SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
das pechquote:Op zaterdag 7 september 2024 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu heb ik zin in HEMA-rookworst.
Ok, *onderweg.quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:23 schreef Nizno het volgende:
ik heb er thuis nog 1 in de vriezer trouwens
Vind ze best lekker, heb ze alleen zelden, ze zijn eigenlijk te groot voor 1 portie, en ik heb geen zin om voor 2 dagen te kokenquote:
En de Hollandse Indo-Chineesquote:Op zaterdag 7 september 2024 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat ik de frikandel speciaal het meest zou missen als ik zou emigreren.
Ik heb er elke week wel zin in, maar ik haal het niet meer zo vaak, want zo heel gezond is het nietquote:Op zaterdag 7 september 2024 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar heb ik tegenwoordig nog maar 1x per jaar zin in.
Geen bratwurst?quote:
sorryquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:27 schreef bitterbal het volgende:
Iemand stinkt er naar knoflook in de trein
Ja, waren vier JSF's.quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:06 schreef bitterbal het volgende:
ging zo snel dat ik ze niet echt zag maar wat een geluid was dat
Ruiken de mensen in Thailand een beetje fris?quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:27 schreef bitterbal het volgende:
Iemand stinkt er naar knoflook in de trein
Ruiken allemaal naar Tom Kha Kaiquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ruiken de mensen in Thailand een beetje fris?
Ja vind ik wel.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ruiken de mensen in Thailand een beetje fris?
Oh toch wel. Keek daarna op flight radar maar daar zag ik ze niet.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, waren vier JSF's.Die dingen maken heel veel lawaai.
Militaire dingen zijn daar heel vaak niet op te zien. Op https://globe.adsbexchange.com/ kun je die vaker zien, maar JSF's bijna nooit.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh toch wel. Keek daarna op flight radar maar daar zag ik ze niet.
sir hiss houdt alles in de gatenquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh toch wel. Keek daarna op flight radar maar daar zag ik ze niet.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
HEEEEEMAAAAAA WORST ZONDER KORST!!!!
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Gekke dimmy.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
HEEEEEMAAAAAA WORST ZONDER KORST!!!!
WIEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gekke dimmy.
Hoe was het day drinken?
*RONDJE VOOR DE HATERSquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rijden ze je rond in die strandrolstoel?
Hier is het al bezig.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:09 schreef mschol het volgende:
ik zie onweer in de verte richting nootdorp
quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
WIEEEEEEEEEEEEEEEEE
[..]
*RONDJE VOOR DE HATERS*
hehe eindelijkquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:37 schreef CherryLips het volgende:
Bedje opgemaakt. Kan er straks meteen in liggen zweten.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:37 schreef CherryLips het volgende:
Daarom heb ik mijn lakens op een rollerquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:37 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon gaan snurken.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:42 schreef bitterbal het volgende:
wel tijd voor kattenplaatje maar dat gaat nog niet nu het vuurwerk nog niet eens is begonnen
ja maar dan val ik in slaap en wordt ik zo sacho omdat ik weer wakker ben gewordenquote:
en wij zijn er ookquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan val ik in slaap en wordt ik zo sacho omdat ik weer wakker ben geworden![]()
ik wacht wel gewoon
quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan val ik in slaap en wordt ik zo sacho omdat ik weer wakker ben geworden![]()
ik wacht wel gewoon
Dat wordt nog wel even wachten dus.quote:De avondshow vindt plaats op zaterdag 7 september van 21:00 tot 23:00 uur.
Is dat DAVE THE DIVER?quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
precies![]()
ik heb een nieuw spelletje.
Ben een een fish diver voor een sushi zaak
Ik heb vandaag dolfijnen en tonijnen gezien.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
precies![]()
ik heb een nieuw spelletje.
Ben een een fish diver voor een sushi zaak
Een watquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarom heb ik mijn lakens op een roller
heb je je bed nou al verschoondquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:54 schreef CherryLips het volgende:
O ja kak. Vanwege de airborne maand projecteren ze in september elke avond allemaal beelden op de kerk. Schijnt heel mooi te zijn. Ik woon ernaast en vergeet steeds te gaan kijken.
Misschien zoals bij de dokter. En zijn het van die papieren lakensquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik bleef hier ook even haken, maar besloot toen het maar niet te willen weten.
Hmm ja. Dit weekend en volgend weeknd zijn er ook allemaal bevrijdingsdingetjes hier in de buurt.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:54 schreef CherryLips het volgende:
O ja kak. Vanwege de airborne maand projecteren ze in september elke avond allemaal beelden op de kerk. Schijnt heel mooi te zijn. Ik woon ernaast en vergeet steeds te gaan kijken.
ja vorig jaar begon het ook laat.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:52 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Dat wordt nog wel even wachten dus.
Ja dat... zei ik netquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb je je bed nou al verschoond
serieus? Met zon boottour?quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb vandaag dolfijnen en tonijnen gezien.
Vandaag was de wandeltocht in Oosterbeek. Helemaal vergeten. Eind van de maand een andere wandeltocht.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm ja. Dit weekend en volgend weeknd zijn er ook allemaal bevrijdingsdingetjes hier in de buurt.
Moet eigenlijk ook een gaan kijken
Heb je ze daarna ook opgegeten?quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2 uur lang beetje over de zee crossen
Je bent toch sowieso niet echt een wandelaar?quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaag was de wandeltocht in Oosterbeek. Helemaal vergeten. Eind van de maand een andere wandeltocht.
Hooguit de verwerkte versie in de wc-potquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had gisteren wel een tonijn, dus die kan ik vandaag niet gezien hebben.
oh leuk zegquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2 uur lang beetje over de zee crossen
Ging ook nog best hard; wat wel leuk om te doen. En morgen een chill-dag. Dan ga ik ook lekker zwemmen.quote:
in zee?quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging ook nog best hard; wat wel leuk om te doen. En morgen een chill-dag. Dan ga ik ook lekker zwemmen.
Ik heb vroeger wel een paar jaar meegedaan, maar was de laatste jaren ook regelmatig op vakantie in de eerste week van september.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je bent toch sowieso niet echt een wandelaar?
Zag in het stok topic dat er wel een paar fokkers liepen
oh kijk eensquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, bij een spa. Wel met goed uitzicht.
[ afbeelding ]
Airborne is rond de 40 toch?quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel een paar jaar meegedaan, maar was de laatste jaren ook regelmatig op vakantie in de eerste week van september.
Heb nu ook echt geen conditie meerheb eens per ongeluk de 25 km gelopen.
Gelukkig komt na dat vuurwerk het onweer voor een extra lichtshowquote:
oh dat vind ik niet erg. Met regen? Want dan gaat iedereen weer naar binnenquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig komt na dat vuurwerk het onweer voor een extra lichtshow
Oh sorry.quote:
Dit is pas een kort buitje, het echt werk begint pas over een uurtje ofzoquote:
Meerdere afstanden. Kortste is volgens mij 15, die liep ik meestal. Tot we niet zaten op te letten.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Airborne is rond de 40 toch?
Vandaag was wel een mooie dag. Wel wat warm om te wandelen
ja prima maar dan gaan ze hier niet op het bankje hangen :pquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is pas een kort buitje, het echt werk begint pas over een uurtje ofzo
Kan beter aan jou vragen hoe het daar is als je dat wilt wetenquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is pas een kort buitje, het echt werk begint pas over een uurtje ofzo
Ik ben een beetje verrot maar verder wel prima.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan beter aan jou vragen hoe het daar is als je dat wilt weten
Tot nu toe is er alleen code geel voor Zeeland afgegeven, dus nog even afwachten hoe het gaat zijnquote:
dan ga ik hier nergens last van hebbenquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tot nu toe is er alleen code geel voor Zeeland afgegeven, dus nog even afwachten hoe het gaat zijn
nou rennen danquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:34 schreef CherryLips het volgende:
Fuck nu vergeet ik weer naar die projecties op de kerk te gaan kijken.
Ik wil eens flink onweerquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tot nu toe is er alleen code geel voor Zeeland afgegeven, dus nog even afwachten hoe het gaat zijn
Ik zie al wel de hele avond weerlichten van die buien die over Zeeland heentrekken, van de week ook al toen het over Antwerpen heen gingquote:
Ah, dat is beter te doenquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meerdere afstanden. Kortste is volgens mij 15, die liep ik meestal. Tot we niet zaten op te letten.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Whehe dansen met dimmy in the summer rain![]()
automagischquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:41 schreef sacha het volgende:
[..]
start ie bij jullie automagisch of moeten jullie eerst klikken?
Hij doet het van eigensquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:41 schreef sacha het volgende:
[..]
Het is september.quote:
Ik moest klikkenquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:41 schreef sacha het volgende:
[..]
nou dan doen ze wat verkeerdquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je lichaamsdelen rapen?
want de bel deed het nietquote:
Dan dit maar aanzettenquote:
Amaiquote:
Rip @Luctor.et.Emergoquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe komt dat dimmydebimmyquote:
Gwnquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rip @:luctor.et.emergo
[..]
Hoe komt dat dimmydebimmy
Nou vooruit dan maarquote:
Ja, komt allemaal van zo'n ponton.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja beetje he . ben ook weer naar binnen gegaan
yesquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, komt allemaal van zo'n ponton.
foto gevonden van de straaljagersquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, komt allemaal van zo'n ponton.
Ja, de webcam heeft geen microfoon.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:50 schreef bitterbal het volgende:
leukste is als ze allemaal gaan toeteren zoals nu
Staan ze allemaal te schreeuwen onder je raam?quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja even wachten totdat iedereen weg is en dan
nee maar je weet het nietquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Staan ze allemaal te schreeuwen onder je raam?
Niet naar Oranje in Eindhoven ?quote:
Nee. Ik ga eigenlijk nooit naar interlands...quote:
Ik hoef je niet te zeggen waar ik achter het doel stond.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Ik ga eigenlijk nooit naar interlands...
Nee, dat is mij wel bekendquote:Op zaterdag 7 september 2024 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoef je niet te zeggen waar ik achter het doel stond.
De laatste interland waar ik bij was was EK-2000 tegen Joegoslavië. 6-1.quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, dat is mij wel bekend![]()
![]()
De eerste interland die ik ooit op TV mocht kijken van Nederland... leuk feitje.quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
De laatste interland waar ik bij was was EK-2000 tegen Joegoslavië. 6-1.Trusten maat.....
DIe van mij was denk ik op het EK88 tegen Engeland..quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:03 schreef Bezsen het volgende:
[..]
De eerste interland die ik ooit op TV mocht kijken van Nederland... leuk feitje.
Code geel. Dat stelt niks voor. En het is alweer droog hier.quote:
Oh. Weer waarschuwingen om niks dusquote:Op zaterdag 7 september 2024 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Code geel. Dat stelt niks voor. En het is alweer droog hier.
Heb je ze even verteld dat het niet zo luid hoeft?quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:38 schreef Ama het volgende:
Dat was weer eens gezellig bij vrienden. Waren er wel meer dan ik had verwacht.
Dat is een auto hier op de parkeerplaats die je hoort.quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je ze even verteld dat het niet zo luid hoeft?
Ik hoorde het hier helemaal
Zeg eens dat de zachtjes moeten doen danquote:Op zaterdag 7 september 2024 23:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is een auto hier op de parkeerplaats die je hoort.
Dimmyquote:Op zaterdag 7 september 2024 23:49 schreef datismijnmening het volgende:
LA LA LA LA LA
AROUND THE WORLD AND LA LA LA LA LA
Jij ook zachtjes doenquote:Op zaterdag 7 september 2024 23:49 schreef datismijnmening het volgende:
LA LA LA LA LA
AROUND THE WORLD AND LA LA LA LA LA
Ohio rizzquote:
ja hier net ook, de barbecue stond buiten nog af te koelenquote:
Nou dat lukt dan wel.quote:Op zondag 8 september 2024 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja hier net ook, de barbecue stond buiten nog af te koelen
Bij mij auto op de telefoonquote:
neen, die komt af en toe langsfietsenquote:Op zondag 8 september 2024 05:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand @:RockNijntje nog gespot recent?
ja laatst nog een man in zijn ballen gebetenquote:Op zondag 8 september 2024 07:54 schreef dud0r het volgende:
https://www.instagram.com/reel/C_iOaqoy9gn/
@:bitterbal gebeurt dit in Thailand ook?
quote:Op zondag 8 september 2024 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja laatst nog een man in zijn ballen gebeten
quote:Op zondag 8 september 2024 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja laatst nog een man in zijn ballen gebeten
Als die een na laatste nou een ommimiminivore was geweest, had ie zo in de OP gekund.quote:
Geloof dat ik gek zou worden als ik dat uit m'n toilet zie komen.quote:Op zondag 8 september 2024 08:25 schreef bitterbal het volgende:
ja dat was niet zo fijn voor de beste man
[ afbeelding ]
https://www.khaosodenglis(...)bites-mans-testicle/
En dan ook nog niet geholpen wordenquote:Op zondag 8 september 2024 08:25 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
De meesten hier denk ik welquote:
Wauw, heftig zeg, gelukkig nog dat het geen giftige wasquote:Op zondag 8 september 2024 08:25 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
JIj bent toch niet bang voor zo slangetjuhquote:Op zondag 8 september 2024 08:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Geloof dat ik gek zou worden als ik dat uit m'n toilet zie komen.
quote:Op zondag 8 september 2024 08:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als die een na laatste nou een ommimiminivore was geweest, had ie zo in de OP gekund.
En hij had ze beneden ook al gezien in het toiletquote:Op zondag 8 september 2024 08:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Geloof dat ik gek zou worden als ik dat uit m'n toilet zie komen.
Hij heeft in ieder geval nog geprobeerd of er niks in zatquote:Op zondag 8 september 2024 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En hij had ze beneden ook al gezien in het toilet
He recounted that the incident occurred on August 19. He woke up to use the bathroom on the second floor of his house. He had previously seen snakes in the downstairs toilet and had called for help to catch them several times, but they always escaped. As a result, he had closed off the downstairs bathroom for a month and started using the upstairs one instead.
That morning, he used the upstairs bathroom twice. The first time, around 5 to 6 a.m., everything seemed normal. The second time, around 10 a.m., he flushed the toilet before sitting down and saw the water flow normally.
Ik gebruik liever de tuinslang.quote:Op zondag 8 september 2024 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj bent toch niet bang voor zo slangetjuh
Niemand die op de link klikt en het zelf leest?quote:Op zondag 8 september 2024 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En hij had ze beneden ook al gezien in het toilet
He recounted that the incident occurred on August 19. He woke up to use the bathroom on the second floor of his house. He had previously seen snakes in the downstairs toilet and had called for help to catch them several times, but they always escaped. As a result, he had closed off the downstairs bathroom for a month and started using the upstairs one instead.
That morning, he used the upstairs bathroom twice. The first time, around 5 to 6 a.m., everything seemed normal. The second time, around 10 a.m., he flushed the toilet before sitting down and saw the water flow normally.
Dat kost moeitequote:Op zondag 8 september 2024 08:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Niemand die op de link klikt en het zelf leest?
Om in je ballen te laten bijten?quote:
Is wel iets veiligerquote:
quote:Op zondag 8 september 2024 08:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat kost moeite
[..]
Om in je ballen te laten bijten?
Rare mense hier. Niet eens elke link openenquote:Op zondag 8 september 2024 08:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat kost moeite
[..]
Om in je ballen te laten bijten?
yes en die slang zat daar sneaky te wachtenquote:Op zondag 8 september 2024 08:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval nog geprobeerd of er niks in zat
je zou toch zeggen dat ze anno 2024 wel iets hebben verzonnen dat er niets IN het riool van een huis kan komen maar wel eruitquote:Op zondag 8 september 2024 08:25 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
👀quote:Op zondag 8 september 2024 05:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand @:RockNijntje nog gespot recent?
lekker clipjes plaatsen waar ze een bepaalde rare uitspraak lijken te doen terwijl het allemaal wel meevalt.quote:
Het is haar hele demeanour.quote:Op zondag 8 september 2024 09:20 schreef mschol het volgende:
[..]
lekker clipjes plaatsen waar ze een bepaalde rare uitspraak lijken te doen terwijl het allemaal wel meevalt.
dat is twitter voor je..
dat zijn amerikanen voor jequote:Op zondag 8 september 2024 09:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is haar hele demeanour.
Dat was Biden toch?quote:Op zondag 8 september 2024 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo klinkt trump voor mij ook altijd, maar die doet er tien minuten over.
Biden was niet te volgen. Trump begint een zin, gaat dan over iets anders praten, aarzelt wat, pruttelt wat onsamenhangends, lacht om zichzelf, en heeft geen conclusie.quote:Op zondag 8 september 2024 09:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat was Biden toch?
Trump praat nog op tempo maar zegt soms rare dingen.
https://www.instagram.com/reel/C_l3Y4iscsK/quote:Op zondag 8 september 2024 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Dit account
https://www.instagram.com/reel/C-rQGruMY9o/
Ja, dat komt omdat jij niet slim genoeg bent om hem te volgen.quote:Op zondag 8 september 2024 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Biden was niet te volgen. Trump begint een zin, gaat dan over iets anders praten, aarzelt wat, pruttelt wat onsamenhangends, lacht om zichzelf, en heeft geen conclusie.
is dat die exotische vis die de thaise wateren overneemt?quote:Op zondag 8 september 2024 09:38 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, wat ga jij aan de zwartkintilapia doen?
Ah, goed plan.quote:Op zondag 8 september 2024 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat die exotische vis die de thaise wateren overneemt?
Zoja dan op eten. Zijn ze er zo van af
Oh is dat hetquote:Op zondag 8 september 2024 09:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat jij niet slim genoeg bent om hem te volgen.
Amputeren dan maarquote:Op zondag 8 september 2024 09:41 schreef datismijnmening het volgende:
Heb echt ziek veel jeukjes aan mijn tenen
Alles nog goed?quote:
weg geswiped?quote:Op zondag 8 september 2024 09:46 schreef Nattekat het volgende:
Eindelijk eens een leuk iemand in die dating app, en dan zie je het meest waardeloze tagje dat er bestaat: Christelijk. Ik snap dat mensen moedeloos worden van dergelijke apps
Beter afdrogen.quote:Op zondag 8 september 2024 09:41 schreef datismijnmening het volgende:
Heb echt ziek veel jeukjes aan mijn tenen
Jeetje 🙄quote:Op zondag 8 september 2024 09:46 schreef Nattekat het volgende:
Eindelijk eens een leuk iemand in die dating app, en dan zie je het meest waardeloze tagje dat er bestaat: Christelijk. Ik snap dat mensen moedeloos worden van dergelijke apps
Jammer dat ze toendertijd niet voor Yang en Gabbard zijn gegaan. Dat waren de enige 2 die fatsoenlijke kandidaten waren.quote:
Tulsiquote:Op zondag 8 september 2024 09:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat ze toendertijd niet voor Yang en Gabbard zijn gegaan. Dat waren de enige 2 die fatsoenlijke kandidaten waren.
Het is wat meidquote:Op zondag 8 september 2024 09:46 schreef Nattekat het volgende:
Stuur maar door naar Buda.quote:Op zondag 8 september 2024 09:46 schreef Nattekat het volgende:
Godverquote:Op zondag 8 september 2024 09:46 schreef Nattekat het volgende:
Niks mis mee. Ik geloof zelf niet, maar deel wel veel dezelfde waarden.quote:Op zondag 8 september 2024 09:46 schreef Nattekat het volgende:
Is dat een no go voor jou? Als het verder een leuk persoon is, is dat dan een red flag?quote:Op zondag 8 september 2024 09:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een bloedhekel aan verjaardagen op zondag.quote:Op zondag 8 september 2024 09:51 schreef datismijnmening het volgende:
Straks verjaardagsbrunch. Geen zin in
Beter nu dan in een weekend met voetbal/F1.quote:Op zondag 8 september 2024 09:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb een bloedhekel aan verjaardagen op zondag.
Kun je je voorstellen, Gabbard met Yang. BOH wat een ticket.quote:
Ja sowieso maar liever gewoon helemaal niet.quote:Op zondag 8 september 2024 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beter nu dan in een weekend met voetbal/F1.
Zou voor mij wel zo zijn als ze het zo duidelijk in het profiel zettenquote:Op zondag 8 september 2024 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat een no go voor jou? Als het verder een leuk persoon is, is dat dan een red flag?
Eens.quote:Op zondag 8 september 2024 09:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja sowieso maar liever gewoon helemaal niet.
Hakenkruis of zo’n gewone?quote:Op zondag 8 september 2024 09:54 schreef bitterbal het volgende:
net zoals een kruizenketting of een tattoo van een kruis
beidequote:Op zondag 8 september 2024 09:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hakenkruis of zo’n gewone?
En andere tatoeages? Zijn die wel oke?quote:Op zondag 8 september 2024 09:54 schreef bitterbal het volgende:
net zoals een kruizenketting of een tattoo van een kruis
Geldt dat voor elk geloof?quote:Op zondag 8 september 2024 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou voor mij wel zo zijn als ze het zo duidelijk in het profiel zetten
jawelquote:Op zondag 8 september 2024 10:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
En andere tatoeages? Zijn die wel oke?
Is dat een goede kaste?quote:Op zondag 8 september 2024 10:06 schreef bitterbal het volgende:
ik was gisteren met een collega uit eten en zij is Hindoestaans en zij geloofd ook dat ze in de 3e kaste zit
Zoals dino tatoeagesquote:Op zondag 8 september 2024 10:06 schreef bitterbal het volgende:
sommige tattoo's maken een man echt een stuk aantrekkelijker trouwens
quote:Op zondag 8 september 2024 10:06 schreef bitterbal het volgende:
ik was gisteren met een collega uit eten en zij is Hindoestaans en zij geloofd ook dat ze in de 3e kaste zit
Zo'n ankertje?quote:Op zondag 8 september 2024 10:06 schreef bitterbal het volgende:
sommige tattoo's maken een man echt een stuk aantrekkelijker trouwens
Een IKEA Kaste?quote:Op zondag 8 september 2024 10:06 schreef bitterbal het volgende:
ja is wel interessant he. Ze zei dat er 7 kastes zijn dacht ikquote:Op zondag 8 september 2024 10:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zoals dino tatoeagesen brandende vogels
[..]
nou maar soms heb je ook iemand die vol zit met plakplaatjes bv en dat vind ik wel leuk. Als er dan zo'n ankertje bij zit maakt dat niet zoveel uit natuurlijkquote:
dat heb ik ook gedragenquote:Op zondag 8 september 2024 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vroeger een ketting van een ankh en werd weleens aangesproken door een reli waarom ik dat droeg en dat ik het niet moest dragen als ik niet christelijk was.
Een beetje als Dré Hazes?quote:Op zondag 8 september 2024 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou maar soms heb je ook iemand die vol zit met plakplaatjes bv en dat vind ik wel leuk. Als er dan zo'n ankertje bij zit maakt dat niet zoveel uit natuurlijk
Sommigen zeiden dat het een christelijk symbool was en anderen noemden het weer heidens. Ma'am ik ben niet christelijk, laat me.quote:Op zondag 8 september 2024 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat heb ik ook gedragen
De ankh, ook: het ankh-teken, het levenskruis of het ankh-kruis is een van de bekendste oude Egyptische symbolen en vertegenwoordigt in de Egyptische mythologie het leven, o.a. in de naam Toetanchamon, levend evenbeeld van amon.
Dus kan je gewoon dragen
lees dat het in de koptische kerk wordt gebruiktquote:Op zondag 8 september 2024 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommigen zeiden dat het een christelijk symbool was en anderen noemden het weer heidens. Ma'am ik ben niet christelijk, laat me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |