Het verhaal wordt toch anders dan in de OP beschreven. @Nats100 is toch niet zo eerlijk, zielig en heilig als hij doet voorkomen. Maar goed, het is wel beter voor het verhaal, natuurlijk.quote:Op maandag 9 september 2024 12:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
-Je zegt niets over het huishouden en die verdeling dus ik denk dat zij alles doet.
-Ook gaf je aan dat zij 1500 euro inlegt in de gezamenlijke rekening en 1500 overhoud en dat jij 4000 inlegt en dus 4000 overhoud. Zie je het verschil? Beiden de helft maar zij houd veel minder over.
-Dan bemoei je je met haar uitgaven terwijl je zelf pokkedure dingen voor jezelf koopt.
-Dat kind voor jou is precies ook belangrijk en ik voel dat je haar daarvoor nog aanhoud.. ik krijg een beetje broedvrouw gevoelens hier![]()
Hoe dan ook een zieke relatie en absoluut gestoord om aan kinderen te beginnen.
Kap ermee
Nuja het eindresultaat is hetzelfde he? Relatie is ziek..quote:Op maandag 9 september 2024 12:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het verhaal wordt toch anders dan in de OP beschreven. @:Nats100 is toch niet zo eerlijk, zielig en heilig als hij doet voorkomen. Maar goed, het is wel beter voor het verhaal, natuurlijk.
Nee, klopt.quote:Op maandag 9 september 2024 12:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook. Nergens felezen dat alles wordt betaald van zijn inkomen. Wel dat zij dat graag zou willen (maar dat het dus NIET gebeurt).
En dat huurhuis ad Zuidas heb ik ook gemist. Misschien moet ik het topic nogmaals lezen
Gewoon nog 2 jaar doorvechten voor deze vreemde relatie en dan komt de 7 year itch kan hij daar de schuld aan geven van scheiden..quote:Op maandag 9 september 2024 12:41 schreef Ama het volgende:
OP nog eens goed gelezen en al eerder vijf maanden uit elkaar geweest. Verder continue ruzie. Kap er gewoon mee TS.
Enige juiste antwoord.quote:Op maandag 9 september 2024 03:38 schreef Scorpie het volgende:
Als mijn partner bij een ruzie gelijk spaargeld gaat opnemen is het wel klaar. Je partner is niet te vertrouwen vriend.
Pak je ballen even uit haar nachtkastje en vraag een scheiding aan man.
Jullie zijn voor elkaar gemaakt. Maar maak geen kinderen a.u.b.quote:Op maandag 9 september 2024 12:01 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Ze zei ook dat er genoeg mannen zijn die hun vrouw niks laten betalen. Dat zij ook graag een huwelijk had waarin zij haar man had gerespecteerd en wist dat die haar beschermde. Ik roep dan altijd succes, maar weet dondersgoed dat wat zij zegt niet hoort in in een huwelijk en dat het erg kwetsbaar is voor mij.
Jij denkt aan deze. R&P / Naar hotel?quote:Op maandag 9 september 2024 13:12 schreef Luuntje het volgende:
Maarre TS....zat jij een tijdje geleden niet in een hotel vanwege haar gedrag??
Ik moest hier ook meteen aan denken.quote:Op maandag 9 september 2024 13:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij denkt aan deze. R&P / Naar hotel?
Het komt niet helemaal overeen, maar het doet er wel aan denken. Kan prima uit dezelfde koker komen.
Ja...beiden goed inkomen, gedoe om geld, geweldadig gedrag...quote:Op maandag 9 september 2024 13:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het komt niet helemaal overeen, maar het doet er wel aan denken. Kan prima uit dezelfde koker komen.
quote:Op maandag 9 september 2024 12:05 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Nu, als ik iets voor mijzelf koop een motor of een rolex na een jaar hard werken, zegt ze: ik moet bijdragen aan gezamenlijke lasten, maar je kan wel een rolex of een motor voor jezelf kopen. Ik vind dit soort uitspraken al zorgelijk.
en verwijderde ik die om opnieuw te beginnen.quote:Op maandag 9 september 2024 12:10 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Omdat zij erg impulsief is. Wij hebben net een zomervakantie gehad waarin wij 20 duizend euro hebben uitgegeven. De week daarop zegt zij dat ze een tas wil kopen van 2000 euro. Ik geef dan aan dat wij veel geld hebben uitgegeven en een huis willen kopen, dat ze echt haar geld beter moet managen. Hierop reageert zij dan boos en praat ze niet tegen me.
Mee eens.quote:Op maandag 9 september 2024 12:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of jullie zijn allebei knettergek of je verzint dit hele verhaal ter plekke.
Ik weet inmiddels wel waar ik naar neig.
TS manier van reageren komt wel overeen met de manier van "Nick".quote:Op maandag 9 september 2024 13:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zou zijn moeder toeteren?quote:Op maandag 9 september 2024 14:44 schreef Ricje het volgende:
Ofwel je bent aan het trollen ofwel je bent zelfingenomen.
TS manier van reageren komt wel overeen met de manier van "Nick".
Als het dezelfde persoon is dan heeft hij nog steeds niets geleerd of is het gewoon een trol.
Ik denk dat die inmiddels berichten stuurt via WhatsApp om aan te kondigen dat ze eraan komt zodat vrouwlief mentaal kan voorbereiden.quote:
Dat is echt 100% zeker dezelfde persoon.quote:Op maandag 9 september 2024 13:39 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik moest hier ook meteen aan denken.
https://forum.fok.nl/user/history/503841
Het is bijna een kopie van dat verhaalquote:Op maandag 9 september 2024 15:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is echt 100% zeker dezelfde persoon.
Straks reageert TS niet meer en over een paar maanden een nieuw topic.
quote:Op maandag 9 september 2024 15:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is echt 100% zeker dezelfde persoon.
Straks reageert TS niet meer en over een paar maanden een nieuw topic.
Dat andere account (Nick) was 14 uur geleden nog online (laatst online om 02:16). Toevallig net een aantal minuten voordat het topic gemaakt werd (02:28).quote:Op maandag 9 september 2024 16:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is bijna een kopie van dat verhaal
En jij mag dat wel, ga scheiden, vind andere vriendin die wel serieus is met je en met je kinderen wil. Anders is het gewoon te laat.quote:Op maandag 9 september 2024 03:40 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik zeg. Ze zegt dat ze haar zelf in bescherming neemt, zodat ze niet met lege handen blijft.
Scherp.quote:Op maandag 9 september 2024 16:25 schreef Ricje het volgende:
[..]
[..]
Dat andere account (Nick) was 14 uur geleden nog online (laatst online om 02:16). Toevallig net een aantal minuten voordat het topic gemaakt werd (02:28).
Ik denk niet dat "Nick" online kwam om "even te kijken" hoe het met zijn topic van juni 2024 ging.
Hallo Nickquote:Op maandag 9 september 2024 04:07 schreef Nats100 het volgende:
[..]
Bij een grote ruzie, had ik ook mijn ouders gebeld, omdat ik niet wist wat ik ermee moest, want ze begon keihard te huilen en met allerlei dingen te gooien. Toen mijn ouders er waren, begon zij ook met vazen te gooien richting mij. Toen hebben mijn ouders ook gezegd dat zij niet helemaal lekker is in haar hoofd, maar dat ik wel een keuze moest maken en er achter staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |