Mwah, van 11 naar 6 in twee rondes ofzo nu, valt mee toch?quote:Op zondag 8 september 2024 11:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Ondanks dat heeft Veijer weinig plekken goedgemaakt.
Mwoah, gezien er drie mensen zijn gecrasht, drie jongens double long laps moesten voltooien, vind ik dit wel erg weinig, hoor.quote:Op zondag 8 september 2024 11:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, van 11 naar 6 in twee rondes ofzo nu, valt mee toch?
Niet geweldig, maar wel een beetje op gang inmiddels.
Ja, hoe dit nou weer zo moeilijk kan zijn is me ook een raadsel, dat lukt zelfs in het wielrennen waar je niet kijkt naar een groepje van 5-10, maar een peloton van 50-100 renners.quote:Op zondag 8 september 2024 11:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mwoah, gezien er drie mensen zijn gecrasht, drie jongens double long laps moesten voltooien, vind ik dit wel erg weinig, hoor.
Los hiervan: het stoort me al tijden dat er bij herhalingen in groepen of treintjes geen rondjes meer om rijders worden gegooid, met naam en nummer, zodat je exact weet waar je moet kijken als ze bijv een groepscrash willen laten zien.
Ze deden het wel altijd, inclusief een geluidje, maar ze zijn ermee gekapt. Geen idee waarom en ook echt totaal onlogisch.quote:Op zondag 8 september 2024 11:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, hoe dit nou weer zo moeilijk kan zijn is me ook een raadsel, dat lukt zelfs in het wielrennen waar je niet kijkt naar een groepje van 5-10, maar een peloton van 50-100 renners.
Breng dat gewoon terug, maar wel zonder geluidje. Ik hoef niet de hele tijd 'bliep bliep!', 'bloep!', 'wiewiewiew!' te horenquote:Op zondag 8 september 2024 11:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze deden het wel altijd, inclusief een geluidje, maar ze zijn ermee gekapt. Geen idee waarom en ook echt totaal onlogisch.
Ja oké, maar dat is geen ramp. Maar die graphics zijn gewoon ‘broodnodig’. Helft van de tijd is de herhaling van bovenaf oid echt compleet nutteloos voor mij want tegen de tijd dat ik weet waar ik moet kijken, liggen ze al bijna in het grind,quote:Op zondag 8 september 2024 11:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Breng dat gewoon terug, maar wel zonder geluidje. Ik hoef niet de hele tijd 'bliep bliep!', 'bloep!', 'wiewiewiew!' te horen
Maar wel gewoon die graphics zelf inderdaad, kom op.
Zenuwachtige tieners? Beetje zoals constant op het zadel tikken waar nooit iemand naar luistertquote:Op zondag 8 september 2024 11:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Zou Piqueras ineens wat issues voelen met z’n motor? Waarom de neuk zou je anders achterom kijken?
Moet hopen op gedoe in de voorste groepquote:Op zondag 8 september 2024 11:20 schreef heywoodu het volgende:
Veijer krijgt het gat dit keer niet gedicht. Vorige keren gebeurde dat vaak in de tweede helft, dus wie weet, maar het is toch wel vrij fors inmiddels.
Wat? Zadel tikken?quote:Op zondag 8 september 2024 11:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zenuwachtige tieners? Beetje zoals constant op het zadel tikken waar nooit iemand naar luistert
Daar missen we nét een rondje of twee voor,quote:Op zondag 8 september 2024 11:20 schreef heywoodu het volgende:
Veijer krijgt het gat dit keer niet gedicht. Vorige keren gebeurde dat vaak in de tweede helft, dus wie weet, maar het is toch wel vrij fors inmiddels.
Hij gaat nu wel héél hard...ik geef het nog niet opquote:Op zondag 8 september 2024 11:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Daar missen we nét een rondje of twee voor,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |