Lord!quote:
Alles wel?quote:
Ja, al vind ik het nu wel aan de frisse kant.quote:
Prima hoor, hou wel van de herfstquote:Op woensdag 11 september 2024 13:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, al vind ik het nu wel aan de frisse kant.
En jij?
Ik ook, maar dit kwam wel erg uit het niets.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima hoor, hou wel van de herfst
Blijft nog even zoquote:Op woensdag 11 september 2024 13:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook, maar dit kwam wel erg uit het niets.
Koude woei.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijft nog even zo
Lekkere woei!
Paar topics geleden al gepost. Staan nog steeds 2 plaatjes in de OP van trouwensquote:
Sallyquote:Op woensdag 11 september 2024 13:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Paar topics geleden al gepost. Staan nog steeds 2 plaatjes in de OP van trouwens
Op een groter scherm en nu ik langer kan kijken... ze lijken wel neptieten te hebben hoor, en niet alleen die onderste...?quote:
Moest lachenquote:Op woensdag 11 september 2024 14:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Op een groter scherm en nu ik langer kan kijken... ze lijken wel neptieten te hebben hoor, en niet alleen die onderste...?![]()
Beetje jammer wel weer.
Kom ik aan... Daar kan ik toch niet aan tippen, die prominente dingen.
I see. Okeuh.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Paar topics geleden al gepost. Staan nog steeds 2 plaatjes in de OP van trouwens
Dikke boksballen zijn het.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Op een groter scherm en nu ik langer kan kijken... ze lijken wel neptieten te hebben hoor, en niet alleen die onderste...?![]()
Beetje jammer wel weer.
Wel lekker om te zienquote:Op woensdag 11 september 2024 15:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dikke boksballen zijn het.
Niet mijn ding in ieder geval.quote:Op woensdag 11 september 2024 15:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel lekker om te zien
Nou, een kleiner formaat lijkt mij voor een vrouw heel wat handiger en kan ook sexy zijn.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Beetje jammer wel weer.
Dat zijn mooie tetten.quote:
Ja, meteen je harde piemel in die mond steken.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:34 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
En ze heeft een lekker koppie.
Ik moest even goed kijkenquote:
Ach, meteen naar de Specsavers jij!quote:Op woensdag 11 september 2024 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moest even goed kijken
Ander vizier op de helm!quote:Op woensdag 11 september 2024 19:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, meteen naar de Specsavers jij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |