SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is patat!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Question everythingDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Almere
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Voorlopig op zaterdagochtend buiten trainen omdat ik dan beter zicht heb op wat ik doe.
Geleide training met goeie opwarming.Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Ja als jullie allemaal de pieperschotel gaan bolken dan stop ik ook met het niet bolken van hem. Slechte verliezers allemaal
Lach met een schone bips![]()
Het is groen en raast een ski piste af?quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Het grapje is bij groen licht.
Groen!!!! Een kikker.Lach met een schone bips![]()
Een skiwiquote:Op zaterdag 7 september 2024 19:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is groen en raast een ski piste af?Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Geert Wildersquote:Op zaterdag 7 september 2024 19:38 schreef maily het volgende:
Het is wit en het raast door de woestijn
Iets wat @MizzezAmy graag wilquote:Op zaterdag 7 september 2024 19:38 schreef maily het volgende:
Het is wit en het raast door de woestijn![]()
![]()
Ik zie nu zo'n wit woonwagen interieur voor me.quote:
Zoiets:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23[/url] schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Meer qua etenquote:Op zaterdag 7 september 2024 19:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zie nu zo'n wit woonwagen interieur voor me.
Zoiets:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Horriblequote:Op zaterdag 7 september 2024 19:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]![]()
Is dat Alkmaar?quote:
Of Gouda, of Leerdam, of euh, Camembert?
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
Goffer niemand?quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is oranje en roept ik ben een sinaasappel?Lach met een schone bips![]()
Edam en Woerden kunnen ook nog.quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dat Alkmaar?
Of Gouda, of Leerdam, of euh, Camembert?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23[/url] schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Heet je Gordon?quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]![]()
Ken hem meer als mandarijn met grote bek. Maar jij bent de winnaarquote:Op zaterdag 7 september 2024 19:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een mandarijn met grootheidswaanzin
Mijn ogen wat doe je?quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Een plaatje posten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23[/url] schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: