SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
das pechquote:Op zaterdag 7 september 2024 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu heb ik zin in HEMA-rookworst.
Ok, *onderweg.quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:23 schreef Nizno het volgende:
ik heb er thuis nog 1 in de vriezer trouwens
Vind ze best lekker, heb ze alleen zelden, ze zijn eigenlijk te groot voor 1 portie, en ik heb geen zin om voor 2 dagen te kokenquote:
En de Hollandse Indo-Chineesquote:Op zaterdag 7 september 2024 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat ik de frikandel speciaal het meest zou missen als ik zou emigreren.
Ik heb er elke week wel zin in, maar ik haal het niet meer zo vaak, want zo heel gezond is het nietquote:Op zaterdag 7 september 2024 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar heb ik tegenwoordig nog maar 1x per jaar zin in.
Geen bratwurst?quote:
sorryquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:27 schreef bitterbal het volgende:
Iemand stinkt er naar knoflook in de trein
Ja, waren vier JSF's.quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:06 schreef bitterbal het volgende:
ging zo snel dat ik ze niet echt zag maar wat een geluid was dat
Ruiken de mensen in Thailand een beetje fris?quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:27 schreef bitterbal het volgende:
Iemand stinkt er naar knoflook in de trein
Ruiken allemaal naar Tom Kha Kaiquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ruiken de mensen in Thailand een beetje fris?
Ja vind ik wel.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ruiken de mensen in Thailand een beetje fris?
Oh toch wel. Keek daarna op flight radar maar daar zag ik ze niet.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, waren vier JSF's.Die dingen maken heel veel lawaai.
Militaire dingen zijn daar heel vaak niet op te zien. Op https://globe.adsbexchange.com/ kun je die vaker zien, maar JSF's bijna nooit.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh toch wel. Keek daarna op flight radar maar daar zag ik ze niet.
sir hiss houdt alles in de gatenquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh toch wel. Keek daarna op flight radar maar daar zag ik ze niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |