Als je 50 posts per pagina hebt dan zie je precies niks van die posts.quote:Op zondag 29 september 2024 09:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik durf niet naar boven te scrollen want ik heb Moto2 en Moto3 nog niet gezien,. Hopelijk kan ik het ontwijken als ik een beetje meetype tijdens de GP,
.
Gewoon een beetje dit topic vollullenquote:Op zondag 29 september 2024 09:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik durf niet naar boven te scrollen want ik heb Moto2 en Moto3 nog niet gezien,. Hopelijk kan ik het ontwijken als ik een beetje meetype tijdens de GP,
.
Ik heb 50 per pagina en zie dat mijn post lekker de eerste is van de nieuwe pagina,quote:Op zondag 29 september 2024 09:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Als je 50 posts per pagina hebt dan zie je precies niks van die posts.
Uitgerekend de duidelijke top-2 van het hele veld zijn ook zo'n beetje de twee waar ik het minst snel van zou zeggen dat ze safe zijnquote:Op zondag 29 september 2024 09:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Martin durf ik hier nog niet safe te noemen,. Zelfs als hij derde zou rijden. Vorig jaar eraf geflikkerd, sprint eraf geflikkerd.
Meh. Heb niet zoveel met hem.quote:Op zondag 29 september 2024 09:09 schreef heywoodu het volgende:
Morbidelli gaat lekker zeg, gun ik wel een eerste podium in alweer bijna 3,5 jaar
Neuh. Vlak voor je overigens ook nietquote:Op zondag 29 september 2024 09:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Marquez vlak achter je wordt je over het algemeen niet blij van,.
Maar nieuwe coureurs op het podium of coureurs die dat jarenlang niet hebben gedaan vind ik altijd wel leuk, diversiteit en allesquote:
Geef me maar weer Acosta,quote:Op zondag 29 september 2024 09:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar nieuwe coureurs op het podium of coureurs die dat jarenlang niet hebben gedaan vind ik altijd wel leuk, diversiteit en alles
Doel je op crashes?quote:Op zondag 29 september 2024 09:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh. Vlak voor je overigens ook niet
Onder anderen. Ik denk dat Marquez in het algemeen wel de coureur is waar ik, als ik MotoGP-coureur was, het minst graag bij in de buurt zou rijden, met het oog op mijn eigen kansenquote:
Of Di Giannantonio.quote:Op zondag 29 september 2024 09:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Onder anderen. Ik denk dat Marquez in het algemeen wel de coureur is waar ik, als ik MotoGP-coureur was, het minst graag bij in de buurt zou rijden, met het oog op mijn eigen kansen
Nou ja, en Miller eventueel.
Liever Marquez dan Miller of momenteel Mir.quote:Op zondag 29 september 2024 09:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Onder anderen. Ik denk dat Marquez in het algemeen wel de coureur is waar ik, als ik MotoGP-coureur was, het minst graag bij in de buurt zou rijden, met het oog op mijn eigen kansen
Nou ja, en Miller eventueel.
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |