SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
Idd.quote:
Raaaaarquote:Op maandag 9 september 2024 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
nog even de @:Ama's in ravioli's frotten en de dag zit er weder op
Dit zouden we toch geheim houden CE ?quote:Op maandag 9 september 2024 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel slim van Ballie om al een week eerder te gaan. Valt ons afscheidsfeestje in het water.
O jaquote:Op maandag 9 september 2024 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit zouden we toch geheim houden CE ?
ik had minimaal een AYCE afscheid verwachtquote:Op maandag 9 september 2024 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel slim van Ballie om al een week eerder te gaan. Valt ons afscheidsfeestje in het water.
KIEEEEEEEEEEEEEEEEP?quote:Op maandag 9 september 2024 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gewoon in blokjes hakken en proppen
quote:Op maandag 9 september 2024 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik hoef tenminste geen serpenten examen af te leggen
jullie merken behalve het kattenplaatje helemaal geen verschilquote:Op maandag 9 september 2024 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had minimaal een AYCE afscheid verwacht
Wat zou je dan bij dat examen moeten doen?quote:Op maandag 9 september 2024 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik hoef tenminste geen serpenten examen af te leggen
ja , kijken hoe je sliddert en of je je kaak kan ontwrichtenquote:Op maandag 9 september 2024 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zou je dan bij dat examen moeten doen?
Beetje leren slissen of zo ?
drie kippen tegelijk weg kunnen slikken enzoquote:Op maandag 9 september 2024 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zou je dan bij dat examen moeten doen?
Beetje leren slissen of zo ?
Kaak ontwrichten kan wel handig zijn in het ovquote:Op maandag 9 september 2024 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja , kijken hoe je sliddert en of je je kaak kan ontwrichten
Gemeen zeg.quote:Op maandag 9 september 2024 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gewoon in blokjes hakken en proppen
Ik zat aan wat anders te denken, maar 3 kippen mogen ookquote:Op maandag 9 september 2024 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
drie kippen tegelijk weg kunnen slikken enzo
Preciesquote:Op maandag 9 september 2024 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kaak ontwrichten kan wel handig zijn in het ov
Als je een jankend kind tegen komt oid.
jij bent online als wij liggen te maffenquote:Op maandag 9 september 2024 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jullie merken behalve het kattenplaatje helemaal geen verschil
oh ja andere ui
ja in de ochtend. Nou ja dan zijn de users er met slaap problemen en de vroege vogelsquote:Op maandag 9 september 2024 21:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent online als wij liggen te maffen
Of een jankende babyquote:Op maandag 9 september 2024 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
Ballie kan een hele zalm in één keer doorslikken
wellicht stuur Sir Hiss me mee als secondant om je in de gaten te houden, dat je niet WEER slangen om zeep helptquote:Op maandag 9 september 2024 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja in de ochtend. Nou ja dan zijn de users er met slaap problemen en de vroege vogels
Die kan je maar beter in z'n geheel doorslikken ja.quote:
heb ik nog nooit gedaanquote:Op maandag 9 september 2024 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wellicht stuur Sir Hiss me mee als secondant om je in de gaten te houden, dat je niet WEER slangen om zeep helpt
quote:
Zal wel de luier van Trump zijn.quote:Op maandag 9 september 2024 21:20 schreef UitStraling het volgende:
Deze man ruikt naar flatulentie, zien jullie dat ook?
https://nl.wikipedia.org/wiki/J.D._Vance
ja nou laat deze wel gaan nuquote:Op maandag 9 september 2024 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan heb ik iets gezegd wat niet waar is en laster heet, en kun je me strafrechterlijk vervolgen en financieel helemaal te grazen nemen
![]()
oh wacht eens evenquote:Op maandag 9 september 2024 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
zeer riante villa Bangkok incoming
Inpakken en mee naar huis nemenquote:Op maandag 9 september 2024 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie Hollandsche wolken, ons nationale natuurmonument.
Thuis in een vissenkom proppen en drie dagen achter elkaar naar staren.quote:Op maandag 9 september 2024 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inpakken en mee naar huis nemen
quote:Op maandag 9 september 2024 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thuis in een vissenkom proppen en drie dagen achter elkaar naar staren.
Is dat niet de volle luier van Joe?quote:Op maandag 9 september 2024 21:20 schreef UitStraling het volgende:
Deze man ruikt naar flatulentie, zien jullie dat ook?
https://nl.wikipedia.org/wiki/J.D._Vance
Die met de palmbomen?quote:Op maandag 9 september 2024 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jullie merken behalve het kattenplaatje helemaal geen verschil
oh ja andere ui
Xochiquetzal, beschermer van jonge moeders en heer Vissenkom.quote:Op maandag 9 september 2024 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Geef je dat dan ook een naam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |