Deze is op het randje. Zou bijna een ban aanvragen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:50 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Zal wel een tegen doelpunt vallen in de 40-45e minuut.
Naja, zoveel kwaliteit heeft Duitsland toch ook niet. Wirtz, Musiala en Kimmich. Beetje vergelijkbaar met Nederland die ook 2 a 3 topspelers heeft en de rest doet leuk mee.quote:
Precies. Zoals Nederland vroeger ook niks was met van Hanegem, Cruijff en Rensenbrink of met Robben, van Persie en Sneijder.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Naja, zoveel kwaliteit heeft Duitsland toch ook niet. Wirtz, Musiala en Kimmich. Beetje vergelijkbaar met Nederland die ook 2 a 3 topspelers heeft en de rest doet leuk mee.
Ippon genotquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Tah heeft Brabby nu al 4 keer naar de grond gesmeten.
Die komediant duikt zelfquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Tah heeft Brabby nu al 4 keer naar de grond gesmeten.
Hij staat er verdomme naast manquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:54 schreef Doevelaer het volgende:
Ik ken weinig voetballers met zo’n domme gezichtsuitdrukking als Jonathan Tah
quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:54 schreef Poepz0r het volgende:
Stelling: serie van Gordon > Nederlands elftal
Nou ja, Brobbeyquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:54 schreef Doevelaer het volgende:
Ik ken weinig voetballers met zo’n domme gezichtsuitdrukking als Jonathan Tah
Kapsel van een Waffen SSer genotquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:55 schreef tong80 het volgende:
Verbruggen.![]()
![]()
De komende 15 jaar hebben we de beste en coolste doelman ter wereld.
Nee, Nederland ftw. ondanks al mn geklaag en pessimisme soms dat geef ik wel toequote:Op dinsdag 10 september 2024 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor wie ben je ? Gelijkspelletje ?
Nou ja, ik bedoel meer dat de tijd wel voorbij is dat Duitsland echt altijd een topelftal had staan. Dat is al een jaar of 6-8 inmiddels niet meer geloof ik. Nog altijd goede spelers op bepaalde posities natuurlijk. Als je ziet dat zo'n Undav, Andrich, Raum etc spelen. Denk dat ze daar bij onze buren ook niet bepaald vrolijk van worden.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Zoals Nederland vroeger ook niks was met van Hanegem, Cruijff en Rensenbrink of met Robben, van Persie en Sneijder.
Nee, die lijkt bijzonder intelligent in vergelijking met Tah. Tag z’n blik is er een van oneindige leegheid. Brobbey heeft nog iets olijksquote:
Geven straks weer paar spelers een paspoort als ozil, podolski etc genotquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel meer dat de tijd wel voorbij is dat Duitsland echt altijd een topelftal had staan. Dat is al een jaar of 6-8 inmiddels niet meer geloof ik. Nog altijd goede spelers op bepaalde posities natuurlijk. Als je ziet dat zo'n Undav, Andrich, Raum etc spelen. Denk dat ze daar bij onze buren ook niet bepaald vrolijk van worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |