SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
Idd.quote:
Raaaaarquote:Op maandag 9 september 2024 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
nog even de @:Ama's in ravioli's frotten en de dag zit er weder op
Dit zouden we toch geheim houden CE ?quote:Op maandag 9 september 2024 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel slim van Ballie om al een week eerder te gaan. Valt ons afscheidsfeestje in het water.
O jaquote:Op maandag 9 september 2024 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit zouden we toch geheim houden CE ?
ik had minimaal een AYCE afscheid verwachtquote:Op maandag 9 september 2024 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel slim van Ballie om al een week eerder te gaan. Valt ons afscheidsfeestje in het water.
KIEEEEEEEEEEEEEEEEP?quote:Op maandag 9 september 2024 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gewoon in blokjes hakken en proppen
quote:Op maandag 9 september 2024 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik hoef tenminste geen serpenten examen af te leggen
jullie merken behalve het kattenplaatje helemaal geen verschilquote:Op maandag 9 september 2024 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had minimaal een AYCE afscheid verwacht
Wat zou je dan bij dat examen moeten doen?quote:Op maandag 9 september 2024 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik hoef tenminste geen serpenten examen af te leggen
ja , kijken hoe je sliddert en of je je kaak kan ontwrichtenquote:Op maandag 9 september 2024 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zou je dan bij dat examen moeten doen?
Beetje leren slissen of zo ?
drie kippen tegelijk weg kunnen slikken enzoquote:Op maandag 9 september 2024 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zou je dan bij dat examen moeten doen?
Beetje leren slissen of zo ?
Kaak ontwrichten kan wel handig zijn in het ovquote:Op maandag 9 september 2024 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja , kijken hoe je sliddert en of je je kaak kan ontwrichten
Gemeen zeg.quote:Op maandag 9 september 2024 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gewoon in blokjes hakken en proppen
Ik zat aan wat anders te denken, maar 3 kippen mogen ookquote:Op maandag 9 september 2024 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
drie kippen tegelijk weg kunnen slikken enzo
Preciesquote:Op maandag 9 september 2024 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kaak ontwrichten kan wel handig zijn in het ov
Als je een jankend kind tegen komt oid.
jij bent online als wij liggen te maffenquote:Op maandag 9 september 2024 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jullie merken behalve het kattenplaatje helemaal geen verschil
oh ja andere ui
ja in de ochtend. Nou ja dan zijn de users er met slaap problemen en de vroege vogelsquote:Op maandag 9 september 2024 21:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent online als wij liggen te maffen
Of een jankende babyquote:Op maandag 9 september 2024 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
Ballie kan een hele zalm in één keer doorslikken
wellicht stuur Sir Hiss me mee als secondant om je in de gaten te houden, dat je niet WEER slangen om zeep helptquote:Op maandag 9 september 2024 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja in de ochtend. Nou ja dan zijn de users er met slaap problemen en de vroege vogels
Die kan je maar beter in z'n geheel doorslikken ja.quote:
heb ik nog nooit gedaanquote:Op maandag 9 september 2024 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wellicht stuur Sir Hiss me mee als secondant om je in de gaten te houden, dat je niet WEER slangen om zeep helpt
quote:
Zal wel de luier van Trump zijn.quote:Op maandag 9 september 2024 21:20 schreef UitStraling het volgende:
Deze man ruikt naar flatulentie, zien jullie dat ook?
https://nl.wikipedia.org/wiki/J.D._Vance
ja nou laat deze wel gaan nuquote:Op maandag 9 september 2024 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan heb ik iets gezegd wat niet waar is en laster heet, en kun je me strafrechterlijk vervolgen en financieel helemaal te grazen nemen
![]()
oh wacht eens evenquote:Op maandag 9 september 2024 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
zeer riante villa Bangkok incoming
Inpakken en mee naar huis nemenquote:Op maandag 9 september 2024 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie Hollandsche wolken, ons nationale natuurmonument.
Thuis in een vissenkom proppen en drie dagen achter elkaar naar staren.quote:Op maandag 9 september 2024 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inpakken en mee naar huis nemen
quote:Op maandag 9 september 2024 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thuis in een vissenkom proppen en drie dagen achter elkaar naar staren.
Is dat niet de volle luier van Joe?quote:Op maandag 9 september 2024 21:20 schreef UitStraling het volgende:
Deze man ruikt naar flatulentie, zien jullie dat ook?
https://nl.wikipedia.org/wiki/J.D._Vance
Die met de palmbomen?quote:Op maandag 9 september 2024 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jullie merken behalve het kattenplaatje helemaal geen verschil
oh ja andere ui
Xochiquetzal, beschermer van jonge moeders en heer Vissenkom.quote:Op maandag 9 september 2024 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Geef je dat dan ook een naam?
Morgen debatquote:Op maandag 9 september 2024 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat niet de volle luier van Joe?
Hm, ook een leuke cavianaamquote:Op maandag 9 september 2024 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Xochiquetzal, beschermer van jonge moeders en heer Vissenkom.
Roepnaam Chiquequote:Op maandag 9 september 2024 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, ook een leuke cavianaam
quote:
Ja en wiens schuld is dat?quote:Op maandag 9 september 2024 21:59 schreef LTVDK het volgende:
Gekut altijd met zo'n ipad vlak voor de vakantie, gebruik dat ding zelden en nu moet ik weer voor alles een wachtwoord gaan invoeren wat ik allang weer ben vergeten
Van de samenlevingquote:Op maandag 9 september 2024 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en wiens schuld is dat?
Joee, groetjes thuis.quote:
Mimimimi!quote:Op maandag 9 september 2024 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. Zitten jullie hier met jullie klappertand uitjes
Heb je weer Radio Oranje aanstaan?quote:
quote:
JA, DIE AUTO IS DUITS.. WE ZIJN IN VORMquote:
berenpak2quote:Op maandag 9 september 2024 21:59 schreef LTVDK het volgende:
Gekut altijd met zo'n ipad vlak voor de vakantie, gebruik dat ding zelden en nu moet ik weer voor alles een wachtwoord gaan invoeren wat ik allang weer ben vergeten
'je mag geen wachtwoord gebruiken dat je afgelopen jaar al hebt gebruikt'quote:
Waarom wil je naar de NS dan?quote:Op maandag 9 september 2024 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De website van de NS werkt wel beter als je CAPS aan staat
Nou, ik wil niet naar de NS, maar ik wil bestemmingen invoeren die hij beter pakt als je CAPS aan hebt staan.quote:
Hangt daar nog een of ander ms-dos systeem achter die het verschil tussen kapitalen en onderkasten niet herkentquote:Op maandag 9 september 2024 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik wil niet naar de NS, maar ik wil bestemmingen invoeren die hij beter pakt als je CAPS aan hebt staan.
quote:Op maandag 9 september 2024 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hangt daar nog een of ander ms-dos systeem achter die het verschil tussen kapitalen en onderkasten niet herkent
Ja watquote:
Wth zijn kapitalen en onderkasten?quote:
Grote en kleine letters?quote:Op maandag 9 september 2024 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wth zijn kapitalen en onderkasten?
Ohquote:
Dacht dat dat wel algemene kennis wasquote:
Hier gaat het misquote:
Zit je weer op Insta?quote:Op maandag 9 september 2024 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Juist
https://www.instagram.com/reel/C_iG2f_JJva/
zaagsel is op.quote:Op maandag 9 september 2024 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, ook een leuke cavianaam
Krijg je dat door vanuit de caviabevolking ?quote:
Moet ik jou nu voor onderkast uitmaken?quote:Op maandag 9 september 2024 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier gaat het mis
En je weet wel tegen wie je het hebt he ?
*post een link op Instaquote:
quote:Op maandag 9 september 2024 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je dat door vanuit de caviabevolking ?
Kan je proberen en kijken wat er dan gaat gebeurenquote:Op maandag 9 september 2024 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik jou nu voor onderkast uitmaken?
Heb je te diep aan je caafs gesnoven?quote:Op maandag 9 september 2024 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
JA, DIE AUTO IS DUITS.. WE ZIJN IN VORM
Hebben ze al spanddoekjes en zeepkistjes gemaakt?quote:
Nee, want dan krijg ik een side eye van Arizonaquote:Op maandag 9 september 2024 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je te diep aan je caafs gesnoven?
quote:Op maandag 9 september 2024 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben ze al spanddoekjes en zeepkistjes gemaakt?
Ik geloof niet dat 4E hindu isquote:Op maandag 9 september 2024 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hangt daar nog een of ander ms-dos systeem achter die het verschil tussen kapitalen en onderkasten niet herkent
Mini-megafoontjes?quote:
Churchill, Wie jong is en niet links, heeft geen hart, wie oud is en niet rechts heeft geen verstand.quote:
Mini -cavinonen?quote:
quote:Op maandag 9 september 2024 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mini -cavinonen?![]()
Dan is het echt dikke ernst.![]()
Zo lastig is het niet hoorquote:Op maandag 9 september 2024 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat 4E hindu is
Ja, ik zou hier niet mee lachen hoorquote:
Spannende nachtquote:Op maandag 9 september 2024 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik zou hier niet mee lachen hoor
Namastequote:Op maandag 9 september 2024 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat 4E hindu is
Dat zou een kapitale fout zijnquote:Op maandag 9 september 2024 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je proberen en kijken wat er dan gaat gebeuren
Namelijk helemaal niets.
Ik ga maar alvast zandzakken tegen de deur leggenquote:
Nerd.quote:
Capital and lowercase. In Nederland is hoofdletters/kleine letters gebruikelijkerquote:Op maandag 9 september 2024 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo lastig is het niet hoor
[ afbeelding ]
DIMMY-GEHAKTBALquote:Op maandag 9 september 2024 22:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Capital and lowercase. In Nederland is hoofdletters/kleine letters gebruikelijker
Met of zonder ui?quote:
Ja ok, misschien door mijn creatieve opleiding dat ik daar anders naar kijkquote:Op maandag 9 september 2024 22:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Capital and lowercase. In Nederland is hoofdletters/kleine letters gebruikelijker
Uitstekende keuzequote:
Sow.quote:Op maandag 9 september 2024 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
JE BENT ZELF EEN GEHAKTBAL
je moet naar loetje voor de gehaktbalquote:Op maandag 9 september 2024 22:27 schreef Koen66 het volgende:
zou best wel een gehaktballetje willen tjappen
quote:Op maandag 9 september 2024 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
JE BENT ZELF EEN GEHAKTBAL
Ja en chocoladetoetje.quote:Op maandag 9 september 2024 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet naar loetje voor de gehaktbal
Als ik nu 15.59 uur incheck.. dan geldt mijn korting toch ook?quote:Daluren: maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 16.00 uur
drijft die ook in de jus?quote:Op maandag 9 september 2024 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet naar loetje voor de gehaktbal
Nee, maar wel een soort 3 chocolade ding, was erg lekkerquote:
Uhm.quote:
Ja sorry, ik ga wel gewoon naar bedquote:
Akkoord.quote:Op maandag 9 september 2024 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ga wel gewoon naar bed
Gelukkig hoef ik woensdag niet met de burgerrupsquote:Woensdagochtend 11 september: vakbondstaking aangekondigd in het openbaar vervoer
Laatst gewijzigd: 09 september 2024, 08.48 uur
Voor woensdag 11 september van 04.00 tot 08.00 uur heeft vakbond FNV een landelijke vroegpensioenactie aangekondigd in het openbaar vervoer. Het is op dit moment nog niet duidelijk welke gevolgen deze staking heeft voor het treinverkeer.
Tjappen.quote:Op maandag 9 september 2024 22:27 schreef Koen66 het volgende:
zou best wel een gehaktballetje willen tjappen
Flex Flex Flexquote:Op maandag 9 september 2024 22:37 schreef Nattekat het volgende:
@:4EverBlackEyed airco gaat niet aan ondanks de hitte
Ik heb wel zojuist een muffin genuttigd.
Ze had je ook gewoon VIESDIK kunnen noemenquote:Op maandag 9 september 2024 22:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn muffins nu de nieuwe flex nu de zomer afgelopen is?
https://www.lego.com/en-nl/product/sunflowers-40524quote:Op maandag 9 september 2024 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik koop die dingen om me blij te maken, niet gefrustreerd en chagrijnig
morgen ook al een stakingquote:Op maandag 9 september 2024 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik woensdag niet met de burgerrups
Hangt er wel vanaf, welke smaak je hebt?quote:Op maandag 9 september 2024 22:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn muffins nu de nieuwe flex nu de zomer afgelopen is?
Ja nog evenquote:Op maandag 9 september 2024 22:47 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.lego.com/en-nl/product/sunflowers-40524
Gezelligquote:
quote:Op maandag 9 september 2024 22:50 schreef CherryLips het volgende:
De zonnebloemen op m'n balkon deden het beter.
quote:
Ik heb vanmiddag ontdekt dat ik nog steeds niet op m'n pre-vakantie gewicht benquote:Op maandag 9 september 2024 22:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze had je ook gewoon VIESDIK kunnen noemen
Vanillequote:Op maandag 9 september 2024 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er wel vanaf, welke smaak je hebt?
alles? onmogelijk..quote:Op maandag 9 september 2024 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alles al gezien. Zit al de hele dag op de fucking bank.
ja dat, grote zetletters in de bovenste lade van de kast, kleine eronderquote:Op maandag 9 september 2024 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok, misschien door mijn creatieve opleiding dat ik daar anders naar kijk
Hey heerquote:
En wat vindt jouw vakbond er van dat je gaat staken terwijl jouw werk sector dat niet doet?quote:
Af en toe moet je zelf het initiatief nemenquote:Op dinsdag 10 september 2024 06:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
En wat vindt jouw vakbond er van dat je gaat staken terwijl jouw werk sector dat niet doet?
En waarvoor staak je? Wat wil je verbeterd zien, hoe lang ga je staken, doen er nog anderen mee van je collega'squote:Op dinsdag 10 september 2024 07:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
Af en toe moet je zelf het initiatief nemen
We hebben maar 1 wc op 25 mensen waardoor er niet genoeg tijd is om te poepen in de baas zijn tijd en we elkaar moeten aflossenquote:Op dinsdag 10 september 2024 07:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
En waarvoor staak je? Wat wil je verbeterd zien, hoe lang ga je staken, doen er nog anderen mee van je collega's
Mijn collega,s moet ik nog mee krijgen tot die tijd bezet ik de plee de gehele dag uit protestquote:
Ga aan het werk jongen en laat die tel eens los.quote:Op dinsdag 10 september 2024 07:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mijn collega,s moet ik nog mee krijgen tot die tijd bezet ik de plee de gehele dag uit protest
Dat was te verwachten. Ze willen wel dat iedereen stopt met roken, maar voor de staatskas is dat een groot probleemquote:Op dinsdag 10 september 2024 07:11 schreef Karzai het volgende:
Haha, wat wil het kabinet nou?
https://www.rtl.nl/nieuws(...)abinet-schatkist-bbb
Voortaan even alles na het vraagteken weghalen want ik kan nu je accountnaam zien.quote:Op dinsdag 10 september 2024 06:55 schreef Karzai het volgende:
@:bitterbal
https://www.instagram.com/reel/C-sfvrzsRUV/
oh, dat is dat waar Nijn laatst mee bezig was.quote:Op dinsdag 10 september 2024 07:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voortaan even alles na het vraagteken weghalen want ik kan nu je accountnaam zien.
nomquote:Op dinsdag 10 september 2024 06:55 schreef Karzai het volgende:
@:bitterbal
https://www.instagram.com/reel/C-sfvrzsRUV/?
Ik heb het ook niet bij iedereen. Bij BB bijvoorbeeld niet maar nu wel bij Karzai en ook bij Los.quote:Op dinsdag 10 september 2024 07:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dat is dat waar Nijn laatst mee bezig was.
Ik zie het niet. zal wel aan mij liggen
En volg je de avonturen van Los nu?quote:Op dinsdag 10 september 2024 07:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet bij iedereen. Bij BB bijvoorbeeld niet maar nu wel bij Karzai en ook bij Los.
Cherry en ik zijn vrienden op insta.quote:Op dinsdag 10 september 2024 07:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En volg je de avonturen van Los nu?
We sturen elkaar voortdurend memesquote:Op dinsdag 10 september 2024 07:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En volg je de avonturen van Los nu?
Wat leukquote:Op dinsdag 10 september 2024 07:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We sturen elkaar voortdurend memes
CL doet wel een boel leuke memes delen.quote:
de stories van CL zijn wel iets om naar uit te kijken jaquote:Op dinsdag 10 september 2024 07:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
CL doet wel een boel leuke memes delen.
Is toch altijd wel een puntje in de dag waar ik naar uit kijk
Laatste dinsdag van de weekquote:
Net als vorige weekquote:
Kan vandaag ookquote:Op dinsdag 10 september 2024 08:12 schreef bitterbal het volgende:
volgende dinsdag zit ik aan de crispy pork
Gewoon zelf maken. Je hebt tijd gehad om dat te lerenquote:Op dinsdag 10 september 2024 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar bedoel de echte echte
ja maar heb ik niet gedaanquote:Op dinsdag 10 september 2024 08:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon zelf maken. Je hebt tijd gehad om dat te leren
Hoeveel paar wil je mee gaan nemen?quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:20 schreef bitterbal het volgende:
oke mag 2 keer 23 kilo mee nemen en als check in 7 kilo. Nu ga ik ook een rugzak mee nemen dus hoop dat dat goed gaat. De grootste uitdaging zijn denk ik de schoenen
Gewoon een hoop spullen in een kist of zo en opsturen. Ja kost geld ja, alles kost geld.quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:20 schreef bitterbal het volgende:
oke mag 2 keer 23 kilo mee nemen en als check in 7 kilo. Nu ga ik ook een rugzak mee nemen dus hoop dat dat goed gaat. De grootste uitdaging zijn denk ik de schoenen
Allemaalquote:Op dinsdag 10 september 2024 08:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel paar wil je mee gaan nemen?
Waarom nietquote:
Ga je die veel meenemen dan?quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:20 schreef bitterbal het volgende:
uhm snelle count: 6 paar geloof ikquote:Op dinsdag 10 september 2024 08:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel paar wil je mee gaan nemen?
je gaat voor tonnetje rond?quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:12 schreef bitterbal het volgende:
volgende dinsdag zit ik aan de crispy pork
ja maar stuk veiliger op de scooterquote:Op dinsdag 10 september 2024 08:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]slippers en sandalen snap ik. maar 6 paar dichte schoenen....
Ieder zn ding
stuk beter voor je voeten uberhauptquote:Op dinsdag 10 september 2024 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar stuk veiliger op de scooter
die zijn gewoon noodzakelijkquote:Op dinsdag 10 september 2024 08:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]slippers en sandalen snap ik. maar 6 paar dichte schoenen....
Ieder zn ding
ja dat ook wel. Maar bij scooter ongelukken zie je vaak dat voeten onwijze schade oplopen. En aangezien ik al wat loop issues hebquote:Op dinsdag 10 september 2024 08:31 schreef mschol het volgende:
[..]
stuk beter voor je voeten uberhaupt
Ideaal.quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het nog best frisjes vanmorgen eigenlijk, maar wel mooi zonnig.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 07:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien beter geen scooter meer rijden danquote:Op dinsdag 10 september 2024 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat ook wel. Maar bij scooter ongelukken zie je vaak dat voeten onwijze schade oplopen. En aangezien ik al wat loop issues heb
quote:Op dinsdag 10 september 2024 07:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan weet ik waar ik het voor doequote:Op dinsdag 10 september 2024 08:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de stories van CL zijn wel iets om naar uit te kijken ja
Ik hoor ze op de radio alleen de hele tijd zeggen dat het vanmiddag gaat regenen.quote:
Dankzij jouw stories heb ik wel het idee dat jouw hele huis nu al 1 groot halloween museum moet zijnquote:Op dinsdag 10 september 2024 08:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Dan weet ik waar ik het voor doe
nou dan kan ik mij daar niet verplaatsenquote:Op dinsdag 10 september 2024 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien beter geen scooter meer rijden dan
Er staat alleen een stenen pompoentje op tafelquote:Op dinsdag 10 september 2024 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dankzij jouw stories heb ik wel het idee dat jouw hele huis nu al 1 groot halloween museum moet zijn
ik ben diep teleurgesteldquote:Op dinsdag 10 september 2024 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staat alleen een stenen pompoentje op tafelO en vaatdoekjes met skeletten. En een zeeppompje van een spookhuis.
De rest komt wanneer het ook wat kouder wordt.
Oh, die zou ik niet uitnodigen hoor, laat staan binnenlaten.quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:46 schreef Karzai het volgende:
Zo maar even boodschappen doen want er komen drie kletsnatte dagen aan
ik ben vandaag voor een lichte body warmer gegaanquote:Op dinsdag 10 september 2024 08:49 schreef CherryLips het volgende:
Even m'n herfstjas uit de kast halen.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:48 schreef bitterbal het volgende:
De dag begint droog en landinwaarts schijnt af en toe de zon. Uiteindelijk raakt het van het westen uit bewolkt en volgt regen. Voor de regen uit wordt het 18 graden, maar in de regen is het niet warmer dan een graad of 15. Er waait een stevige noordwestenwind, aan de kust zijn windstoten tot 75 km/uur mogelijk. Boven het zuidoosten intensiveert vanavond de regen en regionaal kan meer dan 30 mm vallen. Komende nacht trekt de regen weg en volgen enkele buien. Morgen is het komen en gaan van buien bij maximaal 15 graden.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:50 schreef bitterbal het volgende:
begrijp niet waarom het zo lang duurt voordat odido die qr code stuurt waarmee ik mijn modem kan opsturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik ook niet. Daarom net m'n mouwen opgestroopt gelaten onder m'n leren jas tijdens het wandelen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:50 schreef gianni61 het volgende:
ik ben emotioneel nog niet klaar voor lange mouwen
Ik niet voor een jas.quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:50 schreef gianni61 het volgende:
ik ben emotioneel nog niet klaar voor lange mouwen
Krijg nou tieten.quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:53 schreef bitterbal het volgende:
oh als het over de duivel hebt. Krijg nu mail
quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:53 schreef gianni61 het volgende:
Oew, pretty colors.
even pre orderenwat is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik voelde het net echt als iets symbolisch. Voor het eerst weer de jas van de kapstok. Mobieltje en portemonaie in de jaszak ipv elders. Dat wordt nog wat als ik de winterjas tevoorschijn moet halen uit m'n koffer onder het bed. Ik hoop dat ik het droog houd.quote:
Je kan toch lopen of fietsen. Taxi, tuktuk, bus, trein, metro, tram, waterfiets, boot.quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dan kan ik mij daar niet verplaatsen
nieuwe plaat van linkin park die in november uit komtquote:
Gewoon prima gewandeld in tshirt en korte broek vanochtendquote:
ik heb doorgestreept wat niet op het eiland aanwezig isquote:Op dinsdag 10 september 2024 08:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan toch lopen of fietsen. Taxi, tuktuk, bus, trein, metro, tram, waterfiets, boot.
ohh die ziet er mooi uit zegquote:Op dinsdag 10 september 2024 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nieuwe plaat van linkin park die in november uit komt
Absurd dat ze zo blijven heten.quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Blijven er nog prima opties overquote:Op dinsdag 10 september 2024 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb doorgestreept wat niet op het eiland aanwezig is
Wat een ellende.quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik voelde het net echt als iets symbolisch. Voor het eerst weer de jas van de kapstok. Mobieltje en portemonaie in de jaszak ipv elders. Dat wordt nog wat als ik de winterjas tevoorschijn moet halen uit m'n koffer onder het bed. Ik hoop dat ik het droog houd.
Maar dan zijn je armen koud.quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben vandaag voor een lichte body warmer gegaan
Oké Wim Hof.quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon prima gewandeld in tshirt en korte broek vanochtend
Begin een tuktukdienst!quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die boot om het eiland aanwezig is en niet erop.quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat wordt die arme griet afgemaakt online zeg.quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan kan ik wel m'n semiwarme regenjas aan want van de week was ik niet nat van de regen maar van het zweet.quote:
klopt, die moeten daar maar mee dealenquote:
Ik ga eens luisteren.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat wordt die arme griet afgemaakt online zeg.
Ja das niet zo makkelijk denk ik. De huidige taxi chauffeurs hebben een soort van maffia achtige positie verworven waar ze geen concurrentie duldenquote:
Als ik meer dan een kwartier moet fietsen, word ik altijd nat van het zweet in een regenjas.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kan ik wel m'n semiwarme regenjas aan want van de week was ik niet nat van de regen maar van het zweet.
ja uiteraardquote:Op dinsdag 10 september 2024 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die boot om het eiland aanwezig is en niet erop.
Droom groots recce!!quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Een hyperloop lijkt me ook wel iets voor dat eiland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |