Er is geen gebrek eraan in elk gevalquote:Op donderdag 12 september 2024 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
Nou, dat word weer andermans tetten plaatsen.
Niemand sparen eh! Bam!quote:Op donderdag 12 september 2024 19:33 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Er is geen gebrek eraan in elk geval![]()
Althans....op Google niet.
* Luuntje gaat weer effe rammen
Laters
KLAPPUH!quote:
Dan heb je niet hard genoeg gemeptquote:Op donderdag 12 september 2024 21:55 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nou...iedereen heeft het overleefd
Kom maar eens hier! Mep ik jou nog effe door.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan heb je niet hard genoeg gemept
Daar houdt Stiggy niet van.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:10 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Kom maar eens hier! Mep ik jou nog effe door.
quote:
Pfff, hou jou zo op afstandquote:Op donderdag 12 september 2024 22:10 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Kom maar eens hier! Mep ik jou nog effe door.
Ja, door hard weg te scheuren op jouw motor zeker.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pfff, hou jou zo op afstand
Nee, met mijn lengtequote:Op donderdag 12 september 2024 22:26 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ja, door hard weg te scheuren op jouw motor zeker.
Oh, jij strekt een hand voorruit en houdt daarmee de aanstormende Luuntje tegen? Succes.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, met mijn lengte
quote:Op donderdag 12 september 2024 22:33 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Oh, jij strekt een hand voorruit en houdt daarmee de aanstormende Luuntje tegen? Succes.
En ijsquote:
Bij sweetbunsquote:
Ik steek mn voorkeur voor wit niet onder stoelen of bankenquote:
Trots op witquote:Op donderdag 12 september 2024 22:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik steek mn voorkeur voor wit niet onder stoelen of banken
Trots niet, ik vind het gewoon lekkerquote:
quote:Op donderdag 12 september 2024 22:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Trots niet, ik vind het gewoon lekker
Snotverquote:Op donderdag 12 september 2024 22:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Trots niet, ik vind het gewoon lekker
Whahahahaha grapjas....kan ik nog aan je komenquote:Op donderdag 12 september 2024 22:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pfff, hou jou zo op afstand
Uh huhquote:Op donderdag 12 september 2024 23:06 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Whahahahaha grapjas....kan ik nog aan je komenook die tactieken leren we
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |