SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
oh joh dat is wel heel dichtbijquote:Op maandag 9 september 2024 14:13 schreef Karzai het volgende:
het is wel iets totaal iets anders dan new york, veel mooie natuur en ik ga met een groepsreis en tis maar 3 uur vliegen.
dus ik ben niet alleen
new york ookquote:Op maandag 9 september 2024 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
IJsland is wel heel bijzonder idd. Maar ook echt tyfustyfusduur.
far oer en spitsbergen toch ook?quote:Op maandag 9 september 2024 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
IJsland is wel heel bijzonder idd. Maar ook echt tyfustyfusduur.
Spring je dadelijk kwekgek in een vulkaan.quote:Op maandag 9 september 2024 14:13 schreef Karzai het volgende:
het is wel iets totaal iets anders dan new york, veel mooie natuur en ik ga met een groepsreis en tis maar 3 uur vliegen.
dus ik ben niet alleen
betere crematie bestaat er nietquote:Op maandag 9 september 2024 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spring je dadelijk kwekgek in een vulkaan.
ik wil eerder!quote:Op maandag 9 september 2024 14:23 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil ook weer op vakantiemisschien in december
heb je toch een beetje aanspraak en begeleidingquote:Op maandag 9 september 2024 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Maar wat zou het verschil zijn met een groep?
Bijzonder? Zekerquote:
heb je nieuwe reis geboekt? even terug lezen in vorige topicquote:Op maandag 9 september 2024 14:13 schreef Karzai het volgende:
dus ik ben niet alleen
Daarvoor heb ik niet lang genoeg vakantie, paar dagjes zou wel kunnenquote:
Wat is dat voor een vies voetje joh?quote:Op maandag 9 september 2024 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijzonder? ZekerMaar niet ZO duur als IJsland. Al ben ik nog niet op de Faeroer geweest, dat ga ik in mei eerst doen. En dan in september een rondreis IJsland. Goed sparen, en goed uitzoeken hoe we dingen betaalbaar kunnen houden. Weer veel eten vanuit het bommenruim dus.
[ afbeelding ]
ik sta op het puntquote:Op maandag 9 september 2024 14:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je nieuwe reis geboekt? even terug lezen in vorige topic
ik was aan het kijken naar eind oktober-begin november, maar waar ik eigenlijk naar toe wil wordt steeds minder interessantquote:Op maandag 9 september 2024 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik niet lang genoeg vakantie, paar dagjes zou wel kunnen
Wanneer ga jij weer?
Ohquote:Op maandag 9 september 2024 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was aan het kijken naar eind oktober-begin november, maar waar ik eigenlijk naar toe wil wordt steeds minder interessant
jahoor ben al eens naar cuba geweest met deze organisatiequote:Op maandag 9 september 2024 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor wanneer zou dat zijn?
Denk je dat je makkelijk contact maakt je met je groepsgenoten?
ohh vetquote:Op maandag 9 september 2024 14:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
jahoor ben al eens naar cuba geweest met deze organisatie
Foei Maurits, Pepijn en Thijmen.quote:Op maandag 9 september 2024 14:34 schreef bitterbal het volgende:
In tegenstelling tot het heersende beeld dat er bestaat, plegen jongeren niet steeds meer misdrijven op steeds jongere leeftijd. Dat meldt het WODC, het Wetenschappelijk Onderzoek- en Datacentrum op basis van onderzoek. Ook zijn er geen aanwijzingen dat jongeren vaker verdachte zijn van of veroordeeld zijn voor ernstige geweldsdelicten.
https://nos.nl/artikel/25(...)ger-of-gewelddadiger
Ja ik zag net die prijs voor 8 dagen, daar schrok ik wel van.quote:Op maandag 9 september 2024 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is IJsland duurder. Je kunt ook allebei doen
ben nog ana het puzzelen hoe het zit qua bereikbaarheid.quote:
quote:Op maandag 9 september 2024 14:34 schreef bitterbal het volgende:
In tegenstelling tot het heersende beeld dat er bestaat, plegen jongeren niet steeds meer misdrijven op steeds jongere leeftijd. Dat meldt het WODC, het Wetenschappelijk Onderzoek- en Datacentrum op basis van onderzoek. Ook zijn er geen aanwijzingen dat jongeren vaker verdachte zijn van of veroordeeld zijn voor ernstige geweldsdelicten.
https://nos.nl/artikel/25(...)ger-of-gewelddadiger
Aangifte doen wordt ontmoedigt, zo krijgen we die cijfers wel omlaagquote:Voor het onderzoek zijn registraties bij politie en justitie een belangrijke bron
Geefquote:Op maandag 9 september 2024 14:43 schreef Karzai het volgende:
trek
Tandoori Express
1 [Indiaas brood] Garlic nan ¤ 4,50
1 [Tandoori gerechten] Tandoori mix grill ¤ 23,45
Wegwerp plastic, Rijst, Met verse salade
nouja ik heb wel een ruim budget, maar verdien ook geen topsalarisquote:Op maandag 9 september 2024 14:38 schreef Ama het volgende:
Volgens mij is geld niet het probleem bij Karzai voor een vakantie.
quote:
Dit rijmt niet met elkaarquote:Op maandag 9 september 2024 14:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
nouja ik heb wel een ruim budget, maar verdien ook geen topsalaris
ik kan wel 5000 uitgeven voor een vakantie dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |