:

[..]
Tegen iran. /care.
Het schip vaart onder Russische vlag.
pi_214954716
twitter

Prima.
pi_214954732
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 19:31 schreef Ulx het volgende:

[..]
Het schip vaart onder Russische vlag.
Detail ;)
pi_214954768
twitter

En meneer sullivan, want biden bemoeit zich hier gewoon niet echt mee, zegt:

quote:
Ja, maar dat is een escalatie. En we moeten als het over is wel weer een goeie verstandhouding met rus op kunnen bouwen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214954870
twitter
pi_214955036
G A M E C H A N G E R
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 11 september 2024 @ 20:17:07 #168
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_214955095
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 20:10 schreef Discombobulate het volgende:
G A M E C H A N G E R
Rode lijn
Noeks
Escalatie
Bingo
pi_214955103
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 12:52 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-heroverd~a93cbee3/

Drone op flat.

"Burgers boeit Zelensky niet"

Hypocrisie
Die flat was niet het hoofd doel, bij Rusland zijn burgerdoelen wel het hoofddoel.

Tevens heeft Rusland 110 procent van alle drones en raketten in de afgelopen jaren neergehaald volgens hun zelf in elk geval. Dus dat zou betekenen dat zij hier zelf de oorzaak van zijn.

Ook zet Rusland gewoon militaire doelen in het midden van steden neer, waardoor ze het risico zelf veroorzaken.

En als laatste met de aanval van wat was het? 150 drones gisteren is 1 burger omgekomen. Bij Russische aanvallen van de afgelopen maand ging het om 300+ burgers en ook nog eens 700 gewonden ofzo.
pi_214955137
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 20:17 schreef Delenlill het volgende:
Die flat was niet het hoofd doel, bij Rusland zijn burgerdoelen wel het hoofddoel.
Ze zijn heel erg braaf als je het vergelijkt met Israël. Kijk eens hoe veel burgerdoden daar zijn. Ik geloof best dat Rusland terreurbombardementen doet, maar ik kan er echt niet bij dat het het hoofddoel is. Als dat het doel was dan waren er al lang een honderdvoud afgeslacht.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_214955178
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 20:21 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ze zijn heel erg braaf als je het vergelijkt met Israël. Kijk eens hoe veel burgerdoden daar zijn. Ik geloof best dat Rusland terreurbombardementen doet, maar ik kan er echt niet bij dat het het hoofddoel is. Als dat het doel was dan waren er al lang een honderdvoud afgeslacht.
De meeste van de drones en raketten worden nog steeds neergehaald door Oekraïne. Maar de raketten die er door heen komen raken grotendeels burgerdoelen. Ook heeft Rusland geen ongelimiteerd aantal lange afstandsraketten. Op dit ogenblik gebruiken ze de raketten die zij produceren.

En niet alle burgerdoelen hebben daadwerkelijk burgers er in zitten. De meeste raketten en zo worden tenslotte 's nachts afgevuurd door Rusland.

En ik krijg de oorlog in Israel grotendeels niet mee, maar de oorlogen zijn gewoon niet vergelijkbaar.
pi_214955179
quote:

[..]
Dat valt me ook wel op, dat er vaak een handjevol doden of gewonden worden gemeld. Misschien komt dat ook omdat ze de steden niet massaal kunnen bombarderen op dit moment.

Het is dus eerder dat ze het niet kunnen, in plaats van niet willen.
pi_214955210
twitter

twitter

twitter
pi_214955250
quote:

[..]
Dat Hamas de gewone Palestijn als menselijk schild gebruikt kan Israël ook niet helpen.
Rusland bombardeert burgerdoelen om de bevolking haar wil te breken. Is gewoon haar manier van oorlogvoeren, maargoed, dat weet je ook wel.
pi_214955284
https://www.ukrinform.net(...)rones-overnight.html
quote:
Ukrainian air defenses down 20 Russian Shahed drones overnight
Ukraine's air defense forces shot down 20 Russian Shahed attack drones overnight into Wednesday, September 11.
The Ukrainian Air Force Command said this in a post on the Telegram messaging app, Ukrinform reports.

In the early hours of September 11, the Ukrainian Air Force's radio engineering troops detected and tracked 34 Russian aerial targets.

The enemy struck Ukraine with an Iskander-M ballistic missile fired from the Krasnodar region, two S-300 air defense missiles launched from the temporarily captured part of the Donetsk region, six Kh-31P anti-radar missiles launched from the airspace over the Black Sea in the direction of Serpent Island, and 25 Shahed strike drones launched from areas near Kursk, Yeysk, and Cape Chauda in temporarily occupied Crimea.

Combat aircraft, anti-aircraft missile forces, mobile fire groups and units of the Ukrainian Defense Forces were involved in repelling the aerial attack.

Ukrainian defenders shot down 20 attack drones.

Five enemy drones disappeared from radar in Ukraine (there were no reports of casualties and destruction).

Air defenses were activated in the Kyiv, Kherson, Cherkasy, Sumy, Dnipropetrovsk and Poltava regions.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')