SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
oh joh dat is wel heel dichtbijquote:Op maandag 9 september 2024 14:13 schreef Karzai het volgende:
het is wel iets totaal iets anders dan new york, veel mooie natuur en ik ga met een groepsreis en tis maar 3 uur vliegen.
dus ik ben niet alleen
new york ookquote:Op maandag 9 september 2024 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
IJsland is wel heel bijzonder idd. Maar ook echt tyfustyfusduur.
far oer en spitsbergen toch ook?quote:Op maandag 9 september 2024 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
IJsland is wel heel bijzonder idd. Maar ook echt tyfustyfusduur.
Spring je dadelijk kwekgek in een vulkaan.quote:Op maandag 9 september 2024 14:13 schreef Karzai het volgende:
het is wel iets totaal iets anders dan new york, veel mooie natuur en ik ga met een groepsreis en tis maar 3 uur vliegen.
dus ik ben niet alleen
betere crematie bestaat er nietquote:Op maandag 9 september 2024 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spring je dadelijk kwekgek in een vulkaan.
ik wil eerder!quote:Op maandag 9 september 2024 14:23 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil ook weer op vakantiemisschien in december
heb je toch een beetje aanspraak en begeleidingquote:Op maandag 9 september 2024 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Maar wat zou het verschil zijn met een groep?
Bijzonder? Zekerquote:
heb je nieuwe reis geboekt? even terug lezen in vorige topicquote:Op maandag 9 september 2024 14:13 schreef Karzai het volgende:
dus ik ben niet alleen
Daarvoor heb ik niet lang genoeg vakantie, paar dagjes zou wel kunnenquote:
Wat is dat voor een vies voetje joh?quote:Op maandag 9 september 2024 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijzonder? ZekerMaar niet ZO duur als IJsland. Al ben ik nog niet op de Faeroer geweest, dat ga ik in mei eerst doen. En dan in september een rondreis IJsland. Goed sparen, en goed uitzoeken hoe we dingen betaalbaar kunnen houden. Weer veel eten vanuit het bommenruim dus.
[ afbeelding ]
ik sta op het puntquote:Op maandag 9 september 2024 14:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je nieuwe reis geboekt? even terug lezen in vorige topic
ik was aan het kijken naar eind oktober-begin november, maar waar ik eigenlijk naar toe wil wordt steeds minder interessantquote:Op maandag 9 september 2024 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik niet lang genoeg vakantie, paar dagjes zou wel kunnen
Wanneer ga jij weer?
Ohquote:Op maandag 9 september 2024 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was aan het kijken naar eind oktober-begin november, maar waar ik eigenlijk naar toe wil wordt steeds minder interessant
jahoor ben al eens naar cuba geweest met deze organisatiequote:Op maandag 9 september 2024 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor wanneer zou dat zijn?
Denk je dat je makkelijk contact maakt je met je groepsgenoten?
ohh vetquote:Op maandag 9 september 2024 14:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
jahoor ben al eens naar cuba geweest met deze organisatie
Foei Maurits, Pepijn en Thijmen.quote:Op maandag 9 september 2024 14:34 schreef bitterbal het volgende:
In tegenstelling tot het heersende beeld dat er bestaat, plegen jongeren niet steeds meer misdrijven op steeds jongere leeftijd. Dat meldt het WODC, het Wetenschappelijk Onderzoek- en Datacentrum op basis van onderzoek. Ook zijn er geen aanwijzingen dat jongeren vaker verdachte zijn van of veroordeeld zijn voor ernstige geweldsdelicten.
https://nos.nl/artikel/25(...)ger-of-gewelddadiger
Ja ik zag net die prijs voor 8 dagen, daar schrok ik wel van.quote:Op maandag 9 september 2024 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is IJsland duurder. Je kunt ook allebei doen
ben nog ana het puzzelen hoe het zit qua bereikbaarheid.quote:
quote:Op maandag 9 september 2024 14:34 schreef bitterbal het volgende:
In tegenstelling tot het heersende beeld dat er bestaat, plegen jongeren niet steeds meer misdrijven op steeds jongere leeftijd. Dat meldt het WODC, het Wetenschappelijk Onderzoek- en Datacentrum op basis van onderzoek. Ook zijn er geen aanwijzingen dat jongeren vaker verdachte zijn van of veroordeeld zijn voor ernstige geweldsdelicten.
https://nos.nl/artikel/25(...)ger-of-gewelddadiger
Aangifte doen wordt ontmoedigt, zo krijgen we die cijfers wel omlaagquote:Voor het onderzoek zijn registraties bij politie en justitie een belangrijke bron
Geefquote:Op maandag 9 september 2024 14:43 schreef Karzai het volgende:
trek
Tandoori Express
1 [Indiaas brood] Garlic nan ¤ 4,50
1 [Tandoori gerechten] Tandoori mix grill ¤ 23,45
Wegwerp plastic, Rijst, Met verse salade
nouja ik heb wel een ruim budget, maar verdien ook geen topsalarisquote:Op maandag 9 september 2024 14:38 schreef Ama het volgende:
Volgens mij is geld niet het probleem bij Karzai voor een vakantie.
quote:
Dit rijmt niet met elkaarquote:Op maandag 9 september 2024 14:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
nouja ik heb wel een ruim budget, maar verdien ook geen topsalaris
ik kan wel 5000 uitgeven voor een vakantie dit jaar
Ja maar 'dit jaar' impliceert dat je er elke maand 400 ervoor opzij zetquote:Op maandag 9 september 2024 14:48 schreef Crack_ het volgende:
Je kunt ook sparenOf nouja, niet iedereen kan dat, dat is waar
oh zo las ik hem niet per se maar kan ook jaquote:Op maandag 9 september 2024 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar 'dit jaar' impliceert dat je er elke maand 400 ervoor opzij zet
Haha snap ik wel. Als je het niet weet lijkt het raar.quote:Op maandag 9 september 2024 14:50 schreef CherryLips het volgende:
Je hoeft je ook niet te verantwoorden hoor, maar ik had even een error.
ik heb al een paar jaar een vakantie spaarpotje op mn spaarrekening.quote:Op maandag 9 september 2024 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar 'dit jaar' impliceert dat je er elke maand 400 ervoor opzij zet
Had ik dit maar.quote:Op maandag 9 september 2024 14:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou wel wat van Karzai kunnen leren, ik vind geld uitgeven vaak rot voelen zonder reden ofzo.
ik koop ook weinig hoor meeste bij de kringloop waar ik werk en dan houd je veel geld over voor lekker eten drinkenquote:Op maandag 9 september 2024 14:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou wel wat van Karzai kunnen leren, ik vind geld uitgeven vaak rot voelen zonder reden ofzo.
Same.quote:Op maandag 9 september 2024 14:52 schreef Ama het volgende:
Ik vind het jammer dat er hier geen Indiaas restaurant eten bezorgd en bij Solo ook niet.
Ik had vorig jaar 65 euro betaald voor een trui. Vond dat zo veel geldquote:Op maandag 9 september 2024 14:52 schreef Crack_ het volgende:
valt best mee toch?quote:Op maandag 9 september 2024 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar 65 euro betaald voor een trui. Vond dat zo veel geld
Ga jij maar niet naar IJslandquote:Op maandag 9 september 2024 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja precies dat koop ik nu allemaal voor 5 euro, dan houd je veel geld overquote:Op maandag 9 september 2024 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oneerlijkquote:
Meningen verschillenquote:Op maandag 9 september 2024 14:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik koop ook weinig hoor meeste bij de kringloop waar ik werk en dan houd je veel geld over voor lekker eten drinken
Jeetjequote:Op maandag 9 september 2024 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
denk dat je daar voor 65 Euro niet eens een muts hebt. Misschien een paar sokken.
Haha, dat vind ik ook veel geld. Wel blij mee?quote:Op maandag 9 september 2024 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
daar heb ik dan weer echt geen moeite mee. Als ik wat ga doen om te genieten dan wil ik genieten en ga ik niet nog lopen zeuren om dingen die je ook al lang van te voren wist, dat kan ik helemaal loslaten.quote:Op maandag 9 september 2024 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
denk dat je daar voor 65 Euro niet eens een muts hebt. Misschien een paar sokken.
Ik heb na m'n studententijd, toen ik al werk had, nog lang als student geleefd qua uitgaven. Heeft echt heel lang geduurd voordat ik het minder erg vond om geld uit te gevenquote:Op maandag 9 september 2024 14:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik betaal dat gerust voor een onderbroek of sokken.quote:Op maandag 9 september 2024 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, wel een lekkere leeftrui.quote:Op maandag 9 september 2024 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, dat vind ik ook veel geld. Wel blij mee?
[..]
daar heb ik dan weer echt geen moeite mee. Als ik wat ga doen om te genieten dan wil ik genieten en ga ik niet nog lopen zeuren om dingen die je ook al lang van te voren wist, dat kan ik helemaal loslaten.
Is ook niet dat je er wat aan kunt doen ofzo
Waarom zou ik die willen.quote:Op maandag 9 september 2024 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh het valt mee. Maar 46 euro voor een muts met zo'n domme kutvogel
https://icelandicstore.is(...)ool-hat-white-puffin
dat had ik niet. Ik woonde nog thuis en werkte best veel. dat was een goede tijdquote:Op maandag 9 september 2024 15:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb na m'n studententijd, toen ik al werk had, nog lang als student geleefd qua uitgaven. Heeft echt heel lang geduurd voordat ik het minder erg vond om geld uit te gevenWas zó gewend aan elke cent omdraaien.
ik heb dat ook jaquote:Op maandag 9 september 2024 15:06 schreef TaMieke het volgende:
Ik geef gewoon al mn geld uit. Trui van ¤65 denk ik niet echt over na
Al is het vast niet iets om trots op te zijn.
maak maar over naar mijn rekening, dan help ik je welquote:Op maandag 9 september 2024 14:52 schreef Crack_ het volgende:
Hoe lang en hoe kwam je daar van af?quote:Op maandag 9 september 2024 15:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb na m'n studententijd, toen ik al werk had, nog lang als student geleefd qua uitgaven. Heeft echt heel lang geduurd voordat ik het minder erg vond om geld uit te gevenWas zó gewend aan elke cent omdraaien.
Hopelijk gaat ie gewoon heel lang meequote:
xDquote:Op maandag 9 september 2024 15:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
maak maar over naar mijn rekening, dan help ik je wel
ga je daar alleen nog bikini's en teenslippers dragen?quote:Op maandag 9 september 2024 15:15 schreef bitterbal het volgende:
ik weet dat ik straks in thailand een stuk minder ga uitgeven aan kleding en schoenen dus heb ik dat nu maar alvast gedaan
quote:Op maandag 9 september 2024 15:13 schreef UitStraling het volgende:
Door CherryLips heb ik vorige week een 70-delige Penguinset gekocht voor 356 euro, voor mijn contemporaine Bossche Bibliotheek van Alexandrië.
nee joh , als ik niet op het strand ben moet je wel gewoon gekleed zijnquote:Op maandag 9 september 2024 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ga je daar alleen nog bikini's en teenslippers dragen?
Zo leef ik nog steeds.quote:Op maandag 9 september 2024 15:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Raarquote:Op maandag 9 september 2024 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh , als ik niet op het strand ben moet je wel gewoon gekleed zijn
dan lekker een uurtje gaan slapenquote:
Maar dan nam je die toch van thuis meequote:Op maandag 9 september 2024 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat je kop er anders af vriest.
Van wie?quote:Op maandag 9 september 2024 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh , als ik niet op het strand ben moet je wel gewoon gekleed zijn
Ik betaalde twintig jaar geleden een euro per boekquote:Op maandag 9 september 2024 15:13 schreef UitStraling het volgende:
Door CherryLips heb ik vorige week een 70-delige Penguinset gekocht voor 356 euro, voor mijn contemporaine Bossche Bibliotheek van Alexandrië.
Ja misschien. Ze hebben ook hele mooie warme wollen truien daar. Onverwoestbaar. Maar dan moet je wel aan 400 euro denken. Of wat meer.quote:Op maandag 9 september 2024 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan naam je die toch van thuis mee
Hoezo "daar".quote:Op maandag 9 september 2024 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
van fatsoen![]()
het is onfatsoenlijk om in bikini over straat te lopen daar
Ik wil er gewoon eten en een magneetje kopen.quote:Op maandag 9 september 2024 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja misschien. Ze hebben ook hele mooie warme wollen truien daar. Onverwoestbaar. Maar dan moet je wel aan 400 euro denken. Of wat meer.
Ja dit is wat minder jij he.quote:Op maandag 9 september 2024 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk megalomaan![]()
Bescheidenheid is immers leuk voor goudvissen en poedels.
Leesflatiequote:Op maandag 9 september 2024 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik betaalde twintig jaar geleden een euro per boek
ga ik denk ik straks nog wel even doen, of kei vroeg naar bedquote:
bami met satequote:
Denk weer maaltijdsalade. AL heb ik inmiddels ook weer erwtensoep met rookworst in huis.quote:
zin in de winter?quote:Op maandag 9 september 2024 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk weer maaltijdsalade. AL heb ik inmiddels ook weer erwtensoep met rookworst in huis.
Kippenpoot met rode bietjes en patat frites.quote:Op maandag 9 september 2024 15:49 schreef Ama het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik ga eten.
quote:Op maandag 9 september 2024 16:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kippenpoot met rode bietjes en patat frites.
Ga halen.
das makkelijk, dan weten anderen ook dat je je was doetquote:Op maandag 9 september 2024 16:03 schreef bitterbal het volgende:
mijn wasmachine maakt tegenwoordig zoveel geluid tijdens centrifugeren dat ik denk dat ze he in de hele flat kunnen horen
Ik heb een vraagje; dat balkonnetje aan de Maas van jou ziet er mooi uit. Is het huur of koop?quote:
is er wat aan te doen?quote:Op maandag 9 september 2024 16:06 schreef Nattekat het volgende:
Zo, helemaal naar de tyfus. Fijn, zo'n bezoekje aan de sportarts op een dag dat je nog bij aan het komen bent van het weekend
Ben goedgekeurd
En mogelijk de oorzaak van kortademigheid gevonden, dubbel goed
koopquote:Op maandag 9 september 2024 16:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb een vraagje; dat balkonnetje aan de Maas van jou ziet er mooi uit. Is het huur of koop?
Mijn zusje zoekt nieuwe woonruimte in Rotterdam. Vind het wel iets voor haar. Was benieuwd.quote:
ja je kan op funda kijken. staat een appartement aan de waterkant te koopquote:Op maandag 9 september 2024 16:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Mijn zusje zoekt nieuwe woonruimte in Rotterdam. Vind het wel iets voor haar. Was benieuwd.
Die laat je daar allemaal zelf maken door de lokale kindjes.quote:Op maandag 9 september 2024 15:15 schreef bitterbal het volgende:
ik weet dat ik straks in thailand een stuk minder ga uitgeven aan kleding en schoenen dus heb ik dat nu maar alvast gedaan
altijd handig inderdaadquote:Op maandag 9 september 2024 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Afwas ook maar even gedaan, nou het nog in de tijd van de baas kon
ADHD, ik zie het alquote:Op maandag 9 september 2024 16:14 schreef Haags het volgende:
Volgens mij is de stappenteller van mijn dochters horloge van slag. Of ze is Femke Bolt in het kwadraat.
638.000 stappen geeft ie aanze draagt hem nog geen uurtje.
Lijkt me echt een vrolijke gezellige meid wel, die Femke, als ik de interviews zo zie.quote:Op maandag 9 september 2024 16:17 schreef UitStraling het volgende:
Zouden jullie een Femke Bol als dochter willen hebben, of die andere, die schuchtere?
als het een jongetjes puber zou zijn kun je nog iets van snappenquote:Op maandag 9 september 2024 16:14 schreef Haags het volgende:
Volgens mij is de stappenteller van mijn dochters horloge van slag. Of ze is Femke Bolt in het kwadraat.
Dan zou er geen vel meer over zijn volgens mijquote:Op maandag 9 september 2024 16:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
als het een jongetjes puber zou zijn kun je nog iets van snappen
Een vrolijk huis vol geren en gepiep.quote:Op maandag 9 september 2024 16:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me echt een vrolijke gezellige meid wel, die Femke, als ik de interviews zo zie.
Ja.quote:Op maandag 9 september 2024 16:17 schreef UitStraling het volgende:
Zouden jullie een Femke Bol als dochter willen hebben, of die andere, die schuchtere?
Lieke Klaver?quote:Op maandag 9 september 2024 16:17 schreef UitStraling het volgende:
Mijn telefoon doet er weleens een rondje om de aarde bij, dan heb ik in een half uur ineens geen 3000 stappen, maar 46 miljoen of zoquote:Op maandag 9 september 2024 16:14 schreef Haags het volgende:
Al een dopingtest laten doen?quote:Op maandag 9 september 2024 16:14 schreef Haags het volgende:
Stel je voor.. dat is geen error, maar je bent opgepikt door aliens, heb echt een rondje om de aarde gedaan in een paar minuten, en weet dat bij terugkomst niet meer omdat die minuten uit je geheugen gewist zijn?quote:Op maandag 9 september 2024 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn telefoon doet er weleens een rondje om de aarde bij, dan heb ik in een half uur ineens geen 3000 stappen, maar 46 miljoen of zo
en de reden dat je in een paar minuten alweer thuis bent is omdat ze er al snel achter komen dat ze niets aan je hebbenquote:Op maandag 9 september 2024 16:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stel je voor.. dat is geen error, maar je bent opgepikt door aliens, heb echt een rondje om de aarde gedaan in een paar minuten, en weet dat bij terugkomst niet meer omdat die minuten uit je geheugen gewist zijn?
Staat jouw opa ook al te juichen bij dat bericht over die Duitse grenscontroles?quote:Op maandag 9 september 2024 16:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Al een dopingtest laten doen?
Ja, dat kan ook. Geen speld tussen te krijgen. Maar zou het wat uitmaken?quote:Op maandag 9 september 2024 16:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stel je voor.. dat is geen error, maar je bent opgepikt door aliens, heb echt een rondje om de aarde gedaan in een paar minuten, en weet dat bij terugkomst niet meer omdat die minuten uit je geheugen gewist zijn?
quote:Op maandag 9 september 2024 16:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
en de reden dat je in een paar minuten alweer thuis bent is omdat ze er al snel achter komen dat ze niets aan je hebben
Weet ik niet, ligt eraan wat ze nog meer met je doen in die paar minutenquote:Op maandag 9 september 2024 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook. Geen speld tussen te krijgen. Maar zou het wat uitmaken?
Hoezo, Fles kan ze als onze Foqueville sterrenchef leren kokenquote:Op maandag 9 september 2024 16:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
en de reden dat je in een paar minuten alweer thuis bent is omdat ze er al snel achter komen dat ze niets aan je hebben
quote:Volgens een lid van de nieuwsorganisatie GTA Base wordt de felbegeerde GTA 6 uitgesteld naar 2026. Deze informatie zou afkomstig moeten zijn van meerdere ontwikkelaars binnen Rockstar Games.
Zolang je geen baard hebt en mannenjurk aan mag je gewoon doorrijden.quote:Op maandag 9 september 2024 16:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Staat jouw opa ook al te juichen bij dat bericht over die Duitse grenscontroles?
Hadden ze de afgelopen 30 jaar ook moeten doen.quote:Op maandag 9 september 2024 16:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Staat jouw opa ook al te juichen bij dat bericht over die Duitse grenscontroles?
Nou nou nou.quote:Op maandag 9 september 2024 16:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wel altijd enorm pijn in me hol als ik dan terugkom jaquote:Op maandag 9 september 2024 16:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet ik niet, ligt eraan wat ze nog meer met je doen in die paar minuten
100 miljard naar Duitse defensie en ze zijn helemaal klaar met steeknegers, whatcouldgowrong.quote:Op maandag 9 september 2024 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hadden ze de afgelopen 30 jaar ook moeten doen.
Die staat nu op uit de dood ja.quote:Op maandag 9 september 2024 16:34 schreef Haags het volgende:
[..]
O fuck, niet m'n paspoort vergeten dus.quote:Op maandag 9 september 2024 16:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Gaat het net over moffen, begin jij over je gasfornuisquote:Op maandag 9 september 2024 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Mijn gasfornuis staat 10 cm hoger dan voorheen, wat is dat wennen zegvoelt nu ineens heel hoog
Kun je leuke reisjes van maken.quote:Op maandag 9 september 2024 17:06 schreef kwiwi het volgende:
Lees net dat een kind je in Zwitserland, tot zijn/haar 18e, zo'n 370'000 euro kost. Nou, dat bespaar ik me toch maar weer mooi
Zal in Nederland iets lager zijn volgens mij, Zwitserland is natuurlijk duurder.quote:Op maandag 9 september 2024 17:06 schreef kwiwi het volgende:
Lees net dat een kind je in Zwitserland, tot zijn/haar 18e, zo'n 370'000 euro kost. Nou, dat bespaar ik me toch maar weer mooi
ja ik heb ook geen kind in Zwitserlandquote:Op maandag 9 september 2024 17:06 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op maandag 9 september 2024 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Wij krijgen hier zo een baarplicht van Omtzigt. Gelukkig is mijn kippenhok al aan het aftakelen.
Het zou just andersom moeten. Mensen belonen die geen kids willen.quote:Op maandag 9 september 2024 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Wij krijgen hier zo een baarplicht van Omtzigt. Gelukkig is mijn kippenhok al aan het aftakelen.
Kan toch ook niet iedereen betalen?quote:Op maandag 9 september 2024 17:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Zal in Nederland iets lager zijn volgens mij, Zwitserland is natuurlijk duurder.
Voor het kind geboren is tot en met 1 jaar ben je hier al tussen de 15 en 20K kwijt.
Oh daarom komt er geen tweede.quote:Op maandag 9 september 2024 17:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Zal in Nederland iets lager zijn volgens mij, Zwitserland is natuurlijk duurder.
Voor het kind geboren is tot en met 1 jaar ben je hier al tussen de 15 en 20K kwijt.
Gewoon een paar chocoladekleurige exemplaren adopteren.quote:Op maandag 9 september 2024 17:07 schreef CherryLips het volgende:
nee maar die mensen krijgen wel kinderenquote:Op maandag 9 september 2024 17:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan toch ook niet iedereen betalen?
Dat was heel ongemakkelijk voor iemand met een normale intelligentie, maar wel leuk dat ze dat doen..quote:Op maandag 9 september 2024 17:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het journaal in makkelijke taal...
Niemand is zo gek om mij een kind toe te vertrouwen.quote:Op maandag 9 september 2024 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een paar chocoladekleurige exemplaren adopteren.
Subsidies en potjes.quote:Op maandag 9 september 2024 17:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lospedrosa schiet wel voor.quote:Op maandag 9 september 2024 17:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Neuh, dat heeft een hele andere reden. Een minder prettige zullen we maar zeggen.quote:
Met die hoef je niet zo goed op te letten.quote:Op maandag 9 september 2024 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niemand is zo gek om mij een kind toe te vertrouwen.
Zal best. Het is niet dat je zoiets in 1x uit moet geven of zo.quote:Op maandag 9 september 2024 17:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 september 2024 17:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Neuh, dat heeft een hele andere reden. Een minder prettige zullen we maar zeggen.
Oh sorry wist ik niet.quote:Op maandag 9 september 2024 17:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Neuh, dat heeft een hele andere reden. Een minder prettige zullen we maar zeggen.
Die zorgen voor hun eigen inkomen bedoel je?quote:Op maandag 9 september 2024 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met die hoef je niet zo goed op te letten.
Die stuur je gewoon aan het werk zodra het donker is.quote:Op maandag 9 september 2024 17:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zorgen voor hun eigen inkomen bedoel je?
Soort Oliver Twist.quote:Op maandag 9 september 2024 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die stuur je gewoon aan het werk zodra het donker is.
Betalen is één ding, maar alle tijd die je er aan kwijt bent en de organisatie er omheen lijkt me vooral een hel.quote:Op maandag 9 september 2024 17:10 schreef CherryLips het volgende:
Snap echt niet hoe mensen dat doen met kinderen. Opvang, kleren, hobby's, fietsen, sporten, eten, uitjes, orthodontist, laptops en smartphones.
Kan dat niet eens voor mezelf betalen.
En dan een vervallen bende achterlaten?quote:Op maandag 9 september 2024 17:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Het zou just andersom moeten. Mensen belonen die geen kids willen.
Geeft niet, kon je ook niet weten. No problemquote:Op maandag 9 september 2024 17:13 schreef Ama het volgende:
@:haags Nu voel ik me stom. Wou gewoon een flauwe opmerking maken.
samequote:Op maandag 9 september 2024 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt in het begin ook wel mee. Dan slapen ze 20 uur per dag of zo. Dan zit je elkaar ook aan te kijken soms van, uh oké en nu...quote:Op maandag 9 september 2024 17:14 schreef bitterbal het volgende:
mij lijkt het ergste dat je gewoon je eigen tijd kwijt bent
nou ja als ze ouder worden toch welquote:Op maandag 9 september 2024 17:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Valt in het begin ook wel mee. Dan slapen ze 20 uur per dag of zo. Dan zit je elkaar ook aan te kijken soms van, uh oké en nu...
Zeker. Maar iedere fase is ergens ook wel weer leuk hoor. Mijne zit nu in de fase dat ze eigenlijk continue wil buitenspelen. Die staat ineens eerder te douchen dan dat wij doen en dan zit ik net aan m´n ontbijt en is ze al buiten. Die moet ik letterlijk opbellen om te komen lunchen, avondeten of whateverquote:Op maandag 9 september 2024 17:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als ze ouder worden toch wel
Zo denk je nu maar als zo'n roze wurm er eenmaal is raak je voor een leven lang verliefd op de wurm en wil je niets liever dan je leven delen met jouw speciale wurm, zelfs ten koste van je eigen leven, zo zit de natuur in elkaar.quote:Op maandag 9 september 2024 17:14 schreef bitterbal het volgende:
mij lijkt het ergste dat je gewoon je eigen tijd kwijt bent
Ooit leek het mij wel leuk maar toen was ik nog jong en als dan mijn kind of kinderen dan oud genoeg waren om hun eigen ding te doen was ik zelf ook nog jong. Maar nee zie dat niet zitten.quote:
ben je dan ook niet bezorgd?quote:Op maandag 9 september 2024 17:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Zeker. Maar iedere fase is ergens ook wel weer leuk hoor. Mijne zit nu in de fase dat ze eigenlijk continue wil buitenspelen. Die staat ineens eerder te douchen dan dat wij doen en dan zit ik net aan m´n ontbijt en is ze al buiten. Die moet ik letterlijk opbellen om te komen lunchen, avondeten of whatever
quote:Op maandag 9 september 2024 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo denk je nu maar als zo'n roze wurm er eenmaal is raak je voor een leven lang verliefd op de wurm en wil je niets liever dan je leven delen met jouw speciale wurm, zelfs ten koste van je eigen leven, zo zit de natuur in elkaar.
Dat hoop je dan maar.quote:Op maandag 9 september 2024 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo denk je nu maar als zo'n roze wurm er eenmaal is raak je voor een leven lang verliefd op de wurm en wil je niets liever dan je leven delen met jouw speciale wurm, zelfs ten koste van je eigen leven, zo zit de natuur in elkaar.
En in het begin al die gebroken nachten met een baby.quote:Op maandag 9 september 2024 17:20 schreef bitterbal het volgende:
heb je gewerkt, kom je thuis moet je nog voor je kind zorgen
Ik vertrouw mezelf er niet eens een toequote:Op maandag 9 september 2024 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In het begin vond ik het niet heel chill en zat ik constant op die gps tracker te kijken. Maar op gegeven moment laat je dat los. Beetje laten gaan ook. Wil ook niet constant in de controlerende rol zitten want dat werkt ook niet goed. Vandeweek zag ik haar fietsen met skeelers aan en dacht, bellen!!!! Waarop mijn vriendin zei, laat het even gaan en bespreek het later anders voelt ze zich bekeken en weet ik het wat allemaal.quote:
Ik heb een broer met twee kinderen. Kunnen ze alsnog opa en oma spelen. Mij niet gezien.quote:Op maandag 9 september 2024 17:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me gewoon schuldig tegenover m'n ouders. Maar goed, zij wilden kinderen.
oh ja snap ik wel. Ik denk soms dat ik een erg bezorgde ouder zou zijnquote:Op maandag 9 september 2024 17:21 schreef Haags het volgende:
[..]
In het begin vond ik het niet heel chill en zat ik constant op die gps tracker te kijken. Maar op gegeven moment laat je dat los. Beetje laten gaan ook. Wil ook niet constant in de controlerende rol zitten want dat werkt ook niet goed. Vandeweek zag ik haar fietsen met skeelers aan en dacht, bellen!!!! Waarop mijn vriendin zei, laat het even gaan en bespreek het later anders voelt ze zich bekeken en weet ik het wat allemaal.
Zou je hen niet graag jouw baby's willen schenken?quote:Op maandag 9 september 2024 17:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me gewoon schuldig tegenover m'n ouders. Maar goed, zij wilden kinderen.
Ergens ook wel goed dat ze de wereld een beetje ontdekken.quote:Op maandag 9 september 2024 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja snap ik wel. Ik denk soms dat ik een erg bezorgde ouder zou zijn
Ik denk eerder dat jij al het eten van de baby op zou eten.quote:Op maandag 9 september 2024 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja snap ik wel. Ik denk soms dat ik een erg bezorgde ouder zou zijn
ja dat ookquote:Op maandag 9 september 2024 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij al het eten van de baby op zou eten.
Potje olvarit 4m53 met biologische pompoenpitten.quote:Op maandag 9 september 2024 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zeg dat. Kan het beamen.quote:Op maandag 9 september 2024 17:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Babyvoeding lijkt me echt smerig haha.
Jij hebt sowieso wel eens zoiets geproefd maar dat is echt goor toch?quote:Op maandag 9 september 2024 17:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Potje olvarit 4m53 met biologische pompoenpitten.
Lekker man.
Is het niet, mensen geven hun kinderen geen eten wat ze zelf niet lekker lijkt dus die potjes worden ook getest bij en door volwassenenquote:Op maandag 9 september 2024 17:26 schreef Ama het volgende:
[..]
zeker, is het ook.quote:Op maandag 9 september 2024 17:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso wel eens zoiets geproefd maar dat is echt goor toch?
Nou ik sla even over heur.quote:Op maandag 9 september 2024 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is het niet, mensen geven hun kinderen geen eten wat ze zelf niet lekker lijkt dus die potjes worden ook getest bij en door volwassenen
Haags zegt wat anders.quote:Op maandag 9 september 2024 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is het niet, mensen geven hun kinderen geen eten wat ze zelf niet lekker lijkt dus die potjes worden ook getest bij en door volwassenen
ja ik ook maar ik ben gevoeliger voor textuur dan voor smaakquote:
quote:Op maandag 9 september 2024 17:29 schreef Crack_ het volgende:
Oh ja hoor, haags vindt natuurlijk weer van niet
tis net nattekat... tegendraads en klaagquote:Op maandag 9 september 2024 17:29 schreef Crack_ het volgende:
Oh ja hoor, haags vindt natuurlijk weer van niet
Ja halloquote:Op maandag 9 september 2024 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik ook maar ik ben gevoeliger voor textuur dan voor smaaken de textuur is, ja.
Gewoon zelf maken. Heb tot nu toe geen enkel potje eten gekocht voor haar. Louter vers eten.quote:Op maandag 9 september 2024 17:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan me in veel vinden wat @Crack_ zegt maar ik pas echt voor een potje babyvoeding.quote:Op maandag 9 september 2024 17:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis net nattekat... tegendraads en klaag
maar dat gaat niet om de smaak maar om het idee/texturequote:Op maandag 9 september 2024 17:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kan me in veel vinden wat @:crack_ zegt maar ik pas echt voor een potje babyvoeding.
Overigens vond ik tietenmelk ook niet te doen.Of is dat ook tegendraads? @:crack_
Nee johquote:Op maandag 9 september 2024 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou je hen niet graag jouw baby's willen schenken?
Ja wel eens hoor, deden we ook veel. Maar op vakanties, weekendjes weg en zulks was dat soms toch net wat lastiger. We stopten er in ieder geval wel snel mee.quote:Op maandag 9 september 2024 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon zelf maken. Heb tot nu toe geen enkel potje eten gekocht voor haar. Louter vers eten.
Olvaritquote:Op maandag 9 september 2024 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 september 2024 17:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kan me in veel vinden wat @:crack_ zegt maar ik pas echt voor een potje babyvoeding.
Overigens vond ik tietenmelk ook niet te doen.Of is dat ook tegendraads? @:crack_
In die zin ga ik straks ook maar het voederbakje van m´n kat opeten.quote:Op maandag 9 september 2024 17:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar dat gaat niet om de smaak maar om het idee/texture
hoe weet je datquote:Op maandag 9 september 2024 17:33 schreef UitStraling het volgende:
Borstvoeding is echt smerig, net Skyrr met brokjes en slijm een maand over datum
terug scheurenquote:Op maandag 9 september 2024 17:35 schreef Crack_ het volgende:
Godverhoerenkut, die zak van de chocoladekruidnoten is gescheurd
Gooi ze in een koektrommel of zoietsquote:Op maandag 9 september 2024 17:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik vertik het om die dingen te kopen voor 1 november. PUHquote:Op maandag 9 september 2024 17:35 schreef Crack_ het volgende:
of gewoon een ziplock zakjequote:Op maandag 9 september 2024 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gooi ze in een koektrommel of zoiets
ja maar heb je het dan geproefd?quote:Op maandag 9 september 2024 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben altijd rijkelijk omringd geweest door baby's en jonge moeders.
De vriendin van de (rare) zwager van mijn neefje had een ongelukkig kindje met verkleefde darmen en dat kindje mocht alleen maar moedermelk en ik heb soms een groot brutaal mondje.quote:Op maandag 9 september 2024 17:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar heb je het dan geproefd?
quote:Op maandag 9 september 2024 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vriendin van de (rare) zwager van mijn neefje had een ongelukkig kindje met verkleefde darmen en dat kindje mocht alleen maar moedermelk en ik heb soms een groot brutaal mondje.
quote:Op maandag 9 september 2024 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vriendin van de (rare) zwager van mijn neefje had een ongelukkig kindje met verkleefde darmen en dat kindje mocht alleen maar moedermelk en ik heb soms een groot brutaal mondje.
Ik zal hem iets rooskleuriger maken voor je. Deze week is er 27 minuten minder daglicht dan vorige week.quote:
Ik kom er aan !quote:Op maandag 9 september 2024 17:35 schreef Crack_ het volgende:
Die zit vol met koekjes die ik niet eetquote:Op maandag 9 september 2024 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gooi ze in een koektrommel of zoiets
vind ik goedquote:Op maandag 9 september 2024 17:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vertik het om die dingen te kopen voor 1 november. PUH
wowwww, dat gaat snelquote:Op maandag 9 september 2024 17:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zal hem iets rooskleuriger maken voor je. Deze week is er 27 minuten minder daglicht dan vorige week.
oke, neem je wat lekkers mee?quote:
Huh dacht dat het altijd iets langzamer ging.quote:Op maandag 9 september 2024 17:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zal hem iets rooskleuriger maken voor je. Deze week is er 27 minuten minder daglicht dan vorige week.
In september en oktober gaat het vrij rap.quote:Op maandag 9 september 2024 17:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Huh dacht dat het altijd iets langzamer ging.
Oh stom.quote:Op maandag 9 september 2024 17:47 schreef Haags het volgende:
[..]
In september en oktober gaat het vrij rap.
Straks weer één uur in één secquote:Op maandag 9 september 2024 17:47 schreef Haags het volgende:
[..]
oh vet zegquote:Op maandag 9 september 2024 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwam deze net tegen, vette foto van de vlootdagen.
https://i.imgur.com/adIYjju.jpg
Ik pak de daglichtlamp er vast bij.quote:Op maandag 9 september 2024 17:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Prik hemquote:Op maandag 9 september 2024 17:47 schreef Crack_ het volgende:
De irritante vriend-van-buurman blijft provoceren, ik negeer hem nu compleetweet niet wat een betere optie is dan negeren? Ik wil gewoon dat ie me met rust laat, stoppen met roken in het portiek zou ook fijn zijn maar die man gaat vast niet nu ineens rekening houden met de bewoners
Nee, okee. Dat is een ander soort tokkiequote:Op maandag 9 september 2024 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is een junk/alcoholist, dus nee
Zet een flesje bier voor hem klaarquote:Op maandag 9 september 2024 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is een junk/alcoholist, dus nee
en terecht wmb net als de leeftijdsgrensquote:Op maandag 9 september 2024 18:01 schreef datismijnmening het volgende:
Er komt een helmplicht voor fatbikes
ik ervaar hier geen last van mensen met fatbikesquote:Op maandag 9 september 2024 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, okee. Dat is een ander soort tokkie
met gif?quote:Op maandag 9 september 2024 18:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zet een flesje bier voor hem klaar
en terechtquote:Op maandag 9 september 2024 18:01 schreef datismijnmening het volgende:
ja terecht toch? Zou voor electrische fietsen ook moeten als ze de snorscooters van 25 km dat ook hebben opgelegdquote:Op maandag 9 september 2024 18:01 schreef datismijnmening het volgende:
Dan loopt de politie te roepen naar dat tuig dat ze moeten stoppen, en dat fietsen ze snel weg.quote:Op maandag 9 september 2024 18:01 schreef datismijnmening het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |