SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Dit maakt mijn psycholoog ook.quote:Op zondag 8 september 2024 16:50 schreef kwiwi het volgende:
Heb van de week in een vietnamees restaurant de koude spring rolls ontdektGa ze nu proberen zelf te maken
Deze dus.
[ afbeelding ]
Is psycholoog zijn bijbaan?quote:Op zondag 8 september 2024 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit maakt mijn psycholoog ook.
Doe met deze informatie wat je wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arm dropje![]()
Vind het echt zo sneu voor haar
-XOXO-
Ik had laatst bevallingsfilmpjesquote:Op zondag 8 september 2024 19:48 schreef Recce het volgende:
@:cherrylips, m'n YouTube zit weer vol ziektes.
Waarom zou je die maken/kijken?quote:Op zondag 8 september 2024 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst bevallingsfilmpjes
quote:Op zondag 8 september 2024 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe lang moet ze nu met wen lampenkap lopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arm dropje![]()
Vind het echt zo sneu voor haarReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
10 dagenquote:Op zondag 8 september 2024 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe lang moet ze nu met wen lampenkap lopen?
Inmiddels zwanger?quote:Op zondag 8 september 2024 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oh wat is er gebeurd. heb ik gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arm dropje![]()
maken voor het kind natuurlijk: kijk schatje, zo kwam je in deze wereldquote:Op zondag 8 september 2024 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zou je die maken/kijken?
op die babyshower van laatst ging het ineens over bevallingsverhalen met alle in's en out'squote:Op zondag 8 september 2024 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 september 2024 20:25 schreef mschol het volgende:
[..]
maken voor het kind natuurlijk: kijk schatje, zo kwam je in deze wereld
Nu nog helemaal groggy zeker?quote:
Ze heeft d’r staart tussen de deur gekregen en nu is het topje er afquote:Op zondag 8 september 2024 20:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wat is er gebeurd. heb ik gemist?
Ik zou zoveel trauma’s krijgen van mijn eigen geboortefilmquote:Op zondag 8 september 2024 20:25 schreef mschol het volgende:
[..]
maken voor het kind natuurlijk: kijk schatje, zo kwam je in deze wereld
Deed jij de deur dicht?quote:Op zondag 8 september 2024 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze heeft d’r staart tussen de deur gekregen en nu is het topje er af
snap ik wel, ik zou het ook niet heel prettig vinden denk ik..quote:Op zondag 8 september 2024 20:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou zoveel trauma’s krijgen van mijn eigen geboortefilm![]()
awwwwwquote:Op zondag 8 september 2024 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze heeft d’r staart tussen de deur gekregen en nu is het topje er af
susquote:Op zondag 8 september 2024 20:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Niemand weet hoe. Mss dat de deur gewoon dichtgeklapt is door de wind
quote:Op zondag 8 september 2024 20:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Niemand weet hoe. Mss dat de deur gewoon dichtgeklapt is door de wind
Winter is coming.quote:
Oh ik dacht heel de tijd dat het een kad wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arm dropje![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dribbel is de doggo. Zoë is mijn katquote:Op zondag 8 september 2024 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht heel de tijd dat het een kad was
Maar de hont is normaal van/bij je ouders toch? Of ben ik in de war?quote:Op zondag 8 september 2024 20:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dribbel is de doggo. Zoë is mijn kat
Bij mijn vader jaquote:Op zondag 8 september 2024 20:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar de hont is normaal van/bij je ouders toch? Of ben ik in de war?
inknippen en uitscheuren?quote:Op zondag 8 september 2024 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
op die babyshower van laatst ging het ineens over bevallingsverhalen met alle in's en out's
zombie tijd, donker als ik naar werk vertrek, donker als ik thuis aankomquote:
Ja dat is echt enorm kut.quote:Op zondag 8 september 2024 20:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zombie tijd, donker als ik naar werk vertrek, donker als ik thuis aankom
Hou opquote:Op zondag 8 september 2024 20:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
al een paar jaar geen last vanquote:Op zondag 8 september 2024 20:38 schreef Koen66 het volgende:
donker als ik naar werk vertrek, donker als ik thuis aankom
quote:Op zondag 8 september 2024 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zou echt nooit de bevalling van mijn vrouw willen zien. Stel je je voor dat je favoriete plekje ter wereld volledig vernietigd ziet worden
In het donker naar het werk rijden is weer even wennen jaquote:Op zondag 8 september 2024 20:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 september 2024 20:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
continue thuiswerken zou ik dan weer niet aan moeten denkenquote:
Je bent zelf de veroorzaker dus niet zo aanstellen.quote:Op zondag 8 september 2024 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zou echt nooit de bevalling van mijn vrouw willen zien. Stel je je voor dat je favoriete plekje ter wereld volledig vernietigd ziet worden
snap ik wel, sta ook wel eens vol verbazing dat ik het nog steeds prettig vindquote:Op zondag 8 september 2024 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
continue thuiswerken zou ik dan weer niet aan moeten denken
Van ontstoken paardenoog naar ontplofte molquote:Op zondag 8 september 2024 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
ik vind het heerlijk, maar het moet speciaal blijven, 1, max 2 dagen in de weekquote:Op zondag 8 september 2024 20:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
snap ik wel, sta ook wel eens vol verbazing dat ik het nog steeds prettig vind
Nou kom op met dat gifje. Nou willen we het zien ook.quote:Op zondag 8 september 2024 20:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Van ontstoken paardenoog naar ontplofte mol
iemand die het snaptquote:
heerlijkquote:Op zondag 8 september 2024 20:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar wel mijn bankrekening die moet huilen als het kut koud is buiten. Weiger mijn verwarming uit te laten.quote:Op zondag 8 september 2024 20:46 schreef mschol het volgende:
[..]
iemand die het snapt
[..]
heerlijk![]()
geen gezeik met zon die je verblind en je half dood wil hebben elke keer
quote:Op zondag 8 september 2024 20:47 schreef Koen66 het volgende:
#teamwinter vs #teamzomer blijft een splijtzwam op KSC
Ik ookquote:Op zondag 8 september 2024 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht heel de tijd dat het een kad was
Het heeft beide wel voor en nadelen.quote:Op zondag 8 september 2024 20:47 schreef Koen66 het volgende:
ook geen last van. zeer energiezuinige woningquote:Op zondag 8 september 2024 20:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar wel mijn bankrekening die moet huilen als het kut koud is buiten. Weiger mijn verwarming uit te laten.
dat wordt met de niet koude maanden ruimschoots gecompenseerd, anders extra laagje aanquote:Op zondag 8 september 2024 20:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar wel mijn bankrekening die moet huilen als het kut koud is buiten. Weiger mijn verwarming uit te laten.
ook nooit gewetenquote:Op zondag 8 september 2024 20:26 schreef mschol het volgende:
ik kom er net achter dat ik op film1 kan inloggen met ziggo gegevens en op de website gebruik kan maken van het aanbod
wist niet eens dat die een streaming dienst hadden
Dan werkt ome Los maar wat harder. Krijgt ie het zelf ook weer warm vanquote:Op zondag 8 september 2024 20:47 schreef Ama het volgende:
[..]
ik was opzoek naar The whale..quote:Op zondag 8 september 2024 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook nooit geweten
wordt er nog wel eens een fatsoenlijke film utgezonden?
Normaal wel maar vorige winter waren dure maanden.quote:Op zondag 8 september 2024 20:49 schreef mschol het volgende:
[..]
dat wordt met de niet koude maanden ruimschoots gecompenseerd, anders extra laagje aan
das met die dikke kerel toch?quote:Op zondag 8 september 2024 20:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was opzoek naar The whale..
schijnt best een redelijke film te zijn en zij hebben em streaming, dus misschien zo maar aanslingen
Waarquote:Op zondag 8 september 2024 20:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was opzoek naar The whale..
schijnt best een redelijke film te zijn en zij hebben em streaming, dus misschien zo maar aanslingen
Ik ben vooral #antiherfstquote:Op zondag 8 september 2024 20:47 schreef Koen66 het volgende:
Kou, donker, regen, guur en somber, kerst en oud en nieuw.quote:Op zondag 8 september 2024 20:49 schreef Ama het volgende:
In de winter geen last van plaknachten, geen vliegen in huis, gezellig buiten met allemaal kerstlampjes, kerst en oud nieuw.
Als je blij wordt van depressief kutweer en totaal gebrek aan een gezonde dosis daglicht spoor je gewoon niet, dat is geen discussiequote:Op zondag 8 september 2024 20:47 schreef Koen66 het volgende:
Ja die eerste vijf zijn nadelen aan de winter. Vooral op de fiets. 😓 Binnenkort even goede handschoenen fiksen.quote:Op zondag 8 september 2024 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kou, donker, regen, guur en somber, kerst en oud en nieuw.
Oh laat maar dan haha.quote:Op zondag 8 september 2024 20:52 schreef mschol het volgende:
[..]
Film1 (en als je via ziggo dat hebt kan je met ziggo gegevens inloggen)
eensquote:Op zondag 8 september 2024 20:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je blij wordt van depressief kutweer en totaal gebrek aan een gezonde dosis daglicht spoor je gewoon niet, dat is geen discussie
Zou lekker zijn als het voorjaar weer eens gewoon in maart begint en niet eind juli zoals de afgelopen 2 jaar.quote:
Ik ben team altijd klagenquote:
quote:
teamnattekat dusquote:
Tja er zijn ook mensen die niet snappen hoe je gelukkig kan worden als het altijd 30 graden is.quote:Op zondag 8 september 2024 20:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je blij wordt van depressief kutweer en totaal gebrek aan een gezonde dosis daglicht spoor je gewoon niet, dat is geen discussie
dat jij depressief ervan wordt ligt meer aan jouquote:Op zondag 8 september 2024 20:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van de herfst naar de zomer en weer naar de herfst.quote:Op zondag 8 september 2024 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou lekker zijn als het voorjaar weer eens gewoon in maart begint en niet eind juli zoals de afgelopen 2 jaar.
Gekliktquote:Op zondag 8 september 2024 20:54 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/reel/C_qpDAHogVb/?igsh=dXMzbGUweWxtejZi
Dat snap ik ook niet. Ben groot fan van zomer, maar het is wel leuk geweest. Jammer dat we dan volgende week weer meteen naar het andere uiterste schieten.quote:Op zondag 8 september 2024 20:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Tja er zijn ook mensen die niet snappen hoe je gelukkig kan worden als het altijd 30 graden is.
quote:Op zondag 8 september 2024 20:57 schreef UitStraling het volgende:
Hoe zwakker je karakter hoe meer je het weer belangrijk vind
Het is ook zo goed als herfst dus zo gek is het niet?quote:Op zondag 8 september 2024 20:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Ben groot fan van zomer, maar het is wel leuk geweest. Jammer dat we dan volgende week weer meteen naar het andere uiterste schieten.
Vooral die spelvaut. Is echt niks voor USquote:
Rustig afbouwen met een mooie indian summer = perfectquote:Op zondag 8 september 2024 20:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is ook zo goed als herfst dus zo gek is het niet?
Latertje meneer Flashquote:Op zondag 8 september 2024 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou mooi, dalek maar weer eens de kribbe in. Morgen weer een nieuwe dag
Dat klinkt vies.quote:Op zondag 8 september 2024 20:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En uitserveren met solonaise
hard werkenquote:Op zondag 8 september 2024 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooie voor aan een tegeltje aan de muur.quote:Op zondag 8 september 2024 21:01 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe zwakker je karakter, hoe meer je het belangrijk vindt om te blaten over anderen
quote:Op zondag 8 september 2024 20:57 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zou je bed eraan gaan tijdens de bevalling?quote:Op zondag 8 september 2024 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga denk ik ook douchen en naar bed. Morgen werken, na komende week 3 weken vrijquote:Op zondag 8 september 2024 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 8 september 2024 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom zou je bed eraan gaan tijdens de bevalling?
Bonkjes en sliertjesquote:Op zondag 8 september 2024 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het vrouwelijk geslachtsdeel is dan ook gewoon perfect ontworpen om kinderen uit te poepen (zie verder alle andere zoogdieren), niet zozeer als perfect speelgoed.quote:
Ik vind het weer erg belangrijkquote:Op zondag 8 september 2024 20:57 schreef UitStraling het volgende:
Scheelt niet veel, treklamp erboven zelfs.quote:Op zondag 8 september 2024 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met bril met enorm dikke glazen op een bijzettafeltje?
quote:Op zondag 8 september 2024 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik alleen als ik moet fietsen of in de winter met de trein moet.quote:
Ik gewoon altijdquote:Op zondag 8 september 2024 21:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik alleen als ik moet fietsen of in de winter met de trein moet.
Ontwerp is wel beetje gedateerd.quote:Op zondag 8 september 2024 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het vrouwelijk geslachtsdeel is dan ook gewoon perfect ontworpen om kinderen uit te poepen (zie verder alle andere zoogdieren), niet zozeer als perfect speelgoed.
Ah het oerpraat uurtje is weer bezigquote:Op zondag 8 september 2024 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het vrouwelijk geslachtsdeel is dan ook gewoon perfect ontworpen om kinderen uit te poepen (zie verder alle andere zoogdieren), niet zozeer als perfect speelgoed.
Ja tussen de schouderbladen was ook wel een prima oplossing geweest.quote:Op zondag 8 september 2024 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ontwerp is wel beetje gedateerd.
Dan hadden ze het wel wat wijder gemaakt.quote:Op zondag 8 september 2024 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me wel aangezien babies letterlijk fontanellen hebben moeten ontwikkelen om nog uit de pretglijbaan te kunnen tjoepenquote:Op zondag 8 september 2024 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ontwerp is wel beetje gedateerd.
God die laatste vrouwen met baby's zonder fontanellen.quote:Op zondag 8 september 2024 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lijkt me wel aangezien babies letterlijk fontanellen hebben moeten ontwikkelen om nog uit de pretglijbaan te kunnen tjoepen
quote:Op zondag 8 september 2024 21:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ah het oerpraat uurtje is weer bezig
captain CAVEmanquote:
Het is een genetisch proces, daar zijn dus vele generaties overheen gegaanquote:Op zondag 8 september 2024 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
God die laatste vrouwen met baby's zonder fontanellen.
Duizenden vrouwenquote:Op zondag 8 september 2024 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een genetisch proces, daar zijn dus vele generaties overheen gegaan
Viskes meej hardstenen kupkes noemen ze dat hier in de dorpen.quote:Op zondag 8 september 2024 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
God die laatste vrouwen met baby's zonder fontanellen.
Die hebben millennia lang ondraaglijk geleden met fontanelloze koters uitpersen zodat wij hier nu allemaal ter wereld zijnquote:
Denk je niet dat er ineens vrouwen waren die een baby MET fontanellen bestelden?quote:Op zondag 8 september 2024 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een genetisch proces, daar zijn dus vele generaties overheen gegaan
Als de dozen maar strak blijven.quote:Op zondag 8 september 2024 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben millennia lang ondraaglijk geleden met fontanelloze koters uitpersen zodat wij hier nu allemaal ter wereld zijn
en we moeten meer kinderen maken zegt meneer Omtzigtquote:Op zondag 8 september 2024 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben millennia lang ondraaglijk geleden met fontanelloze koters uitpersen zodat wij hier nu allemaal ter wereld zijn
botox er inquote:Op zondag 8 september 2024 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als de dozen maar strak blijven.
Perfecte campagnesloganquote:Op zondag 8 september 2024 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als de dozen maar strak blijven.
Geloof niet dat er een optielijst wasquote:Op zondag 8 september 2024 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk je niet dat er ineens vrouwen waren die een baby MET fontanellen bestelden?
Fontanellen – dat wil zeggen, dat schedelpannetje van zo’n ongeboren baby is nog niet helemaal dichtgegroeid… Een pasgeboren baby is letterlijk openminded. Alle informatie en alle prikkels komen ongeselecteerd en ongefilterd binnen. Een baby snapt ook nog helemaal niet dat die moeder en hij, dat het twee verschillende wezens zijn. Die ziet alleen nog maar het geheel. De baby ervaart de werkelijkheid zoals die echt is, maar waarin je nooit kan functioneren. En als je dan ouder wordt, nou dan groeit het langzaam dicht en dan zie je steeds minder het geheel. Dan ga je onderverdelen in partjes, je gaat oordelen. Goed, slecht, mooi, lelijk, wij, zij. Ik hoorde pas iemand zeggen: “Ik oordeel niet over mensen, maar dan moeten ze wel normaal doen.” Nah, dan weet je zeker dat het goed is dichtgegroeid!quote:Op zondag 8 september 2024 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
Theo Maassen had ooit een prachtig stukje over fontanellen, maar ik kan het niet terugvinden
Wie zegt dat?quote:Op zondag 8 september 2024 21:33 schreef UitStraling het volgende:
Maar wij poepen onze baby's vroegtijdig uit, eigenlijk hoort de dracht 18 maanden te zijn.
Kijk maar naar giraffes, die flikkeren vanaf 2 meter op Aarde en rennen meteen zelfstandig naar de waterplas om lekker een slokje te drinken.
Kangoeroes zijn nog vreemder, die worden als foetus vrijwel direct in de draagzak uitgepoept en groeien daarin tot ze groot genoeg zijn om er uit te kruipen. Daarna gaan ze er ook weer in terug om daar nog maanden melk te zuigen.quote:Op zondag 8 september 2024 21:33 schreef UitStraling het volgende:
Maar wij poepen onze baby's vroegtijdig uit, eigenlijk hoort de dracht 18 maanden te zijn.
Kijk maar naar giraffes, die flikkeren vanaf 2 meter op Aarde en rennen meteen zelfstandig naar de waterplas om lekker een slokje te drinken.
De giraffe is ons lichtend voorbeeld?quote:Op zondag 8 september 2024 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elke leraar biologie om maar eens wat te noemen, zat je niet op te letten vroeger?
quote:Op zondag 8 september 2024 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De giraffe is ons lichtend voorbeeld?
De mens is het meest geëvolueerde wezen en staat aan de top van de voedselketen. En dan moeten we een giraffe nabootsen?
Ja die hebben helemaal wat raars bedacht, stel je voor dat wij als wormpje door de mond ter wereld komen, daarna verder kruipen naar de vagina, hups naar binnen en het eerste jaar constant terugspringen om te eten na de geboorte.quote:Op zondag 8 september 2024 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kangoeroes zijn nog vreemder, die worden als foetus vrijwel direct in de draagzak uitgepoept en groeien daarin tot ze groot genoeg zijn om er uit te kruipen. Daarna gaan ze er ook weer in terug om daar nog maanden melk te zuigen.
Heb je in ieder geval niet zo'n jankend kutkind of opstandige puberquote:
Ja die hebben ook geen enorm hoofd, de natuur had ook zo kunnen regelen dat vrouwen gewoon openbarsten bij de bevalling en overlijden, in dat geval hadden mannen wel borsten moeten hebben of we hadden een derde voergeslacht moeten hebben, de borstvoedingsvrouw oftewel de tietenvrouw.quote:Op zondag 8 september 2024 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Cavia's worden ook kant en klaar geboren.
Ik kom redelijk goed bij de hoogste blaadjesquote:Op zondag 8 september 2024 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De giraffe is ons lichtend voorbeeld?
De mens is het meest geëvolueerde wezen en staat aan de top van de voedselketen. En dan moeten we een giraffe nabootsen?
Moet je ook met de benen wijd als je iets van de grond wil oprapen?quote:Op zondag 8 september 2024 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom redelijk goed bij de hoogste blaadjes
Daar ligt je Black Lotus nog ergens.quote:Op zondag 8 september 2024 21:43 schreef dud0r het volgende:
@:luctor.et.emergo
In ieder geval een wooded foothills.
Volgens mij heb ik ook nog wat in de opslag doos liggen maar daar kan ik nu even niet bij
Flooded strand ook gevonden netquote:Op zondag 8 september 2024 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar ligt je Black Lotus nog ergens.
Wooded Foothills heb ik volgens mij al wel. Maar moet ik even nakijken, anders wel interesse.
Zo'n sierlijke zeldzame Rothschildgiraffequote:Op zondag 8 september 2024 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom redelijk goed bij de hoogste blaadjes
Oh, die heb ik sowieso nog niet, dus daar wel interesse in.quote:
quote:Op zondag 8 september 2024 21:56 schreef Nizno het volgende:
ja het gaat nergens over
gute nacht freunde
Het schoot vandaag weer in mijn rug dus ik moet wel rare toeren uithalen jaquote:Op zondag 8 september 2024 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je ook met de benen wijd als je iets van de grond wil oprapen?
quote:Op zondag 8 september 2024 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n sierlijke zeldzame Rothschildgiraffe
huhquote:Op zondag 8 september 2024 17:48 schreef Recce het volgende:
Straks nog een stukje fietsen. Dat telt ook.
Blood stained had je al wel tochquote:Op zondag 8 september 2024 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, die heb ik sowieso nog niet, dus daar wel interesse in.
quote:Op zondag 8 september 2024 22:45 schreef dud0r het volgende:
* dud0r doet het licht uit.
Iedereen slapen nu
Nee ik ben rebels.quote:Op zondag 8 september 2024 22:45 schreef dud0r het volgende:
* dud0r doet het licht uit.
Iedereen slapen nu
quote:
quote:
Wakker worden!quote:
Altijd leuk een deck tweaken. Moet nu ruimte gaan maken voor 25 kaarten ofzoquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Witte-chocolademousse gehaald
@:4everblackeyed
Die leuke drempels die midden op de snelweg liggen?quote:Op maandag 9 september 2024 07:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
1. Wat fijn dat je zowat gelanceerd wordt als je ietsjes harder rijdt op de A15wth
hebben ze eindelijk wat gevonden op automobilisten die hun voet te zwaar vindenquote:Op maandag 9 september 2024 07:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:wereldgozer
1. Wat fijn dat je zowat gelanceerd wordt als je ietsjes harder rijdt op de A15wth
Ik had gisteren witte chocolade mousse als toetje.quote:Op maandag 9 september 2024 07:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik had ook weer gehaaldEn dan gelijk maar alle varianten, dus witte- melk en koffiechoco
Elk stadscentrum is kut met de autoquote:Op maandag 9 september 2024 07:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
2. Het verkeer in Rotterdam centrum
3. Fietsers met een doodswens (niets nieuws onder de zon)
Hehe. Totaal niet herkenbaar.quote:Op maandag 9 september 2024 07:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Altijd leuk een deck tweaken. Moet nu ruimte gaan maken voor 25 kaarten ofzo
Gelanceerd?quote:Op maandag 9 september 2024 07:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
2. Het verkeer in Rotterdam centrum
3. Fietsers met een doodswens (niets nieuws onder de zon)
smoesjesquote:Op maandag 9 september 2024 07:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De garagedeur blijft dicht dus nu kan ik niet weg met de auto.
Dit zet het leed in Gaza wel in perspectief. Verschrikkelijk wat jou overkomt.quote:Op maandag 9 september 2024 07:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De garagedeur blijft dicht dus nu kan ik niet weg met de auto.
Ja, nu moet ik noodgedwongen thuiswerken vandaag.quote:Op maandag 9 september 2024 07:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit zet het leed in Gaza wel in perspectief. Verschrikkelijk wat jou overkomt.
Wordt er weer geprotesteerd?quote:Op maandag 9 september 2024 07:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die leuke drempels die midden op de snelweg liggen?
Ik vind wel dat hij richting de bodem een beetje de structuur verliest. Het doet me denken aan scheerschuim.quote:Op maandag 9 september 2024 07:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik had ook weer gehaaldEn dan gelijk maar alle varianten, dus witte- melk en koffiechoco
Op dit moment zie ik alleen maar regenquote:Op maandag 9 september 2024 07:59 schreef CherryLips het volgende:
Komt er zon vandaag of kunnen de screens al omhoog?
ik zie zonquote:Op maandag 9 september 2024 07:59 schreef CherryLips het volgende:
Komt er zon vandaag of kunnen de screens al omhoog?
Hier zit hij lekker nog verstopt achter de wolkenquote:
O ik hoef alleen maar op een knopje van de afstandsbediening te drukken dan gaat hij vanzelf omhoog, kan ze ook alle drie tegelijk laten gaan.quote:Op maandag 9 september 2024 08:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verder ben ik te lui om screens omhoog te laten doen, behalve als het regent.
Ik heb geen screensquote:Op maandag 9 september 2024 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik hoef alleen maar op een knopje van de afstandsbediening te drukken dan gaat hij vanzelf omhoog, kan ze ook alle drie tegelijk laten gaan.
Dan hoef je ook geen knopje te drukkenquote:
quote:Op maandag 9 september 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hoef je ook geen knopje te drukken![]()
Ik heb ze geloof ik 2 jaar geleden aangeschaft omdat ik niet de hele dag zomers in het donker wilde zitten omdat de rolgordijnen dicht waren om de warmte buiten te houden.quote:
O daar heb ik ook de pest aanquote:Op maandag 9 september 2024 08:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet ze handmatig omhoog draaien.
Morguh heerquote:
Dat heb ik ook. Als ik van huis ben, kan ik het zelfs via de somfy app doen.quote:Op maandag 9 september 2024 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik hoef alleen maar op een knopje van de afstandsbediening te drukken dan gaat hij vanzelf omhoog, kan ze ook alle drie tegelijk laten gaan.
Die luxe heb ik dan weer niet helaas.quote:Op maandag 9 september 2024 08:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Als ik van huis ben, kan ik het zelfs via de somfy app doen.
Zonder screens wordt bij mij 30+ graden in huis, want appartement heeft plat en ik heb ramen op het zuiden. Nu met screens blijft 24 a 25 graden in huis.quote:Op maandag 9 september 2024 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ze geloof ik 2 jaar geleden aangeschaft omdat ik niet de hele dag zomers in het donker wilde zitten omdat de rolgordijnen dicht waren om de warmte buiten te houden.
Dus ik dacht screens, dan is het wat lichter in huis en ik kan gewoon naar buiten kijken
Fout![]()
Ik moet even goed nog de rolgordijnen dichtdoen omdat de screens de felheid van de zon niet tegen houden maar alleen de warmte
Check.quote:Op maandag 9 september 2024 08:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zonder screens wordt bij mij 30+ graden in huis, want appartement heeft plat en ik heb ramen op het zuiden. Nu met screens blijft 24 a 25 graden in huis.
Ja het scheelt echt wel in dat opzicht ben ik wel blij met mijn screensquote:Op maandag 9 september 2024 08:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zonder screens wordt bij mij 30+ graden in huis, want appartement heeft plat en ik heb ramen op het zuiden. Nu met screens blijft 24 a 25 graden in huis.
Rolluiken heb ik aan de achterkant, aan de voorkant mag niet van de VvE en dan is het ook meteen de hele zomer pikkedonker in huis.quote:Op maandag 9 september 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het scheelt echt wel in dat opzicht ben ik wel blij met mijn screens
Al zou ik achteraf toch liever rolluiken buiten gehad die kan je in de winter ook naar beneden doen tegen de kou
Ik heb in de ochtend de zon aan de achterkant en als hij daar weg is zit hij aan de voorkant.quote:Op maandag 9 september 2024 08:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rolluiken heb ik aan de achterkant, aan de voorkant mag niet van de VvE en dan is het ook meteen de hele zomer pikkedonker in huis.
Rolluiken mag ik niet van de Woningbouw en VVE, want dat verstoort het aangezicht van het gebouw.quote:Op maandag 9 september 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het scheelt echt wel in dat opzicht ben ik wel blij met mijn screens
Al zou ik achteraf toch liever rolluiken buiten gehad die kan je in de winter ook naar beneden doen tegen de kou
quote:Op maandag 9 september 2024 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over pak ‘m beet tien maanden is-ie er weer.
Dat snap ik niet een screen toch ook?quote:Op maandag 9 september 2024 08:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Rolluiken mag ik niet van de Woningbouw en VVE, want dat verstoort het aangezicht van het gebouw.
Die screens zijn minder lelijk. Ze moeten hier ook een bepaalde kleur hebben.quote:Op maandag 9 september 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik niet een screen toch ook?
Mar goed ik heb daar geen last van alleen een vervelende woningbouwvereniging
Ik had liever een zonnescherm gewild en dat willen ze niet, ja uitvalschermen mag, maar daar kan je niet onder zitten
Ook nog niet zelf de kleur mogen bepalen.quote:Op maandag 9 september 2024 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die screens zijn minder lelijk. Ze moeten hier ook een bepaalde kleur hebben.
Aan de achterkant mogen we wel rolluiken dus ik had de RAL-kleur doorgegeven, maar het blijkt dat dat hele rolluik die kleur moet hebben en ik heb alleen die kist en de randen in die RAL-kleur gedaan en het daadwerkelijke rolluik wit gemaakt. Maar die verplichte kleur is heel donker, dat is toch waardeloos in de zomer?
Ik heb ze nog niet horen klagen en hij hangt er al tien jaar.
neequote:Op maandag 9 september 2024 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laat de zon maar weer vrij.
Hey Bitterbal, ga je al bijna weg?quote:
zaterdagquote:Op maandag 9 september 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Bitterbal, ga je al bijna weg?
Dat komt wel dichter bij nu, de laatste dingen nog even doen en voor je het weet zit je er alquote:
Ik had er gewoon niet bij stil gestaan. Je gaat toch geen rolluik tegen de warmte ophangen en dat dan donkergrijs maken, wtfquote:Op maandag 9 september 2024 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook nog niet zelf de kleur mogen bepalen.
Het is je eigen huis en je moet volgens de regels de kleuren volgen.
Maar goed je hebt lekker wat je wilt en ze zeggen er niets van lucky you
Dat trekt wel de warmte meer aan.quote:Op maandag 9 september 2024 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er gewoon niet bij stil gestaan. Je gaat toch geen rolluik tegen de warmte ophangen en dat dan donkergrijs maken, wtf
ja morgen de koffers inpakkenquote:Op maandag 9 september 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat komt wel dichter bij nu, de laatste dingen nog even doen en voor je het weet zit je er al
quote:Op donderdag 5 september 2024 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op kantoor.
Het is al warm op kantoor.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van mij wel. Warm genoeg.
quote:
quote:Op zondag 1 september 2024 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik merk dat ik niet tegen deze hitte kan.
quote:Op maandag 9 september 2024 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laat de zon maar weer vrij.
Spannend hoor, ben echt benieuwd hoe je het gaat vinden.quote:
Zie al dat groen. Dat heeft water nodig.quote:Op maandag 9 september 2024 08:42 schreef bitterbal het volgende:
kijk maar luctor. is van groot belang dat ik de zon meeneem
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Twee verschillende dingen. Hitte en zon.quote:
Ja oké.quote:Op maandag 9 september 2024 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Twee verschillende dingen. Hitte en zon.
Lig jij onder het dekbed ppff ik moet er niet aan denkenquote:Op maandag 9 september 2024 08:58 schreef Karzai het volgende:
Ik lig nog in bed, tis lekker warm onder mijn dekbed
Precies, deze vrouw weet.quote:Op maandag 9 september 2024 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja oké.
Zon is leuk, hitte niet.
oh dat sowieso. Zal eerst wel als een vakantie voelen. Maar vind het al zo'n toffe gedachte dat ik niet naar huis hoefquote:Op maandag 9 september 2024 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spannend hoor, ben echt benieuwd hoe je het gaat vinden.
Er wonen is toch wat anders dan er op vakantie gaan denk ik.
Dat is de overgang.quote:Op maandag 9 september 2024 09:02 schreef bitterbal het volgende:
Ik lig ook gewoon onder mijn dekbed. Alleen eergister nacht werd ik echt zeiknat wakker van het zweet
Dan gaat het vast helemaal goed komenquote:Op maandag 9 september 2024 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat sowieso. Zal eerst wel als een vakantie voelen. Maar vind het al zo'n toffe gedachte dat ik niet naar huis hoef
O ik moet er echt niet aan denken, lig onder een laken en dan nog heb ik het nog warmquote:Op maandag 9 september 2024 09:02 schreef bitterbal het volgende:
Ik lig ook gewoon onder mijn dekbed. Alleen eergister nacht werd ik echt zeiknat wakker van het zweet
ja ben nu van plan om volgend jaar mei 2 weken terug te komen.quote:Op maandag 9 september 2024 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan gaat het vast helemaal goed komen
Nu nog afwachten of je na een lange tijd je vrienden en familie niet te veel gaat missen
Maar dan kan je altijd nog op vakantie gaan in Nederland. Worden de rollen omgedraaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |