SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
De zon en warmte mis je meer.quote:Op maandag 9 september 2024 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben nu van plan om volgend jaar mei 2 weken terug te komen.
Denk dat ik ze wel zal missen maar dat dat niet genoeg is om hier te blijven zeg maar
ja :pquote:Op maandag 9 september 2024 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De zon en warmte mis je meer.
Nee, anders had je die stap ook niet gemaakt denk ikquote:Op maandag 9 september 2024 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben nu van plan om volgend jaar mei 2 weken terug te komen.
Denk dat ik ze wel zal missen maar dat dat niet genoeg is om hier te blijven zeg maar
Maar er is zoveel lekker eten.quote:Op maandag 9 september 2024 09:42 schreef bitterbal het volgende:
kom een account van een te dik iemand die constant alle winkels aan het bashen is dat ze haar maat niet hebben. Maar waarom val je dan niet af? Moet toch frustrerend zijn
https://www.instagram.com/samyra/reels/
ja maar je kan nu gewoon dat ozempic spul nemen. Heb ook gewoon collega's die het doen. kilo's vliegen er af.quote:Op maandag 9 september 2024 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar er is zoveel lekker eten.
Omdat alles altijd een ander z'n schuld is.quote:Op maandag 9 september 2024 09:42 schreef bitterbal het volgende:
kom een account van een te dik iemand die constant alle winkels aan het bashen is dat ze haar maat niet hebben. Maar waarom val je dan niet af? Moet toch frustrerend zijn
https://www.instagram.com/samyra/reels/
Dat is toch duur?quote:Op maandag 9 september 2024 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar je kan nu gewoon dat ozempic spul nemen. Heb ook gewoon collega's die het doen. kilo's vliegen er af.
Als je overal komt en niets past je dan moet je toch doorkrijgen dat jij het probleem bent? Net als dat men dan vindt dat ze een stoel extra gratis moeten krijgen bij het vliegen
Volgens mijn collega's welquote:Op maandag 9 september 2024 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Je kan toch niet zomaar aan de ozempic
Als je er aan kan komen toch wel.quote:Op maandag 9 september 2024 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Je kan toch niet zomaar aan de ozempic
quote:Op maandag 9 september 2024 09:50 schreef rival het volgende:
Oh daar zijn ze weer hoor, de fatshamers
ze spuiten het zelfsquote:Op maandag 9 september 2024 09:58 schreef CherryLips het volgende:
Dan moet je het eeuwig blijven slikken, succes.
Maar het is geen dieet. Je hoeft er eigenlijk niets voor te doen. Je hoeft niets vol te houden of calorieën te tellen ofzo.quote:Op maandag 9 september 2024 10:00 schreef bitterbal het volgende:
nou ja je moet daarna niet weer zo gaan vreten als voorheen. Net zoals met elk dieet
Net zoals ik echt moet opletten op m'n eten om genoeg goede calorieën binnen te krijgen om te voorkomen dat mijn maag te lui wordt, kan je ook de andere kant prima trainenquote:Op maandag 9 september 2024 10:00 schreef bitterbal het volgende:
nou ja je moet daarna niet weer zo gaan vreten als voorheen. Net zoals met elk dieet
Maar misschien raak je dan wel gewend aan kleinere porties en helpt dat uiteindelijk een beetje?quote:Op maandag 9 september 2024 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het is geen dieet. Je hoeft er eigenlijk niets voor te doen. Je hoeft niets vol te houden of calorieën te tellen ofzo.
quote:Op zondag 8 september 2024 22:13 schreef sacha het volgende:
[..]
huh![]()
zat jij niet op dat tijdstip een veganistische salade te verorberen in Harlingen?
Even lekker alvleesklierkanker triggeren.quote:Op maandag 9 september 2024 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het is geen dieet. Je hoeft er eigenlijk niets voor te doen. Je hoeft niets vol te houden of calorieën te tellen ofzo.
nee tis echt heel makkelijkquote:Op maandag 9 september 2024 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je dat nodig?quote:Op maandag 9 september 2024 10:09 schreef bitterbal het volgende:
in ander nieuws:
[ afbeelding ]
NOS Journaal in Makkelijke Taal van start
De NOS komt vanaf vandaag met een nieuwe tv-uitzending: het NOS Journaal in Makkelijke Taal. Dat is bedoeld voor mensen die moeite hebben met de Nederlandse taal, zo'n 2,5 miljoen mensen.
https://nos.nl/artikel/25(...)lijke-taal-van-start
Haar functie is content verzinnen voor haar social media account.quote:Op maandag 9 september 2024 10:07 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie deze welles gezien? Weet niet wat de functie is van die vrouw maar ze heeft constant medewerkers aan de telefoon die echt vanwege de kleinste redenen niet komen werken![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Gen Zquote:Op maandag 9 september 2024 10:07 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie deze welles gezien? Weet niet wat de functie is van die vrouw maar ze heeft constant medewerkers aan de telefoon die echt vanwege de kleinste redenen niet komen werken![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Kortere zinnenquote:Op maandag 9 september 2024 10:09 schreef bitterbal het volgende:
in ander nieuws:
[ afbeelding ]
De NOS komt vanaf vandaag met een nieuwe tv-uitzending: het NOS Journaal in Makkelijke Taal. Dat is bedoeld voor mensen die moeite hebben met de Nederlandse taal, zo'n 2,5 miljoen mensen.
Weet ik ook eens wat er speelt in ons landquote:Op maandag 9 september 2024 10:09 schreef bitterbal het volgende:
in ander nieuws:
[ afbeelding ]
Hoop Fokkers.quote:Op maandag 9 september 2024 10:11 schreef UitStraling het volgende:
2,5 miljoen zwakzinnigen, valt me nog mee eigenlijk.
En dan is het voorbeeld wel echt de meest onleesbare zin die je kan bedenken zonder dat er taalregels geschonden wordenquote:Op maandag 9 september 2024 10:09 schreef bitterbal het volgende:
in ander nieuws:
[ afbeelding ]
......quote:Op maandag 9 september 2024 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan is het voorbeeld wel echt de meest onleesbare zin die je kan bedenken zonder dat er taalregels geschonden worden
Dat is wel beter dan alles in één zin willen proppen.quote:
"Als een geïnterviewde te moeilijke woorden gebruikt, stellen we de vraag opnieuw."quote:Op maandag 9 september 2024 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan is het voorbeeld wel echt de meest onleesbare zin die je kan bedenken zonder dat er taalregels geschonden worden
Heb ik dat?quote:Op maandag 9 september 2024 10:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gen ZHet schijnt fake te zijn, maar of dat ook echt zo is....
Maar waarom heb jij Chinese ondertitels
wat is tema?quote:Op maandag 9 september 2024 10:12 schreef datismijnmening het volgende:
Wel lekker geslapen met die tema
vind deze jongen een beetje irritantquote:
Omdat die donker is zekerquote:Op maandag 9 september 2024 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind deze jongen een beetje irritant
Is een hele sympathieke, rustige jongen.quote:Op maandag 9 september 2024 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind deze jongen een beetje irritant
Ja maar die moeten sowieso het nieuws niet kijkenquote:Op maandag 9 september 2024 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zitten ook autochtonen bij die het nieuws niet begrijpen
Daar hebben we Ongehoord Nederland toch voor?quote:Op maandag 9 september 2024 10:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar die moeten sowieso het nieuws niet kijken
nog geen 1quote:Op maandag 9 september 2024 10:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoeveel volgers heeft de bitterblog?
ja julliequote:Op maandag 9 september 2024 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet waar. Botenkanaal heeft er 17.
Die is wel miljonair, denk ik.quote:Op maandag 9 september 2024 10:30 schreef bitterbal het volgende:
hoeveel zal deze jongen verdienen met youtube?
ja hij schijnt echt heel bekend te zijn. Hij moet ook vaak ontzet worden door de politie omdat er zoveel mensen op hem afkomen.quote:
ja maar het is wel fascinerend dat men daar gewoon heel veel geld mee kan verdienen en een soort van superster kan wordenquote:Op maandag 9 september 2024 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeetje t is toch wat. Loop je te aandachtshoeren, krijg je aandacht![]()
Het is spreektaal. Spreektaal en leestaal zijn niet altijd even goed naar het andere medium over te brengen.quote:
Hij doet alsof hij een enorme mongool is. Kennelijk vinden veel mensen dat leuk.quote:Op maandag 9 september 2024 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij schijnt echt heel bekend te zijn. Hij moet ook vaak ontzet worden door de politie omdat er zoveel mensen op hem afkomen.
Zag een keer beeld van hem in amsterdam en moest die een bootje op vluchten van een paar jongens die daar waren
Ja. Vraagt je af wat wij dan verkeerd doenquote:Op maandag 9 september 2024 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar het is wel fascinerend dat men daar gewoon heel veel geld mee kan verdienen en een soort van superster kan worden
Wat op zich ook echt zo is natuurlijkquote:Op maandag 9 september 2024 10:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij doet alsof hij een enorme mongool is. Kennelijk vinden veel mensen dat leuk.
ja ineens ook dat blaffen hequote:Op maandag 9 september 2024 10:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij doet alsof hij een enorme mongool is. Kennelijk vinden veel mensen dat leuk.
nou ja soms wel.quote:Op maandag 9 september 2024 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Vraagt je af wat wij dan verkeerd doen
Hij heeft al een bult op z'n kop.quote:Op maandag 9 september 2024 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat op zich ook echt zo is natuurlijk
Hij deed net een salto vanuit stilstand.quote:Op maandag 9 september 2024 10:36 schreef bitterbal het volgende:
maar hij schijnt best atletisch te zijn ook. Heb em ook welles over rijdende auto's heen zien springen
ja zag ik ook. das best knap dus denk dat die met zo iets bekend is geworden en toen zich als een idioot is gaan gedragen?quote:Op maandag 9 september 2024 10:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij deed net een salto vanuit stilstand.
Hij is gewond.quote:Op maandag 9 september 2024 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar denk dat die thai hem sloopt
Dit is spannender dan Rocky!quote:Op maandag 9 september 2024 10:42 schreef bitterbal het volgende:
nou zeg hier hoeven we ook geen geld voor neer te leggen
Zou ik ook zo'n gevecht moeten doen?quote:Op maandag 9 september 2024 10:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ballies Boten kan ook zo populair worden als je daar gaat livestreamen.
Weet niet of dat kan met de benen.quote:Op maandag 9 september 2024 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou ik ook zo'n gevecht moeten doen?
Hoop dat ze mekaar helemaal de tering in rammen. Ruimt zo lekker op.quote:Op maandag 9 september 2024 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou die thai kreeg ook een vervelende trap
nou nou nou nouquote:Op maandag 9 september 2024 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoop dat ze mekaar helemaal de tering in rammen. Ruimt zo lekker op.
Mjaquote:Op maandag 9 september 2024 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nou nou nou
dit is gewoon een sport he
Jij zorgt er nu ook voor dat we dit soort mensen hebben.quote:Op maandag 9 september 2024 10:43 schreef bitterbal het volgende:
wel mooi hoe die thai de hele staat te lachen en die vlogger zo serieus is
Mjaquote:Op maandag 9 september 2024 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar je had goed geslapen zei je?
Ze bedoelde dat ze goed verdoofd wasquote:Op maandag 9 september 2024 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar je had goed geslapen zei je?
quote:Op maandag 9 september 2024 10:48 schreef Recce het volgende:
Het is wel een wonder van de moderne techniek dat we dit live kunnen aanschouwen. Eerst de maanlandingen en dan nu dit!
Ga jij ook vechten in Thailand?quote:Op maandag 9 september 2024 10:47 schreef bitterbal het volgende:
hij heeft al bloed op zijn voorhoofd
ja ik en reccequote:Op maandag 9 september 2024 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
Jij zorgt er nu ook voor dat we dit soort mensen hebben.
nee kan niet met mijn benen denk ik .quote:Op maandag 9 september 2024 10:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga jij ook vechten in Thailand?
Rolstoelboksenquote:Op maandag 9 september 2024 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee kan niet met mijn benen denk ik .
Die timmert ze in één keer allebei doormiddenquote:
Ze eten ook allemaal rijst en kokosnoten.quote:Op maandag 9 september 2024 10:58 schreef bitterbal het volgende:
in thailand dragen alle leerlingen nog een school uniform. Jongens een broek en meisje een rok
Is dat die lekkere stoot of die verlepte snol?quote:Op maandag 9 september 2024 11:00 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Britt Dekker is getrouwd
Ook met een neus als Woody Woodpecker kun je gewoon piel vangen.quote:Op maandag 9 september 2024 11:00 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Britt Dekker is getrouwd
Ze heeft ooit in de Playboy gestaan.quote:Op maandag 9 september 2024 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat die lekkere stoot of die verlepte snol?
Lekker stoot? Met wie ben jij nu in de war?quote:Op maandag 9 september 2024 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat die lekkere stoot of die verlepte snol?
Nee ik ook niet.quote:Op maandag 9 september 2024 11:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze heeft ooit in de Playboy gestaan.
Geen idee of dit het antwoord op je vraag is
Nee weet ik ook niet eigenlijk.quote:Op maandag 9 september 2024 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker stoot? Met wie ben jij nu in de war?
Dit is dat domme blondje.
Britt heeft een paard van een half miljoen en een Porsche, zo dom is ze niet.quote:Op maandag 9 september 2024 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker stoot? Met wie ben jij nu in de war?
Dit is dat domme blondje.
Nee, hij heeft dat ding gecrasht. Hij moet iets van 17000 Baht betalen.quote:Op maandag 9 september 2024 11:06 schreef bitterbal het volgende:
was et niet dat die 700 baht moest betalen voor die rit in de tuk tuk?
Ja dat zegt niks.quote:Op maandag 9 september 2024 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Britt heeft een paard van een half miljoen en een Porsche, zo dom is ze niet.
Dom blondje-act dan.quote:Op maandag 9 september 2024 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ohhquote:Op maandag 9 september 2024 11:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, hij heeft dat ding gecrasht. Hij moet iets van 17000 Baht betalen.
Is dit de live-blog van een live stream waar ik ook niet om gevraagd heb? Ga eens weg met die onzin manquote:
recce en ik hebben een gesprekquote:Op maandag 9 september 2024 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit de live-blog van een live stream waar ik ook niet om gevraagd heb? Ga eens weg met die onzin man
Dit is vast oefenen voor de live stream van Bal.quote:Op maandag 9 september 2024 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit de live-blog van een live stream waar ik ook niet om gevraagd heb? Ga eens weg met die onzin man
dadelijk word ik ook zo beroemdquote:Op maandag 9 september 2024 11:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is vast oefenen voor de live stream van Bal.
Koningin Bhumibal de 11e.quote:Op maandag 9 september 2024 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dadelijk word ik ook zo beroemd
Ik vind die Britt Dekker wel leuk.quote:Op maandag 9 september 2024 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet weinig vandaag.quote:Op maandag 9 september 2024 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan dan meestal kiezen uit iets dat moet of iets dat ik wil.
Ja ga ik ook maar doen.quote:Op maandag 9 september 2024 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Denk dat ik de ventilator wel weer kan gaan opbergen voor dit seizoen.
quote:Kendrick Lamar (37) treedt op tijdens de Super Bowl Halftime Show van 2025.
quote:Geen lange wachtrijen: nieuwe statiegeldmachine in Winschoten telt 120 flessen en blikjes in één minuut.
Iemand heeft een miljoen euro geïnvesteerd in de ontwikkeling van een automaat waar alleen daklozen wat aan hebbenquote:
Zie bij de Jumbo ook regelmatig mensen met karretjes vol.quote:Op maandag 9 september 2024 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iemand heeft een miljoen euro geïnvesteerd in de ontwikkeling van een automaat waar alleen daklozen wat aan hebben
Waarom ga jij geen blikjes rapen, stappenteller om en je kunt alles netjes in Excel bijhouden, totale vrijheid en met 2500 blikjes per dag heb je een modaal inkomen (en een schoon Nederland)?quote:Op maandag 9 september 2024 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iemand heeft een miljoen euro geïnvesteerd in de ontwikkeling van een automaat waar alleen daklozen wat aan hebben
Ben je nu hardop voor jezelf iets aan het bedenken?quote:Op maandag 9 september 2024 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom ga jij geen blikjes rapen, stappenteller om en je kunt alles netjes in Excel bijhouden, totale vrijheid en met 2500 blikjes per dag heb je een modaal inkomen (en een schoon Nederland)?
Waarom ga jij dit niet doen? is goed voor je.quote:Op maandag 9 september 2024 11:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben je nu hardop voor jezelf iets aan het bedenken?
Jij bent echt helemaal de weg kwijt hequote:Op maandag 9 september 2024 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom ga jij geen blikjes rapen, stappenteller om en je kunt alles netjes in Excel bijhouden, totale vrijheid en met 2500 blikjes per dag heb je een modaal inkomen (en een schoon Nederland)?
Over twee weken weer warmer.quote:Op maandag 9 september 2024 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Denk dat ik de ventilator wel weer kan gaan opbergen voor dit seizoen.
Ik ken hem niet eens. Maar daarnaast kijk ik ook geen super bowl.quote:
Oh ik kijk altijd de halftime show wel even terug.quote:Op maandag 9 september 2024 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ken hem niet eens. Maar daarnaast kijk ik ook geen super bowl.
Ja en blijkbaar voelen mensen zich hier te goed voor zoietsquote:Op maandag 9 september 2024 11:53 schreef bitterbal het volgende:
K zie echt zoveel mensen blikjes zoeken in rotterdam
quote:Op maandag 9 september 2024 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en blijkbaar voelen mensen zich hier te goed voor zoiets
Jij ook schijnbaar.quote:Op maandag 9 september 2024 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en blijkbaar voelen mensen zich hier te goed voor zoiets
Het ging over op straat zoeken naar lege blikjes.quote:Op maandag 9 september 2024 11:59 schreef kwiwi het volgende:
Ik sorteer thuis het afval in verschillende bakken en breng blikjes en flessen netjes terug. Zou niet weten waarom niet.
Ja zou het graag doen maar zou een beetje erg zonde zijn van talent, kennis, kunde, verworvenheden en vaardigheden.quote:
quote:Op maandag 9 september 2024 12:01 schreef UitStraling het volgende:
Ja zou het graag doen maar zou een beetje erg zonde zijn van talent, kennis, kunde, verworvenheden en vaardigheden
quote:De NS had er al voor gewaarschuwd dat de prijzen van treinkaartjes komend jaar flink omhoog zouden gaan, maar het lijkt erop dat de stijging minder groot zal worden dan aangekondigd. Na onderhandelingen tussen de NS, het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat en het kabinet ligt nu een compromis op tafel, waardoor de kaartjes 6 procent duurder worden in 2025.
Kom je bij je tandarts met enorme tandpijn, "Ja jammer dan, gesloten vandaag, ben blikjes rapen"quote:
Ja en bij die 12% zou nog wat bijkomen maar dat gaat ook niet door.quote:
Tenminste, niet nu meteenquote:Op maandag 9 september 2024 12:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en bij die 12% zou nog wat bijkomen maar dat gaat ook niet door.
Is het weer ik-ga-weer-dom-zeuren uurtje?quote:Op maandag 9 september 2024 12:09 schreef UitStraling het volgende:
Autorijden is ook niet gratis dus waarom mag treinen ook niet wat kosten?
Was het maar eens een uurtje.quote:Op maandag 9 september 2024 12:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Is het weer ik-ga-weer-dom-zeuren uurtje?
En het maar raar vinden dat maar heel weinig mensen het ov als serieus alternatief zien.quote:
Ik zit klaar.quote:Op maandag 9 september 2024 12:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Is het weer ik-ga-weer-dom-zeuren uurtje?
Dat weten zij toch niet.quote:Op maandag 9 september 2024 12:05 schreef Nattekat het volgende:
Het ziekenhuis had nog mijn adres van twee verhuizingen geleden![]()
Daar woon ik toch zeker 6 jaar niet meer.
Nee op 31 december. En op 1 januari weer. Is al eens eerder zo gegaanquote:Op maandag 9 september 2024 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar komen ze op 2 januari mee.
Zeker wel. Tijdens het telefoontje werd gewoon gevraagd of ik woonde waar ik woon. Ze kunnen gewoon bij die informatie.quote:
@UitStralingquote:Op maandag 9 september 2024 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker wel. Tijdens het telefoontje werd gewoon gevraagd of ik woonde waar ik woon. Ze kunnen gewoon bij die informatie.
Wat jij zegt was meer relevant voor de huisarts die nog het nummer van m'n moeder onder mijn naam had staan. Kwam ik ook pas een paar jaar geleden achter
Er zit geen roze bij.quote:Op maandag 9 september 2024 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Tadaa, de CherryPacks![]()
[ afbeelding ]
Dat was snelquote:Op maandag 9 september 2024 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
En, wat is er mis mee?quote:Op maandag 9 september 2024 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je de buurman niet vragen?quote:Op maandag 9 september 2024 12:23 schreef Ama het volgende:
Nul motivatie vandaag om de rattenkooi te doen. Gelukkig valt het mee en kan het morgen ook wel.
Het was net rustig, ga je hem weer lokken...quote:Op maandag 9 september 2024 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
@:Uitstraling
Dit is wel een kandidaat.
Nou best weinig denk ik. Ze zijn een stuk niemendalleriger dan ze er op die foto uit zagen. Dat betekent dat je ze overal tussen kunt proppen. En dat is misschien juist wel erg fijn.quote:
Tikt net de 100 aan deze jochie.quote:Op maandag 9 september 2024 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
@:Uitstraling
Dit is wel een kandidaat.
Niet met die instelling nee.quote:Op maandag 9 september 2024 12:27 schreef Ama het volgende:
Er heeft 1x iemand de kooi voor mij gedaan en toen lag ik in het ziekenhuis. Ja sorry kon ik niet vanuit mijn ziekenhuisbed.
Ja ik had natuurlijk extra betaald voor snelle levering, want ja HEBBEHEBBEHEBBE. Maar ik had ze pas eind deze week verwacht. Dus ja priemquote:
Ja, die beesten zijn niet dom inderdaad. Die begrijpen ook wel dat ze het voortaan zelf moeten doen als blijkt dat ze het kunnen.quote:Op maandag 9 september 2024 12:26 schreef Ama het volgende:
@:Recce het zijn slimme diertjes dus ik heb wel geprobeerd om ze het zelf met een doekje en een emmertje het te laten doen maar helaas.
Ah, dat is mooi. En soms blijken juist de meest cheape dingen het oneindig vol te houden.quote:Op maandag 9 september 2024 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou best weinig denk ik. Ze zijn een stuk niemendalleriger dan ze er op die foto uit zagen. Dat betekent dat je ze overal tussen kunt proppen. En dat is misschien juist wel erg fijn.
Alleen jarenlang intensief gebruik zie ik er niet van komen. Maar ja, bestel je gewoon weer nieuwe voor die paar tientjes
Inderdaad. Het is hun eigen zooi.quote:Op maandag 9 september 2024 12:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die beesten zijn niet dom inderdaad. Die begrijpen ook wel dat ze het voortaan zelf moeten doen als blijkt dat ze het kunnen.
Op pad sturen om blikjes te verzamelen.quote:Op maandag 9 september 2024 12:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die beesten zijn niet dom inderdaad. Die begrijpen ook wel dat ze het voortaan zelf moeten doen als blijkt dat ze het kunnen.
quote:Op maandag 9 september 2024 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op pad sturen om blikjes te verzamelen.
quote:Op maandag 9 september 2024 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De blikjesvangers van emmelen.
quote:Op maandag 9 september 2024 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ama met zo’n fluitje voorop.
Ja dit is wel waar.quote:Op maandag 9 september 2024 12:36 schreef rival het volgende:
[..]
Net vraag je ons nog wat je moet doen vandaag, blijkbaar die kooi verschonen
Lolquote:Op maandag 9 september 2024 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ama met zo’n fluitje voorop.
Nee denk ik niet maar vond dat ik er toch nog 1 moest eten :pquote:Op maandag 9 september 2024 13:01 schreef Karzai het volgende:
[..]lekker, ik eet er ook maar een per jaar hoor, dus zoveel zal je het niet gaan missen denk ik
Ja die zijn ook goedquote:Op maandag 9 september 2024 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga altijd zo goed op die hotdogs juist
Beetje laat.quote:Op maandag 9 september 2024 13:06 schreef bitterbal het volgende:
Ligt allemaal al herfst kleding in de winkel
Ik ben nog geen hema tegen gekomen die ze niet had.quote:Op maandag 9 september 2024 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet eens of ze die hotdogs hier hebben.
Ik heb er nooit op gelet, dus ik ben nog geen hema tegen gekomen die ze wel heeft.quote:Op maandag 9 september 2024 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben nog geen hema tegen gekomen die ze niet had.
Nee dat, ik heb geen idee waar ik ze moet vindenquote:Op maandag 9 september 2024 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb er nooit op gelet, dus ik ben nog geen hema tegen gekomen die ze wel heeft.
Jij hebt ze niet gezien, dat is wat andersquote:Op maandag 9 september 2024 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb er nooit op gelet, dus ik ben nog geen hema tegen gekomen die ze wel heeft.
quote:Op maandag 9 september 2024 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook nog nooit spareribs gehad.
dit vind ik verrassend. Waarom niet? je kluift niet graag?quote:Op maandag 9 september 2024 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Met een reden?quote:Op maandag 9 september 2024 13:30 schreef CherryLips het volgende:
pot verwijt ketel en zoquote:Op maandag 9 september 2024 13:30 schreef bitterbal het volgende:
Heb altijd geweten dat je een beetje raar bent Ger
Ga gewoon nooit naar plekken waar je die kunt eten.quote:
Wat.quote:Op maandag 9 september 2024 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Nee hotdog.quote:Op maandag 9 september 2024 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo maar eens even een broodje rookworst bij de HEMA gaan halen als ik het zo zie
jij bent onze lieve zwartkijker,quote:Op maandag 9 september 2024 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap ook niet waarom ik zo dik ben.
Zou nog even wachten.quote:Op maandag 9 september 2024 14:02 schreef Karzai het volgende:
ik zit hiernaar te kijken, ijsland is ook wel tof en niet zolang vliegen
https://www.sawadee.nl/gr(...)ulaire-landschappen/
Zoiets wil ik volgend jaar gaan doen.quote:Op maandag 9 september 2024 14:02 schreef Karzai het volgende:
ik zit hiernaar te kijken, ijsland is ook wel tof en niet zolang vliegen
https://www.sawadee.nl/gr(...)ulaire-landschappen/
is andersquote:Op maandag 9 september 2024 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, waar zou je deze week anders zijn en waarom ben je daar nu niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |