Ik geloof je. Vorig jaar zaten we allebei nog in de warmtequote:
Home Assistantquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:58 schreef HiDiHo het volgende:
Bijna tijd om de verwarming aan te gooien
[ afbeelding ]
Gaat weer een dure hobby worden de verwarming aan zetten als je je nog op gas stooktquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:58 schreef HiDiHo het volgende:
Bijna tijd om de verwarming aan te gooien
[ afbeelding ]
Dikke truien en lange onderbroeken een oplossing?quote:Op zondag 29 september 2024 10:42 schreef Resistor het volgende:
Ik kan aan mijn gasverbruik dat ik vorig jaar 28 oktober pas de verwarming had aangezet met het laatste hogere verbruik van zondag 24 maart, maar nu begint het al oncomfortabel te worden
Ik wil pas in het weekend voor 1 november de verwarming aan doen, dat zou dit jaar dan 26/27 oktober zijn.
Woonkamer is nog wel 20,4°C, maar bij de computer (bij het open raam) is het nog maar 16,5°C.
Ik denk dat ik vanavond de ramen maar dicht ga doen, en hopen dat de buren eerder beginnen met stoken
Oh ja, iets met lange mouwen. Ik loop nog in t-shirtquote:Op zondag 29 september 2024 10:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dikke truien en lange onderbroeken een oplossing?
Ik heb geen gas meer mja zolang de elektriciteitsprijs gekoppeld is aan gas is het op elektra ook dure hobbyquote:Op zondag 29 september 2024 06:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat weer een dure hobby worden de verwarming aan zetten als je je nog op gas stookt
Hier is de temp nu 19.4 binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |