18.2 in m’n woonkamer. Niet echt aangenaam. (Maar ik trek dan een extra vest aan.)quote:Op donderdag 12 september 2024 11:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja dus? De herfst is buiten. Binnen blijft het meestal wel nog een paar weken aangenaam genoeg.
Verkapte "kijk mij eens goede isolatie hebben".quote:Op donderdag 12 september 2024 11:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja dus? De herfst is buiten. Binnen blijft het meestal wel nog een paar weken aangenaam genoeg.
Dat is dan ook zo. Als het nu al 17-18 graden is in je woonkamer leef je in een slecht geisoleerd huis.quote:Op donderdag 12 september 2024 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mij eens goede isolatie hebben".
Je weet ook dat we niet allemaal in dezelfde provincie wonen?quote:Op donderdag 12 september 2024 11:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is dan ook zo. Als het nu al 17-18 graden is in je woonkamer leef je in een slecht geisoleerd huis.
Een regelrechte klimaatcatastrofe! 22,7 graden hierquote:Op donderdag 12 september 2024 11:16 schreef dick_laurent het volgende:
Nou inderdaad zeg. Foei. Mensen die geen top geïsoleerde A++ label nieuwbouwwoning kunnen betalen! Walgelijk volk!
Heb je al een vestje aangetrokken?quote:Op donderdag 12 september 2024 11:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een regelrechte klimaatcatastrofe! 22,7 graden hier
C huis beste huisquote:Op donderdag 12 september 2024 11:16 schreef dick_laurent het volgende:
Nou inderdaad zeg. Foei. Mensen die geen top geïsoleerde A++ label nieuwbouwwoning kunnen betalen! Walgelijk volk!
Mijn woning is van 1980quote:Op donderdag 12 september 2024 11:16 schreef dick_laurent het volgende:
Zelfs een trui als ik naar buiten moet! Maar binnen gewoon t-shirtquote:Op donderdag 12 september 2024 11:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Heb je al een vestje aangetrokken?
Zwemmen?quote:Op donderdag 12 september 2024 12:12 schreef Haags het volgende:
Niet te doen hier aan de kust. Heel Den Haag staat onder water. Dat wordt morgen met de roeiboot naar werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |