SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Dit maakt mijn psycholoog ook.quote:Op zondag 8 september 2024 16:50 schreef kwiwi het volgende:
Heb van de week in een vietnamees restaurant de koude spring rolls ontdektGa ze nu proberen zelf te maken
Deze dus.
[ afbeelding ]
Is psycholoog zijn bijbaan?quote:Op zondag 8 september 2024 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit maakt mijn psycholoog ook.
Doe met deze informatie wat je wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arm dropje![]()
Vind het echt zo sneu voor haar
-XOXO-
Ik had laatst bevallingsfilmpjesquote:Op zondag 8 september 2024 19:48 schreef Recce het volgende:
@:cherrylips, m'n YouTube zit weer vol ziektes.
Waarom zou je die maken/kijken?quote:Op zondag 8 september 2024 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst bevallingsfilmpjes
quote:Op zondag 8 september 2024 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe lang moet ze nu met wen lampenkap lopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arm dropje![]()
Vind het echt zo sneu voor haarReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
10 dagenquote:Op zondag 8 september 2024 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe lang moet ze nu met wen lampenkap lopen?
Inmiddels zwanger?quote:Op zondag 8 september 2024 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oh wat is er gebeurd. heb ik gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arm dropje![]()
maken voor het kind natuurlijk: kijk schatje, zo kwam je in deze wereldquote:Op zondag 8 september 2024 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zou je die maken/kijken?
op die babyshower van laatst ging het ineens over bevallingsverhalen met alle in's en out'squote:Op zondag 8 september 2024 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 september 2024 20:25 schreef mschol het volgende:
[..]
maken voor het kind natuurlijk: kijk schatje, zo kwam je in deze wereld
Nu nog helemaal groggy zeker?quote:
Ze heeft d’r staart tussen de deur gekregen en nu is het topje er afquote:Op zondag 8 september 2024 20:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wat is er gebeurd. heb ik gemist?
Ik zou zoveel trauma’s krijgen van mijn eigen geboortefilmquote:Op zondag 8 september 2024 20:25 schreef mschol het volgende:
[..]
maken voor het kind natuurlijk: kijk schatje, zo kwam je in deze wereld
Deed jij de deur dicht?quote:Op zondag 8 september 2024 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze heeft d’r staart tussen de deur gekregen en nu is het topje er af
snap ik wel, ik zou het ook niet heel prettig vinden denk ik..quote:Op zondag 8 september 2024 20:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou zoveel trauma’s krijgen van mijn eigen geboortefilm![]()
awwwwwquote:Op zondag 8 september 2024 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze heeft d’r staart tussen de deur gekregen en nu is het topje er af
susquote:Op zondag 8 september 2024 20:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Niemand weet hoe. Mss dat de deur gewoon dichtgeklapt is door de wind
quote:Op zondag 8 september 2024 20:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Niemand weet hoe. Mss dat de deur gewoon dichtgeklapt is door de wind
Winter is coming.quote:
Oh ik dacht heel de tijd dat het een kad wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arm dropje![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dribbel is de doggo. Zoë is mijn katquote:Op zondag 8 september 2024 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht heel de tijd dat het een kad was
Maar de hont is normaal van/bij je ouders toch? Of ben ik in de war?quote:Op zondag 8 september 2024 20:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dribbel is de doggo. Zoë is mijn kat
Bij mijn vader jaquote:Op zondag 8 september 2024 20:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar de hont is normaal van/bij je ouders toch? Of ben ik in de war?
inknippen en uitscheuren?quote:Op zondag 8 september 2024 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
op die babyshower van laatst ging het ineens over bevallingsverhalen met alle in's en out's
zombie tijd, donker als ik naar werk vertrek, donker als ik thuis aankomquote:
Ja dat is echt enorm kut.quote:Op zondag 8 september 2024 20:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zombie tijd, donker als ik naar werk vertrek, donker als ik thuis aankom
Hou opquote:Op zondag 8 september 2024 20:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zombie tijd, donker als ik naar werk vertrek, donker als ik thuis aankom
al een paar jaar geen last vanquote:Op zondag 8 september 2024 20:38 schreef Koen66 het volgende:
donker als ik naar werk vertrek, donker als ik thuis aankom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |