Gezien zijn indrukwekkende vorm zie ik Marquez nog wel als favoriet voor plek driequote:Op zondag 29 september 2024 09:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wilde Marquez zo graag een goede plek zien bereiken,. En derde zien worden in het kampioenschap. In principe kan dat nog, maar dit helpt niet mee.
Hij had met twee crashes van een van de twee koplopers zelfs nog tweede kunnen worden. Met een beetje geluk.
Zou zo mooi zijn,quote:Op zondag 29 september 2024 09:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gezien zijn indrukwekkende vorm zie ik Marquez nog wel als favoriet voor plek drie
Was een lekkere overtake inderdaad, én een prachtig shot.quote:
Zéker met Bagnaia die erg matig is vandaar, pak inderdaad gewoon je punten.quote:Op zondag 29 september 2024 09:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik hoop voor Martin dat hij zich bedenkt dat soms een plek twee (bijvoorbeeld) wat beter is dan een DNF of compleet over the top all-in gaan. Pak wat je pakken kan.
Ik had net een bijna ninja-edit met dezelfde strekking,quote:Op zondag 29 september 2024 09:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zéker met Bagnaia die erg matig is vandaar, pak inderdaad gewoon je punten.
Het mag dan vroeg zijn, great minds enzo.quote:Op zondag 29 september 2024 09:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik had net een bijna ninja-edit met dezelfde strekking,.
Betere minds dan Joey ook nog,quote:Op zondag 29 september 2024 09:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het mag dan vroeg zijn, great minds enzo.
Met een beetje mazzel, of pech voor Acosta, nog een tweede plek..quote:Op zondag 29 september 2024 09:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar Bagnaia heeft wel uit deze slechte dag gehaald wat hij kon,.
Eens.quote:Op zondag 29 september 2024 09:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel, of pech voor Acosta, nog een tweede plek..
Heel die Ziggo-polonaise is cringequote:Op zondag 29 september 2024 09:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Mag ik even klagen over Weeink die élke race weer moet benoemen dat bepaalde coureurs klein zijn, en dan ook nog vaak ‘de kleine Japanner’?
Idioot en cringe.
Ach, hij zegt in elk geval niet dat je ze ziet lopen en dat je dan denkt 'ja hoor, ik koop wel wat postzegels!'.quote:Op zondag 29 september 2024 09:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Mag ik even klagen over Weeink die élke race weer moet benoemen dat bepaalde coureurs klein zijn, en dan ook nog vaak ‘de kleine Japanner’?
Idioot en cringe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |