21 of lager.quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
wat is normaal volgens jou? 11 maand regen?
Ik heb het één nacht heel moeilijk gehad, maar voor de rest inderdaad top te doen.quote:
daar heb ik weining last van gehad bedankt mijn huisdieren spinnen maar die laat ik meestal wel zittenquote:
Als ik de waaier aan heb komen ze niet op me en merk ik er niks van. Als die uit is dan wel. Nu is het probleem straks dat de waaier aan staat, maar dan is het weer te koud.quote:Op maandag 9 september 2024 16:41 schreef amp25 het volgende:
[..]
daar heb ik weining last van gehad bedankt mijn huisdieren spinnen maar die laat ik meestal wel zitten
Jij hebt nog lekker zomer.quote:
Een ber-maand! Beste maanden van het jaarquote:Op donderdag 12 september 2024 19:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is ook werkelijk plotsklaps herfst.
De R is weer in de maand.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is ook werkelijk plotsklaps herfst.
Qua gezelligheid wel ja.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een ber-maand! Beste maanden van het jaar
Ik hoop nog op een Indian Summer.quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:35 schreef Nattekat het volgende:
21. Het koelt echt veel en veel te hard af. Zo ga ik november niet halen met niet stoken.
Als we nog een recordje willen pakken kan het nog wel 28 graden worden, maar het ziet er niet naar uit. Eind september al alle records onder de 25 graden.quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik hoop nog op een Indian Summer.
Geen idee nu, maar het is teringkoud aan de overkant.quote:
quote:Op zondag 15 september 2024 01:51 schreef IkEetSlakken het volgende:
Ergens vanavond was t weer eens 20 graden, dus ff lekker de gevelkachel op 24 aan gehad
Aan de hoge kant maar stabiel...quote:Op donderdag 19 september 2024 22:05 schreef potjecreme het volgende:
Hoe zijn de gas en elektriciteit prijzen op dit moment?
Prima temperatuur in de zon in de cabrio jaquote:Op zaterdag 21 september 2024 11:23 schreef Nattekat het volgende:
25 graden
@:dud0r heeft het vast ook lekker warm
quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Prima temperatuur in de zon in de cabrio ja
Hier is het wel gedaan. Van 21,0 paar dagen geleden naar 20,0 gedaan.quote:Op zaterdag 21 september 2024 07:58 schreef roos94 het volgende:
22
Vannacht weer met de ventilator geslapen. Was echt vies in huis.
Hier vanmiddag 25 in de woonkamer.quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hier is het wel gedaan. Van 21,0 paar dagen geleden naar 20,0 gedaan.
Morgen nog 24 graden (of hoger) hopelijk. Daarna serieus weer herfst.
Ik heb ook sloffen en een dubbel vest aan.quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
20 graden prima te doen. Heb zelfs 's avonds alweer onder een kleedje gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |