SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Heb je niet nog een paardenkop in de collectie?quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das niet zo makkelijk denk ik. De huidige taxi chauffeurs hebben een soort van maffia achtige positie verworven waar ze geen concurrentie dulden
Had je die al geïnhaleerd?quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:44 schreef CherryLips het volgende:
https://www.action.com/nl-nl/p/3201380/halloween-brownies/
Deze zijn trouwens wel lekker, maar pas op, want er zit nog zo'n donkerbruin cupcakepapiertje om de onderkant.
neequote:Op dinsdag 10 september 2024 09:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je niet nog een paardenkop in de collectie?
Ik had dus een vrij grote hap genomen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had je die al geïnhaleerd?
Lolquote:Op dinsdag 10 september 2024 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had dus een vrij grote hap genomen.
YES YES YESquote:Op dinsdag 10 september 2024 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eh.. het is alweer 10 september.
M'n werkdag begon in het donker, nog even en de werkdagen eindigen ook in het donkerquote:Op dinsdag 10 september 2024 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gisteren vertrok ik ook in het donker, maar kwam ik nog wel in het licht terugquote:Op dinsdag 10 september 2024 09:11 schreef rival het volgende:
[..]
M'n werkdag begon in het donker, nog even en de werkdagen eindigen ook in het donker
Doenquote:Op dinsdag 10 september 2024 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Tijd voor warme chocolademelk.
Moet eigenlijk even naar Londen voor de Whittard.
hmm zou dat lekker zijnquote:Op dinsdag 10 september 2024 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Oeh kijk, ze hebben een nieuwe!
https://www.whittard.com/(...)hocolate-358424.html
Wat was er zo leukquote:Op dinsdag 10 september 2024 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
London was tof
Zo hard gelachen daar
Ja, er zijn wel aardig wat tegenstanders, maar ik vind het wel lekker klinken.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat wordt die arme griet afgemaakt online zeg.
Vanavond weer maandelijkse trekking waarbij ik niks winquote:Op dinsdag 10 september 2024 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is ditquote:Op dinsdag 10 september 2024 09:14 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben de peanut butter hot chocolate niet
Vanavond weer WZEBquote:Op dinsdag 10 september 2024 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanavond weer maandelijkse trekking waarbij ik niks win
Waar gaat het gesprek over, lieve Fles.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit
a) een nieuwe koffiesmaak?
b) een nieuwe smaak kroket?
c) een kleur?
Sorry, ben te druk om terug te lezenquote:Op dinsdag 10 september 2024 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar gaat het gesprek over, lieve Fles.
ik vond een stadiontour bij united wel interessant, maar ik weet niet of jij dat wat vindtquote:Op dinsdag 10 september 2024 09:16 schreef TaMieke het volgende:
Iemand ook nog tips voor Manchester?
behalve niet gaan... hihaho
Ga je naar Oasis?quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:16 schreef TaMieke het volgende:
Nou, we vonden het vooral zelf heel grappig. Een ander zou er niets aan vinden.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee dankje, ik sla overquote:Op dinsdag 10 september 2024 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond een stadiontour bij united wel interessant, maar ik weet niet of jij dat wat vindt
Neequote:
Nee, ben ooit in Manchester geweest, maar daar kan ik mij niets van herinneren.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:16 schreef TaMieke het volgende:
Al 24 jaar op rijquote:Op dinsdag 10 september 2024 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De Derby kijken natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:16 schreef TaMieke het volgende:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:21 schreef Recce het volgende:
[..]
We Zijn Er Bijna, dat bejaardenprogramma.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:21 schreef Recce het volgende:
[..]
We Zijn Er Bijna, dat bejaardenprogramma.
Ja, vind ik echt iets voor @TaMiekequote:
Waarom wordt het een duur geintje?quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil eigenlijk nog wel naar Londen vanwege die serial killer exhibition maar dat wordt dan een duur geintje en vind het eigenlijk ook niet netjes naar de nabestaanden toe
Dan zou ik deze winter moeten gaan en hoe later je boekt, hoe duurder qua vervoer. Hotels zijn zo'n 100 pond per nacht ofzo in je eentje, als je niet dood gevonden wil worden op je hotelkamer.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarom wordt het een duur geintje?
Ik ben nog steeds niet in London geweest.
Ik heb mijn vakantieplannen voor spanje min of meer overboord gegooid en ben nu weer naar Boedapest aan het kijken
Dat laatste zou wel in het thema passen, als je naar die serial killer exhibition gaat.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou ik deze winter moeten gaan en hoe later je boekt, hoe duurder qua vervoer. Hotels zijn zo'n 100 pond per nacht ofzo in je eentje, als je niet dood gevonden wil worden op je hotelkamer.
Waarom?quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:22 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb mijn vakantieplannen voor spanje min of meer overboord gegooid en ben nu weer naar Boedapest aan het kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |