Luchtvochtigheid is voor mij allesbepalend. Bij droge lucht kan ik 35 à 38 graden nog goed hebben. Maar vergeet dat maar in het verregende Nederlandquote:Op donderdag 12 september 2024 16:35 schreef dick_laurent het volgende:
Overigens, die shit went wel hoe langer je ermee geconfronteerd wordt hoor.![]()
Momenteel afgerond 29c in mijn kantoor en ik heb de airco gewoon op fan-mode staan, en is te doen zo. Luchtvochtigheid ook rond de 45% nu buiten, dat helpt ook moet ik bekennen.
Zelfs 20 graden is met een hoge luchtvochtigheid gewoon irritant. Maar sowieso liever 20 dan 15quote:Op donderdag 12 september 2024 17:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Luchtvochtigheid is voor mij allesbepalend. Bij droge lucht kan ik 35 à 38 graden nog goed hebben. Maar vergeet dat maar in het verregende Nederland
Als je je fysiek inspant dan is het al snel te hoog. Dan zit ik liever op 16 à 18 graden. In rust is het niet zo erg.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:55 schreef INViCTuS het volgende:
Zelfs 20 graden is met een hoge luchtvochtigheid gewoon irritant. Maar sowieso liever 20 dan 15
Was vaak amper 12 graden vandaag. Mag echt wel 10 graden bij. Volgende week wordt 100% stukken beter. Droog en 20-24 graden.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:03 schreef Geschiedkundige het volgende:
Beste weer ter wereld de afgelopen dagen. God wat is het lekker buiten
Ja, ik werk buiten. Heb dagen dat het niet te doen was met 20 graden en lv boven de 70, maar ook dagen dat het wel te doen was met 28 graden en lv van 35quote:Op donderdag 12 september 2024 18:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je je fysiek inspant dan is het al snel te hoog. Dan zit ik liever op 16 à 18 graden. In rust is het niet zo erg.
Hele middag rond de 15 hier. Nu 14.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:59 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Was vaak amper 12 graden vandaag. Mag echt wel 10 graden bij. Volgende week wordt 100% stukken beter. Droog en 20-24 graden.
Om in te werken niet zo erg, maar tochquote:Op donderdag 12 september 2024 19:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hele middag rond de 15 hier. Nu 14.
En vrijwel de hele dag zon gehad.
Heerlijk om in buiten te zijn, niks meer van die benauwdheid.
Soppige grond genot.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:50 schreef INViCTuS het volgende:
Wat een onvoorstelbare hoeveelheid water gaat daar vallen. Wat een overlast gaat dat geven. Misschien de ergste overstromingen ooit, lees ik.
[ x ]
Ik kan er goed op slapen als het wat koeler is.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:36 schreef THEFXR het volgende:
vorige week rond de 20 gr s'nacht, vannacht 5 gr
Genot die koude nachten. Slaapt lekker jaquote:Op donderdag 12 september 2024 22:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik kan er goed op slapen als het wat koeler is.
De maan schijnt ook mooi nu. Bijna volle maan.
Woar? Klein plensje gehad vandaag op de braassem verder pracht zon en blauwe luchtquote:Op donderdag 12 september 2024 21:17 schreef ddx het volgende:
Net zoals die 100mm die hier in het Westen zou vallen ?
En noorderlicht als je geluk hebtquote:Op donderdag 12 september 2024 22:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik kan er goed op slapen als het wat koeler is.
De maan schijnt ook mooi nu. Bijna volle maan.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)atiehuisjes-begonnenquote:Op woensdag 11 september 2024 11:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Daar staat dus dat het goed nieuws is. Natte duinen moeten we hebben, geen droge. Alleen wat paadjes en -eigenlijk dom gebouwde - huizen lopen onder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |